Ik had het over de BT'ers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik voel me iig niet aangesproken en toch ook weer wel anders had ik niet gereageerd,
ik was er vanaf dag 1 bij.. niet bij Gezi maar wel bij 't eerste protest in de stad, later eentje van 't universiteitspersoneel meegelopen en tussendoor de tentenkampen bezocht waar vrienden zaten. (die dingen moeten nummers krijgen voor 't vinden).
Maar volgens mij is dit voor "iedereen", degenen die daar lang in tentjes zitten zijn de motor maar de rest mag het evengoed meevieren. Degenen die hier het nieuws deelden en iedereen die actief / passief meedeed heeft meegedaan. Dat sommige groepen iets later de deur uit komen doet daar niet zoveel van af, van mijn part komen ze pas op 't allerlaatst, het zou zonde zijn als dit weer tot discussies in de toekomst gaat leiden.
Ik zou zelf 't liefst naar Istanbul of Ankara afreizen als er iets moois ontstaat maar als dat niet ontstaat neem ik als Nederlandse-Turk hier een redelijk groot risico ivm de al opgepakte buitenlandse demonstranten in Istanbul. De situatie is soms erg onvoorspelbaar en nu bijna een dubbeltje op z'n kant.
Dit nummer hoorde ik een keer in een toeristisch oord. I love it, maar meezingen ho maar. Toen al die inheemse Turken begonnen mee te zingen, dacht ik echt FML, ik hoor echt nergens bijquote:
Ik denk dat Che het niet snapt, omdat hij niet Turks is. Ik denk dat Che ook gewoon lekker wil fokken. Lekker Turkies pesten en zien hoe ze zich opwinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef Theoden het volgende:
Ik wil naar Istanbul om mee te doen. Niet om in de spotlights te staan. Wat maakt mij dat nou uit. Dat jij er zo over denkt zeg meer over jou dan over mij. Ik wil het volk steunen, laten voelen dat ze niet alleen zijn. Dat is dit waar dit allemaal om gaat, maar dat wil jij gewoon niet begrijpen Che.
Je zegt dat ik blind ben en niks wil zien, maar jij wil absoluut niet zien dat er gewoon een best grote groep is die dingen wil veranderen in Turkije en meer vrijheid wil. Is het nou zo moeilijk om daar een beetje symphatie voor te kweken?
ja dat klopt, maar gezien 't tempo van veranderingen hier weet ik niet of 't over een paar maanden / klein jaar nog zo isquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe, maar bij havelka kan je nog gewoon alcohol blijven drinken na de nieuwe regelgeving.
Lees de reactie boven je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef Theoden het volgende:
Ik wil naar Istanbul om mee te doen. Niet om in de spotlights te staan. Wat maakt mij dat nou uit. Dat jij er zo over denkt zeg meer over jou dan over mij. Ik wil het volk steunen, laten voelen dat ze niet alleen zijn. Dat is dit waar dit allemaal om gaat, maar dat wil jij gewoon niet begrijpen Che.
Je zegt dat ik blind ben en niks wil zien, maar jij wil absoluut niet zien dat er gewoon een best grote groep is die dingen wil veranderen in Turkije en meer vrijheid wil. Is het nou zo moeilijk om daar een beetje symphatie voor te kweken?
Heb jij een bron waar instaat dat er echt maar maximaal 2 mee mogen? Daarnaast is Takims Platform op verzoek van Erdogan met z'n allen in het vliegtuig gestapt om van Istanbul naar Ankara te gaan. Was het dan teveel gevraagd om aan te geven dat dat niet nodig was?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bronnen waar in staat dat ze met zijn alle een gesprek willen. Het is allang bekend dat er maar 2 mee mochten doen dus waar heb je het over?
laat ze maar komenquote:
BT'ers die iets zeggen staan al vaker tegen Erdogan en de meeste tot nu toe houden hun mond. Enkele BT'ers zijn inderdaad mediageil (Hulya Avsar bijvoorbeeld) en die andere malloot die al eerder gequote werd hier, maar goed daar zijn ze BT'ers voorquote:
Haberlari ac seyret, was gewoon op tv dat het om 2 eylemci + 8 sanatci ging/gaat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Theoden het volgende:
[..]
Heb jij een bron waar instaat dat er echt maar maximaal 2 mee mogen? Daarnaast is Takims Platform op verzoek van Erdogan met z'n allen in het vliegtuig gestapt om van Istanbul naar Ankara te gaan. Was het dan teveel gevraagd om aan te geven dat dat niet nodig was?
Waarom wil hij niet met hun allemaal praten? Waarom kan hij niet gewoon 1 stap zetten.
Bir ileri, iki geri gidip duruyor. Liderlik boyle olmaz.
Volgens mij doel jij op het gesprek van gisteren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haberlari ac seyret, was gewoon op tv dat het om 2 eylemci + 8 sanatci ging/gaat.
Waarom hij dat niet kan? Kan hij wil, wilt hij blijkbaar niet. En andersom? Waarom is 2 niet voldoende?
nee, van vandaag, welke om 2230 zou plaatsvinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op het gesprek van gisteren?
Sorry, maar ik kijk geen nieuwe op Turkse zenders behalve soms CNN Turk en Halk TV. Geen enkele zender geeft fatsoenlijk nieuws en alles is gekleurd (zelfs Halk TV vanuit opstandelingen kant).quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haberlari ac seyret, was gewoon op tv dat het om 2 eylemci + 8 sanatci ging/gaat.
Waarom hij dat niet kan? Kan hij wil, wilt hij blijkbaar niet. En andersom? Waarom is 2 niet voldoende?
Als je volledig en objectief nieuws wilt moet je beide kanten volgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Theoden het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kijk geen nieuwe op Turkse zenders behalve soms CNN Turk en Halk TV. Geen enkele zender geeft fatsoenlijk nieuws en alles is gekleurd (zelfs Halk TV vanuit opstandelingen kant).
Ik lees wel alle krantensites, omdat die toch net iets vollediger zijn. Taksim platform bestaat uit aardig wat man. Twee man kiezen is gewoon niet handig als er zoveel verschillende groeperingen vertegenwoordigd worden.
Ik zie dit als een slim spelletje van Erdogan.
"Wij hebben het geprobeerd, maar ze wilden niet".
Ünlü sanatçıların Esenboğa Havalimanı’ndan Başbakanlık Resmi Konutu’na taksi ile gelmeleri dikkat çekti. Başbakanlık Konutu'na sanatçıların ardından iki taksiyle Taksim Dayanışma'dan 6 kişi daha geldi. Taksim Dayanışma'dan gelen 6 kişinin refakatçı olarak Başbakanlık'ta bulundukları öğrenildi. Taksim Dayanışma'dan Eyüp Muhcu ve Can Tüzün'ün toplantıya sanatçılarla birlikte katıldı.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23500865.asp
Eh... Ik begrijp deze tactiek niet... Waarom praat hij met ze?
Meningen verschillen. Jij vindt dat Taksim dit met beide handen had moeten aanpakken en ik vind dat Erdogan niet zo moeilijk moest doen. Ze zijn met 6 man afgereisd en ze vertegenwoordigen verschillende groepen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je volledig en objectief nieuws wilt moet je beide kanten volgen.
Ja, Erdogan dacht al zeker: 2 kisi davet etsem kesin gelmezler.... Zelfs dit praat je goed. Eylemciler hadden dit met 2 handen moeten aangrijpen.
Waarom gaat hij constant een gesprek aan met beroemdheden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ünlü sanatçıların Esenboğa Havalimanı’ndan Başbakanlık Resmi Konutu’na taksi ile gelmeleri dikkat çekti. Başbakanlık Konutu'na sanatçıların ardından iki taksiyle Taksim Dayanışma'dan 6 kişi daha geldi. Taksim Dayanışma'dan gelen 6 kişinin refakatçı olarak Başbakanlık'ta bulundukları öğrenildi. Taksim Dayanışma'dan Eyüp Muhcu ve Can Tüzün'ün toplantıya sanatçılarla birlikte katıldı.
Goed toch dat r gesprekken plaats vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |