Ben benieuwd vanaf wanneer je resultaat begon te zien. Hier vandaag w2d1 gedaan, ik heb mijn eetgedrag redelijk aangepast naar gezond, zit om af te vallen dagelijks zo'n 500kcal onder mijn behoefte, zweet elke keer als een otter maar ben nog 0,0kg kwijt. Oefeningen gaan wel beter, dus er zit wat conditie in te komen, maar had gedacht in het begin de grootste sprong te maken net zoals met diëten (ja, ik weet dat insanity geen afvalmethode isquote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef m0672 het volgende:
hmm ik dacht dat ik vanmorgen mijn eindresultaten heb neergeschreven maar goed dan nog even kort... 60 dagen insanity, eetgedrag aangepast, een paar meetresultaten: gewicht van wat boven de 82 naar 75.6, buikomvang -12, benen -4.
Op naar het volgende (zelf samengestelde) workout programma
Ik ben iedere zondag gaan meten. Beetje ongeduldig maar goedquote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben benieuwd vanaf wanneer je resultaat begon te zien. Hier vandaag w2d1 gedaan, ik heb mijn eetgedrag redelijk aangepast naar gezond, zit om af te vallen dagelijks zo'n 500kcal onder mijn behoefte, zweet elke keer als een otter maar ben nog 0,0kg kwijt. Oefeningen gaan wel beter, dus er zit wat conditie in te komen, maar had gedacht in het begin de grootste sprong te maken net zoals met diëten (ja, ik weet dat insanity geen afvalmethode is).
Heb jij bijvoorbeeld nog je gewicht gemeten op de 2e fittest, of zelfs na week 1?
500kcal onder mijn dagelijkse verbruik. Heb een appje waarin ik enerzijds mijn activiteiten zet en anderzijds mijn maaltijden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:39 schreef m0672 het volgende:
[..]
Ik ben iedere zondag gaan meten. Beetje ongeduldig maar goed. In het begin val je minder af omdat je meer spiermassa opbouwt wat zwaarder is dan vetweefsel. Hierdoor raden ze ook aan om je omvang te gaan meten (cm's rond buik, benen (en eigenlijk ook heupen, borst)). De weegschaalresultaten kwamen zo ongeveer na een week of 3.
Eet je trouwens 500kcal onder je 'normale behoefte' of onder je 'normale behoefte + sporten'? Ik heb me aangemeld op myfitnesspal.com en als je daar je gegevens goed invult en ook aangeeft wat je verbrandt met je sessies (meeste hartslagmeters geven ook wel een (geschatte?) kcal verbruik) dan wordt automatisch de behoefte aangepast. Ook kan je daar je dagelijkse inname met een eetdagboek in de gaten houden. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal wetenschappelijk onderbouwt is op die site maar er is een grote userbase/feedback en het werkt voor ons in elk geval goed. Wij kwamen er bv achter dat we (veel) te weinig vetten binnen kregen.
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een paar van die recovery week workouts vervangen door rustdagen en de hele week hetzelfde is ook een beetje sufquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef InGebruik het volgende:
Vandaag beginnen aan de recoveryweek. Gisteren overgeslagen omdat insanity na bieren op het strand niet de juiste volgorde is.
Heb jij ook inssnity al gedaan? Zo ja, wat vind je ervan als je de 2 vergelijkt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:59 schreef remco-AFCA het volgende:
Vandaag dag 2 gedaan van Focus T25 was wel een lekkere training flink gezweet weer. Het eerste kwartier waren oefeningen en dan een stretch oefening en dan weer oefening en de laatste 10 minuten was alle oefeningen die je in het kwartier daarvoor deed allemaal achter elkaar doen in hoog tempo dus dat merkte je ook wel haha. Moet zeggen tot nu toe bevalt het me allemaal prima heb vanochtend alles weer gemeten dus we gaan het zien !
Jup heb ook insanity gedaan, en ik moet zeggen dat ik Focus T25 toch ook wel prettig vind. Heb niks te klagen over insanity maar na een tijdje en dan vooral maand 2 dacht ik soms wel eens van '' pff moet ik nog zolang '' en bij Focus T25 is het maar 25 minuten behalve de vrijdag dan doe je altijd 2 workouts maarja dan zit je toch pas op 50 minuten. Ook is Focus T25 anders met oefeningen het lijkt uiteindelijk toch wel veel op elkaar maar het is toch weer net iets anders. Ook zit er geen rustpauzes in wat uiteindelijk niet erg is ( vind ik dan ) zo blijf je lekker doorknallen en in je ritme. Ik vind niet speciaal insanity of Focus T25 beter als de ander het is maar net waar je van houd en ik zou ze allebei prima vaker kunnen doen dus ik zou zeggen probeer ze allebei uit !quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef hilversum1981 het volgende:
[..]
Heb jij ook inssnity al gedaan? Zo ja, wat vind je ervan als je de 2 vergelijkt?
Ik heb het volgehouden en nee ik moet zeggen ben niet meteen helemaal afgetraind doormiddel van sixpack etc. Maar ben toch wel 14 cm van me buik weggetraind en het is nu ook een kwestie van elke avond gewoon 10-15 minuten even je buikspieren doen. Dat is nu wat ik dan ook doe om die buik strakker te krijgen en gewoon veel fruit blijven eten. Het ligt natuurlijk ook aan de bouw van iemand, ik ben nooit dik geweest ook nooit te zwaar maar heb wel altijd zo'n klein buikje gehad sinds kleins af aan, en die is behoorlijk minder geworden door Insanity. Wat ik nu dus moet doen is dat buikje dat er nog zit strak trainen doormiddel van buikspieren etc. Ook doe ik nu Focus T25 dus dat zal ook zeker hulp bieden om dat buikje weg te krijgenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:13 schreef lodiej het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten van mensen die het hele programma hebben volgehouden. Zijn jullie helemaal afgetraind??
Ik heb dan wel geen kinderen maar hoe ik het deed tijdens mijn stages was eigenlijk zo::quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:04 schreef Coelho het volgende:
Ik heb vandaag dag 4 van week 2 gedaan, een beginnetje zeg maarWaar ik het meeste moeite mee heb is het inpassen van de workouts in mijn dagelijks leven. Naast werk, privé (kleine kinderen) en andere verplichtingen blijft er niet veel tijd over. 3 keer in de week sporten is nog net in te roosteren, maar elke dag 1.5-2 uur blokken is gewoon veel (omkleden, 40min sporten, 30-45min uitdampen, douchen).
Hoe doen jullie dat? Het sociale leven gewoon platgelegd gedurende 2 maanden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |