het zijn 2 spuiten die je krijgt en in principe 24 uur na de laatste spuit. Heb ik zelf niet gered maar geen problemen met de longen gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:03 schreef Soempie het volgende:
Och jeetje, Juud ...Na hoeveel tijd doen de longrijpingsmedicijnen hun werk? Sterkte!
Ah oke, hopelijk dat de remmers dan werken en in elk geval die longrijpingsspuiten hun werk kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
het zijn 2 spuiten die je krijgt en in principe 24 uur na de laatste spuit. Heb ik zelf niet gered maar geen problemen met de longen gehad gelukkig.
Zolang je niet je handen in je mond stopt lijkt het me geen probleem. En voor de zekerheid ook nog desinfecteren als je klaar bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef Purple010 het volgende:
Vraagje hier, we willen morgen de voortuin aanpakken en mijn handen kriebelen om te helpen.
Alleen is het nu een zandbak en lopen er vreemde katten! Ik gebruik wel netjes handschoenen, maar is dat genoeg? Toch flink huiverig...
Ja hoiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Purple010 het volgende:
Zag in het vorige topic in ene Zandsculptuur voorbij schuiven. Gefeliciteerd meis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Hilzillah het volgende:
*Zucht*Dat is ook moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |