quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
Jezus, dat einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
Omdat er wat domeinen zijn geclaimd (wat standaard is overigens)quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Karloklp het volgende:
Nieuwe deel komt zeker. Maar dan zonder Ellie & Joel
In deze setting kun je tientallen geniale verhalen van overlevenden verzinnen. Lijkt me bijv. ook vet om als militair tijdens de uitbraak v.h. virus te spelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Karloklp het volgende:
Nieuwe deel komt zeker. Maar dan zonder Ellie & Joel
als je zeg maar load/save game doet en niet meteen een save aan klikt zie je stats van die save zoals % completed, time played en artifacts collectedquote:
Inmiddels gelukt brahquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef Gezicht het volgende:
Toch maar kijken of ik hem ergens voor een vriendenprijsje op de kop kan tikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:30 schreef nattermann het volgende:
Nog niet uitgespeeld trouwens.Das ook een spannend stuk jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dinsdag gekocht, en heb 'm volgens mij al bijna uit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:30 schreef nattermann het volgende:
Nog niet uitgespeeld trouwens.Dan zit je volgens mij nog niet eens op de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN id: NL_SToRM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]dan ben je er niet ver af neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een DLCquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heb hem toch gekocht en uitgespeeld in 3 dagen. Was zeker een mooi spel. Hoop dat er een vervolg komt.
Dat deze niet op de 360 uitgebracht is doet pijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heb hem toch gekocht en uitgespeeld in 3 dagen. Was zeker een mooi spel. Hoop dat er een vervolg komt.
Contact opnemen met de leverancier gewoon.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vouchercode die ik bij de game heb gekregen werkt niet. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ga natuurlijk liever niet een pas kopen.
Mijne werkte ook niet omdat er een Aziatische regio lock op zit. Gamehubsquote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vouchercode die ik bij de game heb gekregen werkt niet. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ga natuurlijk liever niet een pas kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |