abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127792738

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.futhead.com

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
pi_127792754
We naderen #1337 :D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:36:57 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127792756
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef Zhano het volgende:
Pak ze Lindje :D
:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_127792770
Lol die examens _O-
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:37:38 #5
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127792783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef Zhano het volgende:
Over een weekje ofzo al denk ik :P
(de grootste spammers hebben namelijk al vakantie, de geslaagden)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_127792821
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:

[..]

Over een weekje ofzo al denk ik :P
(de grootste spammers hebben namelijk al vakantie, de geslaagden)
Maar die moeten naar examenfeestjes (als ze veel vrienden hebben tenminste :P)

In Thorb's geval zullen er weinig feestjes zijn met zo'n klas _O-
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:39:48 #7
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_127792872
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef Zhano het volgende:
Ik hoop dat ik die ga openen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:40:35 #8
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127792904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Maar die moeten naar examenfeestjes (als ze veel vrienden hebben tenminste :P)

In Thorb's geval zullen er weinig feestjes zijn met zo'n klas _O-
_O- _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:40:41 #9
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127792908
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik die ga openen.
Als het mij niet lukt ben ik er kapot van, slaap ik slecht en speel ik een week geen Onyxje.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:42:39 #10
284871 DarkSonic2
pi_127792990
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:40 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Als het mij niet lukt ben ik er kapot van, slaap ik slecht en speel ik een week geen Onyxje.
Dat valt wel mee. Als ik zeg dat ik niet kan slapen omdat ik een goede deal mis is dat niet altijd serieus bedoeld.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:42:52 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127792998
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Als ik zeg dat ik niet kan slapen omdat ik een goede deal mis is dat niet altijd serieus bedoeld.
Maar soms wel?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:44:40 #12
284871 DarkSonic2
pi_127793069
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Maar soms wel?
Dat was vorig jaar een keer zo ja. Dit jaar heb ik dat nog niet gehad. Als ik niet kan slapen is dat om andere redenen.
pi_127793089
Ik kan af en toe echt niet slapen door FUT. Traden is dan ook te verslavend. Snap niet hoe jullie wel kunnen slapen. Die deals missen is echt verschrikkelijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_127793164
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan af en toe echt niet slapen door FUT. Traden is dan ook te verslavend. Snap niet hoe jullie wel kunnen slapen. Die deals missen is echt verschrikkelijk.
Ik huil mezelf altijd in slaap, werkt prima. Vooral in foetushouding.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127793184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik huil mezelf altijd in slaap, werkt prima. Vooral in foetushouding.
Ook maar eens proberen.

Welke deals zijn het ergste om te missen vinden jullie?
Feyenoord Rotterdam
pi_127793203
RKC gaat van Nike naar Hummel. Ben benieuwd :o
Feyenoord Rotterdam
pi_127793281
What do you mean what do I mean?
pi_127793524
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:47 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ook maar eens proberen.

Welke deals zijn het ergste om te missen vinden jullie?
Een drugsdeal
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:57:55 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127793533
Ik zet soms om 4:00 mijn wekker om een Umtiti op te pikken. Dan krimpt mijn hartje als ik zie dat er iemand is met hetzelfde idee en doorbiedt tot 94,5% van de gemiddelde marktprijs, want daarboven is de winst te gering. Dan kies ik ervoor om naar beneden te gaan, mijn zilte tranen in een bakje kwark te huilen en deze dan stil snikkend naar binnen te lepelen terwijl ik naar mijn Jazz Jackrabbit-pantoffels staar.

Mijn pantoffels. Zij weten het. Ik weet het. Ze hebben mijn zilte tranen op hun zacht gestoffeerde neusjes gevoeld. Zij weten dat ik op deze manier leef. Ze hebben er misschien zelf niet voor gekozen, maar ik heb ze meegesleurd in de malaise die het leven van een full-time trader met zich meeneemt. Soms voel ik me schuldig. Soms verwen ik ze. Dan kijk ik in de spiegel, zie een lichtbleke huid met ogen donker en dof als de veren van een kraai. Grote wallen complementeren mijn aangezicht. Een momentum van onverschilligheid overvalt me, maar ik weet me te herstellen. Mijn pantoffels. Ze trekken dit niet en ik besluit dat ze beter verdienen. Zuchtend klim ik op mijn toiletpot, waarop ik vaak zittend plas. Iets luider zuchtend gaat de linkerpantoffel uit. Jazz Jackrabbit kijkt me vertederend aan. Even twijfel ik.

Mijn met pantoffel gevulde hand reikt naar de afvalbak. Een pijnloos wederkeren. Dat gun ik ze. Mijn hand verkrampt en ik wil loslaten maar het lukt niet.

Plots klinkt er een hard geluid. Het is inmiddels 4:20 en het felle, snerpende geluid van mijn wekker vult de bovenverdieping. KUT! Een Torres Nilo 442 loopt over een paar seconden af! Ik spring op en sprint naar mijn laptop. Er is nog niet op geboden en ik maak een prachtdeal. 1200 coins voor een 442 is alles wat ik nodig had. Ik kijk naar beneden. Als ik door de haartjes van mijn buiksnor naar mijn pantoffels kijk, is het schuldverlies verdwenen. Dit had ik nodig. Ik zet de bin op 2900 en draai op mijn zij. Ik strook mijn Onyx en geef hem een schouderklop. Wetend dat over 17 minuten mijn wekker weer gaat. Zouma in 41212 is de volgende prooi.

Welterusten.
pi_127793590
Ik zag net een Honda maar ik kon hem niet boyen.
pi_127793602
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet soms om 4:00 mijn wekker om een Umtiti op te pikken. Dan krimpt mijn hartje als ik zie dat er iemand is met hetzelfde idee en doorbiedt tot 94,5% van de gemiddelde marktprijs, want daarboven is de winst te gering. Dan kies ik ervoor om naar beneden te gaan, mijn zilte tranen in een bakje kwark te huilen en deze dan stil snikkend naar binnen te lepelen terwijl ik naar mijn Jazz Jackrabbit-pantoffels staar.

Mijn pantoffels. Zij weten het. Ik weet het. Ze hebben mijn zilte tranen op hun zacht gestoffeerde neusjes gevoeld. Zij weten dat ik op deze manier leef. Ze hebben er misschien zelf niet voor gekozen, maar ik heb ze meegesleurd in de malaise die het leven van een full-time trader met zich meeneemt. Soms voel ik me schuldig. Soms verwen ik ze. Dan kijk ik in de spiegel, zie een lichtbleke huid met ogen donker en dof als de veren van een kraai. Grote wallen complementeren mijn aangezicht. Een momentum van onverschilligheid overvalt me, maar ik weet me te herstellen. Mijn pantoffels. Ze trekken dit niet en ik besluit dat ze beter verdienen. Zuchtend klim ik op mijn toiletpot, waarop ik vaak zittend plas. Iets luider zuchtend gaat de linkerpantoffel uit. Jazz Jackrabbit kijkt me vertederend aan. Even twijfel ik.

Mijn met pantoffel gevulde hand reikt naar de afvalbak. Een pijnloos wederkeren. Dat gun ik ze. Mijn hand verkrampt en ik wil loslaten maar het lukt niet.

Plots klinkt er een hard geluid. Mijn wekker. Het is inmiddels 4:20 en het felle, snerpende geluid van mijn wekker vult de bovenverdieping. KUT! Een Torres Nilo 442 loopt over een paar seconden af! Ik spring op en sprint naar mijn laptop. Er is nog niet op geboden en ik maak een prachtdeal. 1200 coins voor een 442 is alles wat ik nodig had. Ik kijk naar beneden. Als ik door de haartjes van mijn buiksnor naar mijn pantoffels kijk, is het schuldverlies verdwenen. Dit had ik nodig. Ik zet de bin op 2900 en draai op mijn zij. Ik strook mijn Onyx en geef hem een schouderklop. Wetend dat over 17 minuten mijn wekker weer gaat. Zouma, 41212 is de volgende prooi.

Welterusten.
_O_ _O- _O- _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_127793613
quote:

Plots klinkt er een hard geluid. Het is inmiddels 4:20 en het felle, snerpende geluid van mijn wekker vult de bovenverdieping. KUT! Een Torres Nilo 442 loopt over een paar seconden af! Ik spring op en sprint naar mijn laptop. Er is nog niet op geboden en ik maak een prachtdeal. 1200 coins voor een 442 is alles wat ik nodig had. Ik kijk naar beneden. Als ik door de haartjes van mijn buiksnor naar mijn pantoffels kijk, is het schuldverlies verdwenen. Dit had ik nodig. Ik zet de bin op 2900 en draai op mijn zij. Ik strook mijn Onyx en geef hem een schouderklop. Wetend dat over 17 minuten mijn wekker weer gaat. Zouma, 41212 is de volgende prooi.

Welterusten.
Fraai stukje proza :D

Buiksnor :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:00:07 #23
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127793630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een drugsdeal
dit
pi_127793640
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik zag net een Honda maar ik kon hem niet boyen.
Ik moet er elke keer weer om lachen :') _O- _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:01:30 #25
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127793678
quote:

Plots klinkt er een hard geluid. Het is inmiddels 4:20 en het felle, snerpende geluid van mijn wekker vult de bovenverdieping. KUT! Een Torres Nilo 442 loopt over een paar seconden af! Ik spring op en sprint naar mijn laptop. Er is nog niet op geboden en ik maak een prachtdeal. 1200 coins voor een 442 is alles wat ik nodig had. Ik kijk naar beneden. Als ik door de haartjes van mijn buiksnor naar mijn pantoffels kijk, is het schuldverlies verdwenen. Dit had ik nodig. Ik zet de bin op 2900 en draai op mijn zij. Ik strook mijn Onyx en geef hem een schouderklop. Wetend dat over 17 minuten mijn wekker weer gaat. Zouma in 41212 is de volgende prooi.

Welterusten.
Hahahahah in deze stijl waren jouw KLB topics ook altijd.
pi_127793718
quote:

Welterusten.
Het bakje kwark komt volgens mij vaker voor in jouw meesterwerken? _O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:03:36 #27
284871 DarkSonic2
pi_127793740
Mooi verhaal Lindgren. maar ik zet mijn wekker nooit. Ik zei alleen dat anderen dat soms doen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:04:06 #29
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127793762
quote:

Welterusten.
_O- _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_127793770
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi verhaal Lindgren. maar ik zet mijn wekker nooit. Ik zei alleen dat anderen dat soms doen.
Dat jij dit direct aan jezelf linkt :')
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:04:55 #31
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127793793
quote:
Ik had het dan ook over mijzelf.
pi_127793816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Inderdaad dat viel me ook op :P

Verder mooi stukje weer :P
Elke dag
pi_127793843
Dries Roelvink houdt niet zo van Visite over de vloer. Daarom laat ie de hele week een cameraploeg in zijn huis :')
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:06:41 #34
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127793859
Lindgren. is back _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127793907
eennnnnnnnnnnnn Ronaldo gaat weer op de tradepile, ik kan totaal niet overweg met hem, geef mij maar Messi hoor,
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:08:18 #36
284871 DarkSonic2
pi_127793924
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dat jij dit direct aan jezelf linkt :')
Ja, wie anders speelt JJ2 en FUT hier dan?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:08:46 #37
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127793946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef Maver24 het volgende:
eennnnnnnnnnnnn Ronaldo gaat weer op de tradepile, ik kan totaal niet overweg met hem, geef mij maar Messi hoor,
_O- _O- _O-
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:06 schreef Reemi het volgende:
Lindgren. is back _O_
O+
pi_127793956
quote:
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Elke dag
pi_127793963
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Het ging over pantoffels hoor
Feyenoord Rotterdam
pi_127794139
The last of us met dat commentaar van Smoove erbij :')
Elke dag
pi_127794201
The Last of us komt zometeen binnne met de post :D, galijk aan de slag ermee, even Fifa opzij leggen
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:15:18 #42
284871 DarkSonic2
pi_127794215
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Het ging over pantoffels hoor
ok, en wie anders plast hier nog meer zittend?

Maar ik weet wel dat ik niet zo ben hoor
pi_127794238
Ik wil ook the last of us :'(
Feyenoord Rotterdam
pi_127794261
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

ok, en wie anders plast hier nog meer zittend?

Maar ik weet wel dat ik niet zo ben hoor
Onzekere jongetjes die voor de comfort gaan. Denk ik. Zal vast nog wel iemand zijn hier :P
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:17:41 #45
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127794303
quote:
:D,
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:19:11 #46
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127794364
quote:
kan ik 'm niet lenen?
pi_127794372
Zal ik mijn verjaardagsgeld in coins stoppen? :7 als een ekte baas _O- _O- _O-

Zou best triest zijn, dus ik beantwoord hem maar alvast. NOOOOOO
Feyenoord Rotterdam
pi_127794375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Maver24 het volgende:
The Last of us komt zometeen binnne met de post :D, galijk aan de slag ermee, even Fifa opzij leggen
Ik kijk het gewoon, voor gratis
Elke dag
pi_127794379
er komt trouwens geen nieuwe TOTS voor het weekend, Rob heeft dat al getwitterd :(
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:19:53 #50
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127794387
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik mijn verjaardagsgeld in coins stoppen? :7 als een ekte baas _O- _O- _O-

Zou best triest zijn, dus ik beantwoord hem maar alvast. NOOOOOO
Ja ik heb nog wel wat coins beschikbaar
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:20:30 #51
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127794403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Reemi het volgende:

[..]

:D,
_O-
pi_127794560
Dat begin van the last of us :o
Elke dag
pi_127794566
quote:

Welterusten.
Credits
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:28:21 #54
284871 DarkSonic2
pi_127794623
Ik moet nu tegen een Duitser die de hele tijd praat. Dit wordt nog wat want zijn team is niet echt goed.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:29:56 #55
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_127794661
Haha leuk lindgren.
🍆
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:35:34 #56
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127794848
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nu tegen een Duitser die de hele tijd praat. Dit wordt nog wat want zijn team is niet echt goed.
Ik ben nog nooit een goede tegenstander tegengekomen in de bronze cup.

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Credits
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef Johnbon het volgende:
Haha leuk lindgren.
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O_ _O- _O- _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Fraai stukje proza :D

Buiksnor :D
Vrouwen met buiksnorren. :~ lekker woelen en optioneel flossen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hahahahah in deze stijl waren jouw KLB topics ook altijd.
Dat klopt wel ja. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja. Kwark. Lekker man. Bakje kwark. 14.gif
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

_O- _O-
O+ lief.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:35:40 #57
284871 DarkSonic2
pi_127794852
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
3-0 en ragequit na minder dan 20 minuten.
pi_127794892
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Vrouwen met buiksnorren. :~ lekker woelen en optioneel flossen.

[..]

Dat klopt wel ja. :P

[..]

Ja. Kwark. Lekker man. Bakje kwark. [ afbeelding ]

[..]

[..]

O+ lief.
IK HAD OOK GEREAGEERD WAAROM STA IK HIER NIET TUSSEN :r :r :r :( :( :(
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:36:48 #59
284871 DarkSonic2
pi_127794895
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

NepentheZ was de beste zeker?
pi_127794897
Ik zat te wachten tot er in een zakje werd gescheten -O-
pi_127794963

:o

Kut Gerrard die van CAM > CM moet :P
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:39:35 #62
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127794995
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

3-0 en ragequit na minder dan 20 minuten.
Ik heb ook wel eens van die Duitsers die de hele tijd praten, maar ook echt tegen iemand in de kamer ofzo. Volgens mij zijn dat mensen die niet in de gaten hebben dat hun Kinect aangesloten is. Een vriend van mij heeft dat ook wel eens namelijk.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:45:08 #63
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

IK HAD OOK GEREAGEERD WAAROM STA IK HIER NIET TUSSEN :r :r :r :( :( :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Verder mooi stukje weer :P
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:46:09 #64
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795231
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

NepentheZ was de beste zeker?
:') NepentheZ.

Twee vingers in mijn sudurra man.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:47:50 #65
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127795283
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Sudurra _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:48:54 #66
284871 DarkSonic2
pi_127795311
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dafuq is dat.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:49:22 #67
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127795337
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dafuq is dat.
Nosso
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:49:33 #68
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795341
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dafuq is dat.
Neus, in het Baskisch.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:49:53 #69
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_127795352
quote:

Welterusten.
_O- _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:50:25 #70
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795368
Tsja, ik had wel twee vingers in mijn sphincter kunnen zeggen, maar dat is ook direct zo vunzig.
pi_127795477
haha mijn cijfers, had dit niet verwacht _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:55:26 #72
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_127795515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
haha mijn cijfers, had dit niet verwacht _O-
Je verkapte ik ben nerd post?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:55:49 #73
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127795522
Als PSV nou eens de juiste keuzes maakt met gerichte aankopen dan wordt het misschien nog wat in Eindhoven
pi_127795560

Dit gaat zo'n vet team worden _O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:57:37 #75
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat zo'n vet team worden _O_
Doe er voor de geb eens 1 silver in. Gewoon puur om te kijken of het dan wel lekker speelt. :@

Of wat ben je van plan? Hoe maak je hem af?
pi_127795614
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Doe er voor de geb eens 1 silver in. Gewoon puur om te kijken of het dan wel lekker speelt. :@

Of wat ben je van plan? Hoe maak je hem af?
Ik zoek de puush er even bij :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:58:12 #77
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795619
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hoe maak je hem af?
Elektrische stoel. Haha. Lachen.
pi_127795648
pi_127795658
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

Je verkapte ik ben nerd post?
jwz

vrijdag 14 juni 2013 @ 16:59:45 #80
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef Thorb het volgende:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
Doe even lekker een partij normaal. :')
pi_127795674
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:59:56 #82
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127795682
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dat wel werken met die CM's ? Niet te aanvallend?
pi_127795685
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
Ziek :D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:00:05 #84
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Ik zou gewoon NIF Lukaku erin gooien. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:00:18 #85
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_127795703
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
Mijn hoogste CE-cijfer was een 6,6 op engels.

Gemiddelde CE-cijfer een 5,7.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:00:24 #86
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127795708
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
Boks ouwe.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:00:34 #87
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795712
Die 9,45 ook echt voor M&O :') _O_ Jammer.
pi_127795735
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Die 9,45 ook echt voor M&O :') _O_ Jammer.
Haha wel jammer mja :P
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Mijn hoogste CE-cijfer was een 6,6 op engels.
Ja meeste vrienden hadden als hoogste cijfer ook lager dan mijn laagste cijfer. Helaas waren er zoveel gezakt dat het wel eens gezelliger was :P
pi_127795747
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gaat dat wel werken met die CM's ? Niet te aanvallend?
Geen idee. Fellaini en Vidal hebben in elk geval high defensive workrates, dus dat zou wel goed moeten komen. Maar ja, 3-4-2-1 is een aanvallend systeem. Maak me meer zorgen om Vertonghen met zijn workrates. Ga daar de tip van Lindgren opvolgen en Bassong ofzo neerzetten.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:01:56 #90
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:

[..]

[..]

Ja meeste vrienden hadden als hoogste cijfer ook lager dan mijn laagste cijfer. Helaas waren er zoveel gezakt dat het wel eens gezelliger was :P
Zoveel gezakt en dan zelf met zo'n lijst aan komen buffelen. _O_ Lekker man.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:02:07 #91
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_127795752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:

[..]

[..]

Moeten we je met clubs al Doctorandus gaan noemen?
pi_127795762
Ik zou echt boos worden als ik gezakt zou zijn en dan komt er zo'n lullo van een Thorbie met een gemiddelde van een 9.78 :P
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:02:45 #93
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Geen idee. Fellaini en Vidal hebben in elk geval high defensive workrates, dus dat zou wel goed moeten komen. Maar ja, 3-4-2-1 is een aanvallend systeem. Maak me meer zorgen om Vertonghen met zijn workrates. Ga daar de tip van Lindgren opvolgen en Bassong ofzo neerzetten.
Ik vond Vertonghen juist een van de CB's waarbij ik geen enkele last had van zijn workrates. :) Gewoon een kwestie van uitproberen natuurlijk. Verder wel echt een bazenteam. _O_ Mooie kaartjes.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:03:19 #94
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127795789
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
ibn ghaldoun zeker
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:03:39 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795794
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou echt boos worden als ik gezakt zou zijn en dan komt er zo'n lullo van een Thorbie met een gemiddelde van een 9.78 :P
Hoezo? :P Wat heeft jouw zakken met zijn prestatie te maken? :D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:03:45 #96
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127795799
quote:

[..]

High Med of Low lijkt me veel fijner op die positie eigenlijk. Wel een geil team natuurlijk
pi_127795808
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
:')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:04:29 #99
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127795824
Erwina op Qmusic. _O- _O-

Edit: Deze chick dus:

Maakt weleens jingles voor Q. :') Triester kan niet.
pi_127795876

beetje zonde van cr7 maar lijkt me leuk team :)
pi_127795904
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:06:46 #102
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127795908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
beetje zonde van cr7 maar lijkt me leuk team :)
TOTS of IF Menez ipv Lucas en je hebt een mooi teampje
pi_127795948
EXA / Post hier je eindcijfers

Thorbie ga hier ff pronken :P
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:08:09 #104
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127795952
quote:

[..]

fellaini sissoko en vidal zijn de beste CDM's die ik gehad heb.

de rossi in 4-1-2-1-2 ook nog wel.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_127795959
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

TOTS of IF Menez ipv Lucas en je hebt een mooi teampje
heb zowel de tots als if geprobeerd maar vind lucas beter spelen :D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:08:46 #106
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127795985
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef Michaelvanb het volgende:

[..]

heb zowel de tots als if geprobeerd maar vind lucas beter spelen :D
Ik vond Lucas echt dramatisch kon er niet mee scoren maar hij had wel veel pace :')
pi_127795990
Iemand met tots Bony gespeeld?
pi_127796003
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:07 schreef Fuszy het volgende:
EXA / Post hier je eindcijfers

Thorbie ga hier ff pronken :P
Niets met die mensen te maken :{w
pi_127796073
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:

[..]

Niets met die mensen te maken :{w
Nu wel.
pi_127796101
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:11 schreef Zhano het volgende:

[..]

Nu wel.
_O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:12:24 #111
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127796119
Heren heb de coins nu even niet. maar er staat nog een TOTS janmaat op PS3 voor 74.5K bin.
#FreeTrapz
pi_127796141
haha _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:14:08 #113
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127796176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
Heren heb de coins nu even niet. maar er staat nog een TOTS janmaat op PS3 voor 74500K bin.
Dikke winst inderdaad. Ik heb de coins ook niet. :(
pi_127796199
quote:

[..]

jwz

[ afbeelding ]
jezus
pi_127796207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

jezus
je mag me ook mathijs noemen
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:16:01 #116
284871 DarkSonic2
pi_127796234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
Heren heb de coins nu even niet. maar er staat nog een TOTS janmaat op PS3 voor 74500K bin.
Dat is wel heel erg veel. Bedoel je niet 74.500?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:16:17 #117
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127796241
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

xD
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:16:48 #118
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127796253
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik O-)
#FreeTrapz
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:17:07 #119
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127796262
Echt ziek, ruim 40k onder de laagste bin en staat er al een half uur op. :') Waarom is ie nog niet weg?

Ah, nvm. Ik zie op udb dat 75k ongeveer zijn normale prijs is. Zal wel gefixed zijn.
pi_127796266
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:16 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik O-)
Dit is toch niet zo goedkoop?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:17:58 #121
284871 DarkSonic2
pi_127796279
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
Echt ziek, ruim 40k onder de laagste bin en staat er al een half uur op. :') Waarom is ie nog niet weg?
Dat denk ik ook heel vaak als ik een speler weer eens goedkoop oppik. Die winst is dan overigens lang niet zo hoog.
pi_127796284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef byah het volgende:
Ja ik.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:18:09 #123
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127796285
die van mij ging gister voor 125K weg :o ik zeg 45K profit
#FreeTrapz
pi_127796288
Ik moet tegen FC Balzakkerij....wat is deze :{
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_127796303
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:18 schreef Revontulet het volgende:
Ik moet tegen FC Balzakkerij....wat is deze :{
Hahahah, lol, ik ben het niet in ieder geval,
pi_127796323
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
die van mij ging gister voor 125K weg :o ik zeg 45K profit
pi_127796338

wie op de lege plekken ?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:20:47 #128
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127796356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef byah het volgende:
32 goals in 20 potjes hier.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:20:50 #129
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127796358
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef diedjuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat zijn alleen de open-bids.

ik probeer hier alleen een mede fokker een dienst te doen. als je m niet wil kopen moet je t lekker niet doen.

E: hij is weg. (iemand falkirk hier?)
#FreeTrapz
pi_127796379
Godver ZHano
pi_127796397
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef Shygirl18 het volgende:
Godver ZHano
haha sukk0l :P
pi_127796727
The Last of us is binnen :D,
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:32:34 #133
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127796734
WeFUT is taking over the world. :D

Alleen kut Afrika niet. :(
pi_127796744
Ik wil mayuka en mulenga in 4231. maar wat lijkt jullie beter, mayuka cf mulenga st of andersom? :)
pi_127796763
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef pascal08 het volgende:

[ afbeelding ]
Meer landen dan Xbox One ^O
pi_127796766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef pascal08 het volgende:

[ afbeelding ]

Alleen kut Afrika niet. :(
_O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:35:25 #137
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127796837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Zhano het volgende:

[..]

Meer landen dan Xbox One ^O
We zijn al bezig met vertalen. :)
pi_127796862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:

[..]

We zijn al bezig met vertalen. :)
Goed bezig. WeFUT 2.0 neem ik aan? :P Of heb je nu ook al localization ingebouwd?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:37:46 #139
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127796917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Zhano het volgende:

[..]

Goed bezig. WeFUT 2.0 neem ik aan? :P Of heb je nu ook al localization ingebouwd?
WeFUT 2.0 inderdaad. Het wordt tijd om af te rekenen met de andere sites. })
pi_127797079
Hoeveel unieke bezoekers per dag op wefut ?
pi_127797144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef rolls-reus het volgende:
Ik wil mayuka en mulenga in 4231. maar wat lijkt jullie beter, mayuka cf mulenga st of andersom? :)
Nogmaals de vraag :)

Zou zoiets kunnen werken? http://wefut.nl/squad/2096
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:45:13 #142
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoeveel unieke bezoekers per dag op wefut ?
300-400 met uitschieters tot 800 met de release van een TOTS of TOTW. We hebben nog geen sitemap en zijn nog niet helemaal gecrawled door Google. Als dat eenmaal in orde is, dan wordt het tijd voor goede promotie. Ik hoop toch wel ergens tussen de 5000-10000 bezoekers per dag te trekken met WeFUT 2.0.
pi_127797174
Mulenga lijkt me echt slecht.
pi_127797225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef pascal08 het volgende:

[..]

300-400 met uitschieters tot 800 met de release van een TOTS of TOTW. We hebben nog geen sitemap en zijn nog niet helemaal gecrawled door Google. Als dat eenmaal in orde is, dan wordt het tijd voor goede promotie. Ik hoop toch wel ergens tussen de 5000-10000 bezoekers per dag te trekken met WeFUT 2.0.
Goed bezig!
pi_127797272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef Zhano het volgende:
Mulenga lijkt me echt slecht.
Hij is ook slecht :P je kan er niet mee dribbelen ofzo maar als de bal goed voor z'n voeten ligt voel je de 99 shotpower wel _O_ 8 goals in 3 wedstrijden
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:48:29 #146
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef diedjuh het volgende:

[..]

Goed bezig!
Remi heeft de laatste weken ook weer flink zitten knutselen. Ik weet niet of 'ie al iets laten zien heeft... :P
pi_127797347
quote:

[..]

Als je hoger in google wil scoren dan is het ook handig als je een goede site title en meta description hebt. Heb een tijdje als SEO gewerkt en kan je wel een paar tips geven (als je die nodig hebt)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:50:41 #148
306371 zerokil
psvunited
pi_127797366
Misschien een idee voor wat extra promotie.

SquadBuilder Topic openen, en alleen maar WeFut gebruiken.
Zodat mensen ook daadwerkelijk op de site komen.

Misschien wel een saaie weg van promotie, maar het is er wel een..
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:51:12 #149
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797384
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef Michaelvanb het volgende:

[..]

Als je hoger in google wil scoren dan is het ook handig als je een goede site title en meta description hebt. Heb een tijdje als SEO gewerkt en kan je wel een paar tips geven (als je die nodig hebt)
Site title en Meta discription heb ik al. Ik heb wel wat artikelen gelezen over hoe Google webpagina's indexeert, maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. :D
pi_127797418
quote:

[..]

Nice, je hebt wel ervaring met Google adwords etc.? Als je het goed doet heb je wefut zo bovenaan staan op de search page. Een vriend van me verkocht een tijdje nba shirts en als je zocht op google naar "NBA shirts" Dan kreeg je zijn pagina als 3e, net na de officiele nba site en store. Niet slecht voor iemand die dat gewoon als een soort hobby naast zijn werk deed.

Moet er misschien wel bijzetten dat hij via zijn werk heeft gespecialiseerd in google/promotie etc.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:52:20 #151
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797423
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef zerokil het volgende:
Misschien een idee voor wat extra promotie.

SquadBuilder Topic openen, en alleen maar WeFut gebruiken.
Zodat mensen ook daadwerkelijk op de site komen.

Misschien wel een saaie weg van promotie, maar het is er wel een..
True. :) Zal dat eens doen als WeFUT 2.0 af is. ;)
pi_127797437
Kijk iedereen bijdragen _O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:53:27 #153
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_127797465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:

[..]

True. :) Zal dat eens doen als WeFUT 2.0 af is. ;)
Ik wil wel flyeren!
pi_127797513
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Site title en Meta discription heb ik al. Ik heb wel wat artikelen gelezen over hoe Google webpagina's indexeert, maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. :D
site title is op dit moment: Home | WE·FUT

Je kan hier beter iets van: WE FUT - Fifa 13 Ultimate Team Squad Builder and Database

van maken. zodat je voor meer zoekopdrachten in aanmerking komt.

Daarnaast kan ik geen meta description vinden op de homepage.

En je kan nog extra doen, zoals je al zei: een sitemap, alt attributes voor images, beter gebruikmaken van headings, taal duidelijk aangeven in html, feeds etc
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:55:42 #155
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797537
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Nice, je hebt wel ervaring met Google adwords etc.? Als je het goed doet heb je wefut zo bovenaan staan op de search page. Een vriend van me verkocht een tijdje nba shirts en als je zocht op google naar "NBA shirts" Dan kreeg je zijn pagina als 3e, net na de officiele nba site en store. Niet slecht voor iemand die dat gewoon als een soort hobby naast zijn werk deed.
Heb me nog niet echt goed verdiept daarin. Ik wil eigenlijk eerst WeFUT op een niveau hebben dat ik het gevoel heb dat het compleet is, een soort autistisch trekje denk ik. :P Je kunt inderdaad vieze bedragen verdienen met advertenties. Een vriend van een studiegenoot van mij heeft een site gehad waarop 'ie zonnebrillen verkocht. Ik weet niet precies hoeveel hij verdiende, maar hij was vaker op vakantie dan er maanden zitten in een jaar. :P
pi_127797583
Het kutte aan zulke projectjes is dat je tegenwoordig eigenlijk niet zonder KvK etc een webshop kunt beginnen :( Ik had ook wel een goed idee, maar om nou alles daarvoor te regelen enzo is me wat teveel werk :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:58:28 #157
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_127797625
Pascal ik wil best helpen met SEO, ik ben ook een developer ;)
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:59:03 #158
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef Michaelvanb het volgende:

[..]

site title is op dit moment: Home | WE·FUT

Je kan hier beter iets van: WE FUT - Fifa 13 Ultimate Team Squad Builder and Database

van maken. zodat je voor meer zoekopdrachten in aanmerking komt.

Daarnaast kan ik geen meta description vinden op de homepage.

En je kan nog extra doen, zoals je al zei: een sitemap, alt attributes voor images, beter gebruikmaken van headings, taal duidelijk aangeven in html, feeds etc
Hmm, ik dacht dat WeFUT nu ook al alle meta-data had. In de nieuwe versie zit het in ieder geval wel . Dat van die titel wist ik niet. Nu ik grote sites bekijk zie ik inderdaad dat ze zo veel mogelijk keywords in de titel gooien. Die tip ga ik nu gelijk gebruiken. ^O^
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:59:45 #159
319705 pascal08
dr. prof.
pi_127797662
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
Pascal ik wil best helpen met SEO, ik ben ook een developer ;)
Waar komt deze hulp ineens allemaal vandaan? :D

Alle hulp is natuurlijk welkom.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:03:11 #160
141104 Patje1987
pi_127797789
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Gewoon vriendendienst ja toch.
pi_127797811
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Ik ga tegen mijn collega's zeggen dat wefut.nl een hele goede site is :D
pi_127797840
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Heb me nog niet echt goed verdiept daarin. Ik wil eigenlijk eerst WeFUT op een niveau hebben dat ik het gevoel heb dat het compleet is, een soort autistisch trekje denk ik. :P Je kunt inderdaad vieze bedragen verdienen met advertenties. Een vriend van een studiegenoot van mij heeft een site gehad waarop 'ie zonnebrillen verkocht. Ik weet niet precies hoeveel hij verdiende, maar hij was vaker op vakantie dan er maanden zitten in een jaar. :P
Dat zou ik ook zeker aanraden. Zorg eerst dat het systeem perfect in elkaar zit, als mensen problemen ondervinden als ze de website voor de eerste keer bezoeken is het kwaad eigenlijk al geschied. Maar het is zeker interessant om de mogelijkheden te bestuderen.

Verder zou het natuurlijk geweldig zijn als je de bezoekers iets kan bieden wat sites als futhead niet kunnen. Daar moet je natuurlijk even goed over nadenken. Ik heb zelf weinig verstand met het maken van websites maar mij lijkt het wel grappig als je bij de squadbuilder een paar spelers neer kan zetten, vervolgens op finish team klikt (misschien een paar opties met prijzen en ratings) en dat de website je team dan af maakt. Iedereen op zoveel mogelijk chemistry natuurlijk. Hoe vaak kom je wel niet mensen tegen die niet weten hoe ze hun team af moeten maken. Extra leuk zou dan zijn om spelers die door de wefut-community worden aangeraden dan als aanrader wordt vermeld.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:06:32 #163
306371 zerokil
psvunited
pi_127797887
Iets verzinnen dat er nog niet is.
Daar draait het om.

Maar oh zo moeilijk.
pi_127797930
Ja lijkt me een goede tip.

Ik heb vaak dat ik een squad wil maken en 1 positie over heb. Het zou handig zijn om dan alle spelers te kunnen zien die beschikbaar zijn voor 9 chem.

Als je zoiets kan maken, dan heb je een betere squad builder dan futhead en kan je echt de strijd aangaan met zulke websites.
pi_127797993
Zo, hoe is het hier?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:10:55 #166
141104 Patje1987
pi_127798064
Het gaat echt heel goed met mij, na een aidsperiode.
pi_127798116
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Patje1987 het volgende:
Het gaat echt heel goed met mij, na een aidsperiode.
In Afrika hebben ze ook al tijden lang een aidsperiode en ook daar wordt nog gelachen !
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798147
ik vind The Last of Us nu al mannevet
pi_127798182
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben jij geslaagd? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798184
Iemand potje? Xbox
pi_127798200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef fetss het volgende:
Iemand potje? Xbox
Bring it on !!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798203
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb je ook een PS?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:15:31 #173
141104 Patje1987
pi_127798209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

In Afrika hebben ze ook al tijden lang een aidsperiode en ook daar wordt nog gelachen !
Daarom blijf ik altijd lachen toch.
pi_127798270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Bring it on !!
Voeg me toe: fetsss
pi_127798289
Item 1 op 1vandaag: 6 miljard bezuinigen

Item 2 op 1vandaag: Kabinet koopt voor 4 miljard Joint strike fighters

:r
pi_127798313
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Item 1 op 1vandaag: 6 miljard bezuinigen

Item 2 op 1vandaag: Kabinet koopt voor 4 miljard Joint strike fighters

:r
Jij vindt dus dat er op defensie bezuinigt moet worden zie ik? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798368
Tijd om tegen Fetss te zweten !!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ja, oorlog is stom
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:20:16 #179
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_127798412
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat hele oorlog voeren is toch achterhaald en primitief. Als een verder ontwikkelde mensheid later naar ons terug kijken denken ze echt wat een simpele zielen. Als al dat geld wat in oorlogen gestoken wordt en kennis en dergelijke gebruikt werd voor ontwikkeling van bijvoorbeeld ziekenhuizen of andere nuttige dingen. We zouden zoveel verder zijn dan oorlogje voeren. We zijn helemaal niet zo ver ontwikkeld als we denken.
🍆
pi_127798430
EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 18:00:09 Happy Hour! 7pm-8pm UK. Prem Gold Jumbo 15K packs. La Liga #TOTS IFs available. #FUT reageer retweet
pi_127798431
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ben jij geslaagd? :P
uiteraard
pi_127798440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:15 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Heb je ook een PS?
nee kijk een walkthrough
pi_127798460
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Johnbon het volgende:

[..]

Dat hele oorlog voeren is toch achterhaald en primitief. Als een verder ontwikkelde mensheid later naar ons terug kijken denken ze echt wat een simpele zielen. Als al dat geld wat in oorlogen gestoken wordt en kennis en dergelijke gebruikt werd voor ontwikkeling van bijvoorbeeld ziekenhuizen of andere nuttige dingen. We zouden zoveel verder zijn dan oorlogje voeren. We zijn helemaal niet zo ver ontwikkeld als we denken.
Lijkt me raar als wij een nieuwe samenleving ontdekken op een andere planeet, en dat we dan zien dat ze elkaar afmaken _O- Het is toch een raar fenomeen, dat oorlog voeren
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:22:32 #184
141104 Patje1987
pi_127798506
Slaat ook nergens op oorlog voeren.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:22:51 #185
284871 DarkSonic2
pi_127798524
YES HH, dan zullen de prijzen wel zakken, ik ga geen packs meer openen want ik heb nooit meer geluk

Ik bedoel eigenlijk: even wat consumables inkopen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:23:29 #186
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_127798554
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Lijkt me raar als wij een nieuwe samenleving ontdekken op een andere planeet, en dat we dan zien dat ze elkaar afmaken _O- Het is toch een raar fenomeen, dat oorlog voeren
Ja zo dom en simpel gedrag. Uberhaubt voor je land vechten :') . Come on. We zijn 1 wereld.
🍆
pi_127798562
Toefjes beter haal je Bale op LM
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:24:19 #188
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_127798589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Toefjes beter haal je Bale op LM
Heeft die in een ander team.
pi_127798667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Johnbon het volgende:

[..]

Ja zo dom en simpel gedrag. Uberhaubt voor je land vechten :') . Come on. We zijn 1 wereld.
Oke betaal jij dan ook even de bijstand van mensen in China etc? :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:24 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

Heeft die in een ander team.
:D In mn Franse elftal, goed onthouden _O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:27:40 #191
141104 Patje1987
pi_127798699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Oke betaal jij dan ook even de bijstand van mensen in China etc? :')
Betaal al genoeg voor bijstand in eigen land ofniet denk ik.
pi_127798706
Avond :W
pi_127798719
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:27 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Betaal al genoeg voor bijstand in eigen land ofniet denk ik.
Ja vond het we zijn 1 wereld zo ongelooflijk dom klinken :P
Dan ben je echt heel naïef..
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:32:02 #194
141104 Patje1987
pi_127798846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ja eens maar landjepikken hoeft van mij niet.
pi_127798965
GG fetss :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_127798977
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
GG fetss :P
Lekker redding van de gay-a
pi_127798978
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:32 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ja eens maar landjepikken hoeft van mij niet.
Ach ja, kijk hoe onze samenleving zo is geworden zoals die nu is :P
Wij waren een van de betere in landjepikken _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:37:32 #198
141104 Patje1987
pi_127799025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ach ja, kijk hoe onze samenleving zo is geworden zoals die nu is :P
Wij waren een van de betere in landjepikken _O-
Sowieso waren wij goed in pikken. Daarom hebben we het zo goed nu.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:37:50 #199
141104 Patje1987
pi_127799035
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:39:06 #200
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_127799073
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
HERMELIEN! STOPHHH
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:41:02 #201
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_127799155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Bedoelde het ook niet op het punt van bijstand o.i.d. Elkaar vermoorden voor een stuk land of grens die we zelf verzonnen hebben en die er eigenlijk helemaal niet zijn. Dat is gewoon heel simpel en weet zeker dat er naar ons gekeken gaat worden later van dat we heel dom bezig waren.
🍆
pi_127799176
Chill, dinsdag naar het dierenasiel om een kat uit te zoeken _O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:42:53 #203
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_127799219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Op MFC was vandaag een dame die voor 20 tokens miauwde. Zou haar nemen!
🍆
pi_127799309
Moet er iemand nog 'geld' verdienen? Eind van de maand 3 dagen gamen en dan krijg je 240 euro, helaas wel in vvv bonnen.
pi_127799323
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef Johnbon het volgende:

[..]

Op MFC was vandaag een dame die voor 20 tokens miauwde. Zou haar nemen!
pi_127799337
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet er iemand nog 'geld' verdienen? Eind van de maand 3 dagen gamen en dan krijg je 240 euro, helaas wel in vvv bonnen.
Gamen voor geld? :Y) :Y) :Y)
pi_127799558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:

[..]

Gamen voor geld? :Y) :Y) :Y)
Kwam het net via via ergens tegen.

https://www.facebook.com/(...)9753324385656&type=1
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:03:17 #208
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127799987
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Kandji! :D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:04:25 #209
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127800032
De goal die ik net maak _O- _O-

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/158702261

Ik heb nog niet vaak een keeper zó te pakken gehad denk ik. _O-
pi_127800081
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
De goal die ik net maak _O- _O-

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/158702261

Ik heb nog niet vaak een keeper zó te pakken gehad denk ik. _O-
Haha nice one! Je doet wel eigenlijk een sleep te weinig...
pi_127800289
The Last of Us is geniaal zeg :D, tof spel
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:12:52 #212
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127800324
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
Morgen terugbrengen?
pi_127800373
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
Speel je ook op Hard?
pi_127800388
OMG OMG mn eerste TOTS in een pakje :D (Denk dat ik 6 pakjes heb geopend dit seizoen)
COURTOIS _O_
pi_127800504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef DannyDeko het volgende:
OMG OMG mn eerste TOTS in een pakje :D (Denk dat ik 6 pakjes heb geopend dit seizoen)
COURTOIS _O_
Gratz!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:17:44 #216
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127800533
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef DannyDeko het volgende:
COURTOIS _O_
Nice. :)
pi_127800876
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Speel je ook op Hard?
gewoon op normal
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:34:11 #218
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801214
TOTS Ebert in een pack. :)
pi_127801239
Het is nog niet eens Happy Hour, kan je nagaan :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:36:06 #220
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801270
Komt er een happy hour dan? :P
pi_127801300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komt er een happy hour dan? :P
Ja om 20.00 uur
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:38:15 #222
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801349
Die is ook geen fuck waard. :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:40:10 #223
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127801435
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Vandermar moet ik toch wel kunnen onderscheiden, volgend jaar op de RUG.

Ben jij hem al eens tegengekomen DS2? Oh ha ha in ter net sl ot
Dat denk ik niet.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:42:48 #224
321382 vandermar
pi_127801545
Tevens niet kunnen spelen met TOTS Pelle dan kan je er echt een klote van :') Beste spits van het spel op van Persie na.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:43:35 #225
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801567
VDM :D :D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:44:00 #226
141104 Patje1987
pi_127801585
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
Tevens niet kunnen spelen met TOTS Pelle dan kan je er echt een klote van :') Beste spits van het spel op van Persie na.
_O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:44:12 #227
321382 vandermar
pi_127801593
Ik word nogal gemist als ik al die berichten zie waarin mijn username in voor komt.
RvP; Feyenoord
pi_127801597
Vdm is back, nou ja, voor hoelang is meer de vraag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:44:43 #229
141104 Patje1987
pi_127801621
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
Ik word nogal gemist als ik al die berichten zie waarin mijn username in voor komt.
Klopt ik heb je gemist dikke O+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:44:48 #230
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801625
quote:
Ik mis de posts van jouw Feyenoord team. :'(
pi_127801647
Godver heb je die mongool ook weer
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:45:39 #232
284871 DarkSonic2
pi_127801652
Ik ben net echt weggespeeld in het bronze toernooi en niet door pace maar door iemand die heel veel en heel goed kon passen :o Ik ben er ook nog eens kapot van.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:45:43 #233
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_127801657
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
:D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:45:45 #234
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801660
quote:
_O_

Ik zei al dat GJE en jij heel wat terug te lezen hebben via Sherlock _O-
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:45:49 #235
321382 vandermar
pi_127801662
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Klopt ik heb je gemist dikke O+
;( Jammer dat dat beeld door enkelen werd geschetst en iedereen het overneemt ;( Ik zie het als een ongewilde geuzennaam, net iets als kakkerlakken.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:46:01 #236
306371 zerokil
psvunited
pi_127801669
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:46:21 #237
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801677
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Jij en alle andere geslaagden, jullie hebben helemaal geen gala gehad (of iig hier het over gehad) ofwel?

Is dat alleen hier iets uit de omgeving want hier heeft elke middelbare school dat :P
Elke dag
pi_127801678
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben net echt weggespeeld in het bronze toernooi en niet door pace maar door iemand die heel veel en heel goed kon passen :o Ik ben er ook nog eens kapot van.
je mag evt. uithuilen op m'n schouder
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:46:32 #239
141104 Patje1987
pi_127801687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

;( Jammer dat dat beeld door enkelen werd geschetst en iedereen het overneemt ;( Ik zie het als een ongewilde geuzennaam, net iets als kakkerlakken.
Zoiets zou ik nooit zeggen. Feyenoord heeft een plekje in mijn hart. RKC blijft nummer 1 uiteraard.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:47:18 #240
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801717
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat krijg je als je je foto erop zet, dan gaan ze zoeken natuurlijk. Volgens mij heb ik jou nooit dikke genoemd btw :*
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:47:26 #241
321382 vandermar
pi_127801722

Ik las af en toe nog in dit topic. (Enkel TOTW en TOTS).
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:47:28 #242
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Jij en alle andere geslaagden, jullie hebben helemaal geen gala gehad (of iig hier het over gehad) ofwel?

Is dat alleen hier iets uit de omgeving want hier heeft elke middelbare school dat :P
Wij hadden alleen een kerstgala. :')
Met eindexamens kon je een borrel doen op school. (Cola en 7up. :') )
pi_127801731
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

nee
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:47:40 #244
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801733
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik las af en toe nog in dit topic. (Enkel TOTW en TOTS).
_O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:47:52 #245
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801741
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
DS je bent er toch niet kapot van als iemand beter is ?
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:48:28 #246
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Wij hadden alleen een kerstgala. :')
Met eindexamens kon je een borrel doen op school. (Cola en 7up. :') )
Raar man, hier hebben alle middelbare scholen een eindgala. Best leuk

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nee
Jammer man, is echt tof
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:48:37 #247
321382 vandermar
pi_127801772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat krijg je als je je foto erop zet, dan gaan ze zoeken natuurlijk. Volgens mij heb ik jou nooit dikke genoemd btw :*
Zoveel foto's circuleren er niet van mij op het internet, enkel hele oude.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:49:45 #248
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801812
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:

[..]

Zoveel foto's circuleren er niet van mij op het internet, enkel hele oude.
Je hebt ze zelf in je FOBO staan :P
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:49:52 #249
284871 DarkSonic2
pi_127801816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

DS je bent er toch niet kapot van als iemand beter is ?
Wel als ik met 'mijn' bronzes zo dik verlies. De fitness was niet optimaal (de meeste hadden 95) maar voor het eerst sinds tijden speelde ik tegen iemand die echt goed was. De tegenstander had 92% pass accuracy.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:50:34 #250
321382 vandermar
pi_127801842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je hebt ze zelf in je FOBO staan :P
Dat klopt O+ de bovenste is van 3 a 4 jaar terug en die andere van vorig jaar.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:50:40 #251
141104 Patje1987
pi_127801848
Nee maar serieus vdm ik vind je wel een toffe peer.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:50:40 #252
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801849
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Wel als ik met 'mijn' bronzes zo dik verlies. De fitness was niet optimaal (de meeste hadden 95) maar voor het eerst sinds tijden speelde ik tegen iemand die echt goed was. De tegenstander had 92% pass accuracy.
Goed toch, anders is er geen reet aan. Een keer goed op je bakkus krijgen maakt je beter, weet je waarin kan verbeteren.

Je dacht toch niet dat je de allerbeste bronze speler ter wereld was :P?
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:51:03 #253
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801869
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat klopt O+ de bovenste is van 3 a 4 jaar terug en die andere van vorig jaar.
Zullen we van de week weer een Blopsen?
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:51:15 #254
321382 vandermar
pi_127801873

Mensen die niet 1 op 1 of beter lopen met TOTS Pelle :')
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:51:47 #255
321382 vandermar
pi_127801900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Zullen we van de week weer een Blopsen?
Meh, aan de studie. Na 27 juni ^O^ 2 tentamens halen en dan uni O+
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:52:12 #256
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801913
:') Mijn vriendin heeft een Budha poster in de tuin opgehangen.
Niks te zeggen thuis... :'(
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:52:16 #257
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801914
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

Meh, aan de studie. Na 27 juni ^O^ 2 tentamens halen en dan uni O+
Ben je al toegelaten?

Maar is goed
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:52:37 #258
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
:') Mijn vriendin heeft een Budha poster in de tuin opgehangen.
Niks te zeggen thuis... :'(
:') Die heeft mijn pa's vrouw ook een opgehangen :')
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:52:40 #259
321382 vandermar
pi_127801933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ben je al toegelaten?

Maar is goed
Ja
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:53:22 #260
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801960
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja
Feli ! ^O^
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:53:33 #261
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127801967
Er is nog steeds geen HH aangekondigd he? Echt raar
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:53:36 #262
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801972
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

:') Die heeft mijn pa's vrouw ook een opgehangen :')
Ze heeft nu zo'n hoekje ingericht in een boeda stijl. :')
Niet echt mijn smaak maar als ze daar blij van wordt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:53:55 #263
321382 vandermar
pi_127801981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Feli ! ^O^
Bedankt
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:53:56 #264
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127801982
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er is nog steeds geen HH aangekondigd he? Echt raar
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:54:15 #265
284871 DarkSonic2
pi_127802001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Goed toch, anders is er geen reet aan. Een keer goed op je bakkus krijgen maakt je beter, weet je waarin kan verbeteren.

Je dacht toch niet dat je de allerbeste bronze speler ter wereld was :P?
Nee, maar dit is niet goed voor mijn reputatie hier. Ik ben wel weer klaar met FIFA na vandaag en gisteren.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:55:22 #266
321382 vandermar
pi_127802051
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Nee, maar dit is niet goed voor mijn reputatie hier. Ik ben wel weer klaar met FIFA na vandaag en gisteren.
Ik speel het bijna niet meer, continue trieste kinderen die achterin rondspelen. Ik koop het volgend jaar ook niet meer.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:56:21 #267
141104 Patje1987
pi_127802092
Heel veel lol haal ik ook niet uit fut, wel uit maken van teams enzo. Ik speel het liefst clubs.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:56:36 #268
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802102
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Dan ben ik blind, thanks :P
Elke dag
pi_127802123
Ik heb al twee weken geen fifa aangeraakt
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:57:13 #270
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik speel het bijna niet meer, continue trieste kinderen die achterin rondspelen. Ik koop het volgend jaar ook niet meer.
Dat ligt echt aan jou, want ik kom die haast niet tegen. Heb toch een hoop gespeeld
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:57:36 #271
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_127802150
Ik ga proberen de 3000 packs te halen en het daar bij te laten. :')
pi_127802190
voorhoede Ribery/Messi/Lamela baas !!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:00:02 #273
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga proberen de 3000 packs te halen en het daar bij te laten. :')
Daar ga jij zo hard overheen :P

Dating in the dark, wat een triest programma _O-
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:00:24 #274
284871 DarkSonic2
pi_127802254
Vorig jaar had ik de 1000 wins makkelijk gehaald, dat ga ik dit jaar niet meer halen. Vorig jaar had ik ook veel meer plezier in het spelletje.
pi_127802286
HH c'mon bois show me the money
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:01:28 #276
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802296
Ik vind het dit jaar juist veel leuker. Alleen jammer dat ik al minstens 100x van de servers geflikkerd ben :')
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:02:06 #277
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
HH c'mon bois show me the money
Ik ga 1 Packie openen
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:02:08 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127802327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het dit jaar juist veel leuker. Alleen jammer dat ik al minstens 100x van de servers geflikkerd ben :')
Dat is niet te merken aan de meeste van je posts over het spel _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:02:32 #279
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802347
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is niet te merken aan de meeste van je posts over het spel _O-
Dat valt wel mee hoor
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:03:08 #280
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127802373
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor
Gisteren was je nog aan het klagen hier
pi_127802380
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik ga 1 Packie openen
ik ook, ga er spijt van krijgen..
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:03:45 #282
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gisteren was je nog aan het klagen hier
Ik mag toch klagen over iets zonder dat dat betekent dat ik geen plezier uit het spel haal?

Maar goed dat je me zo goed in de gaten houdt
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:04:43 #283
321382 vandermar
pi_127802436

Contracten kan ik gelukkig nog gebruiken.
RvP; Feyenoord
pi_127802441
Yoo Marretje :W
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:05:07 #285
321382 vandermar
pi_127802454
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Yoo Marretje :W
hoi
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:05:31 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127802475
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik mag toch klagen over iets zonder dat dat betekent dat ik geen plezier uit het spel haal?

Maar goed dat je me zo goed in de gaten houdt
Nou valt me gewoon op dat je best veel aan het klagen bent over FIFA maar vorig jaar was het dus nog erger ?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:05:34 #287
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127802476
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

eindelijk iemand die het snapt 92% _O_
had laatst een potje 89% :Y)
#FreeTrapz
pi_127802494
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Contracten kan ik gelukkig nog gebruiken.
Die LB zal nog wel iets waard zijn neem ik aan? Welke formatiekaartjes zijn 't?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:06:02 #289
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nou valt me gewoon op dat je best veel aan het klagen bent over FIFA maar vorig jaar was het dus nog erger ?
Blijkbaar. Nogmaals betekent klagen over zaken toch niet dat je er geen plezier uit haalt?
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:06:28 #290
321382 vandermar
pi_127802517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef SV-Spakenburg het volgende:

[..]

Die LB zal nog wel iets waard zijn neem ik aan? Welke formatiekaartjes zijn 't?
4321 en 3421
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:06:56 #291
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127802527
Merci VDM, dit weet me weer te weerhouden om er een te kopen
#FreeTrapz
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:07:14 #292
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802535

Lekker kut weer :')
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:07:44 #293
321382 vandermar
pi_127802556

RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:07:56 #294
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127802563
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Blijkbaar. Nogmaals betekent klagen over zaken toch niet dat je er geen plezier uit haalt?
Als ik klaag over iets dan betekent dat meestal dat ik er geen plezier uit haal.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:08:38 #295
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802585
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als ik klaag over iets dan betekent dat meestal dat ik er geen plezier uit haal.
ok
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:08:46 #296
306371 zerokil
psvunited
pi_127802593
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker kut weer :')
Lol!

Valt wel mee, ik heb nog nooit zon pack gehad...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:10 #297
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_127802611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Klagen kan toch ook zijn dat je het nog niet 100% vind maar uit de 80% toch plezier haalt.
#FreeTrapz
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:14 #298
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:08 schreef zerokil het volgende:

[..]

Lol!

Valt wel mee, ik heb nog nooit zon pack gehad...
Zijn allemaal geen reet waard man
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:29 #299
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_127802622
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Klagen kan toch ook zijn dat je het nog niet 100% vind maar uit de 80% toch plezier haalt.
Ja jonge in discussie gaan met hem heeft toch geen zin :')
Elke dag
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:32 #300
321382 vandermar
pi_127802626

En coins op
RvP; Feyenoord
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:35 #301
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127802629
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

ok
Gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: