PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd denk ik, volgens mij moest ik voor 15.00 gebeld worden anders
quote:
Ik was aan het wachten tot dat jij hem openende, maar het duurde te langquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn TT was 'iedereen die geslaagd is gefeliciteert' maar ik wilde 't topic niet stelen.
Cavaniquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie is in jullie ogen de beste only-striker in 433 uit Serie A?
En dan hun uitlachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Al 3 van de 6 jongens uit mijn klas zijn gebeld en gezakt. Hopelijk kan ik de eer nog hooghouden.
Haha Nederlandse FIFA is zo dom met hun RB voor Rechstback en Rechtsbuiten. En beter doe je trouwens FIFA in het Engels, want dan werk je ook gelijk aan je Engelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
5-3 gewonnen
Krijg wel veel tegen goals de laatste tijd.
Lens was trouwens echt slecht
Ik speelde altijd Fut in het engels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha Nederlandse FIFA is zo dom met hun RB voor Rechstback en Rechtsbuiten. En beter doe je trouwens FIFA in het Engels, want dan werk je ook gelijk aan je Engels
nederlands commentaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha Nederlandse FIFA is zo dom met hun RB voor Rechstback en Rechtsbuiten. En beter doe je trouwens FIFA in het Engels, want dan werk je ook gelijk aan je Engels
quote:Tottenham are close to signing Dutch winger Ibrahim Afellay, 27, who has fallen out of favour at Barcelona.
Konings, goeie voetballertquote:
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 13-06-2013 om 14:36:21Alle geslaagden gefeliciteerd met het begin van het eind! Nu wordt het pas écht kut! reageer retweet
Qftquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, entwitter:Jesserdt twitterde op donderdag 13-06-2013 om 14:36:21Alle geslaagden gefeliciteerd met het begin van het eind! Nu wordt het pas écht kut! reageer retweet
Heb je toch ook allemaal pas deze week gehadquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
4e her klaar, nog van geen enkele de cijfers terug
Is waar. Hij mocht gratis weg omdat zijn club gedegradeerd is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum beweert dat Drenthe naar Reading gaat. Ik weet niet of het waar is.
Bende geslaagd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is waar. Hij mocht gratis weg omdat zijn club gedegradeerd is.
Ja kom op man. Die eerste was multiple choice, die lezen ze met een computer in...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je toch ook allemaal pas deze week gehad?
Maar dat betekent dan geen Diego Mauricio in FUT volgend jaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is waar. Hij mocht gratis weg omdat zijn club gedegradeerd is.
Dat duurt bij ons ook gewoon minstens anderhalve weekquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja kom op man. Die eerste was multiple choice, die lezen ze met een computer in...
Feliquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze jongen heeft vandaag ook de laatste 2 tentamens van zijn studie gemaakt, en waarschijnlijk succesvol
Nu alleen nog een scriptie schrijven
Sterkte beidenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Heb vanmiddag mijn stationstoets (praktische vaardigheden) terug gekregen, kwam 0,3% tekortLekker herkansen in de vakantie yay.
Wat een oninteressante postquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef Djeetje het volgende:
2x op de lat 1x op de paal geschoten.
Hij heeft 2 schoten op doel 2 goals
Die is dan ook echt slechtquote:
zijn UP versie begint echt al en al slechter te worden.quote:
Ik ga wel achter de bar staan bij de feestjes die de mensen hier gaan geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus, gefeliciteerd dropjes! Van harte. Taart. Bier.
Kraak noch smaak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
hoe is TOTS Courtois ?, eerste impressie ?
beter of slechter dan IF sirigu ?quote:
Ik vind hem minder. Maar IF Sirigu had in mijn team wel een kwalitatief veel betere verdediging voor zich. Verloor nog een wedstrijd met 5-6. Dat kan dus echt nietquote:
En.. durf ik het te zeggen? Ja, tieten! hier een aantal Kate Upton gifs, precies om 13:37 geplaatstquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus, gefeliciteerd dropjes! Van harte. Taart. Bier.
Ook jij gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Geslaagd! Tegen mijn eigen verwachting in![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En.. durf ik het te zeggen? Ja, tieten! hier een aantal Kate Upton gifs, precies om 13:37 geplaatsthttp://www.flabber.nl/lin(...)meren-in-de-vs-15369
nou nu ga ik boodschappen doen gr gr
Ik las op wefut dat het een baas isquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
hoe is TOTS Courtois ?, eerste impressie ?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopelijk komen er nog 100k packs vanavond ofzo voor de gein of in ieder geval meer Happy Hours dan afgelopen week het geval was,quote:
komt nog welquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hopelijk komen er nog 100k packs vanavond ofzo voor de gein of in ieder geval meer Happy Hours dan afgelopen week het geval was,
loik manquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
ja hallo ik ben er nog steeds maar ik ga zometeen echt weg, daarna koken en daarna een jj2 event gr gr
En Ajacied7 gefeliciteerd, nu heb je weer meer tijd om te handelenEn de rest ook gefeliciteerd.
Ik kan bij jou niet zien of je aan het trollen bent of dat je echt zo bent. Dat is best wel zorgelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
ja hallo ik ben er nog steeds maar ik ga zometeen echt weg, daarna koken en daarna een jj2 event gr gr
En Ajacied7 gefeliciteerd, nu heb je weer meer tijd om te handelenEn de rest ook gefeliciteerd.
Als je loonheffingskorting hebt, dan wordt er pas loonheffing geheven boven een bepaald bedrag. Dit kan je dan weer terugvragen van de belastingdienst als je niet boven een bepaald bedrag komt. De exacte percentages en bedragen weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Aangezien hier zoveel wijsneuzen zitten vraag ik het gewoon hier. Weet iemand hoe het zit met loonheffingskorting?
Heb de afgelopen 3 dagen voor uitzendbureau en ik vraag me af hoeveel er over blijft van mijn bruto loon...
Nee. Die gast hobbelt maar wat over het veld. Wil vanaf nu alleen maar spitsen met high attacking workrates. Word een beetje gek van die luie negersquote:
Ik merk het ook af en toe wel eens dat mijn spitsen gewoon niet voor in te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Die gast hobbelt maar wat over het veld. Wil vanaf nu alleen maar spitsen met high attacking workrates. Word een beetje gek van die luie negers
te weinig p's?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe Franse TOTS team loopt echt voor geen ene kut
Te veel denk ikquote:
zoals ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:01 schreef v0lt026 het volgende:
Gefeliciteerd Reemi, Thorb, Ajacied en de andere bazen die ik niet zo snel voorbij heb zien komen
Ja zoiets begreep ik er ook van. Maar kan nergens cijfers vinden. Krijg het volgende week op mijn rekening, het is dus maar even wachten. Ben benieuwd wat voor vakantie ik kan boeken van 3 dagen werkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je loonheffingskorting hebt, dan wordt er pas loonheffing geheven boven een bepaald bedrag. Dit kan je dan weer terugvragen van de belastingdienst als je niet boven een bepaald bedrag komt. De exacte percentages en bedragen weet ik niet uit mijn hoofd
*enigequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
Welke spits is nou het beste als enigste spits ? (voor in een 3421)
Ik ben enig.quote:
Baas balotelliquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
Welke spits is nou het beste als enigste spits ? (voor in een 3421)
Enigste / enigequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben enig.
Jij bent eniger.
Die spits is het enigste.
iddquote:
Kan niet zo veel met hem als sommige hier kunnenquote:
Die kan ik wel proberen of Pipitaquote:
zonde van de coinsquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu dit bij elkaar aan het sprokkelen, maar gaat dit werken?
Ik bedoelde ook van: oooh dat jurkje is eeeeeeenig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enigste / enige
Vraag
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?
Antwoord
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
Toelichting
De overtreffende trap wordt soms gebruikt niet om de hoogste graad, maar om een zeer hoge graad aan te geven. Men spreekt in deze gevallen van een 'onechte' of 'absolute superlatief' of ook wel van een 'elatief'. Voorbeelden van dit gebruik zijn vormen met aller- (allerliefst = 'heel erg lief' enzovoort), best ('heel goed'), ten strengste, met het grootste genoegen (= 'met zeer groot genoegen').
Ook van het bijvoeglijk naamwoord enig ('waarvan geen tweede is') is de onechte overtreffende trap enigst in gebruik. De betekenis ervan is gelijk aan die van de stellende trap, maar enigst heeft wel meer nadruk dan enig. Voorbeelden:
(1) Dat was zijn eerste en enigste kans.
(2) Het enigste wat hij nog kon doen, was zich uit de voeten maken.
(3) Hij is de enigste die er bezwaren tegen heeft.
Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
moest je bedenken voordat je het bij elkaar aan het sprokkelen was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
IF Milito in een hybrid met Palacioquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan niet zo veel met hem als sommige hier kunnen
[..]
Die kan ik wel proberen of Pipita
Maar dat bedoelde Dreetje nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook van: oooh dat jurkje is eeeeeeenig.
"Nee dat jurkje is het eeeeeenigst!"
Nee, weet ik, het was ook niet de insteek om hem te verdedigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde Dreetje niet
In dat geval moet je Totti ofzo nemen, die doet het nogal goed bij de vrouwtjes, schijntquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, weet ik, het was ook niet de insteek om hem te verdedigen
Eerder om te suggereren dat hij op zoek is naar de "eeeeenigste" spits.
had IF milito naast aguero staanquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Milito in een hybrid met Palacio(Misschien kan Lamela ook wel)
Nope. 3/11 van dat team is pure aids.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik. Hij is idd niet snel, maar hij heeft go-go-gadgetbenen die hij overal tussen steektquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:23 schreef Maver24 het volgende:
iemand trouwens al ooit eens met TOTY Pique gespeeld ?, hij is niet snel en rot workrates maar toch,
En chill bij corners.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik. Hij is idd niet snel, maar hij heeft go-go-gadgetbenen die hij overal tussen steekt
ik wil zijn 91 versie gaan halen want ze zijn toch allebei even snel dus dat maakt niet uit. ik ga em wel proberen over een paar dagen, wil graag Ronaldo en Messi ook gaan halen en dan in 1 team zettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik. Hij is idd niet snel, maar hij heeft go-go-gadgetbenen die hij overal tussen steekt
Na 5 wedstrijden verkoop je het weer. Dan nekt handicap je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik wil zijn 91 versie gaan halen want ze zijn toch allebei even snel dus dat maakt niet uit. ik ga em wel proberen over een paar dagen, wil graag Ronaldo en Messi ook gaan halen en dan in 1 team zetten![]()
zou kunnen, maar dat zien we dan wel weer, ik heb nu een 4222 elftal staan die het verassend goed doet ook al heb ik veel blauwen er in staan, dus ik moet even kijken wat ik met hun ga doen,quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Na 5 wedstrijden verkoop je het weer. Dan nekt handicap je.
Zou sowieso 1 middenvelder met low- high doen om de high van pique op te vangen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dat zien we dan wel weer, ik heb nu een 4222 elftal staan die het verassend goed doet ook al heb ik veel blauwen er in staan, dus ik moet even kijken wat ik met hun ga doen,
wil eigenlijk dit team gaan maken
[ afbeelding ]
maar ik weet niet of ik dat wel allemaal ga redden met me coins, moet haast wel met 4m coins.
ik wist dat iemand er over zou beginnen, ik moet geen Valdes hebbenquote:
ok ds2quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:41 schreef Fuszy het volgende:
Stel een club koopt een speler voor 10 miljoen. Betaal je daar BTW over?Dat vroeg ik me ineens af, maar ik weet het dus niet.
Ik ben ds2 niet en het gaat hier om een echte situatie, niet over fut JJ2 of een ander spel.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:41 schreef Fuszy het volgende:
Stel een club koopt een speler voor 10 miljoen. Betaal je daar BTW over?Dat vroeg ik me ineens af, maar ik weet het dus niet.
De manier waarop je het vraagt doet me gewoon aan hem denkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben ds2 niet en het gaat hier om een echte situatie, niet over fut JJ2 of een ander spel.
Oh sorry. Ik word liever niet geassocieerd met hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
De manier waarop je het vraagt doet me gewoon aan hem denkenEnige wat mist is dat je zegt dat je vannacht niet kunt slapen als je het niet weet.n:P
Okequote:
nohquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik word liever niet geassocieerd met hem.
Vroeg het me meer door de combinatie van belastingrecht (wat ik gisteren had) en allerlei transfers die ik voorbij zie komen (of geruchten).
Godver. Marcie gaat de grote wereld in.quote:
spits in 352? als spits: makkelijk 1 op 1?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik was alweer vergeten hoe achterlijk goed Wijnaldum als striker is
gratsquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:52 schreef WeCanDoIt het volgende:
Thanks, 3 7's.
0 onvoldoendes, laagste een 6.1.
In 352 heb ik hem begin dit jaar gehad en liep hij 1,5 op 1 ofzo. Nu in 4222 zit hij op 12 uit 7quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
spits in 352? als spits: makkelijk 1 op 1?
Accountancyquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gratsWelke opleiding ga je doen?
nicequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 352 heb ik hem begin dit jaar gehad en liep hij 1,5 op 1 ofzo. Nu in 4222 zit hij op 12 uit 7
aightquote:
Leuke reclamequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:56 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doen mensen dit
Donequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:43 schreef Shygirl18 het volgende:
Naldo is baas. Tijd om zijn IF te kopen
Geen idee waarom mensen nog plaatjesdump.nl gebruiken...quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:56 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doen mensen dit
Bony weer richting de 120kquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wow de prijzen van Eredivisie TOTS!
nopequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:57 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Doe jij hem ook?
En Zhano wat is daar mis mee?
88%quote:
Wat is daar mis mee dan ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Don't do it!
Ik waarschuw je alvast voor die wereld.
Zoiets had ik laatst ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:16 schreef Revontulet het volgende:
Ik zit in div. 1, sta 6-0-0 heb dus nog 4 wedstrijden voor die laatste pot. Ik begin een wedstrijd, tegenstander leaved, div. 1 reset, geen coins, geen pack. Wat is deze
Hoe duur?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wow de prijzen van Eredivisie TOTS!
Te laat, al ingeschreven haha! Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Don't do it!
Ik waarschuw je alvast voor die wereld.
Volgens mij was het net middagquote:
zie editquote:
10k erop bij iedereen. Strootman al richting 70kquote:
Dan ben ik blij dat ik mijn team al compleet hebquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
10k erop bij iedereen. Strootman al richting 80k
Workaholics. De druk ligt echt super hoogquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:17 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Te laat, al ingeschreven haha! Wat is er mis mee?
Iknow it, maar komt goed!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Workaholics. De druk ligt echt super hoog
Nu vind ik veel werken niet erg, maar bij Accountants gaat het wel erg ver soms. Zeker in die drukke maanden (half jaar ofzo).
Sowieso is dat hele vak een geval apart.
Waar ga je studeren? Fontys eindhoven?
Baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:19 schreef el-blanchito het volgende:
Gefeliciteerd iedereen, ik heb ook m'n VWO-diploma binnen
Het is gewoon pure schaarste...er zijn geen happy hours geweest voor golds en voordat de halve community doorhad dat ze in packs zaten waren ze er alweer uit..Zijn eigenlijk net MOTM kaarten nu. Daardoor ook erg gevoelig voor prixefixes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef Maver24 het volgende:
had ik niet verwacht dat de Eredivisie TOTS spelers zo zouden gaan stijgen, had ze veel goedkoper verwacht
Serieus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Iknow it, maar komt goed!
Ben naar open dagen geweest, en het leuk me best leuk!
Avans in den Bosch waarschijnlijk
Ik heb de stroot voor 50k gekocht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
10k erop bij iedereen. Strootman al richting 70k
Oh, wat ging er mis dan??quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus?
Daar studeer ik ook. t/m 3de jaar accountancy gedaan en daarna overgestapt naar bedrijfseconomie.
Sowieso is de eerste twee jaar een mix.
Nu nog een half jaartje afstuderen (half jaar verschoven door die overstap).
Qua vakken ga je er makkelijk doorheen als je het snapt en het is ook interessant. Ging bij mij mis op stage, terwijl het kantoor waar ik zat wel super chill was.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV met het jubileum trouwens thuis tegen Cambuur
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 13-06-2013 om 09:13:03#knvb heeft verzoek #psv gehonoreerd: geen hele lastige tegenstander op 31 aug, dag van 100-jarig bestaan. Cambuur komt naar Eindhoven reageer retweet
die kans is zeker aanwezigquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn The Last of Us nog eerder binnen.
Afkeer tegen die werkhouding gekregenquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 13-06-2013 om 09:13:03#knvb heeft verzoek #psv gehonoreerd: geen hele lastige tegenstander op 31 aug, dag van 100-jarig bestaan. Cambuur komt naar Eindhoven reageer retweet
Maar Cambuurquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 13-06-2013 om 09:13:03#knvb heeft verzoek #psv gehonoreerd: geen hele lastige tegenstander op 31 aug, dag van 100-jarig bestaan. Cambuur komt naar Eindhoven reageer retweet
Ze mochten niet zelf een team kiezen...dit is al bizar genoegquote:
Ahh lullig..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Afkeer tegen die werkhouding gekregen.
Misschien een klein ding dat ook meespeelde was dat de ergste tijd met mijn ex in die periode viel.
Hoezoquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze mochten niet zelf een team kiezen...dit is al bizar genoeg
Bron? Niet voor het feit dat ze verloren dus..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HoezoAjax heeft dat toendertijd ook gedaan. Maar verloor van Sparta
Die laatste zin voegt helemaal niks toequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HoezoAjax heeft dat toendertijd ook gedaan. Maar verloor van Sparta
Zo deden wij het vroeger ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
Op eenvandaag, een oefening van het leger van Mali. Ze maken zelf de schietgeluiden om kogels te besparen
Het was Twente btw, maar 0-1 was het toen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bron? Niet voor het feit dat ze verloren dus..
Jouw reactie hierop ook nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die laatste zin voegt helemaal niks toe
Als er iemand niet serieus is te nemen met dit soort dingen..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was Twente btw, maar 0-1 was het toen.
En Thijs Slegers zei op VI radio dat Ajax/Feyenoord dat verzoek toen ook hadden gedaan
Tja ik snap niet wat er zo bizar aan is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er iemand niet serieus is te nemen met dit soort dingen..
Toen ik die tweet zag dacht ik eigenlijk ook dat het een grapje was, maar PSV heeft dat verzoek dus echt gedaan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
Volgens mij nog cum laude geslaagd ook gr gr
quote:
Dat PSV geen risicowedstrijd wil hebben op die dag is niet meer dan logisch en dat zou een logisch verzoek zijn. Dat ze dan vragen om kanonnenvoer is vrij kansloos..ga er van uit dat je thuis tegen alles onder de top 4 toch wel mag winnen en dat je van je eigen kwaliteiten uit mag gaan. Het is ook respectloos naar de kleinere clubs die in dat segment vallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tja ik snap niet wat er zo bizar aan is.
En wat een drogreden verder
Wat is dit voor iets triests dan?quote:
Helaas pindakaas!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
Alle geslaagden die ik gemist heb nog gefeliciteerd!
En gezakten: volgende keer beter
Wie zegt dat ze om een club type Cambuur hebben gevraagd? Ze wilde geen 'hele moeilijke tegenstander'. Dat kan dus ook betekenen dat ze geen Twente/feyenoord/Ajax/Vitesse/Utrecht wilde en dat was hetquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat PSV geen risicowedstrijd wil hebben op die dag is niet meer dan logisch en dat zou een logisch verzoek zijn. Dat ze dan vragen om kanonnenvoer is vrij kansloos..ga er van uit dat je thuis tegen alles onder de top 4 toch wel mag winnen en dat je van je eigen kwaliteiten uit mag gaan. Het is ook respectloos naar de kleinere clubs die in dat segment vallen.
EN nog las van dat alles: Iedere club heeft wel een waslijst met verzoeken die ze graan ingewilligd zouden zien worden. Als de KNVB overal rekening mee zou houden, waaronder dit soort futiele zaken, dan is het maken van een competitieschema bijna onmogelijk.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
Volgens mij nog cum laude geslaagd ook gr gr
Haha, krijgen ze AZ straks. Verliezen ze nog wel eens van.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze om een club type Cambuur hebben gevraagd? Ze wilde geen 'hele moeilijke tegenstander'. Dat kan dus ook betekenen dat ze geen Twente/feyenoord/Ajax/Vitesse/Utrecht wilde en dat was het
We hebben Cambuur gekregen. En AZ wint niet zo vaak in Eindhoven hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, krijgen ze AZ straks. Verliezen ze nog wel eens van.
Dat klinkt toch ook al debiel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze om een club type Cambuur hebben gevraagd? Ze wilde geen 'hele moeilijke tegenstander'. Dat kan dus ook betekenen dat ze geen Twente/feyenoord/Ajax/Vitesse/Utrecht wilde en dat was het
Deze 5 wedstrijden waren afgelopen seizoen risicowedstrijd bij PSVquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook al debiel?![]()
![]()
Nogmaals: Vragen om een thuiswedstrijd en geen risicowedstrijd vind ik logisch. Overige zaken zijn abject en infaam. Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Nog gefeliciteerd met het wegjagen van de Moffen uit ons landquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je 3 jaar geleden geslaagd bent![]()
Ja, ik wilde maar even aanstippen dat AZ volgend jaar gewoon weer in het goede rijtje gaat komen met Wuytens, Goudeleeuw en Gudeljquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben Cambuur gekregen. En AZ wint niet zo vaak in Eindhoven hoor
Ja, dan was dat toch genoeg geweest. Als er echt om een "niet te moeilijke tegenstander" is gevraagd dan is dat toch vrij kansloos?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Deze 5 wedstrijden waren afgelopen seizoen risicowedstrijd bij PSV
Dank je welquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het wegjagen van de Moffen uit ons land
Prima versterkingen ja, al heb ik mijn twijfels nog wel een beetje bij Wuytens. Als Maher en Altidore weggaan wordt het wel lastig though..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik wilde maar even aanstippen dat AZ volgend jaar gewoon weer in het goede rijtje gaat komen met Wuytens, Goudeleeuw en Gudelj
Nee ik vind dat niet kansloos. 100-jarig bestaan is een groot feest, en zeker voor de PSV-supporters een feest waar lang op is gewacht. We hebben ook weinig anders te vieren gehad. Zo'n avond moet niet bol staan van de spanning van de wedstrijd zelf, maar moet een leuke avond zijn die meer gaat over alles om PSV heen als op dat moment om de wedstrijd zelf. Ik ben blij dat de KNVB dat ook inziet en bij zo'n speciale dag voor een club daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dan was dat toch genoeg geweest. Als er echt om een "niet te moeilijke tegenstander" is gevraagd dan is dat toch vrij kansloos?
Ingaan op mijquote:
For this time I will see it through the fingers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ingaan op mij
Het was niks persoonlijks, ik wilde alleen maar trollen. Sorry.
Martens speelt misschien toch weer 5 wedstrijden volgend seizoen. En met Overtoom, Guldelj, Henriksen en Elm hebben we toch wel aardige middenvelders. Altidore.. Tja, ik hoop zelf op Malki. Zijn geen geruchten over of zo, maar dat is mijn eigen gedachte.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima versterkingen ja, al heb ik mijn twijfels nog wel een beetje bij Wuytens. Als Maher en Altidore weggaan wordt het wel lastig though..
Oke i fenk joe, from de bottom of my heart and also from my wifes bottomquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
For this time I will see it through the fingers.
Het feit dat de KNVB heeft besloten om Cambuur erop te zetten, daar kan PSV niks aan doen. Voor hetzelfde geldt was het gewoon AZ ofzo geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Overigens is het een wedstrijd aan het begin van het seizoen (dus geen beslissende wedstrijd), en de wedstrijd moet toch een keer gespeeld worden. Ik zie uberhaupt het probleem niet van het vragen, de KNVB kan er dan wel of niet mee akkoord gaan
Als Maher gaat en ze een mooi zakje geld vangen, is Toornstra misschien nog wel watquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Martens speelt misschien toch weer 5 wedstrijden volgend seizoen. En met Overtoom, Guldelj, Henriksen en Elm hebben we toch wel aardige middenvelders. Altidore.. Tja, ik hoop zelf op Malki. Zijn geen geruchten over of zo, maar dat is mijn eigen gedachte.
Ok, hier gaan we het toch niet over eens worden. Misschien is dat ook het verschil in mentaliteit tussen Ajax en PSV supporters. Een topclub moet gewoon van al die ploegen buiten de top 4/top 5 winnen thuis en daar mag/moet je ook vanuit gaan. Het vragen om kanonnenvoer is een beetje topclubonwaardig imo. Straalt een bepaalde onzekerheid uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet kansloos. 100-jarig bestaan is een groot feest, en zeker voor de PSV-supporters een feest waar lang op is gewacht. We hebben ook weinig anders te vieren gehad. Zo'n avond moet niet bol staan van de spanning van de wedstrijd zelf, maar moet een leuke avond zijn die meer gaat over alles om PSV heen als op dat moment om de wedstrijd zelf. Ik ben blij dat de KNVB dat ook inziet en bij zo'n speciale dag voor een club daar rekening mee houdt.
Die gaat al naar PSV en Zhano heeft de FUT-kaart al gemaakt toen hij werd getransferd naar Utrechtquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Maher gaat en ze een mooi zakje geld vangen, is Toornstra misschien nog wel wat
Las dat een Turkse club een miljoen op hem heeft geboden. Ik denk eigenlijk dat zo'm lompe mongool bij AZ niet zou passen..die kerel kan echt niets behalve ballen binnenfrommelen en klappen uitdelen. Puzzelstukjes bij Roda vielen aardig op hun plaats afgelopen 2 jaar en daarbuiten wordt het dan Bulykin 2.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Martens speelt misschien toch weer 5 wedstrijden volgend seizoen. En met Overtoom, Guldelj, Henriksen en Elm hebben we toch wel aardige middenvelders. Altidore.. Tja, ik hoop zelf op Malki. Zijn geen geruchten over of zo, maar dat is mijn eigen gedachte.
Voor hetzelfde geldtquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het feit dat de KNVB heeft besloten om Cambuur erop te zetten, daar kan PSV niks aan doen. Voor hetzelfde geldt was het gewoon AZ ofzo geweest.
Dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het feit dat de KNVB heeft besloten om Cambuur erop te zetten, daar kan PSV niks aan doen. Voor hetzelfde geldt was het gewoon AZ ofzo geweest.
Nou is dit best onzin, aangezien PSV thuis eigenlijk alles wint de afgelopen jaren buiten de top 5 om (Pec Zwolle uitzondering). Meer dan Ajax bijvoorbeeld. Het gaat er ook nogmaals niet om dat je niet moet kunnen winnen van een FC Utrecht dan, of een AZ, maar dat er zoveel meer is op zo'n dag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok, hier gaan we het toch niet over eens worden. Misschien is dat ook het verschil in mentaliteit tussen Ajax en PSV supporters. Een topclub moet gewoon van al die ploegen buiten de top 4/top 5 winnen thuis en daar mag/moet je ook vanuit gaan. Het vragen om kanonnenvoer is een beetje topclubonwaardig imo. Straalt een bepaalde onzekerheid uit.
Al is het in het geval van Ajax wellicht makkelijker..bij de risicowedstrijden zitten bij ons meteen ook angstgegners ADO en Utrecht
quote:
Ik hoop dat ze weer gaan doen als vroeger: de onbekende rechtsback van bijvoorbeeld FC Oss aantrekken en dan voor een paar miljoen verkopen na 3 jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Maher gaat en ze een mooi zakje geld vangen, is Toornstra misschien nog wel wat
Hij gaat volgens mij niet naar Turkije.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Las dat een Turkse club een miljoen op hem heeft geboden. Ik denk eigenlijk dat zo'm lompe mongool bij AZ niet zou passen..die kerel kan echt niets behalve ballen binnenfrommelen en klappen uitdelen. Puzzelstukjes bij Roda vielen aardig op hun plaats afgelopen 2 jaar en daarbuiten wordt het dan Bulykin 2.
Zoals die onbekende voorstopper van Zwolle?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weer gaan doen als vroeger: de onbekende rechtsback van bijvoorbeeld FC Oss aantrekken en dan voor een paar miljoen verkopen na 3 jaar
Soms gaat het wel eens mis ja. Gaat volgend jaar zoveel goals schelen dat hij er niet meer isquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals die onbekende voorstopper van Zwolle?
AZ moet Lorenzo Pique oppikken in Oss, die is goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weer gaan doen als vroeger: de onbekende rechtsback van bijvoorbeeld FC Oss aantrekken en dan voor een paar miljoen verkopen na 3 jaar
Is dat die gast van Willem 2 en Ado vroeger? Die heeft hier Lens nog eens de wedstrijd uit gespeeldquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
AZ moet Lorenzo Pique oppikken in Oss, die is goed
Wel dokken.
contain ingedrukt houden..dan vlieg je als een magneet op de bal afquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:54 schreef DeWesp het volgende:
Echt, ff serieus. Hebben sommige mensen een aparte knop op hun controller ofzo? Soms komen ze telkens in 1 rechte lijn van 20 meter op me af rennen en hup bal kwijt. Ik kan niet draaien, ik kan niet passen. Hoe de fuck doen ze dat?
Zo waren Moens, Ricksen, Opdam etc echt geweldige deals toenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
AZ moet Lorenzo Pique oppikken in Oss, die is goed
Wel dokken.
Dat is Mitchell Pique..volgens mij niet eens familie. Die kwam uit de Ajax jeugd en heeft toevallig ook nog in Oss gespeeld. Dat is echt de beste verdediger die ik ooit in Oss gezien heb. Jammer dat hij daarna vies dik werd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat die gast van Willem 2 en Ado vroeger? Die heeft hier Lens nog eens de wedstrijd uit gespeeld
Ah oke, hij speelt nog bij Willem 2 zie ik. Dan was ie wss dit seizoen zo goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is Mitchell Pique..volgens mij niet eens familie. Die kwam uit de Ajax jeugd en heeft toevallig ook nog in Oss gespeeld. Dat is echt de beste verdediger die ik ooit in Oss gezien heb. Jammer dat hij daarna vies dik werd.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je 3 jaar geleden geslaagd bent![]()
Hoopte een beetje dat ze Courtois zouden proberen te halen, maar Handanovic biedt wat meer zekerheid denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Barca gaat voor Handanovich als keepert
Nadeel is wel dat hij de spaanse taal niet kentquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoopte een beetje dat ze Courtois zouden proberen te halen, maar Handanovic biedt wat meer zekerheid denk ik
quote:
Die zal hij vast wel kennen hoor..toch best een bekende taal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat hij de spaanse taal niet kent
Kan hij Italiaans? Want Spaans lijkt er echt fucking veel op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal hij vast wel kennen hoor..toch best een bekende taal.
Hoop hetquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal hij vast wel kennen hoor..toch best een bekende taal.
Een taal kennen of een taal kunnen (spreken) is wat anders. Dat bedoelt iequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoop het
Nu nog twee fatsoenlijke CV's halen daarvan zie ik het liefst marquinhos komen en die andere Hummels
Even over de grond rollen van het lachen, brbquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
het was een garpje jongens..Ik ken de Russische taal wel, maar ik spreek/begrijp het niet
Snapte? hahahaahahahha
edit: IlTanque is me voor
Pas op voor je heupquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even over de grond rollen van het lachen, brb
wtfquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)atieve_business.html
Hier gaan alle boetes van Nederland dus heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |