SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Naja, Griekenland is wel de achterbuur dusquote:
Ik was me daar niet van bewust.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is dat ?
Media zegt wel meer
Ik hou me er niet zo mee bezig.
Schotel staat in de oven
Misschien een variant erop.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Naja, Griekenland is wel de achterbuur dus
met jou weet je het maar nooit of je serieus of sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was me daar niet van bewust.
Minimumloon is daar 90 tot 120 euro meen.
Minimumloon zegt alleen niet zoveel. Noorwegen heeft een nog lager minimumloon zogezegdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was me daar niet van bewust.
Minimumloon is daar 90 tot 120 euro meen.
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jou weet je het maar nooit of je serieus of sarcastisch bent.
Per wat
Het zal me aan mijn derrière oxideren wat er in het buitenland gaande is qua uurloon.
Vriendin verdiende 120 euro per maand, dit was ongeveer 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Minimumloon zegt alleen niet zoveel. Noorwegen heeft een nog lager minimumloon zogezegd
Heel erg regiogebonden hier. Platteland gemiddeld laag loon maar heeft ook weinig nodig gezien van oudsher zelfvoorzienend. In de hoofdstad zal het gemiddeld zo'n 600 euro zijn, hier in de stad zo'n 400 euro.
zeker als het om een land als Bulgarije gaat, je zou er maar wonenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jou weet je het maar nooit of je serieus of sarcastisch bent.
Per wat
Het zal me aan mijn derrière oxideren wat er in het buitenland gaande is qua uurloon.
Eh, jij lachtte haar uit omdat ze het niet wist?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Per maand.
Tjah dan niet boos worden als er een discussie gaande is waar je niks van weet.
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, jij lachtte haar uit omdat ze het niet wist?
jeugd heeft inderdaad geen fantastisch loon.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin verdiende 120 euro per maand, dit was ongeveer 5 jaar geleden.
Daarom vraag ik het liever uit interesse. Daar is toch ook niks mis mee?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Per maand.
Tjah dan niet boos worden als er een discussie gaande is waar je niks van weet.
Ik kreeg een huilliequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, jij lachtte haar uit omdat ze het niet wist?
Ze is 30 nu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
jeugd heeft inderdaad geen fantastisch loon.
Nouja, reageren met centjes vind ik geen interesse tonen. Dat is meer mij te kijk zetten omdat ik vraag hoe ze dat kunnen betalen. (ja duh, natuurlijk met centjes).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het liever uit interesse. Daar is toch ook niks mis mee?
Zie mijn reactie op lola. Dat uitlachen was niet zozeer om het gebrek aan kennis in dat onderwerp. Meer de reactie zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige topic. Kan niet quoten want mobiel.
Die kreeg je omdat je reageerde met 'met centjes'. Ja dat snap ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg een huillie
Alsof ik dat van elk land moet weten. Ik weet een hoop en overal wel wat van maar ik ben geen wikigodin hoor
Aah sneu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef Dven het volgende:
Zojuist naast kantoor de magerste pup ooit gevonden
Daarom heb ik hem maar van de berg gegooidquote:
Het blijft cool team rocketquote:
Ik ook niet, maar wist het direct al.. Ze heeft nu vast en zeker een pitjeskapselquote:
Reggie?quote:
Oh zij. Ik snapte de link met team rocket van Pokemon en Reggie al niet.quote:
Hm ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zij. Ik snapte de link met team rocket van Pokemon en Reggie al niet.
Meer cartoons kijken maar danquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoelde rocket power, ja, my bad
Team Rocket FTW
De mijne is nog groterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ZO, die steen is wel HEEL groot of nie?
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ZO, die steen is wel HEEL groot of nie?
Ja maar da's een poes natuurlijk. Verhoudingen jonguh!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een viool ondersteun je met je nek/schouder
Tjahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De mijne is nog groterMaar misschien komt het ook omdat het me geen bal (hihaho, pokemonbal
) interesseert
Die is er al ....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar ik zou het serieus cool vinden als er een speelfilm komt van Pokemon
Zielig.. Zou ze helpenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prachtig altijd hoe ze weer eens falen
Wat Vinniiee zegtquote:
Grote poes wel danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar da's een poes natuurlijk. Verhoudingen jonguh!
Jij vliegt graag met ze mee?quote:
quote:Wat Vinniiee zegt![]()
Maar ik haar viool nog niet mogen aanschouwen (no pun btw)
Ik bedoel dus een film met echte mensen en geen tekenfilmquote:
1 cilinder: PRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog meer weten?
4 cilinder: hoog vermogen, klinkt als een naaimachine, soepel
2 cilinder: middelmatig vermogen, klinkt als mijn motor, trilt meer
1 cilinder: laag vermogen, klinkt als weet ik veel wat, zet er een dildo op en je hebt een vibrator
Uitzonderingen daargelaten.
Waaromquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een film met echte mensen en geen tekenfilmwie leeft er nu onder een steen
Tering jij leest ver terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef sararaats het volgende:
ok, oude post maar zo cool
[..]
1 cilinder: PRRRRRRRRRRRRR
Met mij in teamrocket, komen ze er wel mee wegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vliegt graag met ze mee?
[..]Beter leert ze daar als een bazin op te spelen
Goed punt welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met mij in teamrocket, komen ze er wel mee weg
En idd, zou betalen voor optredens :$
Oh ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hé. dat was een post van rond m'n verjaardag
Is het weer tijd voor telefoonseks?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Dqod het volgende:
Ik wil weer telefoneren met iemand, duurt lang
Nee, brave en lieve gesprekjesquote:
Daaromquote:
Waar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef supereek het volgende:
Ik heb 13 jr in Bulgarije gewoond, vind het echt belachelijk wat ik hier soms lees van mensen die het niet eens op de kaart kunnen aanwijzen.
Obvious Faxie is obvious.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Faxie het volgende:
Als ze ooit nog fluit wilt spelen bied ik me wel aan
Nee, echt.. Telefoonseks komt misschien nog welquote:
Ikke nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, echt.. Telefoonseks komt misschien nog welWie weet
Nee, jij bent dan ook geen jong, puur, onschuldig meisjequote:
Om te huilen?quote:
Nee kloptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook geen jong, puur, onschuldig meisje
Toch hou ik wel van je
Nee zie hierbovenquote:
Kin....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een viool ondersteun je met je nek/schouder
In een auto. In een auto schatjeh!quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee klopt
Die uien zijn niet om te huilen, ik ben verkouden![]()
![]()
Ik ook van jou hoor![]()
[..]
Nee zie hierboven
Bullll!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee daar klem je 'm mee vast op je nek/schouder
Zo ben ikquote:
Kan ook op een autoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijden... in een auto....
God wat slecht dit
Klopt, toch zou ik sommige plaatsen overslaanquote:
Misschien wel aan te raden jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, toch zou ik sommige plaatsen overslaan
Middenstip in de arena ofzoquote:
Nee hoor... ik ben een Fok!ster af en toe met 'n levenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef Dven het volgende:
Iedereen op feestjes op vrijdagavond? Ik dacht dat we FOK!kers waren
Feestjes? Gewoon hard aan het werkpquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef Dven het volgende:
Iedereen op feestjes op vrijdagavond? Ik dacht dat we FOK!kers waren
Schoolplein onder schooltijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de ingang van een politiebureau
Ben ik ook aan het doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging zuipen?
[..]
Dankje
[..]
Fijn werk heb jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen.
Tijdens het werken.
Gapenquote:
quote:
Je miste mequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Engeltje
Ik miste je al in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* -Engel- zet t bad met ijsklontjes klaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache doet alvast de zwembroek aan
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gapen
Hi Aldo
[..]
[..]
Je miste mehihihi
ik gaap jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben al vanaf 6 uur op
tentamens ...
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Zodat hij krimpt naar normaal formaat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- zet t bad met ijsklontjes klaar
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zodat hij krimpt naar normaal formaat bedoel je?
Had je vandaag tentamen of volgende week nog?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik gaap jaben al vanaf 6 uur op
tentamens ...
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had je vandaag tentamen of volgende week nog?
ik was vroeger wakker
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gapen
Hi Aldo
[..]
[..]
Je miste mehihihi
Ja miste je wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zodat hij krimpt naar normaal formaat bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al 2 weken, nog maar 1 vak gehaaldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had je vandaag tentamen of volgende week nog?
ik was vroeger wakker
Oh. Succesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet voor een baas nee, maar het is wel werken.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wss ga ik 6-7 naar die meet in Arnhem
en Vin... wss kom ik ook naar jouw BBQ meet![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al 2 weken, nog maar 1 vak gehaaldmaarja, morgen laatste
(ja zaterdag
)
morgenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo.... misschien gaat t beter als je wel bier drinkt![]()
Pak appelsientje leegzuipen.... buisje bruis vit c. warm aankleden en neusspray... die ene die echt alles stopt van een loopneusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bleef nog tot 7 uur in m'n bed liggenIk word zo moe van die verkoudheid
Jij zou verpleegster moeten wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pak appelsientje leegzuipen.... buisje bruis vit c. warm aankleden en neusspray... die ene die echt alles stopt van een loopneus
oja en een paracetemol/ibru/asprine nemen
is jouw bbq american instuif?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed hoor
6-7 is niet zeker, Tamashii reageert maar niet op m'n PM
Dat heb ik allemaal nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pak appelsientje leegzuipen.... buisje bruis vit c. warm aankleden en neusspray... die ene die echt alles stopt van een loopneus
oja en een paracetemol/ibru/asprine nemen
Ik krijg een foutmelding bij het plaatsen van een advertentiequote:
kloptquote:
wat voor ad?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet
[..]
Ik krijg een foutmelding bij het plaatsen van een advertentie
Ah mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wss ga ik 6-7 naar die meet in Arnhem
en Vin... wss kom ik ook naar jouw BBQ meet![]()
Nee echt nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou verpleegster moeten worden
quote:
Niet.... hiero is koopavondquote:
ja bagger dat jaquote:[..]
Ik krijg een foutmelding bij het plaatsen van een advertentie
Wat een feest.... en hoe ga je die halen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt![]()
en dan verspreid door juli 5 herkansingen___________!!!
tja, dan noem je ook wel ietsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee echt niet
Ik weiger andermans kots,bloed, shit en pis aan te raken....
Sowieso wordt prikken of kots geen succes
a okequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vlees wil ik wel kopen, maar ik weet niet wat iedereen drinkt dus dat mag je lekker zelf meenemen. Maar daar komt tzt wel een PM over.
Hier ook, maar nu dichtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet.... hiero is koopavond
[..]
ja bagger dat ja
Grit, Spit, and a whole lot of duct-tapequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een feest.... en hoe ga je die halen?
Er zijn dus serieus mensen die dat gewoon kunnen en nog gekker ook echt willen en het als een roeping zien.quote:
Duct tape... solves it allquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grit, Spit, and a whole lot of duct-tape
maar serieus: ik ga er voor 4 leren, en 1 doe ik gewoon op goed geluk MC antwoorden invullen
Maak hier tijd voor dan komt die rest vanzelf (want je voelt je dan wss veeeeeeeeeeel beterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb morgen al een drukke dagAl komt er wss niks van
Grit in psychology is a positive, non-cognitive trait, based on an individual’s passion for a particular long-term goal or endstate coupled with a powerful motivation to achieve their respective objective.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duct tape... solves it all
Wat is grit ook alweer....
Hm MC gokken
Mits het uit aders komt en slechts van bepaalde personen.. Ja :$quote:
Goed punt welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maak hier tijd voor dan komt die rest vanzelf (want je voelt je dan wss veeeeeeeeeeel beter)
Gaat u maar liggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komt er even mijn schouders masseren zodat ik niet uit elkaar val? Dankje gr gr.
fixedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grit in psychology is a positive, non-cognitive trait, based on an individual’s passion for a particular long-term goal or endstate coupled with a powerful motivation to achieve their respective objective.
maarja, ik heb gewoon geen zomervakantie door deze grapschijtuni schijtATA
Ik gewoon niet..... en ik hou het liefst mijn eigen bloedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits het uit aders komt en slechts van bepaalde personen.. Ja :$
virt. massage a.j.b.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komt er even mijn schouders masseren zodat ik niet uit elkaar val? Dankje gr gr.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee niet virtueelquote:
Dat blijktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben ervaringsdeskundige
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ja, ik vul gewoon domme dingen in![]()
echt domme domme dingen![]()
![]()
voorbeeldvraag:
bedrijf X verdient in een normaal jaar 200, in een recessie 100, in een boom 250
Bondholders krijgen normaal 150
het is een recessie: hoeveel verwachten ze dan te krijgen?
A:100
B:150
C:250
D:0SukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]![]()
![]()
voorbeeldvraag:
bedrijf X verdient in een normaal jaar 200, in een recessie 100, in een boom 250
D:0Oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]![]()
![]()
voorbeeldvraag:
D:0Ja.... dat is niet handig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mehehe in een boom![]()
ja wat moet ik dan neerzetten, boem?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... dat is niet handig...
mehehe in een boom
ik ben dan wel aan het woggen maar ik ga niet naar Appeldoorn om een massage te gevenquote:
quote:[..]
Dat blijkt
Ja wacht even....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja wat moet ik dan neerzetten, boem?![]()
![]()
Engel en puntje puntje puntje zaten in een boomquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wacht even....
ik las boom he... je weet wel als zo'n ding met takken en blaadjes enzo
maar het is Boom....
Meer om te lachen eigenlijk....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan zulke fouten maken he, en dan het tentamen op 1 vraag niet halen![]()
![]()
om te huilen gewoon
Ik mag toch hopen van welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meer om te lachen eigenlijk....
Ik vind het namelijk wel grappig.... maar het betekent ook dat je de herkansing dan zeker wel kan halen
Ik heb ook niet de kracht om naar A'foort te komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben dan wel aan het woggen maar ik ga niet naar Appeldoorn om een massage te geven
[..]
Ik heb al in geen jaren meer in een boom gezetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Engel en puntje puntje puntje zaten in een boom
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al in geen jaren meer in een boom gezeten
Hmm...Ik denk dat ik dat maar weer eens ga doen
Ja anders.... geef je mij een krat bier.... of een 6pack rosebierquote:
Maakt niet uit.... ik moet toch een keer beginnen met mijn klusjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de kracht om naar A'foort te komen
wat krijg ik er dan voor terug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja anders.... geef je mij een krat bier.... of een 6pack rosebierAls je het niet haalt dan
Goed plan van mij
Je hoort niet in een boom te zitten maar eropquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al in geen jaren meer in een boom gezeten
Hmm...Ik denk dat ik dat maar weer eens ga doen
http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hoort niet in een boom te zitten maar erop
Dan gaat hij het zeker halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja anders.... geef je mij een krat bier.... of een 6pack rosebierAls je het niet haalt dan
Goed plan van mij
Gheghequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt niet uit.... ik moet toch een keer beginnen met mijn klusjes
Je mag mee drinken, ik wil je dan ook knuffelen en desnoods ga ik nog voor je koken ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat krijg ik er dan voor terug?alleen maar nadelen voor mij
Hi Ishimaruquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hoort niet in een boom te zitten maar erop
klinkt goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag mee drinken, ik wil je dan ook knuffelen en desnoods ga ik nog voor je koken ook
Heb ik ook eens een leuke link gevondenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aldo's linkjes zijn dan ook nogal link
Hoihoi
Vaderdagcadeautjes kopen, en navigatie monterenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog tot morgen 14:00 en daarna jammer dan
Ja want nu doe ik dat welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=csi
Hihi linke Aldoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aldo's linkjes zijn dan ook nogal link
Hoihoi
als je dat niet doet ga ik ook niet op jouw linkje klikkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want nu doe ik dat wel
Ik ga echt niet op dat linkje klikken
Hoe is het?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Ishimaru
Ja ja....Nu nog een mooie boom zoeken
M'n Fly acties?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hihi linke Aldo
Hi koffie
Hoe gaat het met je Fly acties?
Nog steeds je navi maken ja... wowquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaderdagcadeautjes kopen, en navigatie monteren
Staat er een stempel op dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoe is het?
Voor je gaat werken met het hout wel controleren of het geen illegaal gekapt hout is
Welk linkje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je dat niet doet ga ik ook niet op jouw linkje klikken![]()
http://instantrimshot.com/index.php?sound=csi
Ja vorige weekenden was ik druk ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog steeds je navi maken ja... wow
Ik heb een vaderdagkadootje.... maar nu nog inpakken en het bonnetje bewaren voor t geval het niet de goede is
Veel gewerkt, hooikoortsgevecht gehad, klusjes gedaan... maar prima hoor.... ook al vertrok ik vandaag om 18:30 van t werk het was maar mooi wel allemaal afquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoe is het?
Voor je gaat werken met het hout wel controleren of het geen illegaal gekapt hout is
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n Fly acties?![]()
Of bedoel je m'n high-acties
Waar?quote:
Ik neem alvast de zonnebril meequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.s. zondag..... de dag om de liefste pa van de wereld in t zonnetje te zetten![]()
Ook wel tijd voor jezelf vrijhouden hé.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Veel gewerkt, hooikoortsgevecht gehad, klusjes gedaan... maar prima hoor.... ook al vertrok ik vandaag om 18:30 van t werk het was maar mooi wel allemaal af
illegaal..... ik ben braaf... hoe illegaal kan dat zijn?
Gebigd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt heerlijk gebigd hoor ik alhehehe
[..]
slim ik ben
wat?quote:
That's what she saidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik kan de laatste keer mij niet herinneren
nee, ben ik veels te braaf voorquote:
hihihiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik neem alvast de zonnebril mee
ik zou ook vader moeten wordenquote:
Heb ik ook gedaan... lekker gelezen, paar workshops en leuke presentaties gevolgd en gister een relaxmassage genomenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ook wel tijd voor jezelf vrijhouden hé.
Ik heb gewoon zin in een tripquote:
Gheghe, nee true story. Ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat?
[..]
That's what she said![]()
[..]
nee, ben ik veels te braaf voor
gozerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, nee true story. Ik weet het echt niet meer
ik niet vorige week maar die week daarvoorquote:
Wat heeft braaf er mee te maken?quote:nee, ben ik veels te braaf voor
Dankjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik niet vorige week maar die week daarvoorwas echt goed....
[..]
Wat heeft braaf er mee te maken?
ATA als pa..... maybe some dayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou ook vader moeten worden
kinderen die als een soort slaaf kunnen fungeren
bij wijze van natuurlijk hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ATA als pa..... maybe some dayof liever niet
als je al denkt in termen van Slaaf
3 seconden toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge ik heb het geheugen van een goudvis
Zoiets jaquote:
.... zuipen en sjansen jawelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee wat ik vorig weekend heb gedaan behalve gezopen
ow jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maf ketel..... Vorige week was je heul niet hierwant jij had tentamens en een bierverbod
Ik las vibratorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehe....
* -Engel- zet vin's rollator weer terug in de kast
Je bent nog jong zat.... je kan nog wilde streken hebben tot min. 35quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij wijze van natuurlijk he
maar mij een biertje aangeven, koffie zetten, tafel dekken etc
als ik 35 ben dan wil ik al wel een vrouwke hebben hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent nog jong zat.... je kan nog wilde streken hebben tot min. 35
Zo'n eentje heb ik er nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja![]()
dus je sybian deed het goed?
Tot je 30 zou ik gewoon de wilde man uithangen..... daarna kan je altijd nog settlen... of wil je er al eerder aan beginnen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik 35 ben dan wil ik al wel een vrouwke hebben hooren misschien wel kleine apaches
dat weet ik niet, misschien met de juiste schone deernequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot je 30 zou ik gewoon de wilde man uithangen..... daarna kan je altijd nog settlen... of wil je er al eerder aan beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |