Ligt aan jezelfquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En je mag toch wel een kéér biefstuk eten
JA!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende: zal ik chips in de blender gooien met water en opdrinken?
![]()
Volgens mij is niet zwanger worden de enige oplossingquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Er was toch op de radio ook dat men aan het overdrijven is qua eten voor zwangeren..... Als je alles volgt dat je niet de nodige stoffen binnen krijgt endezulks...... (Naja tijdje terug op de radio dus)
Jupquote:
Ja dan kun je eigenlijk beter gewoon niks etenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Er was toch op de radio ook dat men aan het overdrijven is qua eten voor zwangeren..... Als je alles volgt dat je niet de nodige stoffen binnen krijgt endezulks...... (Naja tijdje terug op de radio dus)
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik vond het wel meevallen qua wat je niet mag hoor, tbhal kon ik sowieso 8 maanden van de 9 niks vreten zonder ervan over m'n nek te gaan, maar dat terzijde
Ik ga echt niet een jankbui samenvattenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin! Dat is zo lang geleden.
Schaar, kan je kort samenvatten wat er is, of moet ik even teruglezen?
DE ZAK IS BIJNA LEEG JE KUNT HET.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Vreselijk misselijk van de tijgernootjes..... En toch gewoon blijven dooreten
Softijs heb je niet nog lijkt me. Sla mag je wel maar heel goed wassen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vanwaar deze plotselinge interesse?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstje
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge interesse?
Moet je ons iets vertellen?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet een jankbui samenvatten.
Voor teruglezen is het ook niet boeiend genoeg
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ermahgerd dat was net klaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin! Dat is zo lang geleden.
Schaar, kan je kort samenvatten wat er is, of moet ik even teruglezen?
gefeliciteerd aan de nabestaandenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rauw vleesquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstje
immer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON EEN KUTHOER
/rel
nee?
Is dat alles?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
(Rauwe groenten eet ik sowieso al niet)
Niet te vaak kwikhoudende (roof)vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
In het buitenland: rauwmelkse kaas
En de kattenbak niet verschonen vond ik ook niet zo'n enorm probleem
ermahgerd nagellak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIRJAM KUN JE EEN SAMENVATTING GEVEN VAN WAT JE HEBT GEZEGD DE AFGELOPEN DRIE JAAR IK HEB GEEN ZIN OM TERUG TE LEZEN.
Oh, dat valt nog best mee ei'k.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.
M'n thee, wat doe je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN KUTGOTHIC MET STOMME FETISJSCHOENEN
kun je wel goed mee van de trap vallen mghihihihihiquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN KUTGOTHIC MET STOMME FETISJSCHOENEN
Volgens brum telt koffie/cola alleen maar als je elke dag liters drinkt, een kopje/glas of twee moet gewoon kunnen hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Met geen biefstuk eten zou ik trouwens geen moeite hebben. Alleen de koffie laten staan zou me zwaar vallen.. Er vanuit gaande dat ik er dan sowieso niet van over m'n nek zou gaan
Verder géén idee wat je wel en niet mag eten als je zwanger bent
Wiegendoodquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is er met koffie dan? Of cafeïne?
Waarheid als een koequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je wel goed mee van de trap vallen mghihihihihi
Klinkt gezellig.quote:
Mag rauwmelkse dingeskaas in het binnenland wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
Ermahgerd alleen het zachtgekookt ei zou ik heel erg missenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
Briefstuk, tartaar, gerookte vis, softijs en leverpasteiquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.
Fuck dat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag rauwmelkse dingeskaas in het binnenland wel?
En alcohol mag ook niet!
Elke dag 3 mokken ook?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens brum telt koffie/cola alleen maar als je elke dag liters drinkt, een kopje/glas of twee moet gewoon kunnen hoor.
Je mag ook niet rokenquote:
Overigens ben ik vandaag heel onfetisjistisch met m'n adidasjes, jeans en groene shirt.quote:
Ja kak, ik wou net met coke beginnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken![]()
En GEEN DRUGS!![]()
En niet batsen want dan botst de piemol tegen het hoofdje
er staat op sommige sites max 4 koppen, mokken zijn wel groter maar er staat niet wat de inhoud is dus seems legit, nee?quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken![]()
En GEEN DRUGS!![]()
En niet batsen want dan botst de piemol tegen het hoofdje
Dan moet je nog even wachten met zwanger wordenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja kak, ik wou net met coke beginnen.
Ik drink maar 3 (iets of wat grote) kopen per dagquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er staat op sommige sites max 4 koppen, mokken zijn wel groter maar er staat niet wat de inhoud is dus seems legit, nee?
Dat medicatie stuk ja, als ik nu zwanger zou zijn zou dat serieus een issue zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, cafeïne het liefst beperken (2 glazen oid), maar dat vergeet ik altijd want ik drink geen koffie, geen vola en bijna alleen maar groene thee. Sommige kruidenmengsels kunnen soms laatig zijn geloof ik, nootmuskaat bijvoorbeeld, meen ik.. Maar wie gaat er nou elke avond een halve pot nootuskaat over haar vreten mikken?
Wat ik veeeeel lastiger vond dan het eten was eigenlijk dat je bijna niks meer mag qua medicatie. Zelfs een simpele keelpastille mag je niet
Kneus je je ribben, zeggen ze 'ja, neem maar een paracetamolletje'
HEB JE PILLEN TEGEN AIDS?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat medicatie stuk ja, als ik nu zwanger zou zijn zou dat serieus een issue zijn.
Oh ik had net een site met 1 kop per dagquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er staat op sommige sites max 4 koppen, mokken zijn wel groter maar er staat niet wat de inhoud is dus seems legit, nee?
In NL wordt dat over het algemeen niet verkochtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag rauwmelkse dingeskaas in het binnenland wel?
En alcohol mag ook niet!
Conclusie: internetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik had net een site met 1 kop per dag
Nee die creme voor m'n huid, dat kan ernstige geboorteafwijkingen gevenquote:
Leuk voor het circus wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee die creme voor m'n huid, dat kan ernstige geboorteafwijkingen geven.
Dat lijkt me ook een fucking nasty spulletje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee die creme voor m'n huid, dat kan ernstige geboorteafwijkingen geven.
Ik dacht dat brie of geitenkaas of iets dergelijks ook een probleem gaf.. Iets van een zachte buitenlandse kaas.. ofzo..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In NL wordt dat over het algemeen niet verkocht
Ohja, alcoholmaar dat heb ik ook niet erg gemist.
Shit, dat drink ik een liter als ontbijt. En anti freezequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Maisnon het volgende:
Als je zwanger bent moet je ook oppassen met wasbenzine drinken
Toen 1 van mijn beste vrienden (type 'wint de award voor meest hondstrouwe partner aller tijden) een keer opbiechtte dat hij wel begréép waarom zoveel mannen dat doen ging ik wel een beetje dood van binnen jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
De meeste mannen gaan serieus vreemd tijdens de zwangerschap, die verdienen wel een nekschot
Lolquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Maisnon het volgende:
Als je zwanger bent moet je ook oppassen met wasbenzine drinken
Nee hoor dat is alleen als er au lat cru op staat. En dat word bijna niet verkocht in Nederland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat brie of geitenkaas of iets dergelijks ook een probleem gaf.. Iets van een zachte buitenlandse kaas.. ofzo..
Dat denken veel mensen, maar dat is alleen met rauwe melkquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat brie of geitenkaas of iets dergelijks ook een probleem gaf.. Iets van een zachte buitenlandse kaas.. ofzo..
Mannen die zo denken verdienen ook een nekschot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Toen 1 van mijn beste vrienden (type 'wint de award voor meest hondstrouwe partner aller tijden) een keer opbiechtte dat hij wel begréép waarom zoveel mannen dat doen ging ik wel een beetje dood van binnen ja
Maar ik ga er maar van uit dat Paul dat niet gedaan heeft, gezien het bij zwangerschap behorende verhoogde libido
Zoals die vriend bedoel je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mannen die zo denken verdienen ook een nekschot.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoals die vriend bedoel je?
Nou.. Tbh.. Zijn vriendin was écht niet te nassen tijdens haar zwangerschappen. Zo hormonaal dat je als bezoek al niet wist hoe snel je daar de deur weer uit moest komen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je vrouw een dikke buik krijgt en zich een beetje raar gaat gedragen had je maar moeten bedenken vóór je je kwakje erin spoot
Er zijn wel wat gradaties in hormonaal-heid hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je vrouw een dikke buik krijgt en zich een beetje raar gaat gedragen had je maar moeten bedenken vóór je je kwakje erin spoot
Ja dat klopt, maar dan nog. Is dat een legit excuus? Ik vind van nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn wel wat gradaties in hormonaal-heid hoor
Ondanks de naam die ik hier heb viel ik nog best mee(niet mijn woorden overigens
)
Mee eens! Heel erg mee eens zelfs. Maar dat de vriend het wel beter was gaan begrijpen vind ik hem niet aan te rekenen, de glazen vlogen je om de oren daar omdat hij dan de chips niet in het groene, maar in het blauwe bakje op tafel had gezet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan is dat nog steeds geen excuus om vreemd te gaanNiet dat ik zeg dat hij dat heeft gedaan, maar in het algemeen.
Nee. Niks is een excuus voor vreemdgaan. Je bent gewoon een dikke lamlul als je daar ook aan toegeeft. En mocht ik er ooit achterkomen bij Paul dan is hij nog niet jarig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan nog. Is dat een legit excuus? Ik vind van niet. Dan ga je lekker bier zuipen met je vrienden of ga je iets anders doen, maar niet je leuter in een ander wijf hangen
Dan is het 'beter begrijpen van vreemdgaan' nog niet normaal. Vreemdgaan is niet normaal in wat voor situatie dan ook imo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mee eens! Heel erg mee eens zelfs. Maar dat de vriend het wel beter was gaan begrijpen vind ik hem niet aan te rekenen, de glazen vlogen je om de oren daar omdat hij dan de chips niet in het groene, maar in het blauwe bakje op tafel had gezet.
Jezusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mee eens! Heel erg mee eens zelfs. Maar dat de vriend het wel beter was gaan begrijpen vind ik hem niet aan te rekenen, de glazen vlogen je om de oren daar omdat hij dan de chips niet in het groene, maar in het blauwe bakje op tafel had gezet.
Als ik er ooit achter moet komen dan is het meteen klaar met diegene, hoe de neuk wil je diegene nog vertrouwen? Ik zou er sowieso niet mee kunnen leven. Optyfen en ik hoef je nooit meer te zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee. Niks is een excuus voor vreemdgaan. Je bent gewoon een dikke lamlul als je daar ook aan toegeeft. En mocht ik er ooit achterkomen bij Paul dan is hij nog niet jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STIEKEM HEB IK AL VIJF BABIES.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor vrouwen die niet willen biggen hebben jullie het wel verdacht vaak over zwangerschappen trouwens
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Ok, ik ga NU
Stef's logeertas inpakken
Autostoel klaarzetten
Fietskar aan fiets koppelen
Brood smeren
Kleding klaarleggen
Tassen inpakken
Spullen schoonmaken
Jassen en schoennen neerleggen
/huishoudelijke mededelingen
Zij die een gereguleerd leven hebben groeten u
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Ok, ik ga NU
Stef's logeertas inpakken
Autostoel klaarzetten
Fietskar aan fiets koppelen
Brood smeren
Kleding klaarleggen
Tassen inpakken
Spullen schoonmaken
Jassen en schoennen neerleggen
/huishoudelijke mededelingen
Zij die een gereguleerd leven hebben groeten u
als je de nieuwe dan Brown hebt gelezen ook niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil wel ooit biggen, ooit, over 10 jaar?misschien
Die moet ik nog lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je de nieuwe dan Brown hebt gelezen ook niet meer
Lolwhut, die gaat toch over de Divina Comedia?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je de nieuwe dan Brown hebt gelezen ook niet meer
dat is een thema ja. Maar de boodschap gaat wel iets verderquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Lolwhut, die gaat toch over de Divina Comedia?
nou, daar ging t volgens mij niet overquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, daar gaan we toch geen damenvatting over geven?dat vind ik zo raar.
Zit er aids in?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een thema ja. Maar de boodschap gaat wel iets verder
ik heb de ebookquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
Nu wil ik dat boek falen maar voor hetzelfde geld ben ik morgen werkloos dus doe maar niet
zaterdagavond! Bb zit te catannen op de iPad nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, ben je nou al terug of nog niet? En wanneer komen jullie dan terug?
Ik houd het allemaal niet meer bij, chaos in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zaterdagavond! Bb zit te catannen op de iPad nu
Heb je een kamer ja?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef Maisnon het volgende:
'k Heb al 1 kastje gescoord voor m'n kameroude kaptafel van mn oma
Nog niet maar het zit er heel erg aan te komenquote:
Ooh, ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog niet maar het zit er heel erg aan te komen2 dingetjes nu op t oog en bij allebei ga ik langs
IK WIL OOK EEN KAPTAFEL!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef Maisnon het volgende:
'k Heb al 1 kastje gescoord voor m'n kameroude kaptafel van mn oma
Ken je Jacques Greene trouwensss? Vind je wel leuk denk ikquote:
Ik zal er later naar luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ken je Jacques Greene trouwensss? Vind je wel leuk denk ikhttps://soundcloud.com/jacquesgreene/arrow-ft-koreless
Toen ik aan het voortplanten was had je al die shit niet. Ermnermnerm eat all zhe foods!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wilde dat ook zeggen over mijn mama maar dan zouden jullie vast zeggen dat ik wel misvormd benquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toen ik aan het voortplanten was had je al die shit niet. Ermnermnerm eat all zhe foods!!
En dan niet eens misvormde kinderen krijgen. Best knap toch?
Toen mocht je ook nog roken als je zwanger wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toen ik aan het voortplanten was had je al die shit niet. Ermnermnerm eat all zhe foods!!
ohaiquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: ik ga weer terug naar kpd, stelletje...
omdat ik gewoon geen zin meer heb in dit soort nutteloos gezeikquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom plaats je nu een verkapte verontschuldiging sjaan? /schopt
Ik heb het toch al uitgelegd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik gewoon geen zin meer heb in dit soort nutteloos gezeik
ik wil mij niet schuldig hoeven voelen omdat er maar 5 mensen in mijn huis zijn ipv heel fok, voel mij al kut genoeg
Tja maar het kan wel anders zijn, en dan ben je niet echt blij. Zeker als het makkelijk te voorkomen is...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hoeft je sowieso niet schuldig te voelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik gewoon geen zin meer heb in dit soort nutteloos gezeik
ik wil mij niet schuldig hoeven voelen omdat er maar 5 mensen in mijn huis zijn ipv heel fok, voel mij al kut genoeg
Het gaat mij niet alleen om jou, het gaat mij ook om eventueel anderen die denken dat ze niet welkom zijn / niet uitgenodigd zijn. Het gaat mij ook alleen niet om pizza eten, er was ook al gedoe toen sq en debs en lin gingen shoppen terwijl die ook gewoon lekker moeten kunnen shoppen of uit eten of orgie of wat dan ook, uberhaupt als mensen van de SC afspreken hoeft de rest zich gewoon niet aangesproken te voelen en hoeft er ook geen discussie over te komen. Er zijn geen kliekjes hier, maar sommige mensen kunnen nou eenmaal wat makkelijker afspreken met elkaar, einde verhaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het toch al uitgelegd?
ja mocht wel van de dokter maar wel zo min mogelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen mocht je ook nog roken als je zwanger was
en dat post ie onder mijn account omdat ie zelf geen kpd toegang durft te vragenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: ik ga weer terug naar kpd, stelletje...
mijn moeder was depressief toen ze zwanger was van mij en had haar hoofd in de gasoven gestopt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook zeggen over mijn mama maar dan zouden jullie vast zeggen dat ik wel misvormd ben
serieus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn moeder was depressief toen ze zwanger was van mij en had haar hoofd in de gasoven gestopt.
That explains me
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens 1 keer voor de gein tegen mijn moeder gezegd ja t is jouw schuld dat ik zo mislukt ben jij hebt je gemaakt maar volgens mij voelt ze zich wel heel schuldig dus dat zal k nooit meer zeggen
yup.quote:
Heb je wel een aaipet? Of iPhone, zelfs, dan kun je ze vaak ook nog op lezenquote:
Trustuh chickquote:
Iphone wel, maar ik vind lezen daarop niet zo fijn. Ik koop het boek wel een keertjequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je wel een aaipet? Of iPhone, zelfs, dan kun je ze vaak ook nog op lezenNiet het meest relaxed, maar het werkt wel.
/spuit 11
Waarom zou je trouwens misschien werkloos zijn morgen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Iphone wel, maar ik vind lezen daarop niet zo fijn. Ik koop het boek wel een keertje
Nah, ik denk dat ik drama om niks maak, maar er was een miscommunicatie met een collega van mij waardoor ik vanmiddag niet op mijn werk was en er wel hoorde te zijn. Ik heb flink wat uit te leggen dus, en ik heb een uitzendcontract, dus 0 zekerheid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je trouwens misschien werkloos zijn morgen?
oei!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik drama om niks maak, maar er was een miscommunicatie met een collega van mij waardoor ik vanmiddag niet op mijn werk was en er wel hoorde te zijn. Ik heb flink wat uit te leggen dus, en ik heb een uitzendcontract, dus 0 zekerheid.
Ai, das klote! Hoop dat ze snappen dat het om een miscommunicatie ging en dat het niet bewust was!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik drama om niks maak, maar er was een miscommunicatie met een collega van mij waardoor ik vanmiddag niet op mijn werk was en er wel hoorde te zijn. Ik heb flink wat uit te leggen dus, en ik heb een uitzendcontract, dus 0 zekerheid.
Ja, vanuit mijn kant wel. Vind ik, maar ik weet niet of zij dat ook vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oei!
Wel een plausibele verklaring?
mag ik je er aan herinneren dat het doorgaans niet de mannen zijn die rond hun dertigste hevig rammelend door het leven gaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
ok, veel succes morgenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vanuit mijn kant wel. Vind ik, maar ik weet niet of zij dat ook vinden.
You sure?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mag ik je er aan herinneren dat het doorgaans niet de mannen zijn die rond hun dertigste hevig rammelend door het leven gaan?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You sure?![]()
En ik heb weer hele vette makeup halloween achtig iets gezien die ik wil uit proberen. Nadeel: ik zit weer te kijken voor kleurlenzen en nepbloed etc waardoor ik weer voor veel in winkelmandje klik.... Om 1x de look te kunnen maken![]()
Misschien is het een teken dat ik ook maar naar bed moettrusteuh
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You sure?![]()
![]()
En ik heb weer hele vette makeup halloween achtig iets gezien die ik wil uit proberen. Nadeel: ik zit weer te kijken voor kleurlenzen en nepbloed etc waardoor ik weer voor veel in winkelmandje klik.... Om 1x de look te kunnen maken![]()
Misschien is het een teken dat ik ook maar naar bed moettrusteuh
Dan ben jij toch nog altijd degene die ervoor zorgt dat die baby er komt? Er vanuit gaande dat de vrouw niet liegt over dingen zoals de pil slikken, dan kun je er altijd wel een excuus voor bedenkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mag ik je er aan herinneren dat het doorgaans niet de mannen zijn die rond hun dertigste hevig rammelend door het leven gaan?
Dat zeg ik toch ook niet? Het is toch vaak een bewuste keuze van twee mensen. En als dat het niet is dan is het wel een 'gebeurtenis' waar twee mensen verantwoordelijk voor zijn en verantwoordelijkheid voor horen te nemen? Ik snap bb z'n post niet zo goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis niet net als met een hond he...'je neemt maar een hond als je zo nodig moet maar ík zorg er niet voor'
Lolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
I lurv my maxirok![]()
Cif niet
Helemaal niet
Er kwam nog net geen geschokte: WAT IS DEZEN uit
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
I lurv my maxirok![]()
Cif niet
Helemaal niet
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
I lurv my maxirok![]()
Cif niet
Helemaal niet
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wow, ik vind het zeeerrrrr mooi![]()
quote:
Dan raad ik jou aan om die te pakken van de petite lijnquote:
Ah dank voor de tipquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan raad ik jou aan om die te pakken van de petite lijnDit omdat ik hieronder nu 7cm hak aan heb en hij boven 'dubbel' gevouwen zit want hij is laaahaaangggg... En ik ben helaas ook niet de grootste
+ vooral als je er een platte schoen onder wil ook
Ik denk dat ie jou ook wel zou staan tbh
Pompompom...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah dank voor de tipmisschien als ie er over een tijdje nog is
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pompompom...
http://www.asos.com/ASOS-(...)=36&sort=-1&clr=Lime
Beetje laat, maar toch: als je vrouw tijdens haar zwangerschap zo erg verandert door de hormonen als sommigen doen en je constant het gevoel geeft dat je een dom rund bent, niks wat jij doet goed is, er constant op je gevit wordt etc etc zal dat ongetwijfeld iets doen met zijn ego. Dat er dan een aantal mannen besluit dat ego een boost te geven door de afdelingssecretaresse te neuken is geenszins goed te praten, maar ik snap wel dat hij beter begreep waar dat vandaan komt ja (en dat is dus niet hetzelfde als er begrip voor hebben, liefjonquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het 'beter begrijpen van vreemdgaan' nog niet normaal. Vreemdgaan is niet normaal in wat voor situatie dan ook imo.HOEzo zou je vreemdgaan omdat je vrouw een glas naar je hoofd smijt? I don't get it
Ik snap wel wat je bedoelt maar dan vind ik die vent die hier hypothetisch vreemdgaat nog achterlijk en lafquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch: als je vrouw tijdens haar zwangerschap zo erg verandert door de hormonen als sommigen doen en je constant het gevoel geeft dat je een dom rund bent, niks wat jij doet goed is, er constant op je gevit wordt etc etc zal dat ongetwijfeld iets doen met zijn ego. Dat er dan een aantal mannen besluit dat ego een boost te geven door de afdelingssecretaresse te neuken is geenszins goed te praten, maar ik snap wel dat hij beter begreep waar dat vandaan komt ja (en dat is dus niet hetzelfde als er begrip voor hebben, liefjon). Ik zou het zelf ook niet cool vinden als ik dik een half jaar lang nog geen voet voor de andere kan zetten zonder dat daar commentaar op komt. Bij vrouwen raakt dat alleen op een andere plek denk ik, wij denken dan eerder 'kut hij heeft gelijk ik kan niks ik ben zo dom uwuwuw *krasjank* en hebben dan een psych nodig om over ons minderwaardigheidscomplex heen te zetten
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef Incantrix het volgende:
En in dat kader ga ik zo als ik klaar ben even wat brood met filet american naar binnen schuiven
Dat schrijf ik ook, volledig mee eensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar dan vind ik die vent die hier hypothetisch vreemdgaat nog achterlijk en laf
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:47 schreef Incantrix het volgende:
Priem, tering!jij kunt een vuilniszak nog charmant maken volgens mij
Nee joh gek, ik kan dat best hebben hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat schrijf ik ook, volledig mee eens
Bubs, sorry, als ik wist dat je er was nu had ik mijn giechel erover gehouden![]()
Eerst goed wassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Stiekem ben je nu gewoon het servies op de grond aan het smijtenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik kan dat best hebben hoor
En keihard aan het janken.. En krassen... en in een bolletje in bed kruipenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stiekem ben je nu gewoon het servies op de grond aan het smijten
Nee hoor zo ben ik niet, gelukkig. Anders had ik van de week wel heel het huis verbouwd. Toen de meubeltjes allemaal beschadigd aankwamenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor zo ben ik niet, gelukkig. Anders had ik van de week wel heel het huis verbouwd. Toen de meubeltjes allemaal beschadigd aankwamen![]()
Wel veel maagzuur hier, kotsen niet meer dan anders gelukkig.
Fantastisch cadeauquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Ohw, en op onze trouwdag krijg ik als cadeau dat mijn poepekakkescheetje zichzelf 'onklaar laat maken'![]()
Kwam toevallig zo uit qua datum, maar dat wordt dus in elk geval geen stomende seks ter viering van ons zesjarig jubileum
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Ohw, en op onze trouwdag krijg ik als cadeau dat mijn poepekakkescheetje zichzelf 'onklaar laat maken'![]()
Kwam toevallig zo uit qua datum, maar dat wordt dus in elk geval geen stomende seks ter viering van ons zesjarig jubileum
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
uiteindelijk vind hij t echt wel leuk als hij iets krijgtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Kan hij jou nog wel iets cadeau doen
Nee?
Wij zijn over 10 dagen 10 jaar samen... En ik wil aan de ene kant wel iets doen/geven... Maar aan de andere kant weet ik dat ie er ook niks om geeft... Dus ben al 2 weken mijn kop aan het breken hierover![]()
Geef jezelf iets cadeau!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Kan hij jou nog wel iets cadeau doen
Nee?
Wij zijn over 10 dagen 10 jaar samen... En ik wil aan de ene kant wel iets doen/geven... Maar aan de andere kant weet ik dat ie er ook niks om geeft... Dus ben al 2 weken mijn kop aan het breken hierover![]()
De mijne ook hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind van wel, veel mannen hebben daar de ballen niet voor (woordgarpje harrharr). Mijn liefjon
Holy crap en dat die vrouw dat geloofde jongeuhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:03 schreef milka82 het volgende:
Briljant cadeau Incatrix! De jouwe durft tenminste, toen ik dat voorstelde aan mijn vent bleef ie der bijna in. Dus heb ik het zelf maar laten doen, ik lag der toch.
Oja, over de whoremones, ik was niet altijd de gezelligste ( nu nog niet, megawhoremone uitbarsting, want ja, weer ongesteld moeten worden) maar het was als ik mijn man moet geloven, een stuk beter dan de vorige keer.
En mannen die vreemdgaan terwijl hun vrouw zwanger is zijn een stel laffe honden, daar heb ik geen enkel respect voor ( gister Gypsy wedding gekeken, ik had die vent echt zo hard op zijn bek gerost)
Goeiequote:
You don't sayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
gadverdamme smitten ruikt naar oude oma's
Hahah, jij dus ook! Ik dacht dat het aan mijn hormonen lag, wat een tjap! En dat mokkel dat bij hem was ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap en dat die vrouw dat geloofde jongeuh![]()
Ik was me aan het opnaaien; niet normaal
![]()
ik zag het en dacht: babydump... Figuresquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor zo ben ik niet, gelukkig. Anders had ik van de week wel heel het huis verbouwd. Toen de meubeltjes allemaal beschadigd aankwamen![]()
Wel veel maagzuur hier, kotsen niet meer dan anders gelukkig.
Niet eens... en Babydump, dit kamertje hadden ze nergens anders dus tjaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag het en dacht: babydump... FiguresBen je uitgescholden of uitgelachen aan de telefoon?
Maar wel extreem vermoeiend; kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef milka82 het volgende:
Dat verklaart dus ook waarom ik hier niet was, ik had de hele dag een jankerd op mijn arm. Maar verder is ie heel lief, fantastisch, de mooiste en de leukste!
quote:
Een deuk in de lade van de commode, waarvan het fineer dus af is. Bij het ledikantje staat aan 2 kanten het hout bol omdat er verkeerd geboord is ofzo + op een balk van het juniorbedje een grote kras.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Babydumphopelijk lossen ze het fatsoenlijk op. Waren het grove beschadigingen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Oh da's wel flink idd.
(Ik zeg niet dat jij zo bent, maar ik had wel eens hormonsters aan de telefoon die compleet hysterisch door de telefoon krijsten omdat een onderkant van een werkblad beschadigd was en we dat niet meer voor d-day op konden lossen...)
Vind het ook een gave outfitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar wel extreem vermoeiend; kan ik me voorstellen![]()
[..]![]()
Jemig, wat sneu zeg! Voor jullie allemaal ook, dat zal een fikse tol eisenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahah, jij dus ook! Ik dacht dat het aan mijn hormonen lag, wat een tjap! En dat mokkel dat bij hem was ook![]()
Trixie! Hier gaat het steeds beter, reflux is a bitch dus ik had bijna de exorcist gebeld ( of de Paaz voor mij). Djiesus, echt 3 maanden lang een krijsend kind, dag in dag uit, echt wtf?! Maarrrr, afkloppen,het gaat nu een stuk beter. Hoe ist daar?
Wat is dat toch met sommige wijsvingers, dat ze naar links groeien?quote:
Al die nagels groeien naar binnen toe in plaats van recht vooruit, het ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige wijsvingers, dat ze naar links groeien?![]()
En dat dat dan niet even bijgewerkt wordt?![]()
En dat ze in plaats daarvan maar twijfelachtige lak erop gooien?
Hoewel die lak op de pink er verdomd geil uitziet![]()
Dit dacht ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige wijsvingers, dat ze naar links groeien?![]()
En dat dat dan niet even bijgewerkt wordt?![]()
En dat ze in plaats daarvan maar twijfelachtige lak erop gooien?
Hoewel die lak op de pink er verdomd geil uitziet![]()
Ja dit dus...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
Ja als je nagels niet rechtgroeien, dan laat ze ook niet lang worden.. zo zonde, want ze heeft wel mooie smalle nagels.
Welke is het eigenlijk/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo swatch opzoeken van die lak op de pink... Dit zouden allemaal swatches van die lak moeten zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat de kleur is
Deze is ook mooi:
[ afbeelding ]
china glaze turned up turquoisequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke is het eigenlijk/
En die laatste
Fijn dat het met Isabel zo goed gaat, minder van de nachten. Was Stef altijd al een slechte slaper dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jemig, wat sneu zeg! Voor jullie allemaal ook, dat zal een fikse tol eisenheeft hij nu medicatie?
Bij ons is alles wel, Isabel is zo makkelijk en gezelligalleen veel nachtvoedingen nu even, en Stef slaapt ook erg slecht dus dubbel feest. Maar ik trek het nog redelijk hoor, en na vanmiddag heb ik vakantie dus yay
![]()
en op mijn werk heeft de shit de fan gehit vandaag, poep overal hoezee! Ik ben benieuwd wie er als eerste overspannen thuis zit(bezuinigingen, wanbeleid, achterstanden en vandaag een huilend wegrennende manager
).
Niet kopen! Wat een Rotlak was dat, lakte heel slecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
china glaze turned up turquoise
Ik vind hem wel verdomd mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Niet kopen! Wat een Rotlak was dat, lakte heel slecht.
Dit klinkt wel echt enorm frustrerendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Fijn dat het met Isabel zo goed gaat, minder van de nachten. Was Stef altijd al een slechte slaper dan?
Ik kan wel zeggen dat het hier heel moeilijk ging, mem bloedchagerijnig en moe, C. Lekker op zijn werk ( ik was zoooo jaloers, ik wilde ook aan het werk, weg uit de shit hier), midi en mini ook strontvervelend want bijna geen aandacht kunnen krijgen of hun broertje mekkerde er al weer tussendoor. Hij krijgt nu medicijnen en speciale voeding, is dan ook eindelijk gaan groeien en alles komt weer in rustiger vaarwater. Nu was hij al de laatste maar dit was echt de fucking druppel, nooooooit weer, hahaha!
Ik heb echt van pure frustratie alles opgegeten wat voor handen was, hallo extra kilo's....
Balen Bubs van jullie meubeltjes! Hopen dat jullie tot een goede oplossing komen.
Ink 2008 zie ik nu op een blog.quote:
Ink collection uit 2008 zegt googlequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel verdomd mooi![]()
Uit welke collectie komt die?
En ik las dat ie heel dik was, mat is en dus heel snel opdroogt en daardoor een draak is om mooi aan te brengen. Wat Milka zei dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ink 2008 zie ik nu op een blog.
Maar ik vind dat blauwe mooi, het lijkt erop dat hij in het echt veel groener is.
En ik mag toch geen nagellak meer falen![]()
Plus ik had een gescheurde nagel, dus heb de rest ook maar weer kort gemaakt
Gaatje in je schoen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een plek op mn teennagel waar m'n nagellak lichter verkleurd en dat heb ik eigenlijk nooit
Weten jullie nagel pro's hoe dat kan
Is ie daar losgelaten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een plek op mn teennagel waar m'n nagellak lichter verkleurd en dat heb ik eigenlijk nooit
Weten jullie nagel pro's hoe dat kan
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zo voel ik me ook vaak als ik een prijskaartje zie
[ afbeelding ]
Ik zal eens goed kijken hoe of wat als ik 'm schoonmaakquote:
Zou ik ook zijn... Dit is nou niet echt mooi te noemen nee..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
HOEzo krijgen mensen met zulke swatches een complete collectie van OPI voor review
? En ja ik ben jaloers
.
[ afbeelding ]
Is van de San Francisco collectie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of
[..]
Zou ik ook zijn... Dit is nou niet echt mooi te noemen nee..
Sowieso, wat een poepkleur
Masja en Lipglans krijgen ook de complete opi-collecties.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
HOEzo krijgen mensen met zulke swatches een complete collectie van OPI voor review
? En ja ik ben jaloers
.
[ afbeelding ]
Nee, ik weet hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja en Lipglans krijgen ook de complete opi-collecties.
Het gaat niet om of je daadwerkelijk mooie swatches maakt, het gaat erom hoeveel bezoekers je hebt. Of die bezoekers relevant zijn maakt blijkbaar ook niet uit
Snap ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Ik word er soms een beetje moedeloos van.
Hehehequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zo voel ik me ook vaak als ik een prijskaartje zie
[ afbeelding ]
Alsof het eraf drupt bedoel je? Denk dat ze nepperds heeft, dan is je nagel dikker, i.c.m. dikkere laagjes krijg je dan zo'n effect denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef Maisnon het volgende:
Waarom lijkt het net alsof die nagels smeltenis dat omdat ze veel aan de rand nog smeren
Dan ga maar terug en doe het opnieuw, en dan nu beter!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:22 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben terug uit London en ik kocht maar 18 lakjes.
Komt OPI met mooie lakken in een nieuwe collectie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef Debsterr het volgende:
Voor wie van duochrome houdt:
http://www.swatchandlearn.com/opi-peace-love-opi-swatches-review/
En ben benieuwd hoeveel deze op die ene P2 Sand Style lijkt:
http://www.swatchandlearn.com/opi-alcatraz-rocks-swatches-review/
Haha nou ja, het zijn er 2 van de 15. De rest is echt te saai.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt OPI met mooie lakken in een nieuwe collectie?![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:24 schreef Maisnon het volgende:
18 dat is het dubbele van mijn verzameling. Wat wel betekent dat ik er al meer heb dan toen ik hier kwam
Neh saaie collectiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt OPI met mooie lakken in een nieuwe collectie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |