Ligt aan jezelfquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En je mag toch wel een kéér biefstuk eten
JA!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende: zal ik chips in de blender gooien met water en opdrinken?
![]()
Volgens mij is niet zwanger worden de enige oplossingquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Er was toch op de radio ook dat men aan het overdrijven is qua eten voor zwangeren..... Als je alles volgt dat je niet de nodige stoffen binnen krijgt endezulks...... (Naja tijdje terug op de radio dus)
Jupquote:
Ja dan kun je eigenlijk beter gewoon niks etenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Er was toch op de radio ook dat men aan het overdrijven is qua eten voor zwangeren..... Als je alles volgt dat je niet de nodige stoffen binnen krijgt endezulks...... (Naja tijdje terug op de radio dus)
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik vond het wel meevallen qua wat je niet mag hoor, tbhal kon ik sowieso 8 maanden van de 9 niks vreten zonder ervan over m'n nek te gaan, maar dat terzijde
Ik ga echt niet een jankbui samenvattenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin! Dat is zo lang geleden.
Schaar, kan je kort samenvatten wat er is, of moet ik even teruglezen?
DE ZAK IS BIJNA LEEG JE KUNT HET.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Vreselijk misselijk van de tijgernootjes..... En toch gewoon blijven dooreten
Softijs heb je niet nog lijkt me. Sla mag je wel maar heel goed wassen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vanwaar deze plotselinge interesse?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waar heb jij echt echt echt op gelet dat je het niet at dan? Typ eens een lijstje
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge interesse?
Moet je ons iets vertellen?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet een jankbui samenvatten.
Voor teruglezen is het ook niet boeiend genoeg
NEINZ, deze interesse komt uit iets wat ik niet meer weet maar ik dacht toen aan OMG INCA GING TOEN GEEN BIEFSTUK MEER ETEN ERMAHGERD. en toen ging ik googlen waarom, en toen kreeg ik sites met 4564531485465 lijsten van dingen die je niet mocht en sindsdien ben ik obsessed.dus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge interesse?
Moet je ons iets vertellen?
ermahgerd dat was net klaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin! Dat is zo lang geleden.
Schaar, kan je kort samenvatten wat er is, of moet ik even teruglezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |