Nee maar je naam is veranderdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef Crack_ het volgende:
Hoi. Mn hele layout is verneukt, bij jullie ook?
Ahh, kutjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, ben bang dat ik die niet heb gehaald.
Dronken hihihiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Crack wat is er met je account aan de hand?
Welke?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Ezell het volgende:
Ik heb bronnen nodig voor een artikel dat ik aan het schrijven ben voor mijn P. Ik krijg steeds bronnen in een taal die ik niet spreek.
Leer het haar dan. Mijn nichtjes en neefjes van onder de 8 jaar kunnen het zelfs, dus zo moeilijk zal het toch niet zijn?quote:
Oh ze kan het zelf wel, maar ik ga haar mijn itunes wachtwoord niet geven. ik zit dan binnen no time in de schuldenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leer het haar dan. Mijn nichtjes en neefjes van onder de 8 jaar kunnen het zelfs, dus zo moeilijk zal het toch niet zijn?
En?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:49 schreef DrNick het volgende:
Gebeld door de juridische afdeling van Philips
En?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:49 schreef DrNick het volgende:
Gebeld door de juridische afdeling van Philips
O zo. Maar wat nou als je een nieuw account maakt zonder tegoedshit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ze kan het zelf wel, maar ik ga haar mijn itunes wachtwoord niet geven. ik zit dan binnen no time in de schulden
Wat heb je gisteren besteld dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Moet het annuleren, maar ze hadden het alleen over de order van gisteren
Moet ze maar met der moeder of vader doen. ga ik niet overquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Maar wat nou als je een nieuw account maakt zonder tegoedshit?
Fraudequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Tevens voelde ik me meteen schuldig toen ik had besteld en er achter kwam hoe dat werkte![]()
. Meteen Tchock laten bellen en annuleren en alles. Gewoon diefstal
O sorry, ik herrinerde alleen dat je een dierenhok in je kamer had staan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn hamster is 1,5 jaar overleden. Dit doet pijn. Weet je best!
Ja das voor Konijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fraude
O
[..]
O sorry, ik herrinerde alleen dat je een dierenhok in je kamer had staan.
Hoe kan jij die namen zo veranderen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Crack wat is er met je account aan de hand?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan jij die namen zo veranderen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan jij die namen zo veranderen?
Lame serie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
Toto als je nog een goeie tekenserie zoekt moet je bob's burgers kijken
Gewoon in je moeder aanpassen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe doe je dat, met fotoshop ofso? Of via Fok!?
Ga het grapje even verpesten johquote:
Ik zag het nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Snel edit weg dan ziet ie het misschien niet
Je mag blij zijn dat je geen boete krijgtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:25 schreef DrNick het volgende:
Beter krijg ik wel een beloning van Philips voor het melden van dit
Wat is er zo leuk aan dan?quote:
Is heul geen computervredebreuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je geen boete krijgt
computervrede breuk
Ja maar ik breek niet in op hun computer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je maakt toch misbruik van hun site?
Juist doordat het zo droog isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
De aflevering die ik een keer had gezien bevatte een droge dosis humor...
Waar kijk je al die afleveringen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Juist doordat het zo droog isvooral die bob tegen die kinderen
shoos
Op mijn 2de schermquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar kijk je al die afleveringen dan?
Hier niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMG nu kan je ook hashtags op facebook doen en er worden linkjes van gemaakt
oquote:
he net twitterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oals iemand een status bij mij doet met bijv #drinks #alcohol dan kan je daar op klikken en krijg je een pagina te zien met iedereen die dat heeft getagd
ik wel maar heb geen facebook meerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan wel, geen idee hoe twitter werkt
Nope.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar niet hetzelfde als de Apple store?
Even gegoogled, het is gewoon een winkel waar ze alleen Apple verkopen, maar wat niet van Apple is. Dus geen Genius Bar en zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar niet hetzelfde als de Apple store?
Ooh haha. Google.. ja.. Thanks!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even gegoogled, het is gewoon een winkel waar ze alleen Apple verkopen, maar wat niet van Apple is. Dus geen Genius Bar en zo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
Ik kwam ook nog een variatie van Etsu tegen.
[ afbeelding ]
Zo iets dacht ik al.. Maar vond het maar een beetje vaag aangezien een macbook daar nog gewoon 1800 kostquote:
Jongen, kom haten dan.quote:
Duh, 8.6 voor wiskundequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, kom haten dan.
Ben je al geslaagd?
Haha, dan heb ik dus een 9,5 of zo.quote:
Opschepper!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dan heb ik dus een 9,5 of zo.Maar nice, gefeliciteerd.
8.2 voor m&oquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dan heb ik dus een 9,5 of zo.Maar nice, gefeliciteerd.
Zo moeilijk was hij toch niet?quote:
Iedereen die ik ken heeft het goed gemaakt, alleen was het bij mij dus blijkbaar een uitschieterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo moeilijk was hij toch niet?Maar als jij al een 5,5 haalde dan ben ik benieuwt wat ik heb.
Je moest nog even roepen dat je aandacht wilde om het af te maken.quote:
Oh, dan ga ik me geen zorgen maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft het goed gemaakt, alleen was het bij mij dus blijkbaar een uitschieter
Achja, ga toch niks herkansen jwtz
Gemiddelde van ce punten is een 7.4, goed genoeg
Een 7.4 voor akquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moest nog even roepen dat je aandacht wilde om het af te maken.
[..]
Oh, dan ga ik me geen zorgen maken.En 7,4 is erg mooi ja.
Ik weet het.quote:
Maar dat wil ik altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moest nog even roepen dat je aandacht wilde om het af te maken.
[..]
Oh, dan ga ik me geen zorgen maken.En 7,4 is erg mooi ja.
Dat had ik op de havo, gingen ze tijdens het mondeling examen vmbo wiskunde vragen die ik al twee jaar niet meer had gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Het verschil tussen mijn se en ce cijfer wiskunde is 2,5
Op het vmbo ging het alleen maar over migratie, toerisme en regen.quote:
Je weet je cijfer toch al?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Rezania het volgende:
De N-term van sk is een 1,7 btw, ik verwacht nu echt een 8 of zo.
Nope, ik doe staatsexamen, dan krijg je cijfers pas nadat je je diploma hebt gekregen.quote:
Tja, had het pas sinds dit jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op het vmbo ging het alleen maar over migratie, toerisme en regen.Zo blij toen ik het kon laten vallen, saai kutvak.
Dat wel ja, filosofie is fucking vaag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tja, had het pas sinds dit jaarmoest een extra vak en het is iig beter dan filosofie
Ik maak wel een keer een foto van de reader die ik kreeg, door de leraar zelf gemaaktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel ja, filosofie is fucking vaag.
Laat me raden, het is zo leraar die een eigen methode maakt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik maak wel een keer een foto van de reader die ik kreeg, door de leraar zelf gemaaktonbegrijpbaar
Riggght. Hoe kan je dan inschrijven voor een her als je een cijfer op wil halen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope, ik doe staatsexamen, dan krijg je cijfers pas nadat je je diploma hebt gekregen.
Derde tijdvak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Riggght. Hoe kan je dan inschrijven voor een her als je een cijfer op wil halen?
Mijn school is te nieuw of te klein of zo om reguliere examens af te nemen, dus alles gaat via DUO. Ergo staatsexamens.quote:En waarom staatsexamen?
Dat heb ik met Frans 0.1 hoger voor een 7.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef jordyqwerty het volgende:
0,2 hoger voor nederlands ce en ik had een 7 gemiddeld
0,3 hoger voor wiskunde en ik had een 8 gemiddeld, best frustrerend wetende dat je achterlijke fouten hebt gemaakt
Ah ouiiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Derde tijdvak.
[..]
Mijn school is te nieuw of te klein of zo om reguliere examens af te nemen, dus alles gaat via DUO. Ergo staatsexamens.
Ik mag daarom ook tot 9 juli naar school, en examen doen op zaterdag.quote:
Huilenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag daarom ook tot 9 juli naar school, en examen doen op zaterdag.
Waar kijk je dat danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Is wel goeie serie
heb ongeveer 8 afleveringen gekeken
Mannendingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
Ik ga zometeen lekker uit eten![]()
Sushi![]()
Wat gaan jullie doen vanavond?
Ik moest even nadenken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rechterhand heeft een date met 11e vinger.
Helemaal niksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
Ik ga zometeen lekker uit eten![]()
Sushi![]()
Wat gaan jullie doen vanavond?
van het internet geplukt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel gedownload / gekocht? Waar gedownload / gekocht?
Ik download vrijwel nooit zulke series omdat de kwaliteit vaak ver te zoeken is, of er zit een hoop reclame bij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van het internet geplukt.
maar is je google stuk ofzo?
dm anders maar even voor magnet
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik download vrijwel nooit zulke series omdat de kwaliteit vaak ver te zoeken is, of er zit een hoop reclame bij.
Oeps overheen gelezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aangezien WP nog niet gereageerd heeft heb ik even ge-Googeld, en het is: Bob's Burgers.
Je moet ook geen series van 50 mb per aflevering downloadenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik download vrijwel nooit zulke series omdat de kwaliteit vaak ver te zoeken is, of er zit een hoop reclame bij.
Link?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
80 mb per aflevering.
prima kwaliteit imho
Ah, even herunterladen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aangezien WP nog niet gereageerd heeft heb ik even ge-Googeld, en het is: Bob's Burgers.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
All you maggots smoking fags out there on Sunset Boulevard.
Ik weet niet wanneer je nou echt boos bent of gewoonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je moest opsodemieteren?
Etsu boos op Ezell? nahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je nou echt boos bent of gewoon.
Wel oke, moest werken. Maar kreeg ook mn loon vandaag en daar zit nog vakantiegeld bij van meiquote:
HIj was ook boos op Rez!quote:
Siquote:
Ja maar Ezell is toch speciaal en zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel oke, moest werken. Maar kreeg ook mn loon vandaag en daar zit nog vakantiegeld bij van mei.
Jouwe?
[..]
HIj was ook boos op Rez!
[..]
Si
Ezell weet dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je nou echt boos bent of gewoon.
Oh, ja je bent liever vrij natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel oke, moest werken. Maar kreeg ook mn loon vandaag en daar zit nog vakantiegeld bij van mei.
Jouwe?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kuskuskus. Lukt leren beetje?
Ja, beetje moe.. moet douchen.
Wat schattigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Fotograaf Jordy in da house
[ afbeelding ]
Ik ben ook boos op Rez.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouwe?
[..]
HIj was ook boos op Rez!
[..]
Si
Ah kut, erge ruzie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ja je bent liever vrij natuurlijk. Wel mooi dat je je loon met vakantiegeld nu hebt, heb je even lekker veel geld om te besteden
.
Ik heb heel slecht geslapen en nog ruzie gehad met iemand en de rest van de dag alleen maar hoofdpijn en me raar voelen.
Gewoon boos zijn op iedereen hier, is leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
ik ben boos op wp
die jongen heeft te veel swek
Whatsapp je me frustraties bbyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
ik ben boos op wp
die jongen heeft te veel swek
Ik haat jou ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon boos zijn op iedereen hier, is leuk
quote:
Ja.. kun je wel beetje slapen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja gaat wel op zich, ik ben ook moe, en dat ben ik echt nóóit (zelfs na een werkdag van 13-14 uur was ik dat niet) en nu dus wel dus..
Best welquote:
Mwah. Sliep vannacht half 2 á 2 uur. 8 uur de wekker. Dus das wel weinig slaap en zal m'n vermoeidheid verklaren... Normaal slaap ik ook pas rond 3 maar ik kan normaal uitslapen tot 12.quote:
wowquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Fotograaf Jordy in da house
[ afbeelding ]
huh watquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit al 10 minuten zo![]()
mijn lichaam wil me iets vertellen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit al 10 minuten zo![]()
mijn lichaam wil me iets vertellen
Mja.. soms kan dat echt ineen keer over zijn he.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Best wel. We zijn nu geen vriendinnen meer. Maar dat is haar schuld, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nu heeft ze iets lulligs gedaan en vindt ze dat het mijn schuld is en wil ze geen excuses aanbieden. En dan vindt ze dat ik moeilijk doe en snapt ze het niet
.
Ga lekker vroeg slapen johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah. Sliep vannacht half 2 á 2 uur. 8 uur de wekker. Dus das wel weinig slaap en zal m'n vermoeidheid verklaren... Normaal slaap ik ook pas rond 3 maar ik kan normaal uitslapen tot 12.
weet je nog niet wat hahahhhahahahahhhhahquote:
Ben blij voor de geslaagdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
toto, vind je die topicpointer niet hartstikke kut?
Ga het er even inwrijven johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
toto, vind je die topicpointer niet hartstikke kut?
watquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je nog niet wat hahahhhahahahahhhhah
Yess goedzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Crackie, als dit pakje op is, ga ik minderen. Want dan heb ik nog 2 pakjes om te afbouwen want op 2 juli word ik geopereerd en dan lig ik 1 week uit de roulatie en dan mag ik niet roken omgdus mooi moment om te minderen en dan te stoppen
Oh..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Gisteravond probeerde ik het om 23.30, maar ik kon niet slapen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess goedzo. Ik heb donderdag - zondag - donderdag gerookt
. Dus vind ik ook wel netjes.. en vandaag dan maar vanavond feestje dus dan mag het
.
[..]
Oh... Ja ik weet ook niet.. gaat vanzelf over
![]()
.
Bweeeehquote:
Ik heb morgen ook een feestje, dus dan mag het ook als het pakje op isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess goedzo. Ik heb donderdag - zondag - donderdag gerookt
. Dus vind ik ook wel netjes.. en vandaag dan maar vanavond feestje dus dan mag het
.
[..]
Oh... Ja ik weet ook niet.. gaat vanzelf over
![]()
.
Denken dat het goed te praten valtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jah bah echt mensen die roken zijn echt goor![]()
OMG
Echt erg hoor. Ik geef dat roken ook alles de schuld. Als ik aan het fietsen ben en het gaat niet hard genoeg 'ja kut als ik nu niet die sigaret had gerookt dan kon ik dit makkelijk!!!!"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een feestje, dus dan mag het ook als het pakje op is
Ja echt he OMG MENSEN DIE ROKEN ZIJN ZO VIES BLEGHquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat het goed te praten valt
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt erg hoor. Ik geef dat roken ook alles de schuld. Als ik aan het fietsen ben en het gaat niet hard genoeg 'ja kut als ik nu niet die sigaret had gerookt dan kon ik dit makkelijk!!!!".
Oh, hahaahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Paar weken geleden moest ik van het centrum Groningen helemaal naar zuid Groningen fietsen, omg, wat een drama.Vooral als je de brug op moet (is zo steil als weet ik wat)
![]()
maar ik sport dan ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |