Het is veel echter is dat op hogere leeftijd veel minder van belang.quote:
Meestal juist niet. Dat zijn het soort vrouwen die er als een zee-ster bijliggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zag net die aflevering van die mark en linda..
Hahahaha op een gegeven moment vroeg hij van wat voor vlees hou je ?
Zegt ze : mannenvlees![]()
Die kan er wel wat van zo te horen hahaha
wat wil je daarmee zeggen? ze is een fokking lelijke heks man, net als haar moeder. maar ga je gang, als dat is wat je wil.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze woont in spijkenisse.. 5 min hier vandaan .. Hahaha
O M Gquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Broodboor het volgende:
Hopelijk krijgen we nog z'n pareltje als in de Amerikaanse versie:
Rond de 20 seconden, hun eerste kus op hun bruiloft
Dat is pas echt voor de show.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Broodboor het volgende:
Oh mijn God. Als dat echt zou zijn hèquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Broodboor het volgende:
nee hoor, een lieve meidquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wat een afgrijselijk figuur zeg
lekker toch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef dikkedaniel het volgende:
tieten hangen wederom in beeld
[..]
op rtl xl wel voor een euroo
Nu begrijp ik waarom sommige mensen tongzoenen, kopkluiven noemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Broodboor het volgende:
Ik heb net de aflevering van 17-06-2013 (nr. 7) bekeken en zonder veel te verklappen.....T was geniaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |