JA LEKKER MAKKELIJK HE, ALLE MANNEN WEGKAPEN MAAR ONDERTUSSEN OOK EEN MEISJE WILLEN, TSSS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er nu toch wel over uit dat ik allebei leuk vind. Zag gisteren toen ik op de fiets zat een leuke jongen skeeleren en toen dacht ik hmmmm als ik nu aan het skeeleren was dan ging ik vragen of we samen konden skeelerdaten
Ja jonguh, ik dacht dat je op de wc zatquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
ik was nog bezig, zaadhoer!
huuuuh mijn mooie TT![]()
![]()
Ermnerm smakelijk, ik voel me de hele dag al meh ik ga morgenvroegquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Met frisse tegenzin toch gaan hardlopen, me haz a proud
Nu als beloning lekker avondeten
Ik vind hem een beetje overrated.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Taboo is zo pweeeeetty! Must have.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermnerm smakelijk, ik voel me de hele dag al meh ik ga morgenvroeg![]()
laptop crashte half, en net weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik dacht dat je op de wc zat
Dat kan, waarom vind je dat? Ik ben er echt verliefd opquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje overrated.
Hij is wel mooi, maar een must have, nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan, waarom vind je dat? Ik ben er echt verliefd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |