Volgende week ben ik er weer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ja he,....
Ik zit het te volgens via HalkTV.
I wish i was there...
Weinig mensen.. Of zie ik het verkeerd?quote:
Ik wil ook zo graagquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook, ben op zoek naar een last-minute.
Nog tips?
Behoorlijk veel juist, staan allemaal rondom die piano.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bilmem. Gewoon Turkse theeUit Rize..
[..]
Weinig mensen.. Of zie ik het verkeerd?
Eh, neuh, ik koop mijn tickets altijd een half jaar vantevoren. Ik ben elke maand 10 dagen in Istanbul. Er zouden volgens mij wel goede tickets moeten zijn want er is echt op grote schaal geannuleerd. Als je Transavia vliegt altijd via Corendon boeken; dan kun je gewoon een koffer meenemen. Als je Transavia rechtstreeks boekt, moet je bijbetalen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nog tips?
Zo via de foto lijkt het erg mee te vallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Behoorlijk veel juist, staan allemaal rondom die piano.
EUR 226,- met THY retour, peanuts.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nog tips?
Check m via de stream: http://rt.com/on-air/istanbul-protest-tear-gas/quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo via de foto lijkt het erg mee te vallen.
Ik had al op Transavia en Corendon gekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, neuh, ik koop mijn tickets altijd een half jaar vantevoren. Ik ben elke maand 10 dagen in Istanbul. Er zouden volgens mij wel goede tickets moeten zijn want er is echt op grote schaal geannuleerd. Als je Transavia vliegt altijd via Corendon boeken; dan kun je gewoon een koffer meenemen. Als je Transavia rechtstreeks boekt, moet je bijbetalen.
Havatas rijdt trouwens tijdelijk naar Kasimpasa ipv naar Taksim.
Naar Sabiha is volgende week vliegen 177 euries. Transavia.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Via Corendon is zelfs onder de 200 te vinden nu.
Wanneer? Over 10 dagen is het 208,- met THY.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Via Corendon is zelfs onder de 200 te vinden nu.
Nee, als ze een ticket op dezelfde vlucht verkopen kom je 3 euro hoger uit via Corendon, maar dan met bagage. 225 met THY is trouwens ook wel goed, dat is een beetje de basisprijs voor de vluchten met een normale reistijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik had al op Transavia en Corendon gekeken.
De prijzen zijn op Corendon wel hoger, volgens mij hebben ze de meerprijs van de koffers in de ticketprijs gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |