SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Naja, Griekenland is wel de achterbuur dusquote:
Ik was me daar niet van bewust.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is dat ?
Media zegt wel meer
Ik hou me er niet zo mee bezig.
Schotel staat in de oven
Misschien een variant erop.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Naja, Griekenland is wel de achterbuur dus
met jou weet je het maar nooit of je serieus of sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was me daar niet van bewust.
Minimumloon is daar 90 tot 120 euro meen.
Minimumloon zegt alleen niet zoveel. Noorwegen heeft een nog lager minimumloon zogezegdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was me daar niet van bewust.
Minimumloon is daar 90 tot 120 euro meen.
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jou weet je het maar nooit of je serieus of sarcastisch bent.
Per wat
Het zal me aan mijn derrière oxideren wat er in het buitenland gaande is qua uurloon.
Vriendin verdiende 120 euro per maand, dit was ongeveer 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Minimumloon zegt alleen niet zoveel. Noorwegen heeft een nog lager minimumloon zogezegd
Heel erg regiogebonden hier. Platteland gemiddeld laag loon maar heeft ook weinig nodig gezien van oudsher zelfvoorzienend. In de hoofdstad zal het gemiddeld zo'n 600 euro zijn, hier in de stad zo'n 400 euro.
zeker als het om een land als Bulgarije gaat, je zou er maar wonenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jou weet je het maar nooit of je serieus of sarcastisch bent.
Per wat
Het zal me aan mijn derrière oxideren wat er in het buitenland gaande is qua uurloon.
Eh, jij lachtte haar uit omdat ze het niet wist?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Per maand.
Tjah dan niet boos worden als er een discussie gaande is waar je niks van weet.
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, jij lachtte haar uit omdat ze het niet wist?
jeugd heeft inderdaad geen fantastisch loon.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin verdiende 120 euro per maand, dit was ongeveer 5 jaar geleden.
Daarom vraag ik het liever uit interesse. Daar is toch ook niks mis mee?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Per maand.
Tjah dan niet boos worden als er een discussie gaande is waar je niks van weet.
Ik kreeg een huilliequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, jij lachtte haar uit omdat ze het niet wist?
Ze is 30 nu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
jeugd heeft inderdaad geen fantastisch loon.
Nouja, reageren met centjes vind ik geen interesse tonen. Dat is meer mij te kijk zetten omdat ik vraag hoe ze dat kunnen betalen. (ja duh, natuurlijk met centjes).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het liever uit interesse. Daar is toch ook niks mis mee?
Zie mijn reactie op lola. Dat uitlachen was niet zozeer om het gebrek aan kennis in dat onderwerp. Meer de reactie zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige topic. Kan niet quoten want mobiel.
Die kreeg je omdat je reageerde met 'met centjes'. Ja dat snap ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg een huillie
Alsof ik dat van elk land moet weten. Ik weet een hoop en overal wel wat van maar ik ben geen wikigodin hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |