Donkere chick op links is trouwens moeilijk irritant. Eerst beetje op de vloer gaan liggen en daarna met zo'n fake glimlach die boxmoves doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zal morgen dan nog wel meer zijn. Ik heb al beenspieren, maar armspieren/borstspieren heb ik totaal niet.
Bij deze kreeg ik pijn aan mijn voeten. Misschien betere schoenen kopen.
[ afbeelding ]
Zeker in het begin moest ik mezelf echt van de bank sleuren na het werk om even fijn te gaan HIIT-en. Na verloop van tijd werd dat minder moeilijk om het te doen en nu is dat bij mij "gewoonte" is geworden, iedere dag trainen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel iets om trots op te zijn als je dit helemaal volbrengt. Vooral omdat het echt iedere dag moeten trainen veel doorzettingsvermogen en wilskracht vereist.
Hoe doe je dat precies? Met een hartslagmeter? En hoelang fiets je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef Guard het volgende:
ik krijg steeds minder zin om een Max workout te gaan doen, met deze hitte
Misschien toch maar vanavond de fiets pakken en gewoon een bult calorieen op die manier verbranden
Yup met hartslagmeter, zorgen dat je de juiste zone blijft:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef caviaherder21 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies? Met een hartslagmeter? En hoelang fiets je?
Shaun T zegt ook regelmatig dat je je hartslag moet controleren, maar wat valt er dan te zien? Of je niet hard genoeg je best doet of juist te hard? En bij welke zone is dat dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup met hartslagmeter, zorgen dat je de juiste zone blijft:
Bij HIIT training is het de bedoeling dat je korte tijd (3 min bij Insanity) in een hoge hartslagzone traint en dan rust neemt om je hartslag weer te laten zakken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Shaun T zegt ook regelmatig dat je je hartslag moet controleren, maar wat valt er dan te zien? Of je niet hard genoeg je best doet of juist te hard? En bij welke zone is dat dan?
Daar word je toch vrolijk van?quote:This training improved your aerobic fitness. It also improved the endurance of the working muscles by enhancing blood circulation to them. The training duration was long enough to increase fatigue resistance at the used speed. Carbohydrates are the main energy source that your body uses at this training intensity.
:S ja het valt wel vies tegen idd.. ben je al btje ripped?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:41 schreef m0672 het volgende:
Vind de 2e maand wel een klasse apart zeg, dacht dat maand 1 heavy was :S
Lijkt me niet verstandig!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef apenkont het volgende:
deed het op blote voeten maar die begonnen wel pijn te doen bij bepaalde oefeningen (laminaat)
valt mee, totaal 8cm buikomvang kwijt en ong 2cm per been en qua gewicht bijna 3kg. Aangezien het meeste 'stoppen met roken'-vet (ik ben ong +9kg aangekomen) rond mijn middel is gaan zitten heb ik nog wel even te gaan. Ik heb overigens ook niet de marketing illusie Beachbody dus ik vind het resultaat tot dusver goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
:S ja het valt wel vies tegen idd.. ben je al btje ripped?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |