precies, ik heb bijde gespeeld. Lijkt er erg veel op!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt me vet, ziet er wel erg uit als the walking dead als videogame, maar daar is an sich niets mis mee
beide?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef OnzinFreaks het volgende:
[..]
precies, ik heb bijde gespeeld. Lijkt er erg veel op!
Ik vond het wel de moeite waard om meteen te kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef De_Fietser het volgende:
Is deze game de moeite waard om meteen te halen, of kan ik net zo goed wachten tot de game voor de helft verkrijgbaar is.
Dan ben je op ongeveer een kwart van het spelquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ben net bij Bill en na de "why don't we fix one of these cars?"-scene, op hoeveel procent van het verhaal zit ik zo ongeveer?
Ben namelijk begonnen en 3 uur en 45 minuten achter elkaar gespeeld
Weet niet of ik al op de helft zit (zou op zich wel jammer zijn) of pas op een kwart ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef static het volgende:
Het spel duurt langer dan ik dacht iig.Winter is echt mijn favoriete stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je op ongeveer een kwart van het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Alle mensen die willen weten hoe ver ze zijn, als je naar load game gaat en niet gelijk je spel laad dan komt in beeld op hoeveel procent je zit
Vannacht uitgespeeld op hard, beste spel dat ik gespeeld heb de laatste 3/4 jaar en zeker in mijn top 3 van deze generatie![]()
Minpuntje is wel de AI die soms wat dom is, hierboven al diverse issues genoemd en ook dat als ik heel voorzichtig loop te sluipen en een NPC dan gewoon pal voor de neus van soldaten langs loopt (en ze haar nog niet zien/horen)
En verder had ik een irritante bug aan het eindeHet feit dat je niet gespot kan worden door het licht van je flashlight is ook wel een beetje achterlijk. Spel zou bij mij nog niet in de top 10 games van dit jaar komen door de belabberde gameplay zonde want er zat veel meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik ook met Uncharted, ik wilde het zo graag spelen alsof het een echt verhaal was, tenminste dat het serieuze gevaarlijke tegenstanders, zo komt het ook over in de cutscenes maar eenmaal spelende lijken het wel een stel idioten(los van het feit dat het natuurlijk totaal onmogelijk is om in je eentje een totaal leger kapot te knallen).quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is de AI van human enemy's toch belachelijk slecht het is best lachwekkend. Voice acting en het verhaal zijn erg goed maar de gameplay laat dit spel toch wel heel hard in de steek en dat is toch een beetje jammer
Als alle vijanden uit heel het spel allemaal tegelijk op je afkomen, wel ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Woods het volgende:
Dit had ik ook met Uncharted, ik wilde het zo graag spelen alsof het een echt verhaal was, tenminste dat het serieuze gevaarlijke tegenstanders, zo komt het ook over in de cutscenes maar eenmaal spelende lijken het wel een stel idioten(los van het feit dat het natuurlijk totaal onmogelijk is om in je eentje een totaal leger kapot te knallen).
Je hebt cheatcodes om levels te skippenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil hem nu niet meer spelen omdat ik hem dan waarschijnlijk binnen een uur of 2 uit heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet zeiken, uitspelen die handel.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu trouwens ook weer zin om Uncharted te doen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Gezicht op 15-07-2013 18:42:43 ]Flesje bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Is de AI dan ook slimmer ten opzichte van andere AI? Waar ik mij aan kon storen was dat mijn allies gewoon liepen te breakdancen tussen de hunters en de zombies en dat er niks gebeurde. Difficulty zal wel alleen invloed hebben op hoe ze zich gedragen als je hun vrienden afschiet, of niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Uitgespeeld op hard, heerlijk spel. Zeker 1 van de beste games deze generatie imo.
Ik raad iedereen aan om op hard te spelen trouwens, AI is een stuk slimmer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |