Even na gekeken.quote:
Geen pil/spiraaltje, wel slikt ze anti-depressiva.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef TNA het volgende:
Slikt je vriendin de pil of heeft ze een spiraaltje? Zo ja, kijk uit met deze middelen.
Maca werkt in ieder geval als SSRI en veel antidepressiva ook. Oppassen dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:20 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Geen pil/spiraaltje, wel slikt ze anti-depressiva.
Tuurlijk, daar zijn we ook wel mee bezig. Maar daarom kunnen we wel wat dingen probeer om haar beter te laten voelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Av- het volgende:
Denk je niet dat het verstandiger is om gewoon die onderliggende problemen waardoor ze zich zo voelt aan te pakken?
Hmm, even gezocht en ik zie het inderdaad. Ga er zo even verder over inlezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Maca werkt in ieder geval als SSRI en veel antidepressiva ook. Oppassen dus.
Zeer zeker. Liefst bind ik haar gewoon vast.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef nutoj het volgende:
Je bent het dus eigenlijk zat dat je niet kunt neuken en wil daarom je vriendin volstoppen met vage meuk....
Sterk, erg sterk....
Moet je zeker doen, maar ook als er niets over te vinden is zou ik het risico niet nemen. Als je hormonen of neurotransmitters beïnvloedt met medicatie moet je niet beginnen met dergelijke supplementen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:37 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar zijn we ook wel mee bezig. Maar daarom kunnen we wel wat dingen probeer om haar beter te laten voelen.
[..]
Hmm, even gezocht en ik zie het inderdaad. Ga er zo even verder over inlezen.
Dan blijven we er ook zeker wel vanaf. Eventueel zouden we eerst nog naar de HA gaan, en kijken wat die erover weet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef TNA het volgende:
Moet je zeker doen, maar ook als er niets over te vinden is zou ik het risico niet nemen. Als je hormonen of neurotransmitters beïnvloedt met medicatie moet je niet beginnen met dergelijke supplementen.
Ja, wie weet...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:21 schreef whatdafuck het volgende:
Misschien ben je zelf wel de reden voor haar lage libido..
Hoezo moet je uitkijken voor een van deze middelen??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef TNA het volgende:
Slikt je vriendin de pil of heeft ze een spiraaltje? Zo ja, kijk uit met deze middelen.
Omdat de hormonen kunnen interacteren. Bij gebruik van geneesmiddelen is terughoudendheid tegenover supplementen altijd gewenst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Hoezo moet je uitkijken voor een van deze middelen??
Oke, ik heb al twee jaar een mirena (spiraaltje) waar vrij weinig hormonen vandaan moeten komen. Dit is mij toen verteld. Ik vind het echt super. Alleen heb ik ook wel gemerkt dat mijn gedrag sinds die tijd is veranderd. Ik ben sinds het plaatsen van de mirena angstiger geworden en heel snel verdrietig enzo. Misschien dat het toch hierdoor komt??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat de hormonen kunnen interacteren. Bij gebruik van geneesmiddelen is terughoudendheid tegenover supplementen altijd gewenst.
Ik ben geen arts, maar je stemming kan altijd veranderen door hormonen, ook als het er maar weinig zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Oke, ik heb al twee jaar een mirena (spiraaltje) waar vrij weinig hormonen vandaan moeten komen. Dit is mij toen verteld. Ik vind het echt super. Alleen heb ik ook wel gemerkt dat mijn gedrag sinds die tijd is veranderd. Ik ben sinds het plaatsen van de mirena angstiger geworden en heel snel verdrietig enzo. Misschien dat het toch hierdoor komt??
In China gebruiken ze de botten van Tijgers als libidoverhoger, is puur natuur en doen ze ook al eeuwen, maar dat wil niet zeggen dat het echt werkt en dat het goed voor je is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Zeer zeker. Liefst bind ik haar gewoon vast.
Zoals ik al een aantal keer zeg: Vooral ook voor de lusteloosheid, en daar zou Maca dus bij kunnen helpen. Dus zodat ze zelf ook wat lekkerder in haar vel zit.
Edit: En btw, omdat jij het niet kent, wil niet zeggen dat het vage meuk is. De middelen die ik bovenaan beschreef zijn puur natuurlijk. En worden al eeuwen gebruikt.
Misschien maar eens uit proberen wat er met mijn stemming gebeurd als ik overstap op een ander middel. Alleen ben ik niet zo van de pil gezien ik daarvan helemaal stemmingswisselingen krijg. Niets gebruiken zal fijn zijn alleen zit nog niet te wachten op een kind zegmaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, maar je stemming kan altijd veranderen door hormonen, ook als het er maar weinig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |