Dank je voor de tip, wellicht dat ik die ook nog aanschaf!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
The Tall grass vond ik een goed kort verhaal. a Face in the crowd is ook goed en ook maar 99 cent in iTunes.
Flauw, op Amazon zijn ze duurder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
The Tall grass vond ik een goed kort verhaal. a Face in the crowd is ook goed en ook maar 99 cent in iTunes.
Bij mij ook deels deel vier, maar uiteindelijk toch wel deel zeven!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Under the Dome was imho een leuke combi van Jericho en The Mist, lijkt me best wel wat potentie te hebben.
Heb boek drie van the Dark Tower bijna uit, vind deze al een stuk beter dan deel 2. Voor de kenners; wat is jullie favoriete deel?
Waar heb je dat e-book gekocht als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Sinceria het volgende:
Joyland binnen in gewone boekvorm, en voor het eerst een e-book van hem besteld, The Tall Grass. Moet ze nog even een week/twee weken bewaren maar ben erg benieuwd!
Bij Bol.com.quote:Waar heb je dat e-book gekocht als ik vragen mag?
Nou, nee hoor. Sowieso is dreamcatcher van 2001 dus al 12 jaar oud. Daarnaast werden vroeger zijn boeken vaak ingekort door de uitgever die een ideaal beeld had van hoe lang een boek mocht zijn. Beste voorbeelden daarvan zijn The Stand en It welke later in volledige onverkorte edities op de markt zijn gekomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zijn schrijfstijl van pakweg de laatste tien jaar is wel veranderd ten opzichte van daarvoor vind ik.
Daardoor zijn in sommige gevallen (zoals in 'Dreamcatcher') zijn verhalen langdradiger geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |