De Middeleeuwen waren nog nooit zoveel fun.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:26 schreef dud0r het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is.
Release 13-11-1013
Gemeld door een game mania medewerker op Budgetgaming die al promotie materiaal van Sony binnen hebben gekregen.
Duidelijk vaporwarequote:Op zondag 16 juni 2013 08:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Middeleeuwen waren nog nooit zoveel fun.
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Middeleeuwen waren nog nooit zoveel fun.
Werkt ook online heb ik er uit begrepenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het maakt via wifi een verbinding met je PS4. Je moet dus in de buurt blijven.
Bedoel je de PS3 Eye? Want de PS4 Eye heeft een eigen aansluiting.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Jammer dat de PS4 geen usb aan de achterkant heeft, want daar wil ik bv de PS eye insteken, de voorkant vind ik meer iets voor de USB laadkabel al kun je de controller ook aan je smartfoon later steken
http://plazilla.com/10-re(...)4-in-huis-moet-halen
Ahh dat wist ik niet, ging er vanuit dat hij via USB aangesloten zou wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Bedoel je de PS3 Eye? Want de PS4 Eye heeft een eigen aansluiting.
Die is waarschijnlijk draadloos en dus in verbinding met bluetoothquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Jammer dat de PS4 geen usb aan de achterkant heeft, want daar wil ik bv de PS eye insteken, de voorkant vind ik meer iets voor de USB laadkabel al kun je de controller ook aan je smartfoon lader steken
http://plazilla.com/10-re(...)4-in-huis-moet-halen
Moet de camera niet op een ingang?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:40 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk draadloos en dus in verbinding met bluetooth
-edit Dat zal dan wel de AUX uitgang zijn
Die witte vind ik erg mooi. Maar zwart is ook niet gek. Echt weer eens een mooie console.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Aether het volgende:
Fanmade kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijke tokkie shit van reddit.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Aether het volgende:
Fanmade kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet je username wel eer aan...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Lelijke tokkie shit van reddit.Gatverdamme, spoiler tag graag!
Die is echt heel vet en ontzettend retro ook. Doet me denken aan de oude Sony geluidstoren die we hier ooit hadden staan..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
500GB.
Daarnaast is die zilveren PS4 met zwart stukje wel vet, de rest matig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |