Naja dat is met een aquarium altijd een groot risico, ik wil het best doen maar het risico ligt dan bij de koper.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Uiteraard niet? Zo'n rare vraag is dat nou ook weer niet.
Yep.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:00 schreef zuigmarmot het volgende:
Even ter verduidelijking, je verkoopt hem inclusief meubel ?
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef Nemephis het volgende:
Hoorn is voor mij iets te ver weg, helaas want je vraagprijs is erg voordelig. Voor iemand die wel in de buurt van Hoorn woont, sla uw slag!
Is het ook ja, daarom wil ik ook niet veel van de vraagprijs afkrijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef Nemephis het volgende:
Hoorn is voor mij iets te ver weg, helaas want je vraagprijs is erg voordelig. Voor iemand die wel in de buurt van Hoorn woont, sla uw slag!
Dat vind ik wel te weinig, ik wil er wel graag de vraagprijs voor hebben aangezien die al heel scherp is.quote:
Genoteerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef jroz het volgende:
Mocht je hem over 2 weken nog hebben ben ik redelijk in de buurt om m voor 75 eu over te nemen, maar dan moet de vrouw het wel goed vinden om om te rijden
quote:
Helemaal vergetenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal het morgen aan mijn vader voorleggen, hij zit er al langer aan te denken om weer met een aquarium te beginnen. Ik laat het je morgen weten of ie interesse heeft.
Filter is eigenlijk net vervangen, zit net 2 maanden een nieuw motortje in, de filtersponsen zelf zitten er allemaal bij nieuw in de doos.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef rene90 het volgende:
Net even overlegd, en ik wil hem graag van je kopen. Nadat ik mijn rekord 240 heb weg gedaan en ben verhuisd toch wel weer leuk om iets te beginnen.
75 euro lijkt me een nette prijs, daar ga ik niet over mierenneuken.
Nog even tot slot, het filter en thermostaat zitten er gewoon bij neem ik aan?
Ahh oke, ik zal onderhand wel wat verder gaan kijken, er is ook nog een andere gegadigde zie ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef So_Surreal het volgende:
Ik laat hier ook nog even weten of die ander hem morgen ophaalt voor 75-, of dat dat toch niet door gegaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |