Whaaaah, ik ook! Vooral wanneer midi met iets komt wat ' de hele school heeft en ze daarom ook moet hebben' . Ik doe dan altijd het beren plaatje na.... * strekt handen voor zich uit:how about no!*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zo voel ik me ook vaak als ik een prijskaartje zie
[ afbeelding ]
En ubermenschquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cupmaat is niet met een U![]()
Uitermate velen nagellak is met een u!
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of gewoon alleen de U is van Uitermate
Uitermate Ursulaquote:
Nee, bij een plaatselijke speciaalzaakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Schaar, waar heb je uiteindelijk je vaatwasser gekocht? Wel bij bcc of ergens anders?
Serieuss!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, bij een plaatselijke speciaalzaak.
Die zijn op maandag even komen kijken toen de keuken geplaatst werd of het wel ging passen(wat maar goed ook was, want de electra bleek op de verkeerde plek te zitten, kon dus nog wat aan gedaan worden). Vervolgens zijn ze hem dinsdagochtend keurig komen neerzetten en hebben ons precies verteld hoe die werkt en tips gegeven enzo. We zijn voor service gegaan.
Hij lag ook zwaaaar boven budget. Maar dit geeft een veel beter gevoel.
O hij zei trouwens dat het niet goed is om voor te spoelen. Als er vet op de borden zit, is dat goed voor de machine. Losse etensresten moeten er wel af, maar saus ofzo lekker laten zitten. WAT VERVELEND
Heuj hebben jullie iets gevonden nu? Sinds wanneerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Serieuss!
Maar goed dat je voor service bent gegaan, scheelt een hoop ergernis. We krijgen best wel een grote keuken, dus wil kijken of er een mogelijkheid is voor een vaatwasserEn er zit een gasaansluiting. Ik heb nog nooit gekookt op gas
Service is wel prettig dan ja!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, bij een plaatselijke speciaalzaak.
Die zijn op maandag even komen kijken toen de keuken geplaatst werd of het wel ging passen(wat maar goed ook was, want de electra bleek op de verkeerde plek te zitten, kon dus nog wat aan gedaan worden). Vervolgens zijn ze hem dinsdagochtend keurig komen neerzetten en hebben ons precies verteld hoe die werkt en tips gegeven enzo. We zijn voor service gegaan.
Hij lag ook zwaaaar boven budget. Maar dit geeft een veel beter gevoel.
O hij zei trouwens dat het niet goed is om voor te spoelen. Als er vet op de borden zit, is dat goed voor de machine. Losse etensresten moeten er wel af, maar saus ofzo lekker laten zitten. WAT VERVELEND
Krijgen jullie een nieuw huis? Dat had ik gemist!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Serieuss!
Maar goed dat je voor service bent gegaan, scheelt een hoop ergernis. We krijgen best wel een grote keuken, dus wil kijken of er een mogelijkheid is voor een vaatwasserEn er zit een gasaansluiting. Ik heb nog nooit gekookt op gas
Tof! Ik had ook nog nooit op gas gekookt toen ik bij B ging wonen, wij hadden thuis electrisch. Het is wel ff wennen, maar dat gaat snel. Alles is sowieso veel sneller klaar dan bij electrisch koken, dat vond ik wel een heel groot voordeelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Serieuss!
Dit is een plaatselijke zaak, die moeten het echt hebben van de service die ze leveren. Dus ik zou niet weten waarom hij me verkeerd advies zou gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Service is wel prettig dan ja!
Maar serieus, niet voorspoelen? Doe ik juist altijd wel..
Of zou het heel goed zijn voor de verkoop, van die halfvergane vaatwassers waar het vet zich in ophoopt en die binnen 2 jaar vervangen moeten worden![]()
Zou ik ook niet weten hoor, maar heb het serieus nog nooit gehoord.. Ook niet dat je die blokjes beter niet kan gebruiken. Want die pakken wij dus ook altijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is een plaatselijke zaak, die moeten het echt hebben van de service die ze leveren. Dus ik zou niet weten waarom hij me verkeerd advies zou geven.
Hij raadde ook die standaard blokjes af, zei dat we beter met los zout, spoelmiddel en poeder kunnen werken. Dat gaan we dus doen zodra de blokjes op zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heuj hebben jullie iets gevonden nu? Sinds wanneer
Gister naar de bezichtiging geweest. Superleuk appartement, 3 kamers, ong 85m2quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijgen jullie een nieuw huis? Dat had ik gemist!
Speciaalzaak is wel echt fijner kan ik nu zeggen.
En afwasmachine![]()
Als er een aansluiting zit kan je ook wel voor wat simpelers gaan, maar bij ons was er helemaal niks, dus ik ben wel blij dat we het op deze manier hebben gedaan, het was echt veel gedoe. Er bleek bijvoorbeeld ook nog een nieuwe groep gemaakt te worden voor de electra..
De machine die we hebben uitgekozen was niet veel duurder dan de adviesprijs, het is gewoon een dure machine
Maar hij heeft wel een sensor om te meten hoe vies de vaat is en past daar de lengte van het programma op aan
Deze machine past de hoeveelheid spoelmiddel blijkbaar aan aan de vaat bijvoorbeeld. En met een all in one blokje gaat dat nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou ik ook niet weten hoor, maar heb het serieus nog nooit gehoord.. Ook niet dat je die blokjes beter niet kan gebruiken. Want die pakken wij dus ook altijd
Gefeliciteerd babe, leuk! Maarre, zij moet denk ik verplicht het laminaat eruithalen als jullie het niet willen? Want dan heb je wel onderhandelingsruimtequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Gister naar de bezichtiging geweest. Superleuk appartement, 3 kamers, ong 85m2Meisje dat er nu in zit heeft nog geen 3 jaar geleden alles opnieuw gestuct en laminaat gelegd. Maar nu wil ze dat we het laminaat, gordijnen, eettafel met stoelen en nog wat dingetjes overnemen voor 1700 euro
Ik zou in principe alleen het laminaat wel willen maar dan voor max 500 a 600 euro denk ik.
En wat als er geen aansluiting zit? Hoe ging dat bij jullie? Is dat duur om aan te leggen?
Klinkt goed! 1700 euro is wel erg veel. Maar bereken even hoeveel het kost om alles nieuw te kopen enzulks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Gister naar de bezichtiging geweest. Superleuk appartement, 3 kamers, ong 85m2Meisje dat er nu in zit heeft nog geen 3 jaar geleden alles opnieuw gestuct en laminaat gelegd. Maar nu wil ze dat we het laminaat, gordijnen, eettafel met stoelen en nog wat dingetjes overnemen voor 1700 euro
Ik zou in principe alleen het laminaat wel willen maar dan voor max 500 a 600 euro denk ik.
En wat als er geen aansluiting zit? Hoe ging dat bij jullie? Is dat duur om aan te leggen?
Ik heb er ook geen moment over getwijfeld eigenlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over die blokjes heb ik wel eens wat gehoord ja. Maar over het afspoelen niet
Dank je! Ja dat klopt, Intro gaat haar vandaag bellen om te praten over de prijs, dus ik zei al: 'laaaag inzetten!'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd babe, leuk! Maarre, zij moet denk ik verplicht het laminaat eruithalen als jullie het niet willen? Want dan heb je wel onderhandelingsruimte.
Nee dus alle winst die ze erop maakt is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je! Ja dat klopt, Intro gaat haar vandaag bellen om te praten over de prijs, dus ik zei al: 'laaaag inzetten!'anders moet ze het er idd uithalen en dan heeft ze helemaal niks.
Oh dat valt op zich nog mee. We hadden berekend dat het met el cheapo laminaat van de ikea om en nabij 600 euro kost om alles opnieuw te leggen. En dat is dan wel de goedkoopste. Dus ja veel hoger wil ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klinkt goed! 1700 euro is wel erg veel. Maar bereken even hoeveel het kost om alles nieuw te kopen enzulks.
Wij waren bij elkaar iets van 250 euro kwijt voor de aansluiting van electra en water.. Maar die aannemers waren er toch al voor de keuken en hebben ons ook wel gematst heb ik het idee..
Seems legit!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moment over getwijfeld eigenlijk.
beter niet spoelen? OK!![]()
Ja precies, ze zat helemaal te vertellen wat voor bende het was toen zij er zelf in kwam en alles opnieuw moest doen qua muren en vloer en plafond enzo. En ik ben blij dat ze het heeft gedaan hoor, maar aan de ene kant denk ik ook, boeiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dus alle winst die ze erop maakt is mooi meegenomen.
In Tilburg Noord, in het betere gedeelte gelukkigquote:
Laminaat kan je er gewoon uithalen en doorverkopen, maar is wel een hoop gedoe natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je! Ja dat klopt, Intro gaat haar vandaag bellen om te praten over de prijs, dus ik zei al: 'laaaag inzetten!'anders moet ze het er idd uithalen en dan heeft ze helemaal niks.
Oh ik dacht dat jullie niet in Tilburg wilden blijvenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In Tilburg Noord, in het betere gedeelte gelukkigKwartiertje fietsen van station!
Ja maar wel doorverkopen voor veel minder dan 1700 euro omdat het allemaal op maat en al 3 jaar ligt toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laminaat kan je er gewoon uithalen en doorverkopen, maar is wel een hoop gedoe natuurlijk.
Maar ik zou echt kijken wat je het waard vind. Euro of 300 lijkt me een leuke prijs voor alleen laminaat
Jawelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie niet in Tilburg wilden blijven
1700 zat nog allemaal andere troep bij toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar wel doorverkopen voor veel minder dan 1700 euro omdat het allemaal op maat en al 3 jaar ligt toch?
Als ze met 300 akkoord gaat doe ik een dansje
Wat de..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar je hebt ook hele rare mensen.
In mijn eerste huis zat een meisje die dacht dat ik 50 euro zou geven voor een kast met nog kuttere kwaliteit dan Leen Bakker.
Ik heb ook naar mijn mening veel te veel betaald voor de douchecabine en de gordijnen, maar ik zag haar er echt voor aan dat als ik het niet betaalde, ze het in de container zou mikken uit principe
ohja! ja ik dacht in een andere stad dat ie zolang stondquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JawelIntro staat daar 71 maanden ingeschreven dus dat scheelt
Het was allemaal spul dat ik zelf gratis zou hebben weggegeven, zeker aan een 19-jarige die voor het eerst op zichzelf gaat. Maar dit was echt een raar mensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat de..ik vind dat altijd zo jammer, ik snap heus wel dat je er zelf ook geld voor hebt neergelegd, maar als je er verder toch niks mee kan/doet doe dan niet zo moeilijk
Ja maar die andere troep schat ik al helemaal niet op zo'n hoge waarde. Even kijken wat ik nog weet:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1700 zat nog allemaal andere troep bij toch?![]()
Heb je pics gemaakt?
En hebben jullie eigenlijk al besloten?
En wanneer kunnen jullie er dan in?
En en en
*stuiter stuiter*
Op de site staan we al als geaccepteerd want Intro heeft vanmorgen gebeld om te zeggen dat we het nemenquote:
dit is _geen_ 1700 euro waardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die andere troep schat ik al helemaal niet op zo'n hoge waarde. Even kijken wat ik nog weet:
Eettafel met 4 stoelen van Ikea
3 Rolgordijnen
2x gordijnen in rails
1 kastje in de badkamer
1 douchematje in de badkamer (sowieso hoef ik die niet)
1 rekje in de douche om handdoeken op te hangen
lampen in alle kamers behalve de woonkamer
Bureau met lamp
Er stonden al foto's op de site van de woningbouw die ze zelf gemaakt had en die waren wel goed waarheidsgetrouw. Hier even 1 van de woonkamer
[..]
Op de site staan we al als geaccepteerd want Intro heeft vanmorgen gebeld om te zeggen dat we het nemenKunnen er wss als alles goed gaat 5 juli in.
Enenenen eeeeh I'M SO GHAPPY!
Dat ziet er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die andere troep schat ik al helemaal niet op zo'n hoge waarde. Even kijken wat ik nog weet:
Eettafel met 4 stoelen van Ikea
3 Rolgordijnen
2x gordijnen in rails
1 kastje in de badkamer
1 douchematje in de badkamer (sowieso hoef ik die niet)
1 rekje in de douche om handdoeken op te hangen
lampen in alle kamers behalve de woonkamer
Bureau met lamp
Er stonden al foto's op de site van de woningbouw die ze zelf gemaakt had en die waren wel goed waarheidsgetrouw. Hier even 1 van de woonkamer
[..]
Op de site staan we al als geaccepteerd want Intro heeft vanmorgen gebeld om te zeggen dat we het nemenKunnen er wss als alles goed gaat 5 juli in.
Enenenen eeeeh I'M SO GHAPPY!
Ik zeg 600 voor de hele bubs incl. laminaatquote:
Niet he? En dan nog, als zij 2500 heeft uitgegeven aan een huurwoning waar ze maar 3 jaar heeft gezeten moet ze niet de kosten op mij verhalen toch?quote:
Volgens mij waren het die van de ikea, want die paneelgordijnen ofzo? Dus er zitten een zooi smalle stroken naast/voor/achter elkaar in van die rails.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ziet er veelbelovend uit
Gaaf zeg!
Heeft het ook iets van een buiten?
En onderschat de prijs van gordijnen niet, zeker als ze ze op maat heeft laten maken. Die kosten nieuw als je het luxe doet ook iets van 500 euro voor twee stuks. (Afhankelijk van hoe groot de ramen zijn natuurlijk). Als het ikea/leen bakker is, is het een stuk goedkoper.
Die logica gebruikte die oude bewoonster van mijn eerste huis dus ook, ze had er maar een jaar gewoond. Ja dat is jouw probleemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet he? En dan nog, als zij 2500 heeft uitgegeven aan een huurwoning waar ze maar 3 jaar heeft gezeten moet ze niet de kosten op mij verhalen toch?
[..]
Volgens mij waren het die van de ikea, want die paneelgordijnen ofzo? Dus er zitten een zooi smalle stroken naast/voor/achter elkaar in van die rails.
Mja je moest gegevens aandragen over 2012 en daar werkte ik superweinig omdat school. Volgens mij 3000 euro verdiend toenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Unf laten jullie je samen inschrijven? Want let dan even op inkomen. Dat moet echt bizar laag zijn voor een woningbouwhuis. Ken er meerdere die al na de acceptatie daarop afgewezen werden.
Dan kan beter 1 van de 2 zich inschrijven en de ander later bijschrijven..
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja je moest gegevens aandragen over 2012 en daar werkte ik superweinig omdat school. Volgens mij 3000 euro verdiend toenKan je dat na de afwijzing nog aanpassen evt?
quote:
Ik hoop het echtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.
Maar bij m'n beste vriendin werkte zij 32 uur en haar vriend 24 uur, allebei minimumloonbaan, maar zij verdienden dus al teveel voor sociale huur.
Maar als jij nauwelijks inkomen hebt gehad zal het misschien wel meevallen
Owwww wat kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop het echtdat gesprek is ook pas de 25e
DUURT LANG.
¤ 34.229quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Owwww wat kut.
Maar je moet online wel kunnen vinden wat het maximum inkomen is volgens mij.
Normaal staat erbij Let op! Uw inkomen mag maximaal 28.000 euro zijn ofzo. Maar dat staat er nu niet :/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Owwww wat kut.
Maar je moet online wel kunnen vinden wat het maximum inkomen is volgens mij.
Thanksquote:
Is de huur boven de 650 euro?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Normaal staat erbij Let op! Uw inkomen mag maximaal 28.000 euro zijn ofzo. Maar dat staat er nu niet :/
Ik lees het als nu (dus maandinkomen x12) i.p.v. over een afgelopen periodequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanksen bekijken ze dat over 2012? Want dan halen we dat sowieso niet.
Nee 575 geloof ik. Maar weet niet hoeveel dat per 1 juli omhoog gaat.quote:
quote:Bewijs van huishoudinkomen
Om uw inkomen vast te stellen kan een woningcorporatie vragen naar:
uw laatste aangifte inkomstenbelasting
uw laatste salarisstrookje
uw laatste uitkeringsstrookje
Ah okayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lees het als nu (dus maandinkomen x12) i.p.v. over een afgelopen periode
quote:o Kopie van de laatst ontvangen loonstrook en/of uitkeringsoverzicht van alle werkgevers in het huidige kalenderjaar;
Bij de vorige bezichtiging vroegen ze idd om aangifte en nu op loonstrookjequote:
Boven de ¤ 34000 zal je misschien meer huur moeten betalen, maar niet mogen huren heb ik nog nooit gehoord?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.
Maar bij m'n beste vriendin werkte zij 32 uur en haar vriend 24 uur, allebei minimumloonbaan, maar zij verdienden dus al teveel voor sociale huur.
Maar als jij nauwelijks inkomen hebt gehad zal het misschien wel meevallen
En hoe zit het met het inkomen van Intro?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij de vorige bezichtiging vroegen ze idd om aangifte en nu op loonstrookjeMaar ik werk op uitzendbasis op dit moment nog. Krijg pas half juli een contractje. Dus dat scheelt ook wel. Staat gemiddeld ong 20u per week op.
Is een vrij nieuwe wet, heb al twee keer gezien dat mensen een woning accepteerde maar hem niet kregen omdat ze teveel verdienden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Boven de ¤ 34000 zal je misschien meer huur moeten betalen, maar niet mogen huren heb ik nog nooit gehoord?
¤ 1700 voor een 3 jaar oude laminaatvloer is erg overdreven
Is de wettelijk vastgestelde maximale inkomensgrensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Boven de ¤ 34000 zal je misschien meer huur moeten betalen, maar niet mogen huren heb ik nog nooit gehoord?
¤ 1700 voor een 3 jaar oude laminaatvloer is erg overdreven
Volgens mijn berekening van net komen we max uit op 33900, maar ik kijk het wel even goed naquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe zit het met het inkomen van Intro?
Ik denk dat het best spannend gaat worden.
Misschien kan hij nog even bellen of hij alleen mag worden ingeschreven ofzo...
Bij mijn woningbouw vonden ze het verzamelinkomen voor stellen ook belachelijk laag en waren ze volgens mij best bereid om mee te denken...
Oei, das spannend dan !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening van net komen we max uit op 33900, maar ik kijk het wel even goed na
Das wel ruim genomen hoorquote:
quote:Uw verzamelinkomen (ook wel toetsingsinkomen of huishoudinkomen genoemd) mag max. ¤38.935,- bedragen voor woningen met een maximale kale huurprijs van ¤ 681,02. Is uw inkomen hoger dan ¤ 38.935,-? Dan komt u niet in aanmerking voor een sociale huurwoning. Het verzamelinkomen is het totaal van uw inkomsten en aftrekposten in de 3 boxen van de belastingdienst.
En, bevalt het?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal mn haar vandaag eens in een staart doen, dat heb ik bijna nooit. Tot zover deze mededeling
Dat zou dan dus wel goed moeten zitten... Zou wel tof zijn!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das wel ruim genomen hoormaar op de site van de woningbouw zelf staat dit:
[..]
Hoop het!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou dan dus wel goed moeten zitten... Zou wel tof zijn!
Herkenbaar. Ik had; toen ik kind was; haar tot aan mijn kont en ik mócht het toen nooit los dragen. Altijd in een vlecht of staart. Vond ik toen vreselijk maar het moest van mijn mamsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat ik het voelt alsof ik gescalpeerd wordtheb je tips?
Dat is een kwestie van wennen, ik heb dat namelijk als ik het eens los hebquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat ik het voelt alsof ik gescalpeerd wordtheb je tips?
neuh zit op zich goed zo maar als ie losser zit dan gaat ie heel laag hangen en ik heb expres wat hogerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van wennen, ik heb dat namelijk als ik het eens los heb.
Maar uiteraard niet je elastiekje keistrak omwikkelen, juist een beetje rommelig is ook leuk.
Dan is het gewoon wennen, je haar zit ineens in een andere richting en dat voelt soms gewoon gek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
neuh zit op zich goed zo maar als ie losser zit dan gaat ie heel laag hangen en ik heb expres wat hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |