Doen jullie voor de rest braaf die recovery? Vind er zelf geen reet aan,..tot nu toe één moeten doen, ook alvast maar gelijk na een training ingepland. Na 20min. maar gestopt, duurt mij allemaal te lang.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:18 schreef m0672 het volgende:
ax plyo.... morgen die rottige max recovery (misschien morgen eens kijken of er bij ddp yoga niet een alternatief is) en dan op naar max cardio conditioning and cardio abs... die laatste nog niet eerder gedaan dus ik ben benieuwd
Netjes. Was je al fit voordat je begon?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef frye het volgende:
Vandaag de 2.4km looptest gelopen!
9 min 29 seconde... Zeer goedVer boven gemiddelde!
Ik had wel al een redelijke basisconditie. (Voetbal & hardlopen)quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Netjes. Was je al fit voordat je begon?
dat is zeker zeer respectabelquote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef frye het volgende:
Vandaag de 2.4km looptest gelopen!
9 min 29 seconde... Zeer goedVer boven gemiddelde!
Ik heb de recovery toch maar gedaan maar gecombineerd met hardlopen. Heb je in ieder geval een goeie warming up te pakken en tenminste het gevoel dat je nog wat hebt gedaan. Eigenlijk nog best prima en als je benen moe zijn ook nog best taai.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef m0672 het volgende:
vandaag de recovery even overgeslagen (helemaal niet fit) en maar een yoga sessie gedaan om zo toch even bezig te zijn.... was een fijne afwisseling
Nog geen link gevonden om te kopen. ;-)quote:
Wilde wel (max recovery) maar ik voelde me beroerd en het lukte gewoon niet. Ik dacht dat ddpyoga wel een goed alternatief was zodat we hier in elk geval wat konden doen en dat bleek ook zo en ook met die sessie droop het zweet van mijn lijf hoewel het wel een stuk minder intensief was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb de recovery toch maar gedaan maar gecombineerd met hardlopen. Heb je in ieder geval een goeie warming up te pakken en tenminste het gevoel dat je nog wat hebt gedaan. Eigenlijk nog best prima en als je benen moe zijn ook nog best taai.
Ik ben deze week ook met de recovery week begonnen en ben echt aangenaam verrast. Was bang dat ik 6 dagen lang een saaie work-out zou moeten doen maar ik vind hem best leukquote:Op maandag 24 juni 2013 08:27 schreef frye het volgende:
Vandaag eerste workout van de recovery week achter de rug.
Was aangenaam verrast dat het toch leuk was. Beetje andere oefeningen doet al veel.
Ook regelmatig toch nog gezweet waar je toch een gevoel bij krijgt dat het niet nutteloos is!
Vanavond maar eens hardlopen en eens kijken hoe het echt met mijn conditie gesteld is.
Hup hup! ;-)
Na de vierde keer op rij in 4 dagen word je het ook wel zat, helaas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:46 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook met de recovery week begonnen en ben echt aangenaam verrast. Was bang dat ik 6 dagen lang een saaie work-out zou moeten doen maar ik vind hem best leuk
Net 4 gedaan enja...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Na de vierde keer op rij in 4 dagen word je het ook wel zat, helaas.
Insanity Asylumquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Focus T25 klinkt ook heel interessant. Kan me moeilijk voorstellen dat het insaner dan insanity kan worden
Wij hadden er geen last van... zowel mijn vrouw als ik vonden het een fijne overgang naar de Max trainingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Na de vierde keer op rij in 4 dagen word je het ook wel zat, helaas.
Oftewel na een maandje of vier iedere week ten minste 3 x Insanity (m.u.v. een weekje vakantie) is het effe tijd voor iets anders. Bovendien heb ik een (hardloop)wedstrijd over een dikke week dus tijd om te taperen.quote:Look Shaun,we need to talk. We've known each other now for what... 4 months? And I enjoyed spending time with you. In the beginning when you meet someone new, you see each other almost every day, so did we. But even after time went by and we got accustomed to each other we still met up at least 3 times a week. Well there was that one week, remember when I was on holiday? That was a long week wasn't it?
But now I feel it's time I see other ppl, broaden my horizon so to speak.
But don't worry, we can still be friends, and I will be ever grateful for what you did for me since march.
I'll probably be back to catch up with you in the near future, but for now, I say goodbye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |