Haha dat mocht ook wel een keerquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, je krijgt er dit keer zelfs een HDMI-kabel bij. Daar gaat mediamarkt niet blij mee zijn
Met het schap van de 15 euro kabels ernaastquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, je krijgt er dit keer zelfs een HDMI-kabel bij. Daar gaat mediamarkt niet blij mee zijn
Nee ik zeg verder ook niet dat de kosten van de PS4 gedekt worden door PS+. Ik denk dat het leeuwendeel van de PS+ gebruikers straks eigenlijk alleen betaalt voor online gamen. Er zijn erg grote groepen die nooit gebruik maken van de cloud save en ook geen games downloaden. Al met al zal Sony wel min of meer quitte spelen op PS+, terwijl ze nu de multiplayerservers zelf betalen. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
PSN Plus is meer dan alleen online gamen. Cloudsave van 2Gb, en een zooi spellen gratis te downloaden. Ik denk niet dat er veel te dekken valt van dat matige bedragje dat het kost (50 euro per jaar). Dat geld voor het geheugen komt er niet vandaan. Niemand weet welke deal Sony heeft kunnen sluiten. Als zij tegen een fabriek zeggen dat ze het geheugen niet alleen voor PS4 gebruiken, maar ook voor all Vaio's en weet ik wat meer wil zo'n fabriek echt wel leuk gaan dealen met ze
Die twijfel heb ik dus ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
Twijfel om toch te preorderen. Ik wil een bundel, minimaal. Maar alleen amazon US heeft bundels.
De cloud save uit zetten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Jorwol het volgende:
maken van de cloud save en ook geen games downloaden.
NetFlixquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
Als je voor dat geld geen cloudsaves en games download ben je ook gekJe betaalt er al voor en ik kan niet meer zonder PSN Plus. Echt een van de betere services ever. En Netflix komt dit jaar naar Nederland
Nog meer fun met de ps4
Van alle Xbox gamers die ik ken gebruikt bijna niemand hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De cloud save uit zetten?Dat zou debiel zijn.
Dan vergelijk je ook een groepquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Van alle Xbox gamers die ik ken gebruikt bijna niemand hetIk en m'n broer, verder niet.
Nu niets. Nu heb jij gelijk. Overigens is het bij de Xbox niet automatisch aangezet, dat zal het verschil wel zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan vergelijk je ook een groep![]()
En als we zo gaan beginnen. Ik ken niemand met PsPlus die het heeft uit gezet. En nu?
Vergis je niet in die bundels, die heeft Amazon gewoon zelf samengesteld. Is ook wel te zien aan de prijs (PS4 + Watchdogs is gewoon $460). Beter pre-order je dus gewoon de PS4 samen met de game die je wil, krijg je hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
Twijfel om toch te preorderen. Ik wil een bundel, minimaal. Maar alleen amazon US heeft bundels.
volgens mij is het nogsteeds los, dus 6.99 p/m oidquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:19 schreef Ties02 het volgende:
Hoe zat dat nou met netflix, zit dat bij PS+ in?
En welke series kunnen wij bekijken?
Gewoon even wachten dus, Mediamarkt en bartsmit zullen rond september/october echt wel met bundels komen (uitgaand van een release eind oct/begin nov)quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
he, ik ben Hollander, dus korting is kortingquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:05 schreef Active_Topics het volgende:
Die staat op Amazon voor $500, schamele $10 korting dus.
Ze kijken naar hun vrienden van Apple.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
De grote vraag is waarom MS 25% duurder is met mindere hardware.
Meer winst willen maken? Domme onderhandelingen?
acceptgiro vragen, anders moet je gelijk betalen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
Als je hem nu besteld bij Bol.com
Schrijven ze dan gelijk alles al af van je Cc? Of wachten ze daar mee?
Acceptgiro doen ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
acceptgiro vragen, anders moet je gelijk betalen ja
schijnt aan de buurt te liggen waar je woont las ik hier. maar had er hier ook problemen mee iddquote:
Lijkt me redelijk fabeltje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Jimbo het volgende:
schijnt aan de buurt te liggen waar je woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |