Ze voelen zich verbonden als groep en er ligt mogelijk nog wat aan acceptatie te winnen gezien de islamitische koers die de regering vaart.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:28 schreef Che_ het volgende:
Waarom staan die gays met regenboogvlaggen daar? Heeft de regering speciale wetten tegen ze?
Beter stop je met die onzin.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23503054.asp
Nou, het gaat weer goed/beter op de beurs. Back to normal life.
En wat hebben we hiervan geleerd? Turkije is glijdende.
Nee, maar ze hebben het sowieso moeilijk daar. Niks mis mee dat ze daar staan dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:28 schreef Che_ het volgende:
Waarom staan die gays met regenboogvlaggen daar? Heeft de regering speciale wetten tegen ze?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:00 schreef De_Guidance het volgende:
Leuke dialogen af en toe.
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een gay pride is in Nederland natuurlijk niet alleen maar een protest, maar ook gewoon een gezellige culturele uiting, net als een bloemencorso, carnaval, de stille omgang etc etc.
Ik begrijp het niet.. Waarom wordt niet gesproken over angsten voor AKPs enorme invloed? Hoe ze hun stemmen verkrijgen? Zulke zaken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef Beathoven het volgende:
Business as usual. Dus alles ging over een park? Het buitensporige geweld, de gewonden en doden. Het ging hier niet over mensenrechten en democratie maar over een park.
Ik zou deze regering een pluim geven als ze dit na dag 1 hadden gedaan en geen olie op t vuur hadden gegooid maar nu kan ik er weinig van maken.
Vertrouw jij erop dat de regering zich niet zal bemoeien met de stemming van zo'n referendum?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:05 schreef De_Guidance het volgende:
Stappen die de regering gaat ondernemen:
1. Al het geweld gaat worden onderzocht
2. Ze gaan wachten op de beslissing van de rechter (over de barak)
3. Als de rechter nee zegt, gaat het niet door.
4. Als de rechter ja zegt, komt er een referendum
Ze gaan vast campagne voeren en dat mag toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertrouw jij erop dat de regering zich niet zal bemoeien met de stemming van zo'n referendum?
Ik bedoelde meer, denk je dat alles eerlijk zal verlopen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze gaan vast campagne voeren en dat mag toch?
Ja. Verkiezingen in Turkije lopen eerlijk. Er zijn ook altijd internationale waarnemers bij. Je moet echt niet alles geloven wat op internet wordt gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, denk je dat alles eerlijk zal verlopen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja. Verkiezingen in Turkije lopen eerlijk. Er zijn ook altijd internationale waarnemers bij. Je moet echt niet alles geloven wat op internet wordt gezegd.
Even niet wijzen.. Daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef Che_ het volgende:
Dat stemmen 'verkopen' gebeurt op regionaal niveau en andersom net zo goed. En tja, degene die zich laat omkopen is net zo schuldig.
Baan kwijtraken (ligt dus aan de politieke voorkeur van je baas), zijn ook mensen die ook problemen krijgen als ze geen CHP stemmen.
Nee, niet bepaald, want wederom, de grootste bedrijven worden niet gerund door CHP mensen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:41 schreef Che_ het volgende:
Het gaat niet om het wijzen, maar het heft elkaar op. Snapje.
Als dat daadwerkelijk gebeurd, kunnen ze een klacht indienen en bewijzen, toch? Trouwens, gaat stemmen niet anoniem?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]Video's waarin mensen worden geronseld om voor pakken macaroni hun stemmen te verkopen, klachten van mensen dat ze moeten stemmen op de AKP, omdat ze anders hun baan kwijtraken is eerlijk?
Totaal niet representatief, dat snap je zelf ook wel hoop ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]Video's waarin mensen worden geronseld om voor pakken macaroni hun stemmen te verkopen, klachten van mensen dat ze moeten stemmen op de AKP, omdat ze anders hun baan kwijtraken is eerlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |