Ligt aan jezelfquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En je mag toch wel een kéér biefstuk eten
JA!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende: zal ik chips in de blender gooien met water en opdrinken?
![]()
Volgens mij is niet zwanger worden de enige oplossingquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Er was toch op de radio ook dat men aan het overdrijven is qua eten voor zwangeren..... Als je alles volgt dat je niet de nodige stoffen binnen krijgt endezulks...... (Naja tijdje terug op de radio dus)
Jupquote:
Ja dan kun je eigenlijk beter gewoon niks etenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Er was toch op de radio ook dat men aan het overdrijven is qua eten voor zwangeren..... Als je alles volgt dat je niet de nodige stoffen binnen krijgt endezulks...... (Naja tijdje terug op de radio dus)
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik vond het wel meevallen qua wat je niet mag hoor, tbhal kon ik sowieso 8 maanden van de 9 niks vreten zonder ervan over m'n nek te gaan, maar dat terzijde
Ik ga echt niet een jankbui samenvattenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin! Dat is zo lang geleden.
Schaar, kan je kort samenvatten wat er is, of moet ik even teruglezen?
DE ZAK IS BIJNA LEEG JE KUNT HET.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Vreselijk misselijk van de tijgernootjes..... En toch gewoon blijven dooreten
Softijs heb je niet nog lijkt me. Sla mag je wel maar heel goed wassen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vanwaar deze plotselinge interesse?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstje
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge interesse?
Moet je ons iets vertellen?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet een jankbui samenvatten.
Voor teruglezen is het ook niet boeiend genoeg
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ermahgerd dat was net klaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin! Dat is zo lang geleden.
Schaar, kan je kort samenvatten wat er is, of moet ik even teruglezen?
gefeliciteerd aan de nabestaandenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rauw vleesquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstje
immer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON EEN KUTHOER
/rel
nee?
Is dat alles?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
(Rauwe groenten eet ik sowieso al niet)
Niet te vaak kwikhoudende (roof)vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
In het buitenland: rauwmelkse kaas
En de kattenbak niet verschonen vond ik ook niet zo'n enorm probleem
ermahgerd nagellak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIRJAM KUN JE EEN SAMENVATTING GEVEN VAN WAT JE HEBT GEZEGD DE AFGELOPEN DRIE JAAR IK HEB GEEN ZIN OM TERUG TE LEZEN.
Oh, dat valt nog best mee ei'k.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.
M'n thee, wat doe je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN KUTGOTHIC MET STOMME FETISJSCHOENEN
kun je wel goed mee van de trap vallen mghihihihihiquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN KUTGOTHIC MET STOMME FETISJSCHOENEN
Volgens brum telt koffie/cola alleen maar als je elke dag liters drinkt, een kopje/glas of twee moet gewoon kunnen hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Met geen biefstuk eten zou ik trouwens geen moeite hebben. Alleen de koffie laten staan zou me zwaar vallen.. Er vanuit gaande dat ik er dan sowieso niet van over m'n nek zou gaan
Verder géén idee wat je wel en niet mag eten als je zwanger bent
Wiegendoodquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is er met koffie dan? Of cafeïne?
Waarheid als een koequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je wel goed mee van de trap vallen mghihihihihi
Klinkt gezellig.quote:
Mag rauwmelkse dingeskaas in het binnenland wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
Ermahgerd alleen het zachtgekookt ei zou ik heel erg missenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rauw vlees
Voorverpakte vis
Softijs/milkshake
Zachtgekookt ei
Briefstuk, tartaar, gerookte vis, softijs en leverpasteiquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.
Fuck dat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag rauwmelkse dingeskaas in het binnenland wel?
En alcohol mag ook niet!
Elke dag 3 mokken ook?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens brum telt koffie/cola alleen maar als je elke dag liters drinkt, een kopje/glas of twee moet gewoon kunnen hoor.
Je mag ook niet rokenquote:
Overigens ben ik vandaag heel onfetisjistisch met m'n adidasjes, jeans en groene shirt.quote:
Ja kak, ik wou net met coke beginnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken![]()
En GEEN DRUGS!![]()
En niet batsen want dan botst de piemol tegen het hoofdje
er staat op sommige sites max 4 koppen, mokken zijn wel groter maar er staat niet wat de inhoud is dus seems legit, nee?quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken![]()
En GEEN DRUGS!![]()
En niet batsen want dan botst de piemol tegen het hoofdje
Dan moet je nog even wachten met zwanger wordenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja kak, ik wou net met coke beginnen.
Ik drink maar 3 (iets of wat grote) kopen per dagquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er staat op sommige sites max 4 koppen, mokken zijn wel groter maar er staat niet wat de inhoud is dus seems legit, nee?
Dat medicatie stuk ja, als ik nu zwanger zou zijn zou dat serieus een issue zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, cafeïne het liefst beperken (2 glazen oid), maar dat vergeet ik altijd want ik drink geen koffie, geen vola en bijna alleen maar groene thee. Sommige kruidenmengsels kunnen soms laatig zijn geloof ik, nootmuskaat bijvoorbeeld, meen ik.. Maar wie gaat er nou elke avond een halve pot nootuskaat over haar vreten mikken?
Wat ik veeeeel lastiger vond dan het eten was eigenlijk dat je bijna niks meer mag qua medicatie. Zelfs een simpele keelpastille mag je niet
Kneus je je ribben, zeggen ze 'ja, neem maar een paracetamolletje'
HEB JE PILLEN TEGEN AIDS?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat medicatie stuk ja, als ik nu zwanger zou zijn zou dat serieus een issue zijn.
Oh ik had net een site met 1 kop per dagquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er staat op sommige sites max 4 koppen, mokken zijn wel groter maar er staat niet wat de inhoud is dus seems legit, nee?
In NL wordt dat over het algemeen niet verkochtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag rauwmelkse dingeskaas in het binnenland wel?
En alcohol mag ook niet!
Conclusie: internetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik had net een site met 1 kop per dag
Nee die creme voor m'n huid, dat kan ernstige geboorteafwijkingen gevenquote:
Leuk voor het circus wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee die creme voor m'n huid, dat kan ernstige geboorteafwijkingen geven.
Dat lijkt me ook een fucking nasty spulletje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee die creme voor m'n huid, dat kan ernstige geboorteafwijkingen geven.
Ik dacht dat brie of geitenkaas of iets dergelijks ook een probleem gaf.. Iets van een zachte buitenlandse kaas.. ofzo..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In NL wordt dat over het algemeen niet verkocht
Ohja, alcoholmaar dat heb ik ook niet erg gemist.
Shit, dat drink ik een liter als ontbijt. En anti freezequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Maisnon het volgende:
Als je zwanger bent moet je ook oppassen met wasbenzine drinken
Toen 1 van mijn beste vrienden (type 'wint de award voor meest hondstrouwe partner aller tijden) een keer opbiechtte dat hij wel begréép waarom zoveel mannen dat doen ging ik wel een beetje dood van binnen jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
De meeste mannen gaan serieus vreemd tijdens de zwangerschap, die verdienen wel een nekschot
Lolquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Maisnon het volgende:
Als je zwanger bent moet je ook oppassen met wasbenzine drinken
Nee hoor dat is alleen als er au lat cru op staat. En dat word bijna niet verkocht in Nederland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat brie of geitenkaas of iets dergelijks ook een probleem gaf.. Iets van een zachte buitenlandse kaas.. ofzo..
Dat denken veel mensen, maar dat is alleen met rauwe melkquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat brie of geitenkaas of iets dergelijks ook een probleem gaf.. Iets van een zachte buitenlandse kaas.. ofzo..
Mannen die zo denken verdienen ook een nekschot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Toen 1 van mijn beste vrienden (type 'wint de award voor meest hondstrouwe partner aller tijden) een keer opbiechtte dat hij wel begréép waarom zoveel mannen dat doen ging ik wel een beetje dood van binnen ja
Maar ik ga er maar van uit dat Paul dat niet gedaan heeft, gezien het bij zwangerschap behorende verhoogde libido
Zoals die vriend bedoel je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mannen die zo denken verdienen ook een nekschot.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoals die vriend bedoel je?
Nou.. Tbh.. Zijn vriendin was écht niet te nassen tijdens haar zwangerschappen. Zo hormonaal dat je als bezoek al niet wist hoe snel je daar de deur weer uit moest komen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je vrouw een dikke buik krijgt en zich een beetje raar gaat gedragen had je maar moeten bedenken vóór je je kwakje erin spoot
Er zijn wel wat gradaties in hormonaal-heid hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je vrouw een dikke buik krijgt en zich een beetje raar gaat gedragen had je maar moeten bedenken vóór je je kwakje erin spoot
Ja dat klopt, maar dan nog. Is dat een legit excuus? Ik vind van nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn wel wat gradaties in hormonaal-heid hoor
Ondanks de naam die ik hier heb viel ik nog best mee(niet mijn woorden overigens
)
Mee eens! Heel erg mee eens zelfs. Maar dat de vriend het wel beter was gaan begrijpen vind ik hem niet aan te rekenen, de glazen vlogen je om de oren daar omdat hij dan de chips niet in het groene, maar in het blauwe bakje op tafel had gezet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan is dat nog steeds geen excuus om vreemd te gaanNiet dat ik zeg dat hij dat heeft gedaan, maar in het algemeen.
Nee. Niks is een excuus voor vreemdgaan. Je bent gewoon een dikke lamlul als je daar ook aan toegeeft. En mocht ik er ooit achterkomen bij Paul dan is hij nog niet jarig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan nog. Is dat een legit excuus? Ik vind van niet. Dan ga je lekker bier zuipen met je vrienden of ga je iets anders doen, maar niet je leuter in een ander wijf hangen
Dan is het 'beter begrijpen van vreemdgaan' nog niet normaal. Vreemdgaan is niet normaal in wat voor situatie dan ook imo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mee eens! Heel erg mee eens zelfs. Maar dat de vriend het wel beter was gaan begrijpen vind ik hem niet aan te rekenen, de glazen vlogen je om de oren daar omdat hij dan de chips niet in het groene, maar in het blauwe bakje op tafel had gezet.
Jezusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mee eens! Heel erg mee eens zelfs. Maar dat de vriend het wel beter was gaan begrijpen vind ik hem niet aan te rekenen, de glazen vlogen je om de oren daar omdat hij dan de chips niet in het groene, maar in het blauwe bakje op tafel had gezet.
Als ik er ooit achter moet komen dan is het meteen klaar met diegene, hoe de neuk wil je diegene nog vertrouwen? Ik zou er sowieso niet mee kunnen leven. Optyfen en ik hoef je nooit meer te zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee. Niks is een excuus voor vreemdgaan. Je bent gewoon een dikke lamlul als je daar ook aan toegeeft. En mocht ik er ooit achterkomen bij Paul dan is hij nog niet jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |