SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Karmaquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
liter chocomel, pak koekjes, 2 frikandelbroodjes. Allemaal troostvoer omdat huisje vergeven was. nu buikpijn.
ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou je bek gvd. Ik ben echt teringlief.srs.
HTCquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik wil de htc one, maar zie wel wat er over 2 maanden is
Gewoon zeggen dat je niet weet dat dat pas na half 7 isquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben echt dom, kaartje met korting gekocht maar vergeten dat dat pas na half 7 geld, nu schijt ik hem dat de condoekoe miss moeilijk gaat doen!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
Niet gehaald, ik moet nederlands herkansen en en 6,9 halen...
Awwwww... Kut voor je manquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
Jammer klo, gelukkig is het Nederlands maar, dat is toch easy peasyquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
Dat dacht ik ook, maar ik heb er toch een 4,1 voor gehaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer klo, gelukkig is het Nederlands maar, dat is toch easy peasy
Mocht je ergens hulp mee nodig hebben..quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik heb er toch een 4,1 voor gehaald
En dat wil journalistiek gaan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Mocht je ergens hulp mee nodig hebben..
Er zitten hier vast wel genoeg stoners die wel Nederlands kunnen
Succesquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
En dat wil journalistiek gaan doen
maar ik moet naar school, met mensen lullen. Later
Ik had er ook een lager cijfer voor dan verwacht, met analyseren van teksten enzquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik heb er toch een 4,1 voor gehaald
Fokkende collega's.quote:
Liever dat de NSA het weet, dan de NS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De NSA weet al wie je bent, wat je doet enzo
Ik werk al, wat denk je anders dat ik de hele dag hier doe?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoezo, wou je later ooit ergens gaan werken dan
Dat zit wel snor broeder. Die 6,9 wordt gewoon een 8quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
Verstandigquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fokkende collega's.
[..]
Liever dat de NSA het weet, dan de NS.
[..]
Ik werk al, wat denk je anders dat ik de hele dag hier doe?
Ik heb honderden collega's, en een aantal daarvan kennen mijn gezicht en Fokken ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Verstandig
Ik heb maar 5 collega's dus de kans dat er 1tje fokt is erg klein
Ik heb verdenkingen van mensen om me heen dat ze FOK!kenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb honderden collega's, en een aantal daarvan kennen mijn gezicht en Fokken ook.
okquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
vas er is een htc one.V te koop in v&a voor maar 200.
doggeh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
doggeh?Zit al in de trein terug naar sloterdijk met d'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit al in de trein terug naar sloterdijk met d'r
Heb ik ook altijd als ik mn gulp open heb in de trein.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
En de conductrice zei niks over mn korting, maar ze vond de hond zo leuk dus wss lette ze niet eens op
Dat vind de conducteur wel leuk jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik mn gulp open heb in de trein.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat vind de conducteur wel leuk ja
quote:
Met die homo-achtige begroetingen, en dat ze je ding willen zien,quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopte wel hoor.Ook die vuige honden maken meer dan zelden vieze toespelingen.
kkkazen jwz. wollah, smerig rasiesten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met die homo-achtige begroetingen, en dat ze je ding willen zien,
en dan zo een beetje voor hun scanner houden.
Smerig glimlachje erbij......N.s. Nederlandse stinkflikkers
Lijf is stron todeaquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DrommeldeBommeltje
Hous lijf toedee ?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet voor school bezig G, de laatste keer zat ik hier tot half 5 in de stonersc
ik ga nog sporten en wat schoolwerk maken. Dus heb nog ook wel wat te doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Scriptie is ingeleverd maar hoor het nog wel druk te hebben
Ik doe de 100 pushup challengequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga nog sporten en wat schoolwerk maken. Dus heb nog ook wel wat te doen
Succes! Push ups vind ik nog altijd vrij lastig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik doe de 100 pushup challenge
Schatje, jij bent ook gewoon geslaagdquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:47 schreef Klojo120 het volgende:
Ugh ik heb zo geen zin om nog iets te doen behalve blowen, maar ik heb vanavond examenfeest en geen wiet/tabak.
Een topic in kpd waardoor je wil fappen. Dat is nog even more shocking.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
De tering, dat Tough Love topic in KPD.
Ik was van plan weer even fappauze te houden, maar dat lukte niet.
haha ja. duidelijk geen user topic.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een topic in kpd waardoor je wil fappen. Dat is nog even more shocking.
Ik kan kpd niet in dus ik geloof jequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja. duidelijk geen user topic.
Haha ja is weer gekickt hequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan kpd niet in dus ik geloof je
waarom nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan kpd niet in dus ik geloof je
wel een goede reden om te zorgen dat je geen herkansing nodig hebtquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Kut man
Morgen om 09.00 in Amersfoort zijn voor keuring
Zondag om 09.00 in Den Bosch zijn voor een herkansing.
9 uur, op zondag ?Wie bedenkt dat
Godverdomme door jou ging ik kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
En of all places het altijd goed bereikbare Den Bosch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Kut man
Morgen om 09.00 in Amersfoort zijn voor keuring
Zondag om 09.00 in Den Bosch zijn voor een herkansing.
9 uur, op zondag ?Wie bedenkt dat
True. Mja, kon hier niets aan doen. Ik werd beoordeeld alsof ik al een goederenmachinst was (alle maten en afwijkingen in MM moeten weten enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel een goede reden om te zorgen dat je geen herkansing nodig hebt
Niet nice?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme door jou ging ik kijken.
Ja idd. Nu is het het station waar ik moet wezen voor een praktijk opdracht. De autotrein ff in elkaar zetten enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En of all places het altijd goed bereikbare Den Bosch.
Haten op DBquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En of all places het altijd goed bereikbare Den Bosch.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu bezig met een potje Keezen
Dude, als ik nou echt de kutste stad van Nederland moet noemen is het die Brabantse tyfusbende waar ik een jaar heb gewoondquote:
Gast iedere debiel weet dat Den Bosch praktisch onbereikbaar is. Al helemaal in het weekend is dat drama. Verder haat ik nergens op de stad zelf en alleen de bereikbaarheid.quote:
Oh dat scheelt op zich dan welquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd. Nu is het het station waar ik moet wezen voor een praktijk opdracht. De autotrein ff in elkaar zetten enzo
Hoe vaak ben je er eigenlijk geweestquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Eindhoven____________________________________________!
Alleen Woensel is leuk omdat Kees en kornuiten.
QFT. Ik woonde tegen Woensel aan trouwens, dan is Woenselvolk ineens minder leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Eindhoven____________________________________________!
Alleen Woensel is leuk omdat Kees en kornuiten.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT. Ik woonde tegen Woensel aan trouwens, dan is Woenselvolk ineens minder leuk
6 keer ofzo. Genoeg om de stad te zien in daglicht en tijdens het stappen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je er eigenlijk geweest?
Daar zit ook een hoop tuig jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT. Ik woonde tegen Woensel aan trouwens, dan is Woenselvolk ineens minder leuk
Serieus, alle pleuristokkies trokken door mijn wijk heen dagelijks, serieus allemaal van die ex-kampersquote:
Wat viel er tegen met stappen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
6 keer ofzo. Genoeg om de stad te zien in daglicht en tijdens het stappen.
Beide zwaar teleurstellend
Waarom was je daar dan in eerste naar toe verhuisd? Voor werk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus, alle pleuristokkies trokken door mijn wijk heen dagelijks, serieus allemaal van die ex-kampers
Ik was ZO blij toen ik weer terug verhuisde
- Opgefokte sfeerquote:
Ik had vroeger kampers in de buurt wonen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus, alle pleuristokkies trokken door mijn wijk heen dagelijks, serieus allemaal van die ex-kampers
Ik was ZO blij toen ik weer terug verhuisde
Toenmalige vriendin en inderdaad werkquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom was je daar dan in eerste naar toe verhuisd? Voor werk?
Klinkt als uitgaan met mij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Opgefokte sfeer
- Veel buitenlanders
- Dure prijzen
- Excessief cocaïne gebruik
- Onaardige shoarma boeren
- Veel soldaten op verlof, kutvolk
Een deel van mijn familie is kamper, maar die tokkies in Woensel waren gewoon aso, dat benoem ik dan als "kamper" maar is het niet echt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had vroeger kampers in de buurt wonen.Eigenlijk nooit last van gehad, nooit echt gezien.
Zelfs nog door 2 mijn wiet oogst laten knippen, in ruil voor een paar goede joints.
ik snap het verschil ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een deel van mijn familie is kamper, maar die tokkies in Woensel waren gewoon aso, dat benoem ik dan als "kamper" maar is het niet echt.
En echte kampers zijn goed met plantjes inderdaad. En brommers en auto's en "beveiligen van winkels" enzoquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En echte kampers zijn goed met plantjes inderdaad. En brommers en auto's en "beveiligen van winkels" enzo
Mijn oom "repareerde brommers en scooters", maar heeft tegenwoordig een echte zaakquote:
Als er ergens weinig drugs gebruik is, is dat wel in Brabantquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Een beetje coke kan geen kwaad, ga wel eens stappen met een notoire snuivert, maar die blijft tenminste nog een beetje normaal
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn oom "repareerde brommers en scooters", maar heeft tegenwoordig een echte zaakwel tof op zich.
bron?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als er ergens weinig drugs gebruik is, is dat wel in Brabant
Dankzij de gemeente, het werd een beetje te gortig, de andere brommerleveranciers liepen verliesquote:
Drugs gebruik is overalquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fuck no dude. Ik ben op feestjes geweest waar de coke gewoon "for the taking" op tafel lag. Nou ben ik zelf niet van die zooi, dus ik nam niet, maar de andere mensen aanwezig daar vonden het prachtigquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet je? Eigenlijk is dat best een fabel, valt wel mee daar, geen grap.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drugs gebruik is overal
Kijk eens goed om je heen met uitgaan. In de steegjes, in de WC's, in de ogen van mensen, onder hun neus.
Geloof mij, in Eindhoven wordt bij het uitgaan echt veel drugs gebruikt.
In Amsterdam ook, in Utrecht ook, in Zwolle ook en in Volendam al helemaal
En dat hoeft niet per se slecht te zijn, maar de sfeer in Eindhoven vind ik echt opgefokt en irritant, en dat komt wel door de drugs.
Mja dat baseer je dan op 6 keer uitgaan en dan heb je denk ik nog niet alle kroegen gehadquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drugs gebruik is overal
Kijk eens goed om je heen met uitgaan. In de steegjes, in de WC's, in de ogen van mensen, onder hun neus.
Geloof mij, in Eindhoven wordt bij het uitgaan echt veel drugs gebruikt.
In Amsterdam ook, in Utrecht ook, in Zwolle ook en in Volendam al helemaal
En dat hoeft niet per se slecht te zijn, maar de sfeer in Eindhoven vind ik echt opgefokt en irritant, en dat komt wel door de drugs.
Volendammersquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je? Eigenlijk is dat best een fabel, valt wel mee daar, geen grap.maar het wordt opgeblazen omdat de Volendammers het zelf opblazen.
Precies datquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je? Eigenlijk is dat best een fabel, valt wel mee daar, geen grap.maar het wordt opgeblazen omdat de Volendammers het zelf opblazen.
De presentator? Zijn pa was geloof ik visboer, die hebben zelf hier een zaakjequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volendammers
Behalve Kees TolHij is baas
Ja. Dat klopt ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja dat baseer je dan op 6 keer uitgaan en dan heb je denk ik nog niet alle kroegen gehad
Er zijn wel meer Volendammers baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volendammers
Behalve Kees TolHij is baas
onaardige shoarmaboeren moet je gelijk afstraffen. hoe durven ze.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Opgefokte sfeer
- Veel buitenlanders
- Dure prijzen
- Excessief cocaïne gebruik
- Onaardige shoarma boeren
- Veel soldaten op verlof, kutvolk
Weet je nog een beetje welke kroegen het waren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt ook.
Ik heb niet alles gezien, maar wat ik gezien heb beviel mij totaal niet en daarom vind ik het ook niet nodig om de rest nog te zien
Kees is opperbaasquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De presentator? Zijn pa was geloof ik visboer, die hebben zelf hier een zaakje
ik ben zelf geen fan van coke, maar ik vind dat altijd wel netjes, niet zo geniepig doen, gewoon delen, OOK cokequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck no dude. Ik ben op feestjes geweest waar de coke gewoon "for the taking" op tafel lag. Nou ben ik zelf niet van die zooi, dus ik nam niet, maar de andere mensen aanwezig daar vonden het prachtig![]()
Hier echt nooit meegemaakt, hier is het voornamelijk alcohol.
Gewoon hun shoarma mes pakken en iedereen in die zaak helemaal dood steken en rustig in hun karkas pissen en een jointje roken terwijl je de bier voorraad plundert met je matenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
onaardige shoarmaboeren moet je gelijk afstraffen. hoe durven ze.
knoflooksaus over de grond spuiten en geld op de grond gooien en weglopen.
Dat is vást de Volendammer die coke snuift, kan niet andersquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kees is opperbaasIk wil hem kennen en biertjes met hem doen
En lachen om vrouwendingen want homo
[ afbeelding ]
Beste/leukste mol ooit, ook
[ afbeelding ]
Nope, maar het was in een lange straat met overal kroegjes meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet je nog een beetje welke kroegen het waren?
Stratumseind?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, maar het was in een lange straat met overal kroegjes meen ik me te herinneren.
Zou best kunnen, maar Keesquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is vást de Volendammer die coke snuift, kan niet anders
Mwah, waren privéfeestjes en mij werd opgedrongen, dan vind ik het minder, was er snel weg ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben zelf geen fan van coke, maar ik vind dat altijd wel netjes, niet zo geniepig doen, gewoon delen, OOK coke
Wat een drugsbaronquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk die wallen, hij komt wat tekort op die photoshoots
Bij die tweede pic kan ik serieus een paar kilo coke in z'n handen denkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een drugsbaron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo kan het ook. als ze zich zo misdragen dat ze dit verdienen is dit een gepaste reactie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon hun shoarma mes pakken en iedereen in die zaak helemaal dood steken en rustig in hun karkas pissen en een jointje roken terwijl je de bier voorraad plundert met je maten
Dat waren nog eens tijden
Ja tochquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij die tweede pic kan ik serieus een paar kilo coke in z'n handen denken
Pruim?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Weten jullie in welke soort fruit ik nu zin heb ?
banaan op broodquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee.
Hint: Ik doe het vaak op brood en dat vind jij maar vreemd.
komkommerquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Banaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee.
Hint: Ik doe het vaak op brood en dat vind jij maar vreemd.
Stelletje smeerlappenquote:
Barbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stelletje smeerlappen
Banaan is lekker, brood is lekker, het kan in principe wel bij elkaar, maar het is het gewoon nét niet
Kan, kan, maar dan zou ik juist beschuitjes kiezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef Studeur het volgende:
enige fruit wat lekker is op brood is aardbeienhet liefst op witbrood met suiker
perzik en twee meloenenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:
teringlijerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een banaan-yoghurt-kiwi-aardbei shakequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef Murdera het volgende:
banaan of aarbei of allebei op verse harde broodjes.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
teringlijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of fuck bitches én drink smoothies en eet broodjes fruit tegelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
fuck bitches. zin in smoothies en broodjes fruit.
mango kers framboos melk - shakequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een banaan-yoghurt-kiwi-aardbei shake
Deze weetquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mango kers framboos melk - shake
voor die weten
ik trek net wat aan, kutweerquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
IT'S GETTING HOT IN HERE
SO TAKE OFF ALL YOUR CLOTHES
I am getting too hot
I will take my clothes off
Bahhhhhw *insert hug* anders kom je maar hier wonen hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook die ken er wat van. OMDAT IK HET ZEG. En dat soort redeneringen.
JAMANquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze weetIk heb sinds kort een blender en maak die shit allemaal zelf, echt briljant
Jij weetquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
JAMAN
blenden voor die leven, heul de koelkast vol met fruit
TC neem ik aan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
IT'S GETTING HOT IN HERE
SO TAKE OFF ALL YOUR CLOTHES
I am getting too hot
I will take my clothes off
ook gewoon alles door elkaar, ongeacht welke smaakquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weet
Boh, fruit is ineens compleet anders als je een blender hebt
Ik sta klaar om te lachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef Studeur het volgende:
ja hallo is er tc vanavond, dan ga ik
even een internetcafeetje zoeken. kunnen jullie lachen om mijn kapsel wat de turkse kapper een beetje niet goed heeft gedaan
Datquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ook gewoon alles door elkaar, ongeacht welke smaak
Ik ga even wat spokes spinnen, brbquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
* GibsonLesPaul88 find it spinning time
Hadden we kunnen roken als jij niet om 10:30 nog in je nest had gelegenquote:
Dude ik slaap pas om 05:00 ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hadden we kunnen roken als jij niet om 10:30 nog in je nest had gelegen
maar speciaal voor mij naar t station was gekomen.
Ik had verplichtingen, nog wel redelijk belangrijke ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
mensen die om 10:30 niet in hun nest liggen (tenzii verplichtingen)
ik denk dat ze je krankzinnig gaan verklarenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Geen wiet voor mij vanavond. Morgen ochtend psychologische keuring
Kutzooi, had wel zin
Ik ken iemand die haar verklaring aan de muur had gehangenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik denk dat ze je krankzinnig gaan verklaren
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:18 schreef Studeur het volgende:
mn haar is ook echt van 90% korter aan de zijkanten en bovenop 50%
lol hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar verklaring aan de muur had gehangen
ditquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Grote kans van ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar verklaring aan de muur had gehangen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Grote kans van ja.
Ik had gisteren een conducteur bij me op Veendam (keren dus kwartiertje peuk roken).
Beetje met die vent ouwehoeren en ik vertel hem dood serieus dat ik niet in een straal van 100 meter van kinderboerderijen en basisscholen mag komen
Hij stond met z'n shaggie me aan te kijkenMooi man, IRL trollen
Dus ja, grote kans dat ze me gelijk mee laten nemen voor onderzoek in het Pieter Baan Centrum
Ze kunnen jou wel een formulier geven: Mooiste meisje van Nederlandquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel tof, ik heb helaas geen officiële verklaring
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Lijkt me best baas als je zo'n groot formulier aan de muur hebt hangen met een stempel:
INSANE
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Grote kans van ja.
Ik had gisteren een conducteur bij me op Veendam (keren dus kwartiertje peuk roken).
Beetje met die vent ouwehoeren en ik vertel hem dood serieus dat ik niet in een straal van 100 meter van kinderboerderijen en basisscholen mag komen
Hij stond met z'n shaggie me aan te kijkenMooi man, IRL trollen
Dus ja, grote kans dat ze me gelijk mee laten nemen voor onderzoek in het Pieter Baan Centrum
Aaaah!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze kunnen jou wel een formulier geven: Mooiste meisje van Nederland![]()
![]()
::@
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een keer een oorkonde voor m'n opa uitgeprint, 'leukste/liefste/geweldigste opa' enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er moet vast wel zo'n bureau/website zijn die die dingen maakt
in ieder geval de mooiste gezicht-tetten-kont verhouding, its all about the verhoudingenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe weet jij mijn gezicht-tetten-kont verhouding danquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
in ieder geval de mooiste gezicht-tetten-kont verhouding, its all about the verhoudingen
srs?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
in ieder geval de mooiste gezicht-tetten-kont verhouding, its all about the verhoudingen
Zou wel kunnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon die hele screening bij elkaar trollen morgen
of kan je dan geen conducteur worden?
ZO WISPELTURIG!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou wel kunnenMaar dat is voor paupers
Tegenwoordig meot je gelijk je BOA erbij halen en als je dan alleen al een rechtzaak hebt om een schutting met je buren bijv dan ben je je bevoegdheid en dus je baan kwijt.
Dus lijkt me niets voor mij.
Sowieso moet ik een verklaring van goed gedrag afgeven op mijn werk, en volgens mij heb ik niets op mijn kerfstok, maar dat zien we dan wel weer
bazenmoederquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Studeur het volgende:
beetje zuipen hier op t balkon en mn ma vind het allemaal maar goed en bemoeit zich niet met mij![]()
Ja haat maar. Zodra ik het kon was ik ook weg jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die meerdere jaren in Lelystad hebben gewoond
Hey, I just met you.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja haat maar. Zodra ik het kon was ik ook weg ja
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hey, I just met you.
And this is crazy.
But here's my number.
So call me maybe.
Naarquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
net bij de kapper was er een turk die over wiet begon toen ik zei dat ik uit amsterdam kwam. alleen moeder zat achter me dus ik durfde niet te vragen of ie wat wist
dan had je waarschijnlijk toch een soort distelpoeder gekregenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
net bij de kapper was er een turk die over wiet begon toen ik zei dat ik uit amsterdam kwam. alleen moeder zat achter me dus ik durfde niet te vragen of ie wat wist
hoe kom jij aan deze informatie?quote:
Romana vertelde mij dat je wel eens geile berichtjes naar haar stuurtquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe kom jij aan deze informatie?
mijn ex was weliswaar chubby en niet al te mooi maar dat betekent nog niet dat ik lelijke vatsige wijven zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |