quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Hallo, ik ben hier niet meer actief maar ik wil even kwijt dat
Ik zou met andere mensen omgaan als ik jou was, als ze je hierom skippen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Hallo, ik ben hier niet meer actief maar ik wil even kwijt dat het ronduit triest is om geskipt te worden wanneer je geen account hebt op het "sociale" gedoetje van het internet: sociale media.
Ik heb die rotzooi niet omdat ik het hatelijk zou vinden om steeds gevolgd te worden op het internet, maar als ik iemand tegenkom wilt diegene meteen weten of ik die rotzooi heb en als ik het niet heb stoppen ze zelfs het gesprek en dat vind ik gewoon ronduit achterlijk, want je bent helemaal niet abnormaal als je geen rotzooi hebt.
Dus dat wilde ik even meedelen: mensen zijn ook nog oké zonder sociale pruts media.
Helemaal los!quote:
Dit dus. laatst een feest barbeque georganiseerd voor de gang in onze studentenflat. Waarbij er ook iemand is die geen Facebook heeft. Nou die gast die kreeg dus helaas geen uitnodiging en zoekt het dan maar uit ook hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:40 schreef nietzman het volgende:
Maar mensen moeten ook niet janken als ze dingen missen omdat ze zichzelf naast de boot positioneren.
Dat is gewoon niet sociaal. Je nodigt mensen toch uit face-to-face of met een mailtje of smsje? Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat je die persoon er niet bij wil hebben. Of komen je ouders ook niet op je feestje omdat ze geen FB hebben?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef kami124 het volgende:
[..]
Kijk dat je niet aan sociale media wilt doen is prima hoor, maar ga dan niet klagen als je daardoor dingen mist.
Als je iemand niet uitnodigt omdat hij geen facebook heeft, zegt dat genoeg over wat voor band je met hem hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dit dus. laatst een feest barbeque georganiseerd voor de gang in onze studentenflat. Waarbij er ook iemand is die geen Facebook heeft. Nou die gast die kreeg dus helaas geen uitnodiging en zoekt het dan maar uit ook hoor.
Kijk dat je niet aan sociale media wilt doen is prima hoor, maar ga dan niet klagen als je daardoor dingen mist. Dus doe het gewoon zoals mij, maak een account aan en zet er op je eigen naam en misschien een foto helemaal niks op. Wel de lusten niet de lasten
Nouja om eerlijk te zijn kwam het ons ook mooi uit. De persoon in kwestie is in het echte leven namelijk net zo sociaal als op internet :p. Maar het is gewoon handig als je iets organiseert via Facebook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef Sosa het volgende:
Dat is gewoon niet sociaal. Je nodigt mensen toch uit face-to-face of met een mailtje of smsje? Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat je die persoon er niet bij wil hebben. Of komen je ouders ook niet op je feestje omdat ze geen FB hebben?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef kami124 het volgende:
[..]
Nouja om eerlijk te zijn kwam het ons ook mooi uit. De persoon in kwestie is in het echte leven namelijk net zo sociaal als op internet :p
zeer terecht klacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Hallo, ik ben hier niet meer actief maar ik wil even kwijt dat het ronduit triest is om geskipt te worden wanneer je geen account hebt op het "sociale" gedoetje van het internet: sociale media.
Ik heb die rotzooi niet omdat ik het hatelijk zou vinden om steeds gevolgd te worden op het internet, maar als ik iemand tegenkom wilt diegene meteen weten of ik die rotzooi heb en als ik het niet heb stoppen ze zelfs het gesprek en dat vind ik gewoon ronduit achterlijk, want je bent helemaal niet abnormaal als je geen rotzooi hebt.
Dus dat wilde ik even meedelen: mensen zijn ook nog oké zonder sociale pruts media.
Kijk, dit kun je niet van iemand verwachten. Maar ben het wel met je eens dat je het in je voordeel kan laten werken. Ik gluur ook alleen mee op FB. Houdt je een beetje op de hoogte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dus doe het gewoon zoals mij, maak een account aan en zet er op je eigen naam en misschien een foto helemaal niks op. Wel de lusten niet de lasten
Waarom zou je een feestje geven met allemaal halve kennissen? (Je had tenslotte fb nodig om ze uit te nodigen). Mij zou het dan eerlijk gezegd weinig interesseren dat ik niet uitgenodigd zou worden op een bbq met a. mensen die elkaar amper kennen/dan wel niet mogen, en b. Die alleen maar georganiseerd wordt om in ieder geval weer wat yolo instagrammetjes te kunnen uploaden. Thanks but no thanks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dit dus. laatst een feest barbeque georganiseerd voor de gang in onze studentenflat. Waarbij er ook iemand is die geen Facebook heeft. Nou die gast die kreeg dus helaas geen uitnodiging en zoekt het dan maar uit ook hoor.
Kijk dat je niet aan sociale media wilt doen is prima hoor, maar ga dan niet klagen als je daardoor dingen mist. Dus doe het gewoon zoals mij, maak een account aan en zet er op je eigen naam en misschien een foto helemaal niks op. Wel de lusten niet de lasten
Echt he. In dit topic klinkt het net alsof mensen alleen maar met elkaar omgaan bij gratie van facebook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef nikky het volgende:
Bij mij in de kennisenkring/collega's genoeg die geen FB hebben. Die sturen we een e-mail wanneer er iets wordt georganiseerd of we bellen.... Dat doe je namelijk als je de persoon aardig vindt....
Nee ik ook niet. Als ik eens iets krijg via fb zie ik dat altijd als een uitgelezen kans om niet te gaan en dan later te zeggen: oeps niet gezien!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. In dit topic klinkt het net alsof mensen alleen maar met elkaar omgaan bij gratie van facebook.Dat beeld herken ik helemaal niet.
Ik gebruik FB zoals de meesten hierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet niet hoe het bij de schoolgaande generatie zit (ik las laatst in de krant dat een hoop pubers minder op Facebook zitten omdat ook paps en mams en zelfs opa en oma er gebruik van maken en dat vinden pubers maar niets, al die oude mensen op het web) maar ik heb nooit de noodzaak gehad om mee te doen met de social media en ik ben er ook nooit raar op aangekeken dat ik er niet aan mee doe.
Omdat je een aparte groep kunt aanmaken en dan de mensen uitnodigt die je wel op je feest wilt hebben. En hoezo heb je facebook nodig om mensen uit te nodigen? Wat is het verschil met een e-mail of sms?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom zou je een feestje geven met allemaal halve kennissen? (Je had tenslotte fb nodig om ze uit te nodigen). Mij zou het dan eerlijk gezegd weinig interesseren dat ik niet uitgenodigd zou worden op een bbq met a. mensen die elkaar amper kennen/dan wel niet mogen, en b. Die alleen maar georganiseerd wordt om in ieder geval weer wat yolo instagrammetjes te kunnen uploaden. Thanks but no thanks.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. In dit topic klinkt het net alsof mensen alleen maar met elkaar omgaan bij gratie van facebook.Dat beeld herken ik helemaal niet.
Oké oké, mijn praktijkvoorbeeld was misschien niet zo goed. Maar jullie snappen hopelijk wel mijn intentie, als je geen Facebook hebt, dan moet je ook niet zeiken dat je dat gedeelte mist (en je kan het ook mooi gebruiken als excuusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef ZarB het volgende:
Waarom zou je een feestje geven met allemaal halve kennissen? (Je had tenslotte fb nodig om ze uit te nodigen). Mij zou het dan eerlijk gezegd weinig interesseren dat ik niet uitgenodigd zou worden op een bbq met a. mensen die elkaar amper kennen/dan wel niet mogen, en b. Die alleen maar
Ik heb het niet nodig nee, maar degene op wie ik reageerde wel. Aangezien hij zijn huisgenoot niet kon uitnodigen omdat die geen facebook heeft..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat je een aparte groep kunt aanmaken en dan de mensen uitnodigt die je wel op je feest wilt hebben. En hoezo heb je facebook nodig om mensen uit te nodigen? Wat is het verschil met een e-mail of sms?
Zou lekker zijn... 200+ uitnodigen mensen op mijn verjaardag met aanhang
moet je voor de grap eens daar postenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef wise het volgende:
zelfde geldt voor 99% van de users in US.
Plaatsen ook alleen maar fotos om geaccepteerd te worden omdat ze dat niet kunnen in het echte leven.
ook triest eigenlijk.
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:40 schreef nietzman het volgende:
Maar mensen moeten ook niet janken als ze dingen missen omdat ze zichzelf naast de boot positioneren.
Gewoon makkelijk, een uitnodiging via zo'n event versturen. Die persoon kan zich ook gewoon even niet zo aanstellen en gewoon een Facebook-account hebben. Welke mafkees onder de 30 heeft dat nou niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef nikky het volgende:
Bij mij in de kennisenkring/collega's genoeg die geen FB hebben. Die sturen we een e-mail wanneer er iets wordt georganiseerd of we bellen.... Dat doe je namelijk als je de persoon aardig vindt....
Dit lijkt verdacht veel op een strikvraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:15 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk, een uitnodiging via zo'n event versturen. Die persoon kan zich ook gewoon even niet zo aanstellen en gewoon een Facebook-account hebben. Welke mafkees onder de 30 heeft dat nou niet?
Deze boi weetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef Bami-Powner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom moét iedereen zoiets hebben? ik hang liever met echte vrienden buiten ipv idiote wall te vullen met swag yolo fotos (PAUPERJEUGD)
hipsterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef mapima het volgende:
Hyves![]()
![]()
Path![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen whatsapp en instagram heb ik verder lekker niks
|
|
| Forum Opties | |