internationale bedrijfskundequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit jaar 1,8Wat studeer je nu?
en qua cijfers gaat het op de uni beter of slechter?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
best prima
ik had 3x8 en de rest 7
Dramatisch veel slechterquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
en qua cijfers gaat het op de uni beter of slechter?
International Business vertaald? Ik ga ook Bedrijfskunde studerenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
internationale bedrijfskunde
en ik faal
In Roffa?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
International Business vertaald? Ik ga ook Bedrijfskunde studeren
Oh. Bij mij is het wel beter geworden.quote:
ik heb 1x9, 2x8 1x7 en de rest 6 of 5,5 of gewoon niet gehaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Bij mij is het wel beter geworden.
Heb nu 2x9, 4x7 en 4x6.![]()
heb nooit durven te dromen om een 9 te halen voor een vak, laat staan op WO-niveau.
Bevalt de studie wel of? Die economie is toch totaal verschillend van de middelbare?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1x9, 2x8 1x7 en de rest 6 of 5,5 of gewoon niet gehaald
heb nu nog 6 vakken openstaan na jaar 2![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1x9, 2x8 1x7 en de rest 6 of 5,5 of gewoon niet gehaald
heb nu nog 6 vakken openstaan na jaar 2![]()
![]()
Totaal verschillend en neequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bevalt de studie wel of? Die economie is toch totaal verschillend van de middelbare?
Ai, en nu dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Totaal verschillend en nee![]()
ik wil iets van supplychain gaan doen, maar dat is nog geen 10% van deze studie
Ik 22:27quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor 2 uurtjes op en neer naar Arnhem
Ara, ben er 22:36
Nicequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]da's mooi kut.
ik heb nu 53 puntennog 1 vak terugkrijgen en dan hopelijk P in 1 jaar
hoe komt dat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice
ik stond op 52/60 punten na jaar 1
toen het 1e trimester van jaar 2 helemaal verneukt, waaronder 1 1e jaarsvak open laten staan
2e trimester alles gehaald
nu 3e trimester ben ik ook aan het verneuken1 vak gehaald en vrijdag mijn laatste
Maar als je het zo verneukt mag je toch niet door bij de EUR?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice
ik stond op 52/60 punten na jaar 1
toen het 1e trimester van jaar 2 helemaal verneukt, waaronder 1 1e jaarsvak open laten staan
2e trimester alles gehaald
nu 3e trimester ben ik ook aan het verneuken1 vak gehaald en vrijdag mijn laatste
Ja ook, en het 1e trimester deed ik nietsquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe komt dat?is het 2de jaar beduidend veel moeilijker of..?
ik ben bang dat ik het 2de jaar niet meer nominaal ga halen.
Zolang ik in Juli maar dat ene vak haal is er niets aan de handquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar als je het zo verneukt mag je toch niet door bij de EUR?
Oh, dan moet ik enkel wat doen volgend jaar. Heb laatste maanden geen reet uitgevoerd en toch tot nu toe alles gehaald.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ook, en het 1e trimester deed ik nietsen het 2e trimester werkte ik als ene baas, net als dit trimester maar nu haal ik al mijn tentamens op 1 fout teveel niet
![]()
Je gaat dus wel gewoon door met de studie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang ik in Juli maar dat ene vak haal is er niets aan de hand
GEEF EENS ANTWOORD OP MN VRAAG GVDquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat dus wel gewoon door met de studie?
sletquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik enkel wat doen volgend jaar. Heb laatste maanden geen reet uitgevoerd en toch tot nu toe alles gehaald.
Jep, maar ik ga denk ik gewoon een extra jaar doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat dus wel gewoon door met de studie?
Uh, geloof het welquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
Jordy, werken ze ook met P in België ofnie?
Hee trouwens, ik heb een huiske in Rotterdamquote:
Nice, waar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hee trouwens, ik heb een huiske in Rotterdam
Achja, zolang je uiteindelijk maar een keiharde eindbaas wordtquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
slet![]()
![]()
[..]
Jep, maar ik ga denk ik gewoon een extra jaar doen
Achteraf gezien had ik ook gewoon voor de EUR kunnen kiezen, ik was eerst te bang dat ik nooit m'n P in 1 jaar zou kunnen halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
slet![]()
![]()
[..]
Jep, maar ik ga denk ik gewoon een extra jaar doen
Word ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, zolang je uiteindelijk maar een keiharde eindbaas wordt
Is ook kutquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik ook gewoon voor de EUR kunnen kiezen, ik was eerst te bang dat ik nooit m'n P in 1 jaar zou kunnen halen.
Daarom Kralingenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, op zuid zit je verder
Sowieso stage in buitenlandquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Word ik
ik heb mijn 4e jaar al ingepland:
1e trimester: Stage in buitenland
2e trimester: 3 maanden backpacken
3e trimester: 2 vakken erin poffen
Canadaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso stage in buitenland![]()
![]()
Al een land in gedachten?
Onbetaalbaar voor ons.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook kut
ik was het laatste jaar van 40/60
[..]
Daarom Kralingen
kan ook, ik moet toch nog alles regelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik een innovatief Aziatisch land?
Sowieso, ik ga naar Japan ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan ook, ik moet toch nog alles regelen
Kan, dan heb je een jaar verneuktquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Zal je zien dat ik na 2 weken wil stoppen met de opleiding ofzo
Lekker Aziatisch, Zwedenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso, ik ga naar Japan ofzoof Singapore, of Zweden, weet nog niet
Ik heb twee maanden hbo gedaan hé, toen gewoon ingestroomd op vwo 5 jwtzquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan, dan heb je een jaar verneukt
Dat is dan mooi kut ja. Al plan B bedacht?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Zal je zien dat ik na 2 weken wil stoppen met de opleiding ofzo
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, lekkere Aziatische meubels en gehaktballetjes
Nee, plan Bquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut ja. Al plan B bedacht?
Ik zit echt net op de site van de IKEAquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, lekkere Aziatische meubels en gehaktballetjes
Ik ga mee naar Zwedenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso, ik ga naar Japan ofzoof Singapore, of Zweden, weet nog niet
IKEA.jp mag ik hopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit echt net op de site van de IKEA
Zit je dat niet 24/7 nu? Net als dat je eerst 24/7 op kamernet zat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit echt net op de site van de IKEA
Dat was ook mijn instellingquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Sociale opleidingenRecht
Valt mee. Kamernet heeft wel echt last van verlatingsangst. 15 mails per dag. Dus de afzender maar geblokt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je dat niet 24/7 nu? Net als dat je eerst 24/7 op kamernet zat?
Alsof je geen recht krijgt bij bedrijfskunde knulquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Sociale opleidingenRecht
Ik heb twee maanden toegepaste psychologie gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn instelling
maar je komt er nog wel achter
Ik vroeg je wat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn instelling
maar je komt er nog wel achter
Nou, dan weet je al meteen waarom een opleiding rechten overbodig isquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je geen recht krijgt bij bedrijfskunde knul
Ik? Ik had meteen Supplychain moeten gaan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden toegepaste psychologie gedaan.
Overigens weet ik best dat het niet allemaal even interessant zal zijn (), maar wat anders? Wat zou jij hebben gekozen als je nog een keer kon kiezen?
Je kan je toch gewoon uitschrijven voo die mailinglist?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt mee. Kamernet heeft wel echt last van verlatingsangst. 15 mails per dag. Dus de afzender maar geblokt.
Ja, dat bedoel ik. Ik zal ook zoiets gaan krijgen, maar ach.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik? Ik had meteen Supplychain moeten gaan doenmaarja, op WO niveau is dat alleen een master, dus ik moet wel
![]()
Anders mocht je wel ff een kopje suiker komen lenen hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat precies wil je nu duidelijk maken?
Sowieso, plan Bquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef arachide. het volgende:
Ik ga ACW doen![]()
En ik heb geen plan B.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, dan weet je al meteen waarom een opleiding rechten overbodig is
Dat heb ik al 3 keer gedaan. Net zoals mail veranderen, zoekopdracht onmogelijk maken, account opzeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kan je toch gewoon uitschrijven voo die mailinglist?
Doe een opleiding rechten en klaag ze aanquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 keer gedaan. Net zoals mail veranderen, zoekopdracht onmogelijk maken, account opzeggen.
Ah.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Anders mocht je wel ff een kopje suiker komen lenen hoor
Had DV het ook al overquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt mee. Kamernet heeft wel echt last van verlatingsangst. 15 mails per dag. Dus de afzender maar geblokt.
Jouw gemisquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ah.
Maar die zou ik ook niet komen lenen als ik in mijn uppie zou gaan wonen
Eigenlijk wel, vwo mag best wat moeilijker van mij hoor, als ik zie hoeveel ik dit jaar heb gedaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer dat er niks meer boven vwo meer zit he.
Een plan B is dan ook voor mensen die niet voor hun opleiding willen gaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef arachide. het volgende:
Ik ga ACW doen![]()
En ik heb geen plan B.
En dan dacht ik dat ik een waardeloze opleiding koosquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe een opleiding rechten en klaag ze aan
Laat VWO maar zoals het nu is, is al moeilijk genoeg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, vwo mag best wat moeilijker van mij hoor, als ik zie hoeveel ik dit jaar heb gedaan
Achteraf stoer lopen doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, vwo mag best wat moeilijker van mij hoor, als ik zie hoeveel ik dit jaar heb gedaan
Ik bedoelde het als plan B, aangezien je dat de vorige keer deed toen je een opleiding niksvond.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niks waardeloos. Niet mijn pakkie anquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik een waardeloze opleiding koos
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik een waardeloze opleiding koos
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Laat VWO maar zoals het nu is, is al moeilijk genoeg.
Een VWO+ dan. Ik heb echt nooit wat gedaan, alleen voor mijn examens, al heb ik veel tijd op fok gezeten omdat ik net mod wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Laat VWO maar zoals het nu is, is al moeilijk genoeg.
Nou nee, ik vond het opzich best interessant. Het probleem was hier de welbekende havo-instelling, dat wil zeggen geen moer doen. En dan de dag van tevoren tevergeefs pogen een uur te leren. En ja, dat is dan teringveel op het hbo dus geef je het maar op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als plan B, aangezien je dat de vorige keer deed toen je een opleiding niksvond.
Zie, ara is met mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een VWO+ dan. Ik heb echt nooit wat gedaan, alleen voor mijn examens, al heb ik veel tijd op fok gezeten omdat ik net mod wasEn glansrijk geslaagd.
Havo instelling? VWO instellingquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou nee, ik vond het opzich best interessant. Het probleem was hier de welbekende havo-instelling, dat wil zeggen geen moer doen. En dan de dag van tevoren tevergeefs pogen een uur te leren. En ja, dat is dan teringveel op het hbo dus geef je het maar op.
O, ik dacht dat je het niks vond.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou nee, ik vond het opzich best interessant. Het probleem was hier de welbekende havo-instelling, dat wil zeggen geen moer doen. En dan de dag van tevoren tevergeefs pogen een uur te leren. En ja, dat is dan teringveel op het hbo dus geef je het maar op.
Fijn dat jij zo slim bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een VWO+ dan. Ik heb echt nooit wat gedaan, alleen voor mijn examens, al heb ik veel tijd op fok gezeten omdat ik net mod wasEn glansrijk geslaagd.
Aan het eind van het jaar kwam dat besef. Het enige verschil qua instelling is dat laatste jaar waar je net iets volwassener bent en je meer beseft dat iets doen best handig is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met een vwo-instelling doe je toch net een ietsiepietsie meer
true.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar kwam dat besef. Het enige verschil qua instelling is dat laatste jaar waar je net iets volwassener bent en je meer beseft dat iets doen best handig is.
QFTquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar kwam dat besef. Het enige verschil qua instelling is dat laatste jaar waar je net iets volwassener bent en je meer beseft dat iets doen best handig is.
Welke vakken heb je moeite mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Fijn dat jij zo slim bentMaar ik moet toch nog moeite voor school doen.
Ik heb moeite met wiskunde, scheikunde en KCV Voor de andere vakken moet ik een beetje opletten en leren voor de toets dan kom ik er wel. Toch wil ik volgend jaar meer gaan doen voor school zodat mijn gemiddelde tussen de 7 en de 8 komt te liggen. Dat geeft een grotere kans om aangenomen te worden op een uni.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Welke vakken heb je moeite mee?
Ik kan bijvoorbeeld voor Frans zonder ook maar iets te doen in de hele periode voor de toets, zo een 8 halen voor de methodetoets, terwijl ik voor wiskunde met alle harde werk nog geen 4 haal.
Het lijkt dunner dan op die website!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
Kijk eens wat vandaag binnen kwam![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
Kijk eens wat vandaag binnen kwam![]()
[ afbeelding ]
Nope het is een trui, maar hij is idd redelijk dun, niet gevoerd. Maar hij zit uiteraardquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het lijkt dunner dan op die website!
Of ben jij nou zo mager.
Of is dit het shirt?
Zit er cool uit.
Doe je NT-Gymnasium?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb moeite met wiskunde, scheikunde en KCV Voor de andere vakken moet ik een beetje opletten en leren voor de toets dan kom ik er wel. Toch wil ik volgend jaar meer gaan doen voor school zodat mijn gemiddelde tussen de 7 en de 8 komt te liggen. Dat geeft een grotere kans om aangenomen te worden op een uni.
Jepp, jij? (met duits)quote:
Is het waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
oooh
Ik dacht dat te een soort van downie paard was
noffense
Oei, is er nog hoop?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
EM, gewoon vwo
Denk niet dat ik dit jaar red
Nee want morgen heb ik één van de bepalende toetsen (wiskunde), en had vanmiddag en nu nog steeds nogal hoofdpijn en voel me kut, dus heb er niet echt fijn aan kunnen werkenquote:
succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:36 schreef TienVingers het volgende:
Ik kan maar beter nog het nodige doen voor morgen, later
Powernapsquote:
Een jaartje overdoen kan natuurlijk ook geen kwaad dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee want morgen heb ik één van de bepalende toetsen (wiskunde), en had vanmiddag en nu nog steeds nogal hoofdpijn en voel me kut, dus heb er niet echt fijn aan kunnen werken
Dit moet laten we zeggen, ongeveer een 5,5 worden of hoger, anders ben ik niet over.
En dan moet ik Nederlands ook nog sowieso een 7,5 op halen. Ook maar kleine kans dat dat gebeurt.
Maar ik probeer als wiskunde mis gaat morgen toch nog de rest van de toetsweek goed te doen, kan ik tenminste zeggen dat ik mijn best heb gedaan
quote:
quote:
Door die koptelefoons. Het liefste stuur ik ze terug maar dan hebben ze het zeker door.quote:
Tja....quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Door die koptelefoons. Het liefste stuur ik ze terug maar dan hebben ze het zeker door.
Heb je er meer dan 1?!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Door die koptelefoons. Het liefste stuur ik ze terug maar dan hebben ze het zeker door.
Ja per ongeluk 2quote:
normaal?quote:
Heb jij het daarom niet gedaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hence waarom ik niks geprobeerd heb
Vriendelijk mailtje dat er blijkbaar een ernstige fout in hun systeem zit , zou ik ook doen als ik iets had ontvangen, maar dat is al teruggestuurd door UPS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan het houden of wat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Vriendelijk mailtje dat er blijkbaar een ernstige fout in hun systeem zit , zou ik ook doen als ik iets had ontvangen, maar dat is al teruggestuurd door UPS.
Ja op het einde zag ik dat het er twee waren.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja op het einde zag ik dat het er twee waren.en toen was het te veel moeite om te veranderen.
Moet ik nu mailen? Van ja er zit een fout in, we hebben het geprobeerd en het werkt ook nog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Vriendelijk mailtje dat er blijkbaar een ernstige fout in hun systeem zit , zou ik ook doen als ik iets had ontvangen, maar dat is al teruggestuurd door UPS.
We hadden ook echt niet verwacht dat het verstuurd zou worden :/
Tja, die van mij staat nog op verwerkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aangeven dat je bereid bent het te retourneren en dat ze nu die fout op moeten lossen.
Idd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik nu mailen? Van ja er zit een fout in, we hebben het geprobeerd en het werkt ook nog.
PICSquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja op het einde zag ik dat het er twee waren.en toen was het te veel moeite om te veranderen.
Hehe, je ziet het eens inquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
omdat ik die schoenen heb besteld, krijg ik dus 5 gratis schalen zeg maar. maar ik snap niet hoe ik ze moet krijgen, dus heb ik maar weggeflikkerd.![]()
mijn IQ
mijn domheid
toen ik je vanmiddag aansprak om te vertellen dat ik mn tentamen vanmiddag gehaald heb, liet je me niet uitpraten en zei je 'ben schoonmaken'quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
omdat ik die schoenen heb besteld, krijg ik dus 5 gratis schalen zeg maar. maar ik snap niet hoe ik ze moet krijgen, dus heb ik maar weggeflikkerd.![]()
mijn IQ
mijn domheid
O, dat is al klaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik je vanmiddag aansprak om te vertellen dat ik mn tentamen vanmiddag gehaald heb, liet je me niet uitpraten en zei je 'ben schoonmaken'
Ik snap het bijnaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd.
Het gaat om de link van het toevoegen naar het winkelmandje, waarin altijd twee ID's worden gebruikt, waarvan één ID blijkbaar de prijs en het andere ID het product bepaalt.
Door het ID van een goedkoop product in te voeren verandert de prijs dus naar de prijs van dit goedkope product.
De oplossing is om één productID te gebruiken waarvan de prijs wordt afgeleid.
de prinsquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
In het linkje staan twee codes. Eentje bepaalt de prins en de ander het product.
Een bepaald stuk je van de link veranderd de prijs.quote:
En ondertussen wel doen alsof het de ander niet interesseert wat de ander doet en het allemaal verleden tijd is maar ondertussen elkaar wel moeilijk makenquote:
hoebedoeljequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
geen last meer van.
alle contact is geblokkeerd.
Ik zie de codes niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
In de link staat een productnummer, en een andere code die de prijs bepaalt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie de codes niet.
mijn ouders zeggen dat ik niet moet mailen
"Ja ze maken een rechtszaak!!!!!"
Zijn gewoon een stel kinderen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ondertussen wel doen alsof het de ander niet interesseert wat de ander doet en het allemaal verleden tijd is maar ondertussen elkaar wel moeilijk maken
Dat ze het opsturen betekent dat ze zelf akkoord gegaan zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie de codes niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie de codes niet.
Ze kunnen helemaal niks maken, zij zijn zo achterlijk om het daadwerkelijk op te sturen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie de codes niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze kunnen helemaal niks maken, zij zijn zo achterlijk om het daadwerkelijk op te sturen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
etsu, zeg gewoon dat ze moeten oprotten. Dat doe ik altijd als eentje over een familielid aan het zeiken is tegen mij.
Ja. Paar weken geleden ging ik verhuizen en ik moest van mijn bank+poef af (niemand wilde het kopen en ik wilde het niet weggooien), dus heb ik mijn vader gevraagd of hij het wilde komen ophalen want het past wel in zijn auto enzo (hij heeft een BMW en mijn moeder maar een 107'tje), toen kwam die het halen enzo. Toen vroeg ik of hij binnenkort langskwam om mn appartement te kijken en of hij meteen mijn vriezer kon meenemen en eventueel brengen bij mijn moeder, want ik moest het ook kwijt en anders moet ik weer betalen voor het busje enzo.quote:
Maar wij manipuleren het toch? We doen het expres.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze kunnen helemaal niks maken, zij zijn zo achterlijk om het daadwerkelijk op te sturen.
Ik heb er zo vaak wat van gezegd, maar ze blijven het maar doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
etsu, zeg gewoon dat ze moeten oprotten. Dat doe ik altijd als eentje over een familielid aan het zeiken is tegen mij.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak wat van gezegd, maar ze blijven het maar doen.
Bij internetaankopen heb je 7 dagen bedenktijd waarin je gratis kan annuleren en terugsturen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wij manipuleren het toch? We doen het expres.
Toen de laatste vracht over ging is het mis gegaan. Vriendin was hier net en vertelde het haar, zelfs zij kreeg bijna tranen in haar ogenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht het zo goed ging met verhuizen enzo?
In december 2003, bijna 10 jaar alweer. En ze praten nooit meer tegen elkaar, maar proberen elkaar wel zwart te maken en schuld te geven via mij en m'n broertje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]dat verhaal van hiernoven is trouwens een emo.gif waard. Wat een kinderachtig gedoe.
hoelang zijn ze nu uit elkaar?
Wat dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toen de laatste vracht over ging is het mis gegaan. Vriendin was hier net en vertelde het haar, zelfs zij kreeg bijna tranen in haar ogen
Bedoel je series kijken en foto's maken van katten?quote:
Hmm, wat kut.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toen de laatste vracht over ging is het mis gegaan. Vriendin was hier net en vertelde het haar, zelfs zij kreeg bijna tranen in haar ogen
wtfquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
In december 2003, bijna 10 jaar alweer. En ze praten nooit meer tegen elkaar, maar proberen elkaar wel zwart te maken en schuld te geven via mij en m'n broertje.En als ze tegen elkaar moeten praten, bv. via mail, dan gaan ze elkaar ook proberen onderuit te halen in een zinnetje.
Bijvoorbeeld stuurde m'n vader ooit eens een mailtje met afsluiting zijn titels enzo en dan een ';-)' erachter (omdat m'n moeder dus geen titels heeft)![]()
Of m'n moeder stuurt een zin met 'Mijn man en ik' (dus "HAHA, jij bent mijn man niet meer, nu heb ik een andere!!11!!"), wetende dat m'n pa weer boos op wordt
Nee, slapenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedoel je series kijken en foto's maken van katten?
[..]
Hmm, wat kut.
[..]
wtf
Witjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die geen foto's maken van katten
zijn we morgen fit kunnen we stappen of smoken of wat er ook gedaan word in het weekendquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Ik moet om half 7 opstaan en heb nog zoveel te doen vanavond.
Hier ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Ik moet om half 7 opstaan en heb nog zoveel te doen vanavond.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier ook.
Maar ik ga nu weer verder.
Lekker studeren, mkay.
Haar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die dingen die bij vrouwen tussen hun benen groeien
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mits normaal bijgehouden is het niet vies hoor
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mits normaal bijgehouden is het niet vies hoor
Komt het op neer ja,quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nintendo fietst vrolijk door terwijl sony en microsoft elkaar dwars zitten?
Nee, Nintendo fietst vrolijk terwijl Sony Microsoft vernietigd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nintendo fietst vrolijk door terwijl sony en microsoft elkaar dwars zitten?
Ik vind van wel, dan zit ik niet meer in mijn eigen klasquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Een jaartje overdoen kan natuurlijk ook geen kwaad dan.
Succes
Welk jaar/niveau doe je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee want morgen heb ik één van de bepalende toetsen (wiskunde), en had vanmiddag en nu nog steeds nogal hoofdpijn en voel me kut, dus heb er niet echt fijn aan kunnen werken
Dit moet laten we zeggen, ongeveer een 5,5 worden of hoger, anders ben ik niet over.
En dan moet ik Nederlands ook nog sowieso een 7,5 op halen. Ook maar kleine kans dat dat gebeurt.
Maar ik probeer als wiskunde mis gaat morgen toch nog de rest van de toetsweek goed te doen, kan ik tenminste zeggen dat ik mijn best heb gedaan
Hier mag het niet iig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kan dat wel? Een klasgenoot van mij gaat naar havo 4
Maar V5 is ook > H4.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
4V -> 4H
Omdat je dan eigenlijk niveau 3V zit.
"Slapenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
JordyIn andere topics posten terwijl ie ging slapen
Die jongen is net Ezell.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 22:28:53 ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 22:28:35 ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
De mijne is beterquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
privetrackeren nu weghalen uit spoiler graag
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
JordyIn andere topics posten terwijl ie ging slapen
Die jongen is net Ezell.
Gewoon sturen, wees blij dat je geslaagt bend. Se hatten je ook kunnen laden zaken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Godsamme he, dit is al de 3e keer dat die school om een kopie van mijn id en cijferlijst vraagt
Morgen Philips bellen en alles uitleggenquote:
Nah vind dat ze het maar ff wat beter moeten regelen. Ik blijf stempels op mijn cijferlijst halenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon sturen, wees blij dat je geslaagt bend. Se hatten je ook kunnen laden zaken.
Waarom? Kreeg je mail van ze?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen Philips bellen en alles uitleggen
Neejoh, hoezo?!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen Philips bellen en alles uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |