abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:30:41 #201
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127773521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik voel me iig niet aangesproken en toch ook weer wel anders had ik niet gereageerd :),

ik was er vanaf dag 1 bij.. niet bij Gezi maar wel bij 't eerste protest in de stad, later eentje van 't universiteitspersoneel meegelopen en tussendoor de tentenkampen bezocht waar vrienden zaten. (die dingen moeten nummers krijgen voor 't vinden).

Maar volgens mij is dit voor "iedereen", degenen die daar lang in tentjes zitten zijn de motor maar de rest mag het evengoed meevieren. Degenen die hier het nieuws deelden en iedereen die actief / passief meedeed heeft meegedaan. Dat sommige groepen iets later de deur uit komen doet daar niet zoveel van af, van mijn part komen ze pas op 't allerlaatst, het zou zonde zijn als dit weer tot discussies in de toekomst gaat leiden.

Ik zou zelf 't liefst naar Istanbul of Ankara afreizen als er iets moois ontstaat maar als dat niet ontstaat neem ik als Nederlandse-Turk hier een redelijk groot risico ivm de al opgepakte buitenlandse demonstranten in Istanbul. De situatie is soms erg onvoorspelbaar en nu bijna een dubbeltje op z'n kant.
Ik had het over de BT'ers.
pi_127773584
Ik wil naar Istanbul om mee te doen. Niet om in de spotlights te staan. Wat maakt mij dat nou uit. Dat jij er zo over denkt zeg meer over jou dan over mij. Ik wil het volk steunen, laten voelen dat ze niet alleen zijn. Dat is dit waar dit allemaal om gaat, maar dat wil jij gewoon niet begrijpen Che.

Je zegt dat ik blind ben en niks wil zien, maar jij wil absoluut niet zien dat er gewoon een best grote groep is die dingen wil veranderen in Turkije en meer vrijheid wil. Is het nou zo moeilijk om daar een beetje symphatie voor te kweken?
pi_127773611
Ook lekker arrogant en hypocriet. Erdogan geeft aan open te staan voor een gesprek, nodigt 2 vertegenwoordigers uit maar zij weigeren omdat ze met zijn alle een gesprek willen?
pi_127773626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Theoden het volgende:
10. Yil Marsi _O_
Dit nummer hoorde ik een keer in een toeristisch oord. I love it, maar meezingen ho maar. Toen al die inheemse Turken begonnen mee te zingen, dacht ik echt FML, ik hoor echt nergens bij :')
Dat nummer herinnert mij daar altijd aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef Theoden het volgende:
Ik wil naar Istanbul om mee te doen. Niet om in de spotlights te staan. Wat maakt mij dat nou uit. Dat jij er zo over denkt zeg meer over jou dan over mij. Ik wil het volk steunen, laten voelen dat ze niet alleen zijn. Dat is dit waar dit allemaal om gaat, maar dat wil jij gewoon niet begrijpen Che.

Je zegt dat ik blind ben en niks wil zien, maar jij wil absoluut niet zien dat er gewoon een best grote groep is die dingen wil veranderen in Turkije en meer vrijheid wil. Is het nou zo moeilijk om daar een beetje symphatie voor te kweken?
Ik denk dat Che het niet snapt, omdat hij niet Turks is. Ik denk dat Che ook gewoon lekker wil fokken. Lekker Turkies pesten en zien hoe ze zich opwinden.
pi_127773662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Hehe, maar bij havelka kan je nog gewoon alcohol blijven drinken na de nieuwe regelgeving.
ja dat klopt, maar gezien 't tempo van veranderingen hier weet ik niet of 't over een paar maanden / klein jaar nog zo is :)
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:33:18 #206
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127773670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef Theoden het volgende:

Lees de reactie boven je.
pi_127773686
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Bronnen waar in staat dat ze met zijn alle een gesprek willen. Het is allang bekend dat er maar 2 mee mochten doen dus waar heb je het over?
Heb jij een bron waar instaat dat er echt maar maximaal 2 mee mogen? Daarnaast is Takims Platform op verzoek van Erdogan met z'n allen in het vliegtuig gestapt om van Istanbul naar Ankara te gaan. Was het dan teveel gevraagd om aan te geven dat dat niet nodig was?

Waarom wil hij niet met hun allemaal praten? Waarom kan hij niet gewoon 1 stap zetten.

Bir ileri, iki geri gidip duruyor. Liderlik boyle olmaz.
pi_127773790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik had het over de BT'ers.
laat ze maar komen :)

Ik volg Ozcan Akyol een beetje..

Ik sluit niet graag mensen uit maar Sjonnie de Mol mag wel in Nederland blijven :{w
pi_127773810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

Lees de reactie boven je.
BT'ers die iets zeggen staan al vaker tegen Erdogan en de meeste tot nu toe houden hun mond. Enkele BT'ers zijn inderdaad mediageil (Hulya Avsar bijvoorbeeld) en die andere malloot die al eerder gequote werd hier, maar goed daar zijn ze BT'ers voor :D
pi_127773840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Theoden het volgende:

[..]

Heb jij een bron waar instaat dat er echt maar maximaal 2 mee mogen? Daarnaast is Takims Platform op verzoek van Erdogan met z'n allen in het vliegtuig gestapt om van Istanbul naar Ankara te gaan. Was het dan teveel gevraagd om aan te geven dat dat niet nodig was?

Waarom wil hij niet met hun allemaal praten? Waarom kan hij niet gewoon 1 stap zetten.

Bir ileri, iki geri gidip duruyor. Liderlik boyle olmaz.
Haberlari ac seyret, was gewoon op tv dat het om 2 eylemci + 8 sanatci ging/gaat.

Waarom hij dat niet kan? Kan hij wil, wilt hij blijkbaar niet. En andersom? Waarom is 2 niet voldoende?
pi_127773847
Heeft iemand nog grappig Halk TV foto's..... :D
pi_127773873
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haberlari ac seyret, was gewoon op tv dat het om 2 eylemci + 8 sanatci ging/gaat.

Waarom hij dat niet kan? Kan hij wil, wilt hij blijkbaar niet. En andersom? Waarom is 2 niet voldoende?
Volgens mij doel jij op het gesprek van gisteren?
pi_127773947
Bij TRT ook ontslagen lees in een onderschrift.
Eskimo Joe
pi_127773949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volgens mij doel jij op het gesprek van gisteren?
nee, van vandaag, welke om 2230 zou plaatsvinden.
pi_127774014
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kijk geen nieuwe op Turkse zenders behalve soms CNN Turk en Halk TV. Geen enkele zender geeft fatsoenlijk nieuws en alles is gekleurd (zelfs Halk TV vanuit opstandelingen kant).

Ik lees wel alle krantensites, omdat die toch net iets vollediger zijn. Taksim platform bestaat uit aardig wat man. Twee man kiezen is gewoon niet handig als er zoveel verschillende groeperingen vertegenwoordigd worden.

Ik zie dit als een slim spelletje van Erdogan.

"Wij hebben het geprobeerd, maar ze wilden niet".
pi_127774025
Is er nog iets gebeurd sinds vanmiddag, behalve dat erdogan met vertegenwoordigers van het gezi-park protest wil gaan praten?
pi_127774080
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23500865.asp

Eh... Ik begrijp deze tactiek niet... Waarom praat hij met ze?
pi_127774086
Politie slaat weer toe in Ankara volgens berichten op Twitter en OdaTV
pi_127774103
HalkTV op dit moment, een burger in discussie met de vali van Istanbul.
Eskimo Joe
pi_127774128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Theoden het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kijk geen nieuwe op Turkse zenders behalve soms CNN Turk en Halk TV. Geen enkele zender geeft fatsoenlijk nieuws en alles is gekleurd (zelfs Halk TV vanuit opstandelingen kant).

Ik lees wel alle krantensites, omdat die toch net iets vollediger zijn. Taksim platform bestaat uit aardig wat man. Twee man kiezen is gewoon niet handig als er zoveel verschillende groeperingen vertegenwoordigd worden.

Ik zie dit als een slim spelletje van Erdogan.

"Wij hebben het geprobeerd, maar ze wilden niet".
Als je volledig en objectief nieuws wilt moet je beide kanten volgen.

Ja, Erdogan dacht al zeker: 2 kisi davet etsem kesin gelmezler.... Zelfs dit praat je goed. Eylemciler hadden dit met 2 handen moeten aangrijpen.
pi_127774197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23500865.asp

Eh... Ik begrijp deze tactiek niet... Waarom praat hij met ze?
Ünlü sanatçıların Esenboğa Havalimanı’ndan Başbakanlık Resmi Konutu’na taksi ile gelmeleri dikkat çekti. Başbakanlık Konutu'na sanatçıların ardından iki taksiyle Taksim Dayanışma'dan 6 kişi daha geldi. Taksim Dayanışma'dan gelen 6 kişinin refakatçı olarak Başbakanlık'ta bulundukları öğrenildi. Taksim Dayanışma'dan Eyüp Muhcu ve Can Tüzün'ün toplantıya sanatçılarla birlikte katıldı.

Goed toch dat r gesprekken plaats vinden?
pi_127774206
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Als je volledig en objectief nieuws wilt moet je beide kanten volgen.

Ja, Erdogan dacht al zeker: 2 kisi davet etsem kesin gelmezler.... Zelfs dit praat je goed. Eylemciler hadden dit met 2 handen moeten aangrijpen.
Meningen verschillen. Jij vindt dat Taksim dit met beide handen had moeten aanpakken en ik vind dat Erdogan niet zo moeilijk moest doen. Ze zijn met 6 man afgereisd en ze vertegenwoordigen verschillende groepen.

Ik snap gewoon niet dat een leider van een land zo moeilijk kan doen en alles waar hij zo hard voor gewerkt heeft naar de klote kan helpen. Sidik yarisi derler buna ...
pi_127774264
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom er in Ankara iedere dag weer hard wordt opgetreden. Je ziet dat er niks gebeurt als politie niks doet.

Ik ben ook maar eens slapen :)
pi_127774289
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ünlü sanatçıların Esenboğa Havalimanı’ndan Başbakanlık Resmi Konutu’na taksi ile gelmeleri dikkat çekti. Başbakanlık Konutu'na sanatçıların ardından iki taksiyle Taksim Dayanışma'dan 6 kişi daha geldi. Taksim Dayanışma'dan gelen 6 kişinin refakatçı olarak Başbakanlık'ta bulundukları öğrenildi. Taksim Dayanışma'dan Eyüp Muhcu ve Can Tüzün'ün toplantıya sanatçılarla birlikte katıldı.

Goed toch dat r gesprekken plaats vinden?
Waarom gaat hij constant een gesprek aan met beroemdheden?
Neyse.. Beter dan niets I guess.
pi_127774314
Game of Thrones tune _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')