abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128599767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Guard het volgende:

[..]

ik zag al wel het schema online, maar de vids nu dus ook?
Jup. Losse videos bij de piratenbaai en een complete bij schopkont.
pi_128600037
dan zal usenet wel snel volgen...
There are three things that smell like fish!
pi_128619013
t25 maar even binnen aan het slurpen, kijken of het wat is :)

Omdat mn vrouw nog steeds ziek is (willen het programma samen afmaken) heb ik p90x kenpo gedaan... wel lekker als afwisseling :).

Zo krijg ik langzamerhand wat ideeen om straks zelf een vervolg programma te maken als we Insanity hebben afgerond (we gaan niet meteen voor een 2e ronde).
pi_128619844
P90X kenpo en P90X plyometrics vind ik ook fijne workouts.
Focus T25 zal hier ook weldra aan de collectie worden toegevoegd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128619979
Focus T25 is hier al binnen. Zal ff kijken of ik hem op usenet kan krijgen.
pi_128621683
wmb niet nodig hoor, zal waarschijnlijk thuis allang binnen zijn...
Maar je zult er ongetwijfeld een hoop anderen een plezier mee doen :)
pi_128622087
Hier is ie ook binnen :). Toch eerst even Insanity afronden maar zolang mijn eega niet kan trainen kan ik wel wat workouts proberen :)
pi_128622259
eens kijken of ik volgende week er al mee begin, of toch maar eerst een ander programma doe, zoals ik me voorgenomen heb...
Even wat workouts bekijken dit weekend en dan een keuze maken :)
pi_128622420
Ik denk dat ik kijk of ik nog een aantal workouts kan vinden rond de 30-45 minuten om zo te beginnen met een FT25 als cardio deel en dan iets van kracht of een ddpyoga workout om af te ronden.
pi_128717939
tis wel warm voor stevig workouts :(.... maar goed, even doorbikkelen :P
pi_128729893
Ik moet vandaag even overslaan denk ik, net op werk mn buikspieren verrekt ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_128729921
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef m0672 het volgende:
tis wel warm voor stevig workouts :(.... maar goed, even doorbikkelen :P
Ideaal weer om lekker buiten in de schaduw te workouten!
Veeeeeel beter als binnen en af en toe fris windje... Zalig :)
pi_128730593
het zweet liep me al van mijn hoofd af toen ik mn hartslagmeter om deed :P . Het ging echt minder dan andere dagen, we hadden beide meer rust nodig :(

En helaas heeft de Max Plyo van vandaag een lichte verrekking in mn lies opgeleverd, (oa) squatten is geen pretje nu :(. Hopelijk gaat het morgen een beetje met de workout.
pi_128747932
Pfffffff deze morgen de max interval circuit gedaan. Tijdens een bepaalde oefening van set 1 is er iets in mijn rug geschoten. :( Heel vervelend heb op het gemak doorgedaan maar ging niet al te best.

Hopelijk is dat "klein" verschot eruit tegen morgen!
pi_128751541
Jongens! Goed rekken!!
I will take the sun in my mouth
pi_128752847
Ik haat dat rekken dat ze doen. Heb het een maand gedaan, maar niet echt veel flexibeler geworden.
pi_128753329
gisteren pure cardio, binnen. Wist niet dat ik zoveel kon zweten. wel lekker ;).
pi_128759586
Hoor wel echt veel mensen hierover. Misschien ook maar eens aan beginnen. Ben al ruim anderhalf jaar bezig in de sportschool maar ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb om mezelf te motiveren om naar de sportschool te gaan (ook al is het nog geen 100m van mijn huis). Denk dat het komt omdat ik steeds minder resultaat zie, waarschijnlijk omdat ik maar een beetje dezelfde oefeningen blijf doen en ik veel te weinig cardio doe sinds ik ben gestopt met hockey.

Hebben jullie tips of dingen waar ik voor moet oppassen? 2 maanden lang elke dag trainen? Is het erg als je in het weekend een dagje mist? Ben bijna nooit een hele week thuis dus het wordt lastig om de oefeningen constant te blijven doen. Zou je ook een oefening kunnen vervangen door een uurtje hardlopen eens in de zoveel tijd?
pi_128769418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef warrel het volgende:
Jongens! Goed rekken!!
Doe ik altijd! Tijdens de workout wordt het ook steeds verteld (most important part of the workout) en uiteraard bij andere sporten is het er behoorlijk is ingedrild :)

@tobi-wan: Thuis heb je toch minder een stok achter de deur maar belangrijk blijft dat je gewoon doorzet. Ik hoor en lees meer over mensen die minder dagen per week de workout doen of afwisselen met andere sporten. Kan volgens mij ook prima. Gewoon gaan beginnen en als het iets voor je is dan ga je door en als dat het niet is: zoek iets anders :) (ps. zoals je hierboven kan lezen is Focus T25 ook uit, dit zijn korte intensieve workouts)

[ Bericht 0% gewijzigd door m0672 op 09-07-2013 20:59:33 ]
pi_128769644

:D

_O_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:24:47 #196
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_128770448
Plyometric Cardio Circuit vandaag, let's go!
pi_128771923
grr, foute quote.
pi_128772514
Ook week 4 voltooid. Rustdag sla ik morgen over om meteen met de Recovery Week te beginnen. Daarna staat er overal MAX bij dus ben benieuwd wat dat gaat worden _O-
pi_128772576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Daarna staat er overal MAX bij dus ben benieuwd wat dat gaat worden _O-
fun en zzzzzzzwwweeeeettttteeeeeennnnnnnn ;)
pi_128774522
keer een extra rustdag is geen probleem, als dat maakt dat je het blijft volhouden. Ik wil graag wat afvallen en fitter zijn, maar weiger m'n leven aan te passen (eet al wel gezond enzo). Deze workouts zijn net kort genoeg om ze "even" thuis te kunnen doen, en als je eenmaal een beetje de geest hebt gaat 't makkelijker dan de sportschool, in mijn geval in elk geval (kost vaak meer tijd!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')