Mag je lang wachtenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
Je moet mannen even veranderen in jongens
het is hormonaal puberaal haantjes gedrag
de meeste groeien er wel over heen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Dan had je dus MisssA moeten heten![]()
Hij is in ieder geval wel consequent.. Ik kom het net ook al ergens tegenquote:
Waarom denk ik nu aan Cheetos?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:56 schreef Prospos het volgende:
Van die lange tepels, die kan je pijpen
immer terechte klachtquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:56 schreef Prospos het volgende:
Van die lange tepels, die kan je pijpen
Je bent bekend met het fenomeen 'grote bek'?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef MisssC het volgende:
Ik ga eigenlijk ook niet echt met die gasten om. Het zijn vrienden van mijn vriend, maar ik merk het heel vaak gewoon dat er zo over gepraat wordt. Het is waar dat ik het me onterecht persoonlijk aantrek. Ik ben gewoon niet tevreden over mijn borsten en als er dan zo gepraat wordt dan denk ik; ze vinden het dus toch onoverkomelijk belangrijk. Ik merk sowieso dat ik me de laatste tijd erg onzeker voel, terwijl ik dat eerst helemaal niet was.
Je vriend zal het ook wel over jou hebben als± dat wijf zonder tettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef MisssC het volgende:
Ik ga eigenlijk ook niet echt met die gasten om. Het zijn vrienden van mijn vriend, maar ik merk het heel vaak gewoon dat er zo over gepraat wordt. Het is waar dat ik het me onterecht persoonlijk aantrek. Ik ben gewoon niet tevreden over mijn borsten en als er dan zo gepraat wordt dan denk ik; ze vinden het dus toch onoverkomelijk belangrijk. Ik merk sowieso dat ik me de laatste tijd erg onzeker voel, terwijl ik dat eerst helemaal niet was.
Nee, zo is hij niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je vriend zal het ook wel over jou hebben als± dat wijf zonder tetten
Ja, als je er naast zitquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef MisssC het volgende:
[..]
Nee, zo is hij niet.Hij heeft alle respect van de wereld voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |