SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Nee, hoe rol jij? Vertel me alles :$quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat is hoe ik rol!
oH... wacht... laat ook maar,,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!!!
Hou op met me hoor
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
HIVVVVVVquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je alleen een monster uit je pener hebt laten nemen hebben ze niet op alles gezocht.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
Nou mijn jurkje was wel redelijk omhoog te werken, nadeel is dan dat je zo in je blote kont staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen slipje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou mijn jurkje was wel redelijk omhoog te werken, nadeel is dan dat je zo in je blote kont staat...
Nou?!!! ZEG HET DAN VERDOMME MENSquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beter ben jij de volgende keer..... Ah je weet wel
Ja nee, mijn rokje zat niet lekker omhoog gekropen wou je zeggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou mijn jurkje was wel redelijk omhoog te werken, nadeel is dan dat je zo in je blote kont staat...
OMG commando is so so lekkerquote:
Don't blame me!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
je zo in je blote kont staat...Ja nee, mijn rokje zat niet lekker omhoog gekropen wou je zeggen
Hou ik je aan voor de volgende keer.. Will do the samequote:
Nee, die negert zeker eh?quote:
Dealquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou ik je aan voor de volgende keer.. Will do the same
Godverquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens een minicam kopen om op m'n schoenen te monteren
For real ehquote:
Kreeg op een gegeven moment wel een raar, drukkend gevoel aan m'n artiesteningangquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ALS je een SOA hebt is het zijn schuld! Hij wilde zonodig joinen!
Goed plan!, Wil ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens een minicam kopen om op m'n schoenen te monteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |