SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Nee, hoe rol jij? Vertel me alles :$quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat is hoe ik rol!
oH... wacht... laat ook maar,,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!!!
Hou op met me hoor
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
HIVVVVVVquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je alleen een monster uit je pener hebt laten nemen hebben ze niet op alles gezocht.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
Nou mijn jurkje was wel redelijk omhoog te werken, nadeel is dan dat je zo in je blote kont staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen slipje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou mijn jurkje was wel redelijk omhoog te werken, nadeel is dan dat je zo in je blote kont staat...
Nou?!!! ZEG HET DAN VERDOMME MENSquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beter ben jij de volgende keer..... Ah je weet wel
Ja nee, mijn rokje zat niet lekker omhoog gekropen wou je zeggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou mijn jurkje was wel redelijk omhoog te werken, nadeel is dan dat je zo in je blote kont staat...
OMG commando is so so lekkerquote:
Don't blame me!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
je zo in je blote kont staat...Ja nee, mijn rokje zat niet lekker omhoog gekropen wou je zeggen
Hou ik je aan voor de volgende keer.. Will do the samequote:
Nee, die negert zeker eh?quote:
Dealquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou ik je aan voor de volgende keer.. Will do the same
Godverquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens een minicam kopen om op m'n schoenen te monteren
For real ehquote:
Kreeg op een gegeven moment wel een raar, drukkend gevoel aan m'n artiesteningangquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ALS je een SOA hebt is het zijn schuld! Hij wilde zonodig joinen!
Goed plan!, Wil ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens een minicam kopen om op m'n schoenen te monteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest poepenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreeg op een gegeven moment wel een raar, drukkend gevoel aan m'n artiesteningang
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Goed plan!, Wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Goed plan!, Wil ik ook.Deed ie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:T is allebei bruin, so so verwarrendquote:WEENIEMEEWWWRRR
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Godverdomme, ik ga stuk hier!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is allebei bruin, so so verwarrendWEENIEMEEWWWRRR
Nice.quote:
My mind.. It's totally fuckedquote:
Sure was.. Goddamn, beter hebben ze ook zulke negerts in A'doorn (als dat zo doorgaat heahhh?)quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als je erbij was ging je echt nog meer stuk, dat was echt zooooooo grappig!
Ja maar ik was er niet bij want jullie wilde even private-time.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als je erbij was ging je echt nog meer stuk, dat was echt zooooooo grappig!
Je mocht best meelopen hoor.. Was haar slechts aan het uitlatenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik was er niet bij want jullie wilde even private-time.
Heel prive was het anders nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik was er niet bij want jullie wilde even private-time.
You'd like that.quote:
Lijkt me ook wel. Ben alleen bang dat het fout gaat.quote:
Ik wil niet veel zeggen, maar... ik hoop dat jij je ouders zo niet uitlaatquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mocht best meelopen hoor.. Was haar slechts aan het uitlaten
Jonge, dat wist ik allang. Mijn lichaam is al naar de klotequote:
Don't care, it's funnyquote:
Ja ik had Tamme Asser gePMt maar ze heeft nog niet geantwoordquote:Sure was.. Goddamn, beter hebben ze ook zulke negerts in A'doorn (als dat zo doorgaat heahhh?)
Haha dat de vloer glad is, en je valt en dan lig je daar in je blote punaniquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
Lijkt me ook wel. Ben alleen bang dat het fout gaat.
Je hebt nog zo een lang leven voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
Jonge, dat wist ik allang. Mijn lichaam is al naar de klote
Ja hallo had dat even gezegd danquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mocht best meelopen hoor.. Was haar slechts aan het uitlaten
Nee snap ikquote:
Nee, dat bewaar ik voor special cases.. Van die chicks die grote bek hebben en uitdagen enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar... ik hoop dat jij je ouders zo niet uitlaat
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha dat de vloer glad is, en je valt en dan lig je daar in je blote punani
Ik weet het manquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt nog zo een lang leven voor je.
Gigant was ook altijd wel tof, kom je daar nooit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, dat wist ik allang. Mijn lichaam is al naar de klote
[..]
Don't care, it's funny
[..]
Ja ik had Tamme Asser gePMt maar ze heeft nog niet geantwoordIk weet hier alleen goeie Ierse pub
Hardop gelachen om je blote punanipostquote:
Gigant? Wat de neuk moet ik daar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gigant was ook altijd wel tof, kom je daar nooit?
Trustenquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gigant? Wat de neuk moet ik daar?
Finnegans, ken je misschien wel
[..]
Trusten
Ik weet niet of Ozzy's nog bestaatquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
Daar kwam ik vaak met een van m'n exen
En Ozzy's
Maar Gigant voor later wellicht, om te dansen?
Oh daar gingen we iig altijd dansen.. Niet heel veel soeps, maar goed genoeg.. Negerdansen achter dikke kerels enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ozzy's nog bestaatIk kom echt nooit in de stad hier
![]()
Ik ken Gigant alleen van het theater
Die tent naast de bios bedoel je toch? Tegenover al die vreettenten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh daar gingen we iig altijd dansen.. Niet heel veel soeps, maar goed genoeg.. Negerdansen achter dikke kerels enzo![]()
Beter bestaat Ozzy's nog
Volgende keer gaan we allebei commandoquote:
Ik ga inderdaad plat. Welterustenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we allebei commando
En nu echt stil jullie![]()
Wel verdomme :$quote:
[..]
Goed plan!, Wil ik ook.deed ik stiekem ook. Niet doorvertellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:46 schreef Tamashii het volgende:
Okeeee ik ga in bed liggen en aan mijn viool denkenkusjoooons
Je viool? Noem je 'm zo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:46 schreef Tamashii het volgende:
Nee gast. Ik heb een echte. Sinds vandaag.quote:
NEE VERDOMMEquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:46 schreef Tamashii het volgende:
Je bespeelt je viool met zijn strijkstokje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee gast. Ik heb een echte. Sinds vandaag.en volgens BobbyB ben ik een natuurtalent!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee gast. Ik heb een echte. Sinds vandaag.en volgens BobbyB ben ik een natuurtalent!
Ik zie je gewoon net zoals die negert zitten nuquote:
Hij bedoelde waarschijnlijk in fellatioquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True. Ze had beter een blaasinstrument aan kunnen schaffen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk in fellatio
#Smoothquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:17 schreef Tamashii het volgende:
Nee niet in pijpen ei! Hoewel ik gewoon goed in alles ben ofcc
Gor, toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:20 schreef Murdera het volgende:
Ik zoek dat filpje Van 2 gasten die naar de klotw gaan woe had dat in zn ondertitel, gridlock?
Ja, ik heb m niet meer, moet je hem vragenquote:
gofferquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik heb m niet meer, moet je hem vragen
Wat kinderachtig, godverdommequote:
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
En ja Vinniiee sorry dat ik niet gepmed heb! Maar had dus bezoek tot net en ga nu naar bed. Morgen op mijn werk ja?
Succesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed!!!!!
Maar ik ga even dingen doen...![]()
Wou je er aan doen danquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
quote:
Oh wow.. Jij bent ondeugend vandaag :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dronken voeren aangezien ik niet aan je mag zitten
Dat ben ik wel eensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh wow.. Jij bent ondeugend vandaag :$
Ga je nog wat leuks doen van het weekend?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik wel eensBijna weekend he
Kreeg er een beetje dit idee vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik wel eensBijna weekend he
Niet echt iets boeiend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen van het weekend?
Nouja, BobbyB werkt gewoon nog hoor. Moet er maar iemand bij gaan zoeken.quote:
Hehe toepasselijk plaatje welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreeg er een beetje dit idee van
[ afbeelding ]
Me gusta
JAAAAAAAAAAAAAAA WEEKEND MAWFAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Ik moet ook werken dus dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, BobbyB werkt gewoon nog hoor. Moet er maar iemand bij gaan zoeken.
Ik ben dronkuh van het lefuhhhhhhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe toepasselijk plaatje welBehalve dat ik niet dronken ben.
Waar laat jij je pak als je met de motor ergens heen gaat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt iets boeiend.
Vaderdagcadeautjes kopen en uiteten, navigatie op de motor monteren zoals ik het wil, uitzoeken welke tassen ik ga kopen voor op de motor... Niet boeiend dus
Mooie tijd om dronken te wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dronkuh van het lefuhhhhhh
Nee, grapje
Het is altijd een mooie tijd om dronken te worden, niet?quote:
Hahahahahaha, smooooth.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet ook werken dus dat schiet ook niet op
Wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef Drugshond het volgende:
Boeien je heb nog steeds geen hondriempje + Tag.
Op de wc en in de stad kun je gewoon door drinken, dus geen slappe excuses verzinnen hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is altijd een mooie tijd om dronken te worden, niet?
Ik moet alleen naar de wc zo en naar de stad, dus.. Nja... Nee hihihihi :$
Ik wou net zeggen, dan mislukt mijn plan om je dronken te voerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dronkuh van het lefuhhhhhh
Nee, grapje
Nee, maar ik verkeer in ouderlijk gezelschap straks, in de stad.. En moet plaatsnemen in het ziekenhuis.. Dat is toch heul niet netjes Roycoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de wc en in de stad kun je gewoon door drinken, dus geen slappe excuses verzinnen he
Voer mij maar dronken schatjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dan mislukt mijn plan om je dronken te voeren
Netjes is dan ook maar zeer zelden leuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar ik verkeer in ouderlijk gezelschap straks, in de stad.. En moet plaatsnemen in het ziekenhuis.. Dat is toch heul niet netjes Royco
Pm me. Ik begrijp er niks van.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Ghe, geheugen work-it-out. Je mist een (kleine) ludieke belofte. Ik weet voldoende.
Hoe bedoel je? Op vakantie of random?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar laat jij je pak als je met de motor ergens heen gaat?
Echt ehquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Netjes is dan ook maar zeer zelden leuk.
Ja dat is ook mijn planquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Maar ik zuip me vanavond vast wel weer klem
Zo rol ik. Oh wachtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha, smooooth.
Nee hoor, ik vermaak me wel. Sowieso mensen in de buurt eindelijk weer. Een vriend van me komt na maanden terug van Tilburg en woont dan weer bijna naast me. En ik heb mijn andere werk nog waarbij ik nog op kraambezoek moet ( ja fuck man) en uit eten. En dan heb ik al mijn kleding nog. Als ik het zo allemaal bekijk dan kan ik er wel een sabbatical van maken.
Altijd ondeugend. ... laat het alleen niet altijd merkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh wow.. Jij bent ondeugend vandaag :$
The fuck?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff zoeken. PM (niet), dat geloof ik wel.
Is goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
Oke ik ga roken en ik ga jou zo terug pm-en Vinniiee. Eindelijk. Oooh ik ga dood van de stress.
Tik em aan matequote:
Stille wateren, diepe gronden.. Dat is Vinnehboyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd ondeugend. ... laat het alleen niet altijd merken
Ja heel verhaal wat je wsl totaal niet boeit maar echhhtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo rol ik. Oh wacht
Ah genoeg te doen dus
Ik zal je eens aantikkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tik em aan mate
[..]
Stille wateren, diepe gronden.. Dat is Vinnehboy
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tik em aan mate
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd ondeugend. ... laat het alleen niet altijd merken
Tijdens mijn bloemschiktraining :$quote:
ZEG!! Ik ga jou toch zeker ook niet peggenquote:
quote:
Iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tik em aan mate
[..]
Hehehequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heel verhaal wat je wsl totaal niet boeit maar echhhtmeer uren in een dag.
okquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijdens mijn bloemschiktraining :$
Ja, de 20e wellicht, als dat doorgaat
[..]
ZEG!! Ik ga jou toch zeker ook niet peggen
Je tikt maar iemand anders aan
[..]
* Vinniiee slaat extra veel drank inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijdens mijn bloemschiktraining :$
Ja, de 20e wellicht, als dat doorgaat
[..]
ZEG!! Ik ga jou toch zeker ook niet peggen
Je tikt maar iemand anders aan
[..]
quote:
Hell yeah mawfakkaaaaaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee slaat extra veel drank in
Mja het is ook gewoon zo dat ik nog een stage zoek en dat met die toets. Dat is gewoon killing.quote:
Is niet zo heel moeilijk hoor. Cabernet sauvignon of Merlot in de klasse 3/4 euro. Eigenlijk altijd goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijn koop ik niet want geen verstand van
Massive Attack. Goede smaak DH!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:18 schreef Drugshond het volgende:
Ja morgen gaan ze nog meer bezuinigen... Geen idee waarop (denk overheid als laatste schil). No save from harm.
Lol, niet zo moeilijk hoor.. Flesje merlot/syrah/cabernet and I'm good to go, of t nu huismerk is of nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet zo heel moeilijk hoor. Cabernet sauvignon of Merlot in de klasse 3/4 euro. Eigenlijk altijd goed.
Zolang er maar alcohol in zit zuipen ze alles johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja van die toets wist ik. Stage zoeken kan soms echt een hell zijn, maar daar kan ik je ook niet bij helpen denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja het is ook gewoon zo dat ik nog een stage zoek en dat met die toets. Dat is gewoon killing.Dus ik heb zoiets van, elke dag dat ik vrij heb ga ik iets tofs doen want nu kan het nog.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang er maar alcohol in zit zuipen ze alles joh
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet zo heel moeilijk hoor. Cabernet sauvignon of Merlot in de klasse 3/4 euro. Eigenlijk altijd goed.
Ik snap er geen kut vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol, niet zo moeilijk hoor.. Flesje merlot/syrah/cabernet and I'm good to go, of t nu huismerk is of niet
Maar Martini will do
Ik bedoelde de wijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou nou.Ik heet geen breezerslet21.
Heul nie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang er maar alcohol in zit zuipen ze alles joh
Hahahahaquote:
Dat ken ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha
Vond vroeger die bacardi breezer pineapple altijd wel lekker, tho![]()
![]()
Just sayin'
Nee, toevallig heeft net een collega mij aangesproken voor een stage en heb ik er nog wat lopen. Dus duimen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja van die toets wist ik. Stage zoeken kan soms echt een hell zijn, maar daar kan ik je ook niet bij helpen denk ik
Heb je wel een goed punt ja
Ook dat is niet zo. Witte en rose wijn.quote:
Ok, dan neem ik mijn opmerking terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook dat is niet zo. Witte en rose wijn.Behalve Martini Asti.
Ja i know.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft het over de was strijken he, geen strijkinstrument bespelen.
Oh dat is wel mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, toevallig heeft net een collega mij aangesproken voor een stage en heb ik er nog wat lopen. Dus duimen.
Straf van God.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-biblebelt.html
De fuck.
Is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd
of ik ff ¤12,59 wilde aftikken voor een medicatie
En dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd
of ik ff ¤12,59 wilde aftikken voor een medicatie
Echt echt heeeeeel vervelendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Dven het volgende:
Vandaag veel regenMorgen nog meer regen
Maar de komende week
![]()
[ afbeelding ]
Hot with blazing sunshinequote:
Stuur je een beetje hierheenquote:
Maar dan houd ik zelf niets overquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stuur je een beetje hierheenstond net met de buuf te praten en met die wind zonder zon is het echt koud
maar ik heb de warmte nodig om goed te kunnen functioneren, jullie zijn allang gewend aan de kouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een klein beetje warmte maar
EGOIST
Weet je hoe ver dat isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
maar ik heb de warmte nodig om goed te kunnen functioneren, jullie zijn allang gewend aan de kou
Kan toch ook gewoon deze kant op komen?
Tuurlijk, maak jij ff wat geld over?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
maar ik heb de warmte nodig om goed te kunnen functioneren, jullie zijn allang gewend aan de kou
Kan toch ook gewoon deze kant op komen?
Dan kom je toch fietsen? En anders het vliegtuigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
de tering
Met de auto
2.368 km, 23 uur 2 min.
100 euro en in de week dat je hier bent geef je veel minder geld uit dan dat je in NL zit. Uiteindelijk bespaar je!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk, maak jij ff wat geld over?
Moet je wel de juiste plekjes (lees: niet toeristische) kennen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
100 euro en in de week dat je hier bent geef je veel minder geld uit dan dat je in NL zit. Uiteindelijk bespaar je!
vliegen is ook duurquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan kom je toch fietsen? En anders het vliegtuigIs maar 2,5 uur
zelfs toeristisch is in deze contreien goedkoop.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste plekjes (lees: niet toeristische) kennen.
Zie heirboven. Het is juist een besparingquote:
Hm ik had de foto's gezien, erg aanlokkelijk om daar een keer heen te gaan. Is het verstandig om met de eigen auto te gaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
zelfs toeristisch is in deze contreien goedkoop.
Ik kan niet wegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie heirboven. Het is juist een besparing
Nee want : Tenminste 24 uur rijden dus veel tijd en overal dure benzine (hier ook niet zo goedkoop als dat je zou verwachten, al scheelt het wel een paar duppies met nlquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik had de foto's gezien, erg aanlokkelijk om daar een keer heen te gaan. Is het verstandig om met de eigen auto te gaan?
Bummerquote:
Wat betaal je daar voor benzinequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee want : Tenminste 24 uur rijden dus veel tijd en overal dure benzine (hier ook niet zo goedkoop als dat je zou verwachten, al scheelt het wel een paar duppies met nl)
Mja ik wil gewoon een beetje warmte in eigen landquote:
Oja dat is wel een eindje. Ik dacht ook meer aan overvallen of inbraak omdat je met een Nederlands kenteken rondrijdt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee want : Tenminste 24 uur rijden dus veel tijd en overal dure benzine (hier ook niet zo goedkoop als dat je zou verwachten, al scheelt het wel een paar duppies met nl)
Zie nu dat het nog wel 38 cent scheelt. Diesel scheelt wel maar 10 centquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat betaal je daar voor benzine
[..]
Mja ik wil gewoon een beetje warmte in eigen land
Nee, dat is alleen zo in verhalen op het internetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat is wel een eindje. Ik dacht ook meer aan overvallen of inbraak omdat je met een Nederlands kenteken rondrijdt.
Veel loon zal uitgaan naar benzine inderdaad. Al rijden er denk ik in weinig landen op de wereld zo veel auto's op gas als hierquote:
We hebben hier geen centen. Wel Stotinki'squote:
beetje oprekken johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn hamstrings en ...flex spier zijn stijf, nee goh dat wist ik nog niet
je betaalt met kippen en veequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben hier geen centen. Wel Stotinki's
Dat moet ik inderdaad doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje oprekken joh
[..]
je betaalt met kippen en vee
ZODOENDEquote:
Andere taal hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje oprekken joh
[..]
je betaalt met kippen en vee
DOET MIJ DEUGDquote:
KLAP VOOR JE GAT, DAN HEB JE WATquote:
Ik heb liever wat andersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
DOET MIJ DEUGD
[..]
KLAP VOOR JE GAT, DAN HEB JE WAT
Hihihi, vuig mannetjequote:
Beetje angstig geworden :$quote:
ZO KIJKT U NIETquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
DOET MIJ DEUGD
[..]
KLAP VOOR JE GAT, DAN HEB JE WAT
Nee, deze "quote:
Gelukkig maarquote:
Ik zal u eens latenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, deze "" komt dichter in de buurt, ik geef het toe
Beetje jammer voor ze.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel loon zal uitgaan naar benzine inderdaad. Al rijden er denk ik in weinig landen op de wereld zo veel auto's op gas als hier
quote:
DOE HETquote:
Nee sorry HOE moet ik dat weten? Hoort dat bij algemene kennis?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer voor ze.
[..]![]()
Niet weten wat het gemiddeld inkomen is in Bulgarije.
Bijna.. Ga doorquote:
Ik zal eens.... en dan.... en dan.... oh yeahquote:
OMFG doe dat ene met je.. En vervolgens... En als het er bijna is wil ik dat je... DAMN!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens.... en dan.... en dan.... oh yeah![]()
Precies dat, en daarna nog even onder de douche... en dan ... nahja datquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMFG doe dat ene met je.. En vervolgens... En als het er bijna is wil ik dat je... DAMN!!!
Sjeuzus, Lola, je maakt me helemaal gekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies dat, en daarna nog even onder de douche... en dan ... nahja dat
Ik kan datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga aan mijn aardappel/broccoli schotel beginnen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan datDeed je toch net? Dus je "meh" wordt verworpen u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga aan mijn aardappel/broccoli schotel beginnen
Oehh, klinkt lekkerBeginze en eetze straks
![]()
Ik stelde de vraag niet met een sarcastische ondertoon, ik was serieus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry HOE moet ik dat weten? Hoort dat bij algemene kennis?
Ik las benzinequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deed je toch net? Dus je "meh" wordt verworpen u_u
Oehh, klinkt lekkerBeginze en eetze straks
![]()
Hahahahaquote:
Fffuuuu ik wil hetquote:
Ja wanneer wil jij het niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fffuuuu ik wil het
*kruipt huilend in een hoekje*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wanneer wil jij het niet?
* Vinniiee geeft een dekentje...MweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat vindi k superlief, true story
Dankjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwehehehehe![]()
En dat vindi k superlief, true story
quote:
MAAR?!!quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeten en de dichtstbijzijnde winkel is in Ede ofzo
Oke.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Maar ik stop even met posten, want zo wsl foon en ik wil geen lapo
Dus tot later![]()
Nou, het staat dikwijls in de mediaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry HOE moet ik dat weten? Hoort dat bij algemene kennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |