http://new.livestream.com/direnistanbul/canliquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zie gewoon een paar agenten rustig staan.
"Demonstranten" waren net een blokkade op de weg aan het maken, paar mensen zijn opgepakt. Nu staat het vol met politie daar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zie gewoon een paar agenten rustig staan.
Ik ben benieuwd of het Achmedinijad of Achmedinijad wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef aerdt het volgende:
Gelukkig is het rustig vandaag, kan ik mooi de verkiezingen in Iran volgen.
Nog 15 minuten en dan zijn de eerste resultaten binnen!
Laatste stuiptrekkingen van de relschoppers?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
http://new.livestream.com/direnistanbul/canli
RT zit in een rustig gedeelte. Er zijn wel wat groepen, ik had net deze stream van een amateurverslaggever die een wolk gas over zich heen kreeg. Maar echt massaal kan ik 't niet noemen hier. Auto's claxoneren maar of dat nu is om de protesten te steunen of omdat de demonstranten in de weg staan, geen idee
staat btw istanbul boven maar hij had 't over kizilay
Die mag niet meer meedoen, heeft al 2 termijnen gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het Achmedinijad of Achmedinijad wordt.
Gaat het daar eerlijk dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef aerdt het volgende:
Gelukkig is het rustig vandaag, kan ik mooi de verkiezingen in Iran volgen.
Nog 15 minuten en dan zijn de eerste resultaten binnen!
jammer, ik mocht m wel.. al hij was maar de 5e belangrijkste in de lijn van de macht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die mag niet meer meedoen, heeft al 2 termijnen gehad.
Oh. Ja, dan zou ik mijn ziel ook wel verkopen ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, hij deelt snoep uit om stemmen te krijgen.
Oh dus daarom heb je CHP gestemd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ja, dan zou ik mijn ziel ook wel verkopen ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Efes ook goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Beathoven het volgende:
ik ga morgen een Ak Party bij me thuis organiseren als iedereen even z'n eigen kratje Ayran meebrengt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]Je oordeelt snel. Ik zou nooit op CHP stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want niet overal in Istanbul zijn rellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef capricia het volgende:
Is een vakantie naar Istanbul al goedkoper door de opstanden?
Wil graag een lang weekend met m'n zusje, maar niet voor de hoofdprijs.
vermoedelijk, ik denk dat de demonstranten de fout hebben gemaakt het pakket aan eisen alleen over 't park te laten gaan en niet over mensenrechten, excuses voor de 1000en gewonden en de paar doden en structurele veranderingen in de wet. Gemiste kans, blindheid of gewoon angst voor de regering. De groep die nu overblijft haalt niet zoveel meer uit. Men kan de schouders ophalen en ze als terroristen neerzetten en het is nog gegrond ook gezien de uitkomst van de besprekingen. Maar goed, ik volg 't nog wel ff tot 't weer opleeft of als een nachtkaars uitgaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen van de relschoppers?
Alleen Efes alcoholvrij en er komt een buikdanseres volksdanseresquote:
Ik kan wel buikdansen, hoor. Jammer van die alcohol vrije Efesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alleen Efes alcoholvrij en er komt een buikdanseres volksdanseres
wordt weer ouderwets gezellig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |