Waaaat baggergame ? dit is een meesterwerkje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een bagger game is dit zeg. Had er echt zoveel meer van verwacht![]()
Nee deze gaat weer de verkoop in.
Soms is het echt doodeng dit spel, ik doe het af en toe bijna in mijn broek echt een meesterwerkje ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:23 schreef DownBusiness het volgende:
Godskelere zeg. Echt waanzinnig dit.
Online op zich ook te pruimen. Paar keer als laatste over gebleven en mijn hartslag ging omhoog zeg.
Gaat alleen via Gaikai dan he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
Ik ben in staat om voor deze game een PS3 aan te schaffen. Godverdomme wat baal ik er van dat het een exclusive is.Als de PS4 uit is maar eens goedkoop op de kop tikken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef Twiitch het volgende:
Zit nu in het laatste deel (spring).
Dat winter-chapter bestond wel even uit de meest spannende speluren die ik sinds jaren heb beleefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht het spel uitgespeeld. Dit is wel mijn favoriete ps3 spel (met als 2e plek Heavy Rain). De gameplay vond ik eerlijk gezegd niet zo tof als Uncharted maar je mag die 2 eigenlijk ook niet vergelijken omdat het een andere genre is. Maar het verhaal, de sfeer, de voice acting en de personages zelf maken dit een unieke game ervaring.Het geeft je echt het gevoel dat je in een TWD wereld zit. Hopelijk wordt deel 2 op grafisch gebied minstens zo mooi als de cutscenes die je nu ziet.
Meest heftige scene vond ik trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Blijven schieten en cover zoeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe versla je die bloater in de school?
Nog geen bericht van ze dat ze hem niet kunnen leveren. Dus ik zal nog even geduld moeten hebben.quote:
Haha ja en als ze dan op je af rennen als je nog maar 3 kogels hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme
Zit constant met kippenvel te gamen, schijt in m'n broek als ik om een hoekje moet kijken als ik die kut clickers hoor
Misschien dat ik dit even ga proberen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Uitgespeeld op hard, heerlijk spel. Zeker 1 van de beste games deze generatie imo.
Ik raad iedereen aan om op hard te spelen trouwens, AI is een stuk slimmer dan.
Gewoon zorgen dat je voldoende shivs hebt, is er niets aan de hand.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme
Zit constant met kippenvel te gamen, schijt in m'n broek als ik om een hoekje moet kijken als ik die kut clickers hoor
Vertel me wat, ik hield mijn hoofd schuin en het werd opeens een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Dat op de kop hangen is nog verdomd lastig
als je de university bedoelt, ik pleurde gewoon zon ding de andere kant op en ramde toen de deur open.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
met die spike bombs zijn ze goed te verslaanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |