Het is maar wat je een bassist noemt... maar hij schijnt er zo nu en dan wel eens 1 vastgehouden te hebben ja.quote:
Hierop speelt hij geen bas, hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is maar wat je een bassist noemt... maar hij schijnt er zo nu en dan wel eens 1 vastgehouden te hebben ja.
Nu ik er zo s naar luister... mogelijk de meest muzikale van deze band.![]()
Als je het mij vraag haal je Johnny Rotten en Sid Vicious nu door elkaar?quote:
Nee, Johnny Rotten zingt en Sid Vicious houdt hier een basgitaar vast, maar de bas van de Sex Pistols werd ingespeeld door de gitarist.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je het mij vraag haal je Johnny Rotten en Sid Vicious nu door elkaar?
of hij bedoeld dat je hem wel ziet in de clip op bass, maar hij speelde niet mee op het album toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je het mij vraag haal je Johnny Rotten en Sid Vicious nu door elkaar?
Ah, we hebben een kenner.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, Johnny Rotten zingt en Sid Vicious houdt hier een basgitaar vast, maar de bas van de Sex Pistols werd ingespeeld door de gitarist.
En slecht playbacken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, we hebben een kenner.Ik kan niet zeggen dat mijn kennis van de Sex Pistols zo ver gaat, hehe.
In dat geval zeer terechte nominatie... beetje bas playbacken.
Hij speelt sowieso niet mee op welke opname dan ook. Misschien een paar livedingetjes ergens op de achtergrond.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
of hij bedoeld dat je hem wel ziet in de clip op bass, maar hij speelde niet mee op het album toch?
Wat dat betreft best verrassend dat Milli Vanilli er niet tussen staat... gemiste kans.quote:
Betere zanger dan Kiedis, wat mij betreftquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat dat betreft best verrassend dat Milli Vanilli er niet tussen staat... gemiste kans.
Heb je ze wel eens horen zingen dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Betere zanger dan Kiedis, wat mij betreft
Nopequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen zingen dan?
lil wayn speelt alleen op dat ene fragmentquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:15 schreef Molurus het volgende:
Strikt genomen is Lil' Wayne veel slechter dan the Edge, maar ik heb toch the Edge gestemd omdat dit gaat over beroemde mensen... en als je het mij vraagt kent bijna niemand Lil' Wayne.
The Edge gaat wel als een speer.
Dat is toch 100% van de fragmenten die ik van hem heb gezien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lil wayn speelt alleen op dat ene fragment
Hij is geen 'gitarist' zoals de rest van de mensen. Er zijn vast ook wel andere zangers van bands op te noemen die een gefaalde gitaarsolo probeerden, zoals die solo van fred durst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is toch 100% van de fragmenten die ik van hem heb gezien.Maar goed... strikt genomen zou hij er dus helemaal niet op moeten staan dan.
Yup. Ik had Fred Durst ook om die reden van de lijst van gitaristen afgehaald.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is geen 'gitarist' zoals de rest van de mensen. Er zijn vast ook wel andere zangers van bands op te noemen die een gefaalde gitaarsolo probeerden, zoals die solo van fred durst.
Ik denk niet dat je ze daar op kan afrekenen als het niet hun hoofdinstrument is
Fabrice Morvan zingt serieus best goed. De solo plaat van Rob en Fab was niet eens heel slecht, Rob Pilatus kon wel aardig rappenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen zingen dan?
Volgens mij kun je nog steeds stemmen? Of wil je nog een kandidaat toevoegen om op te stemmen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef methodmich het volgende:
Tot wanneer kon er ongeveer gestemd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |