Censuur is nodig om de openbare orde te waarborgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef Beathoven het volgende:
Censuur was er in de massa media de eerste dagen (niemand had grote groepen mogen negeren alsof 't niets is) en met de Efes Pilsen website. Dat soms 't internet ff niet werkte en er elektriciteits uitval was (iemand twitterde daar zgn angstig over en bracht het met de regering in verband) is flauwekul. Dat soort dingen gebeuren hier altijd willekeurig en die willekeur gaat gewoon door tijdens een crisis of oorlog. Nu is een stroomstoring tijdens beide gevallen wel extra vervelend, maar het blijft toeval.
want een ieder moet als een schaap volgen en mag zelf geen mening vormen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Censuur is nodig om de openbare orde te waarborgen.
Nee dat sowieso niet. Iedereen is vrij in zijn mening maar de openbare orde mag niet verstoord worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
want een ieder moet als een schaap volgen en mag zelf geen mening vormen?
zo hoort hetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jouw vergelijking slaat nergens op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet. Iedereen is vrij in zijn mening maar de openbare orde mag niet verstoord worden.
Turkije is een emotionele land waar het verstoren van openbare orde tot een grote chaos kan leiden.
Censuur wordt ook in Nederland toegepast neem bijvoorbeeld kernwapens in Nederland.
Dat is dan ook wel een van de laatste stukjes censuur. En eentje die moet voorkomen dat er ongelukken gebeuren. Dat boekje heeft Ruud Lubbers laatst opengedaan dus dat censuur is ook al weg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet. Iedereen is vrij in zijn mening maar de openbare orde mag niet verstoord worden.
Turkije is een emotionele land waar het verstoren van openbare orde tot een grote chaos kan leiden.
Censuur wordt ook in Nederland toegepast neem bijvoorbeeld kernwapens in Nederland.
Turkije heeft geen westerse democratie nodig maar een islamitische democratie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een van de laatste stukjes censuur die moet voorkomen dat er ongelukken gebeuren.
Waar staat Turkije op de lijst van meest democratische landen en waar staat Nederland? Nederland scoorde vrij hoog qua vrijheden, net onder de Scandinavische landen en dat is waarom de meesten hier ook in Nederland zitten en niet in Turkije
Volgens mij is Turkije nu hard op weg richting Iran en Noord Korea. BBC heeft de samenwerking met NTV al op on-hold gezet. En zo zal er wel een afbraakpatroon plaatsvinden in de komende maanden en jaren.
Kom je dan in Turkije wonen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Turkije heeft geen westerse democratie nodig maar een islamitische democratie.
Iran kan je niet vergelijken met Turkije. Turkije volgt de soennitische kant van de islam terwijl Iran de Sjiietische kant volgt van de islam. Turkije heeft geen ayatollah
Ja binnen een korte termijn zal ik mij daar vestigen en in VAEquote:
Doe datlekker in je eigen land.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran kan je niet vergelijken met Turkije. Turkije volgt de soennitische kant van de islam terwijl Iran de Sjiietische kant volgt van de islam. Turkije heeft geen ayatollah
Censuur? mensen zijn het gewoon niet eens met hun leider...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een Islamitische democratie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ja, Joanna bijvoorbeeld, tijdens de inhuldiging werd ze 'perongeluk' meegenomen. Wilders werd geweerd. Waxinelichtgooier heeft geen leven meer.quote:
Ik doelde op zijn opmerking over kernwapensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, Joanna bijvoorbeeld, tijdens de inhuldiging werd ze 'perongeluk' meegenomen. Wilders werd geweerd. Waxinelichtgooier heeft geen leven meer.
Waar iedereen recht op rechtvaardigheid en vrede.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een Islamitische democratie?
In Nederland. Nee het systeem is hier wel goed zo want de islam wordt hier niet onderdrukt en ik krijg al mijn vrijheden.quote:
Ook als je bier wilt drinken op een terrasje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar iedereen recht op rechtvaardigheid en vrede.
Waar iedereen in vrede kan leven inclusief de minderheden.
En wat is dan de reden dat jij de sharia wilde invoeren in Turkije? Schijnheilig hoor ben je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
In Nederland. Nee het systeem is hier wel goed zo want de islam wordt hier niet onderdrukt en ik krijg al mijn vrijheden.
zo'n systeem als in Nederland werkt idd ook prima hierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
In Nederland. Nee het systeem is hier wel goed zo want de islam wordt hier niet onderdrukt en ik krijg al mijn vrijheden.
Hmm, begint er op te lijken van niet en mensen worden zenuwachtig.quote:
Met islamitische beginselen. Dat betekent dus geen alcohol in het openbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook als je bier wilt drinken op een terrasje?
Er is op dit moment geen enkele land die sharia heeft ingevoerdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat jij de sharia wilde invoeren in Turkije? Schijnheilig hoor ben je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |