ja idd, wtf. De mooiste ps3 spel vind hij grafisch niet super. Natuurlijk een mening, maar toch. Misschien vind hij duke nukem forever wel mooi.quote:
idd, ik zag ding komen, gooi 2 van die spike bombs en hij was doodquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
met die spike bombs zijn ze goed te verslaan
Mooiste PS3 spel? Ik ben het wel met hem eens, zo goed vind ik het er niet uit zien. Veel low-res textures. Wel een van de mooiere spelen, maar absoluut niet de mooiste. Ik vind Uncharted 2/3 er mooier uitzien. Daarnaast vind ik het ook jammer dat hij niet fixed op 30FPS loopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
ja idd, wtf. De mooiste ps3 spel vind hij grafisch niet super. Natuurlijk een mening, maar toch. Misschien vind hij duke nukem forever wel mooi.
Weet je, nu je het zegt heb je wel gelijk. Uncharted 2 was idd mooier. Het stukje met de vaticaan stond ik even om mij heen te kijken hoe prachtig alles gemaakt was. Dat heb ik nog niet echt met tlou meegemaakt. Maar ik vind de personages en belichting in het spel wel erg goed gedaan,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Mooiste PS3 spel? Ik ben het wel met hem eens, zo goed vind ik het er niet uit zien. Veel low-res textures. Wel een van de mooiere spelen, maar absoluut niet de mooiste. Ik vind Uncharted 2/3 er mooier uitzien. Daarnaast vind ik het ook jammer dat hij niet fixed op 30FPS loopt.
Ja dat ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Weet je, nu je het zegt heb je wel gelijk. Uncharted 2 was idd mooier. Het stukje met de vaticaan stond ik even om mij heen te kijken hoe prachtig alles gemaakt was. Dat heb ik nog niet echt met tlou meegemaakt. Maar ik vind de personages en belichting in het spel wel erg goed gedaan,
Die zijn omgekocht of fanboyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom is het spel wel/niet goed? Ik vertrouw al die 10/10en niet van de reviewers.
- Intens en spannend(soms heb je van die momenten waarna je tegen jezelf zegt ''holy poep'')quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom is het spel wel/niet goed? Ik vertrouw al die 10/10en niet van de reviewers.
Ja, zeker doen. Ik speel nu UC3 na The Last of Us. Controlls zijn irritant omdat ik die van The Last of Us gewend ben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Evi_90 het volgende:
Uncharted 1 en 2 wel gespeeld, 3 nog niet. Eerst die doen voordat ik The Last of Us in huis haal?
OK, thanks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja, zeker doen. Ik speel nu UC3 na The Last of Us. Controlls zijn irritant omdat ik die van The Last of Us gewend ben.
UC3 is trouwens gratis voor PS+ gebruikers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |