quote:goed idee, alleen ken jij wigga taal
Op dinsdag 17 september 2002 08:31 schreef VisStick het volgende:
...op zijn wang heeft!denk dat die wond nu wel over is.
Of hij probeert de aandacht te onttrekken door een pleister op zijn gezicht te plakken. Wat krijgen we strax: Een aardbei op zijn voorhoofd???
[Dit bericht is gewijzigd door sjaak-ie op 17-09-2002 08:42]
Heeft wat weg van een zwakzinnige...
quote:beetje onzin... lisa left-eye lopez had toch ook altijd al zo'n misplaatste balk op haar gezicht??? dan is zij de trendsetter.. misschien is dat wel een eerbetoon van nelly aan haar
Op dinsdag 17 september 2002 08:58 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij wil ie een trend zetten ofzo
Zodat we over een tijdje allemaal met een pleister op ons gezicht lopen...
quote:Was die balk ook niet omdat haar vriendje een AmFootball-speler was? Maar trend? Ik heb daar niemand mee zien lopen, ook nog niet met een pleister trouwens.
Op dinsdag 17 september 2002 08:59 schreef Stranger het volgende:[..]
beetje onzin... lisa left-eye lopez had toch ook altijd al zo'n misplaatste balk op haar gezicht??? dan is zij de trendsetter.. misschien is dat wel een eerbetoon van nelly aan haar
quote:Dat was ook het eerste wat bij me opkwam toen ik de topictitel zag.
Op dinsdag 17 september 2002 08:58 schreef Zander het volgende:
Kan 'ie die pleister voortaan niet over z'n mond plakken?
quote:Ohh jawel.. ik heb bij mij in de buurt al zo'n figuur er mee zien lopen.. het erge is niet dat ie de pleister heeft (ik bedoel ieder het zijne !!) maar dat ie ook nu denkt dat ie echt ruig is.. breed lopen enzo.. andere stem.. heb hem al 2 a 3 keer ermee zien lopen en iedere keer moet ik mijn auto langs de weg parkeren om vervolgens me helemaal dood te lachen..
Op dinsdag 17 september 2002 09:05 schreef moralia het volgende:[..]
Ik heb daar niemand mee zien lopen, ook nog niet met een pleister trouwens.
[pleister-mode]
[/pleister-mode]
quote:Ik had ooit ergens gelezen dat ze eerst een condoom onder haar oog had geplakt, om safe sex te promoten.. maar dat dat niet zo lekker voelde en ze vervolgens maar zo'n streep neerkwakte..
Was die balk ook niet omdat haar vriendje een AmFootball-speler was? Maar trend? Ik heb daar niemand mee zien lopen, ook nog niet met een pleister trouwens.
Geen idee of het klopt
quote:Ze?
Op dinsdag 17 september 2002 09:20 schreef jerney het volgende:
Ik had ooit ergens gelezen dat ze eerst een condoom onder haar oog had geplakt, om safe sex te promoten.. maar dat dat niet zo lekker voelde en ze vervolgens maar zo'n streep neerkwakte..Geen idee of het klopt
quote:Ja ze..
Op dinsdag 17 september 2002 09:21 schreef Vork het volgende:[..]
Ze?
lisa left-eye lopez
quote:lisa left-eye lopez
Op dinsdag 17 september 2002 09:21 schreef Vork het volgende:[..]
Ze?
quote:HAHAHAHAHHAA, GE-WEL-DIG!!!!
Op dinsdag 17 september 2002 09:18 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Ohh jawel.. ik heb bij mij in de buurt al zo'n figuur er mee zien lopen.. het erge is niet dat ie de pleister heeft (ik bedoel ieder het zijne !!) maar dat ie ook nu denkt dat ie echt ruig is.. breed lopen enzo.. andere stem.. heb hem al 2 a 3 keer ermee zien lopen en iedere keer moet ik mijn auto langs de weg parkeren om vervolgens me helemaal dood te lachen..
[pleister-mode]
[/pleister-mode]
quote:Valt wel mee.. met buikpijn van het lachen is het best moeilijk auto rijden..
Op dinsdag 17 september 2002 09:26 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
HAHAHAHAHHAA, GE-WEL-DIG!!!!
iig zijn ze misschien 16 ofzo en dan roepen ze ook.. "Heb ik wat van je aan ??" "Kijk voor je" "Ik ben niet bang voor jou" echt heerlijk..
*wel uitkijken !! anders trekt ie zijn met watergevulde AK47*
quote:mooi he, jeugd van tegenwoordig, denken dat ze in de getto leven, zie ze elke dag in de metro hier.........de toekomst van ons land is blank en zegt EY KILL, FAWAKA!
Op dinsdag 17 september 2002 09:31 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Valt wel mee.. met buikpijn van het lachen is het best moeilijk auto rijden..
iig zijn ze misschien 16 ofzo en dan roepen ze ook.. "Heb ik wat van je aan ??" "Kijk voor je" "Ik ben niet bang voor jou" echt heerlijk..
*wel uitkijken !! anders trekt ie zijn met watergevulde AK47*
quote:Ik meen me te herinneren dat een van die kereltjes van 3T (jaja, wie kent ze nog) ook een pleister op z'n hoofd had geplakt.
Op dinsdag 17 september 2002 08:58 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij wil ie een trend zetten ofzo
Zodat we over een tijdje allemaal met een pleister op ons gezicht lopen...
quote:KISS is geen metal, KISS is clown(hard)rock.
Op dinsdag 17 september 2002 14:00 schreef LoekB het volgende:
Iemand moet die achterlijke metal-band Kiss is vertellen dat ze met liters make-up op hun gezicht lopen...
quote:Dat moeten ze die trance en popsnolletjes ook eens vertellen.
Iemand moet die achterlijke metal-band Kiss is vertellen dat ze met liters make-up op hun gezicht lopen...
quote:Voor mij allemaal hetzelfde...
Op dinsdag 17 september 2002 14:52 schreef Seborik het volgende:[..]
KISS is geen metal, KISS is clown(hard)rock.
quote:heeeeeeeeeeeey heeeeeeeeeeey baby HOE HA
Op dinsdag 17 september 2002 15:21 schreef LoekB het volgende:[..]
Voor mij allemaal hetzelfde...
![]()
quote:Waar haal je het lef vandaan om een achterlijke aap die nog niet volledig geevolueerd is te vergelijken met een van de meest legendarische bands ooit?!
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 17-09-2002 15:58]
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:37 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Waar haal je het lef vandaan om een achterlijke aap die nog niet volledig geevolueerd is te vergelijken met een van de legendarischte bands ooit?!
go flipneus!
quote:Ach over tien jaar hebben alle marrokanen aandelen op de beurs en praten ze over de koersen...
Op dinsdag 17 september 2002 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
mooi he, jeugd van tegenwoordig, denken dat ze in de getto leven, zie ze elke dag in de metro hier.........de toekomst van ons land is blank en zegt EY KILL, FAWAKA!
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ach over tien jaar hebben alle marrokanen aandelen op de beurs en praten ze over de koersen...
quote:*on-topic*
Op dinsdag 17 september 2002 15:50 schreef Seborik het volgende:
Topic gaat over Nelly.
incl. pleister!
quote:LOL
Op dinsdag 17 september 2002 15:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ach over tien jaar hebben alle marrokanen aandelen op de beurs en praten ze over de koersen...
Het is inderdaad erg triest. Maargoed, het past goed bij de muziek, dat is nog triester!
quote:wél huidkleurige hansaplast dus...
Op dinsdag 17 september 2002 15:54 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
*on-topic*
[afbeelding]
incl. pleister!
dat nat scheren werkt bij hem duidelijk niet
quote:Wat een rotkop! Sorry hoor, ik vind het leuk zo'n image, maar dan ook nog zo ontzettend lelijk erbij kijken. Echt zo'n pooier bah bah.
Op dinsdag 17 september 2002 15:54 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
*on-topic*
[afbeelding]
incl. pleister!
quote:Die balk zat altijd onder haar linker oog (left eye).
Was die balk ook niet omdat haar vriendje een AmFootball-speler was? Maar trend? Ik heb daar niemand mee zien lopen, ook nog niet met een pleister trouwens.
Ontopic: hij werd natuurlijk zo vaak in elkaar gemept 'in da hood' dat ie beter een permanente pleister kon nemen.
Hm, volgens mij heeft hij wel een grote eigendunk. Das minder!
quote:Bron: De Telegraaf
AMSTERDAM - Eureka! Het raadsel waarom rapper Nelly (28), naast drie tatoeages op de rest van zijn lichaam, vaak een pleister op zijn linkerwang draagt is opgelost! Het is namelijk ter nagedachtenis aan zijn vriend Slo Down, die een straf uitzit voor een gewapende overval.Nelly, die bij zijn geboorte de naam Cornell Haynes Jr. meekreeg,: "Hij heeft acht jaar gekregen waarvan hij er nu drie heeft opzitten." De populaire rapper, die met zijn nummer 'Dilemma' momenteel rechtstreeks op nummer 1 lijkt af te stevenen, is teleurgesteld in zijn vroegere maatje en bandlid van The St Lunatics (vandaar de Lunatic-tatoeage boven Nelly's navel),: "we hebben toendertijd geprobeerd hem ervan te weerhouden, maar hij wilde niet luisteren. Daar moet ik mij bij neerleggen. Ik kan nu wél mijn dromen najagen, maar zónder hem naast me, en dat doet zeer."
Op de vraag of hem hetzelfde had kunnen overkomen antwoordt de vader van een dochtertje en zoontje: "Drie jaar geleden wel, maar ik was slim genoeg om het niet te laten gebeuren."
"eyaahhh eyaahhhh mamamiaaahhhh hooohoooo aaahaaaahaaha"
quote:Als ie die naam nou es op zijn pleister zet
Op donderdag 24 oktober 2002 11:18 schreef Seborik het volgende:
Uit dit topic: Nelly verklaart pleister op zijn wang
[..]
quote:Dan krijg je topics op fok "geef jij je pleisters ook altijd namen?"
Op donderdag 24 oktober 2002 12:21 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Als ie die naam nou es op zijn pleister zet
quote:Echt iets voor fok ja, weer een opsom topic erbij, alleen nu in Lifestyle
Op donderdag 24 oktober 2002 12:47 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Dan krijg je topics op fok "geef jij je pleisters ook altijd namen?"
quote:Breezah Boy
Op dinsdag 17 september 2002 09:04 schreef MobileRingtonez het volgende:
Dat is een PLeiSTaH
quote:Een echte breezerdiehard noemt het Pl31sT4h
Op donderdag 24 oktober 2002 12:51 schreef spookie het volgende:[..]
Breezah Boy
![]()
quote:Nee, dat doen nerds.
Op donderdag 24 oktober 2002 13:11 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Een echte breezerdiehard noemt het Pl31sT4h
Nelly HAHAHAHAHAHAHA lollie
Heeft pak slaag gekregen van Dr Dre (hehe) (
Wat een figuren, nelly heeft ze gereten gekregen van zijn vrouw EN van Dr Dre
BAbah, en die figuur die bij Hella Hard_O.G. rondloopt, hella ----> RaDa 4 Life......Platwalsen die gast...... Wannabee Gangster....
Geef mij maar Ali G, zet ze wel eens ff een potje in de zeik, die Gangsterrappers HAHA!!!! (maar de gangsterrapers lachen er ook nog om, hun eigen dommigheid!!!)
Als niet iedereen zich erheen ging gedragen (wannabees), waren sommige van die gasten best te pruimen van de oude school, maarja de nieuwe school (o.a. Nelly)
quote:euhm hoe kan een neger en wannabe neger zijn > wigga
Op dinsdag 17 september 2002 08:38 schreef dagizmo het volgende:[..]
goed idee, alleen ken jij wigga taal
quote:lees dat telegraaf bericht maar eve
Op donderdag 24 oktober 2002 17:43 schreef nikky het volgende:
waarom heeft hij er hier geen hansaplast op zijn kop zitten
quote:Ibanez --> Rada 4 Life
Op donderdag 24 oktober 2002 16:08 schreef Ibanez het volgende:Hella Hard_O.G. , hella ----> RaDa 4 Life
Eerste quote op mijn cousn'..
Keep it RaDa.. !!
quote:Hopelijk zonder pleister..
Op donderdag 24 oktober 2002 18:48 schreef Ibanez het volgende:
We krijgen nog een familie meeting op fok!
quote:Nee met verband om de kop!! moet ik me eerst zwart verven of laten spuiten!!! HEHE
Op donderdag 24 oktober 2002 18:49 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Hopelijk zonder pleister..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |