hij heeft nog gelijk ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar huis. Even geen ps4 meer. Snif.
Playstation 4 vs Xbox One Heat Dissipation.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.
Interessant topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Playstation 4 vs Xbox One Heat Dissipation.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sony schijnt net als bij de PS3 een grote custom heatsink te hebben gemaakt. Dat in combinatie met een fan aan de voorkant die lucht naar binnen zuigt en één aan de achterkant die lucht naar buiten blaast schijnt voor heel efficiënte koeling te zorgen.
Active Topics
twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 08:57:33Making of Quiet in MGSV. Done 3D capture shooting on both face
&
o make ups, body, & arms & legs separately. http://t.co/fCHNHpH6ca” reageer retweet
MGSV heeft een Nederlands tintje.twitter:stefanieGMJ twitterde op woensdag 12-06-2013 om 15:38:01MGSV: THE PHANTOM PAINのE3トレーラーを観た後、あんまりの感動でしばらく言葉を失ってしまいました… reageer retweet
Microsoft is voor d egrote uitgevers (en dus ontwikkelaars gegaan). Sony is Indie-heaven. Dus ja, dan heb je wel meer ontwikkelaars, maar dat zegt nog niets over kwaliteit. Niet dat dat al gegarandeerd is als er een grote uitgever achter staat. Al moet ik zeggen dat ik niet echt iets superslechts heb gezien op de E3. Zo van: flop voordat ie al is uitgekomen. Wat dat betreft maakt het qua consoles niet uit, dan moet je echt kijken naar exclusive favorieten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Verbaast me ook niet, Sony heeft aangegeven gewoon echt voor de developers te gaan terwijl Microsoft maar meer en meer regels opstelt, hoge SDK-prijzen en licenties vraagt en ga zo maar door.
Ironisch dat juist Ballmer van Microsoft bekend is van zijn ""-speech.
Tja, en zelfs dat klopt niet echt aangezien Sony al deals heeft gemaakt met:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Microsoft is voor d egrote uitgevers (en dus ontwikkelaars gegaan). Sony is Indie-heaven. Dus ja, dan heb je wel meer ontwikkelaars, maar dat zegt nog niets over kwaliteit. Niet dat dat al gegarandeerd is als er een grote uitgever achter staat. Al moet ik zeggen dat ik niet echt iets superslechts heb gezien op de E3. Zo van: flop voordat ie al is uitgekomen. Wat dat betreft maakt het qua consoles niet uit, dan moet je echt kijken naar exclusive favorieten.
EA heeft exclusieve content voor Microsoft, en natuurlijk Garden Warfare (epic game) en Titan Fall. Microsoft wil vooral vriendjes worden omwille van het tweedehands verhaal. Er gaat geen enkele uitgever niet voor een van de consoles niet ontwikkelen, ze zouden wel gek zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, en zelfs dat klopt niet echt aangezien Sony al deals heeft gemaakt met:
- Square Enix
- Ubisoft (meerdere games exclusieve PS4 gameplay content)
- Activision (Destiny deal, excl. content)
EA lijkt wat minder aan boord, maar heeft al wel de grote titels (FIFA, Battlefield, etc.) bevestigd voor de PS4.
Welke grote uitgevers die niet aan boord zijn mis ik dan nog?
Het maakt via wifi een verbinding met je PS4. Je moet dus in de buurt blijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat Vita-streaming eigenlijk ook op andere locaties? Of moet je net als bij Wii U in de omgeving van je console zitten?
Maar dat is al wel verder dan Wii U kan. Dat is binnen drie meter blijven, PS4-Vita is ook mogelijk in de slaapkamerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het maakt via wifi een verbinding met je PS4. Je moet dus in de buurt blijven.
De GamePad-afstand was voor mij best wel teleurstellend. Hij doet het net aan als ik op bed ga zitten, zodra ik ga liggen wordt de verbinding verbroken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is al wel verder dan Wii U kan. Dat is binnen drie meter blijven, PS4-Vita is ook mogelijk in de slaapkamer
Wel in d eomgeving, maar mijn nest moet wel lukken. Helaas geen demo gezien, want ik vind het persoonlijk een van de sterke punten, een reden om een PS4 te nemen. Voor de Vita-games hoeft het niet, dan maar streaming PS4-games. Win.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat Vita-streaming eigenlijk ook op andere locaties? Of moet je net als bij Wii U in de omgeving van je console zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |