abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128156449
Zow, weer zo'n 700kcal uitgezweet met max plyo.... morgen die rottige max recovery (misschien morgen eens kijken of er bij ddp yoga niet een alternatief is) en dan op naar max cardio conditioning and cardio abs... die laatste nog niet eerder gedaan dus ik ben benieuwd :)
There are three things that smell like fish!
pi_128156705
Vandaag Ply Cardio Circuit gedaan. Dit blijft echt een hele zware.
pi_128156912
Vandaag "rustdag" dus lekker 7,5 km gaan hardlopen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 23 juni 2013 @ 18:35:37 #104
154880 Bolter
Awesomeness
pi_128158729
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:18 schreef m0672 het volgende:
ax plyo.... morgen die rottige max recovery (misschien morgen eens kijken of er bij ddp yoga niet een alternatief is) en dan op naar max cardio conditioning and cardio abs... die laatste nog niet eerder gedaan dus ik ben benieuwd
Doen jullie voor de rest braaf die recovery? Vind er zelf geen reet aan,..tot nu toe één moeten doen, ook alvast maar gelijk na een training ingepland. Na 20min. maar gestopt, duurt mij allemaal te lang.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_128160789
Normaal wel, recovery is (een redelijk intensieve) stretchtraining. Ik vind het wel noodzakelijk na 3 dagen los gaan maar in de Max recovery zitten een aantal oefeningen die ik niet prettig vind dus ik denk dat ik morgen maar even op zoek ga naar iets anders (ik heb nog andere workouts liggen).

Denk dat ik de recovery van morgen ga ruilen met de workout van dinsdag ivm werk.
pi_128182855
Vandaag eerste workout van de recovery week achter de rug.
Was aangenaam verrast dat het toch leuk was. Beetje andere oefeningen doet al veel. :)

Ook regelmatig toch nog gezweet waar je toch een gevoel bij krijgt dat het niet nutteloos is! :D

Vanavond maar eens hardlopen en eens kijken hoe het echt met mijn conditie gesteld is.
Hup hup! ;-)
pi_128202860
Vandaag de 2.4km looptest gelopen!

9 min 29 seconde... Zeer goed ;) Ver boven gemiddelde!
pi_128202931
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef frye het volgende:

Netjes. Was je al fit voordat je begon? :P
pi_128203568
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Netjes. Was je al fit voordat je begon? :P
Ik had wel al een redelijke basisconditie. (Voetbal & hardlopen)
Maar stond wel enkele kilo's te zwaar. ;)
pi_128207838
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef frye het volgende:

dat is zeker zeer respectabel ^O^
pi_128254298
vandaag de recovery even overgeslagen (helemaal niet fit) en maar een yoga sessie gedaan om zo toch even bezig te zijn.... was een fijne afwisseling :)
pi_128255351
heb vandaag ook maar even overgeslagen, vanochtend 7,5 km's gedaan, en een lang weekend achter de rug, plus nog een p90x sessie gisteren, ik viel vanavond op de bank in slaap.
Mijn lichaam vertelde dus: pak effe rust ja?
pi_128255747
Week 2 zit erop, afgezien van de rustdag dan, die zet ik komend weekend in.

Morgen dus voor de 2e keer fitheidstest. Maar eerst eens zoeken waar ik dat blaadje ook alweer gelaten had... :')

Ik val overigens niet superveel af door de training, maar heb wel het idee dat ik wat dunner wordt. Volgens mij is het gezien de intensiteit ook meer om spieren en conditie te kweken dan om vet te verbranden.
Straks als ik het wat minder druk heb af en toe maar wat meer hardlopen erbij (doe ik nu 1-2x per week) om dat ook een beetje bij te houden.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:23:54 #114
154880 Bolter
Awesomeness
pi_128258247
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef m0672 het volgende:
vandaag de recovery even overgeslagen (helemaal niet fit) en maar een yoga sessie gedaan om zo toch even bezig te zijn.... was een fijne afwisseling :)
Ik heb de recovery toch maar gedaan maar gecombineerd met hardlopen. Heb je in ieder geval een goeie warming up te pakken en tenminste het gevoel dat je nog wat hebt gedaan. Eigenlijk nog best prima en als je benen moe zijn ook nog best taai.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bolter op 25-06-2013 22:30:21 ]
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_128268586
T25 is uit. Iemand al 'gekocht'?
pi_128270129
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:27 schreef frye het volgende:
T25 is uit. Iemand al 'gekocht'?
Is het al "te koop" dan voor ons NL-ers?
pi_128270453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef Guard het volgende:
Is het al "te koop" dan voor ons NL-ers?
Nog geen link gevonden om te kopen. ;-)
Zie ook net dat het officieel pas op 01-07 uitkomt. Nu is het beschikbaar voor te bestellen via coaches.
pi_128280358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik heb de recovery toch maar gedaan maar gecombineerd met hardlopen. Heb je in ieder geval een goeie warming up te pakken en tenminste het gevoel dat je nog wat hebt gedaan. Eigenlijk nog best prima en als je benen moe zijn ook nog best taai.

Wilde wel (max recovery) maar ik voelde me beroerd en het lukte gewoon niet. Ik dacht dat ddpyoga wel een goed alternatief was zodat we hier in elk geval wat konden doen en dat bleek ook zo en ook met die sessie droop het zweet van mijn lijf hoewel het wel een stuk minder intensief was.

Kijken of het vandaag lukt om weer een sessie te doen, volgens mij staat core cardio and balance op het programma, die ook tijdens de rustweek wordt gedaan. Als het niet lukt vervroeg ik mijn rustdag naar vandaag en neem ik volgende week een 8 daagse sessie.
pi_128283149
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:27 schreef frye het volgende:
Vandaag eerste workout van de recovery week achter de rug.
Was aangenaam verrast dat het toch leuk was. Beetje andere oefeningen doet al veel. :)

Ook regelmatig toch nog gezweet waar je toch een gevoel bij krijgt dat het niet nutteloos is! :D

Vanavond maar eens hardlopen en eens kijken hoe het echt met mijn conditie gesteld is.
Hup hup! ;-)
Ik ben deze week ook met de recovery week begonnen en ben echt aangenaam verrast. Was bang dat ik 6 dagen lang een saaie work-out zou moeten doen maar ik vind hem best leuk :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_128296966
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:46 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ik ben deze week ook met de recovery week begonnen en ben echt aangenaam verrast. Was bang dat ik 6 dagen lang een saaie work-out zou moeten doen maar ik vind hem best leuk :)
Na de vierde keer op rij in 4 dagen word je het ook wel zat, helaas.
pi_128307451
Focus T25 klinkt ook heel interessant. Kan me moeilijk voorstellen dat het insaner dan insanity kan worden :D
pi_128310220
quote:
12s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Net 4 gedaan enja... :9 Achja valt nog mee! Morgen doe ik eentje 's morgens en eentje 's avonds. Moet zaterdag & zondag feesten! *O*
pi_128310247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Focus T25 klinkt ook heel interessant. Kan me moeilijk voorstellen dat het insaner dan insanity kan worden :D
Insanity Asylum ;)
pi_128313758
quote:
12s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wij hadden er geen last van... zowel mijn vrouw als ik vonden het een fijne overgang naar de Max trainingen.
pi_128330474
Zo dat was weer een Max Cardio Conditioning.
Daarna even gesproken met Shaun:
quote:
Look Shaun,we need to talk. We've known each other now for what... 4 months? And I enjoyed spending time with you. In the beginning when you meet someone new, you see each other almost every day, so did we. But even after time went by and we got accustomed to each other we still met up at least 3 times a week. Well there was that one week, remember when I was on holiday? That was a long week wasn't it?
But now I feel it's time I see other ppl, broaden my horizon so to speak.
But don't worry, we can still be friends, and I will be ever grateful for what you did for me since march.
I'll probably be back to catch up with you in the near future, but for now, I say goodbye
Oftewel na een maandje of vier iedere week ten minste 3 x Insanity (m.u.v. een weekje vakantie) is het effe tijd voor iets anders. Bovendien heb ik een (hardloop)wedstrijd over een dikke week dus tijd om te taperen.

Ik ga denk ik een maandje Jillian Michaels doen. Vanaf september waarschijnlijk weer Shaun T, alleen de vraag is of het Insanity, Asylum of Focus T25 wordt.

Iedereen hier: keep pushing!
En ik lurk hier natuurlijk lekker om jullie ervaringen te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')