Erm, dank je voor de totaal niet relevante post Godtje...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.
Thanks!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef dud0r het volgende:
http://www.ign.com/wikis/(...)tion_4_Launch_Titles
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er nou eigenlijk al zo'n beetje bekend wat de launchgames zullen zijn?
Welke console heeft nou ooit een geweldige lauch gehad? Dit is vrij normaal eigenlijk.quote:Opmaandag 17 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
vind het zo op het eerste gezicht best tegenvallen, hoop ps3 games waarvan de meeste dus al uit zijn tegen die tijd
Mja, maar dan wacht ik wel even en haal ik de PS4 versies.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
vind het zo op het eerste gezicht best tegenvallen, hoop ps3 games waarvan de meeste dus al uit zijn tegen die tijd
true, daarom hoopte ik ook stiekem op beterquote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef mrstylo het volgende:
Voor mij:
Watch Dogs
BF4 of CoD Ghost
FIFA 14
NBA 2k14
De rest hoef ik niet.
PlanetSide2 en DC Universe zijn gratis, dus die zou ik ook proberen.
[..]
Welke console heeft nou ooit een geweldige lauch gehad? Dit is vrij normaal eigenlijk.
Heb alleen de PS2 overgeslagen van de Playstation-family (had een xbox met xbmcquote:Op maandag 17 juni 2013 08:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer dan logisch, is een heel ander ding die DS4
Je kon je PS2 controller toch ook niet aansluiten op de PS3 ?
Waarom heeft bol.com niet een PS4 + Watch_Dogs combo dealquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren maar alvast een PS4 gereserveerd, ik heb nu trouwens al van 2 verschillende winkelketens de datum 13 november gehoord, dus dat zal waarschijnlijk wel de launchdatum worden.
Ik ga waarschijnlijk Killzone en Watch Dogs er direct bij kopen.
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren maar alvast een PS4 gereserveerd, ik heb nu trouwens al van 2 verschillende winkelketens de datum 13 november gehoord, dus dat zal waarschijnlijk wel de launchdatum worden.
Ik ga waarschijnlijk Killzone en Watch Dogs er direct bij kopen.
Gaikai is pas beschikbaar in 2014, en wordt gefaseerd uitgerold.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef speknek het volgende:
Ik hoop maar dat TLOU en Beyond meteen beschikbaar zijn op Gaikai, dan speel ik net zo graag die.
Een gamewinkel zou wel een goede start zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?
En wat is een goede plek om hem te reserveren in Amsterdam?
Gaikai is pas gepland voor ''ergens in 2014'' he.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef speknek het volgende:
Ik hoop maar dat TLOU en Beyond meteen beschikbaar zijn op Gaikai, dan speel ik net zo graag die.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een gamewinkel zou wel een goede start zijn
Ik heb m bij nedgame besteld.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef emokid het volgende:
[..]Maar welke? Op de overduidelijke keus voor Gamemania na?
Wat maakt het uit? Prijs is overal hetzelfde tot nu toe lijkt me?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef emokid het volgende:
[..]Maar welke? Op de overduidelijke keus voor Gamemania na?
even wachten op bart smit en mediamarkt voor de release aanbiedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heeft bol.com niet een PS4 + Watch_Dogs combo deal
Volgens mij hebben die geen filiaal meer in Amsterdam. Ik ga wel gewoon langs de GM Ceintuurbaan vandaag.quote:
Het gaat mij juist ook om de service (en de garantie).quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Prijs is overal hetzelfde tot nu toe lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |