PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd denk ik, volgens mij moest ik voor 15.00 gebeld worden anders
quote:
Ik was aan het wachten tot dat jij hem openende, maar het duurde te langquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn TT was 'iedereen die geslaagd is gefeliciteert' maar ik wilde 't topic niet stelen.
Cavaniquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie is in jullie ogen de beste only-striker in 433 uit Serie A?
En dan hun uitlachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Al 3 van de 6 jongens uit mijn klas zijn gebeld en gezakt. Hopelijk kan ik de eer nog hooghouden.
Haha Nederlandse FIFA is zo dom met hun RB voor Rechstback en Rechtsbuiten. En beter doe je trouwens FIFA in het Engels, want dan werk je ook gelijk aan je Engelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
5-3 gewonnen
Krijg wel veel tegen goals de laatste tijd.
Lens was trouwens echt slecht
Ik speelde altijd Fut in het engels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha Nederlandse FIFA is zo dom met hun RB voor Rechstback en Rechtsbuiten. En beter doe je trouwens FIFA in het Engels, want dan werk je ook gelijk aan je Engels
nederlands commentaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha Nederlandse FIFA is zo dom met hun RB voor Rechstback en Rechtsbuiten. En beter doe je trouwens FIFA in het Engels, want dan werk je ook gelijk aan je Engels
quote:Tottenham are close to signing Dutch winger Ibrahim Afellay, 27, who has fallen out of favour at Barcelona.
Konings, goeie voetballertquote:
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 13-06-2013 om 14:36:21Alle geslaagden gefeliciteerd met het begin van het eind! Nu wordt het pas écht kut! reageer retweet
Qftquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, entwitter:Jesserdt twitterde op donderdag 13-06-2013 om 14:36:21Alle geslaagden gefeliciteerd met het begin van het eind! Nu wordt het pas écht kut! reageer retweet
Heb je toch ook allemaal pas deze week gehadquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
4e her klaar, nog van geen enkele de cijfers terug
Is waar. Hij mocht gratis weg omdat zijn club gedegradeerd is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum beweert dat Drenthe naar Reading gaat. Ik weet niet of het waar is.
Bende geslaagd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is waar. Hij mocht gratis weg omdat zijn club gedegradeerd is.
Ja kom op man. Die eerste was multiple choice, die lezen ze met een computer in...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je toch ook allemaal pas deze week gehad?
Maar dat betekent dan geen Diego Mauricio in FUT volgend jaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is waar. Hij mocht gratis weg omdat zijn club gedegradeerd is.
Dat duurt bij ons ook gewoon minstens anderhalve weekquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja kom op man. Die eerste was multiple choice, die lezen ze met een computer in...
Feliquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze jongen heeft vandaag ook de laatste 2 tentamens van zijn studie gemaakt, en waarschijnlijk succesvol
Nu alleen nog een scriptie schrijven
Sterkte beidenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Heb vanmiddag mijn stationstoets (praktische vaardigheden) terug gekregen, kwam 0,3% tekortLekker herkansen in de vakantie yay.
Wat een oninteressante postquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef Djeetje het volgende:
2x op de lat 1x op de paal geschoten.
Hij heeft 2 schoten op doel 2 goals
Die is dan ook echt slechtquote:
zijn UP versie begint echt al en al slechter te worden.quote:
Ik ga wel achter de bar staan bij de feestjes die de mensen hier gaan geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus, gefeliciteerd dropjes! Van harte. Taart. Bier.
Kraak noch smaak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
hoe is TOTS Courtois ?, eerste impressie ?
beter of slechter dan IF sirigu ?quote:
Ik vind hem minder. Maar IF Sirigu had in mijn team wel een kwalitatief veel betere verdediging voor zich. Verloor nog een wedstrijd met 5-6. Dat kan dus echt nietquote:
En.. durf ik het te zeggen? Ja, tieten! hier een aantal Kate Upton gifs, precies om 13:37 geplaatstquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus, gefeliciteerd dropjes! Van harte. Taart. Bier.
Ook jij gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Geslaagd! Tegen mijn eigen verwachting in![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En.. durf ik het te zeggen? Ja, tieten! hier een aantal Kate Upton gifs, precies om 13:37 geplaatsthttp://www.flabber.nl/lin(...)meren-in-de-vs-15369
nou nu ga ik boodschappen doen gr gr
Ik las op wefut dat het een baas isquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
hoe is TOTS Courtois ?, eerste impressie ?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopelijk komen er nog 100k packs vanavond ofzo voor de gein of in ieder geval meer Happy Hours dan afgelopen week het geval was,quote:
komt nog welquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hopelijk komen er nog 100k packs vanavond ofzo voor de gein of in ieder geval meer Happy Hours dan afgelopen week het geval was,
loik manquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
ja hallo ik ben er nog steeds maar ik ga zometeen echt weg, daarna koken en daarna een jj2 event gr gr
En Ajacied7 gefeliciteerd, nu heb je weer meer tijd om te handelenEn de rest ook gefeliciteerd.
Ik kan bij jou niet zien of je aan het trollen bent of dat je echt zo bent. Dat is best wel zorgelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
ja hallo ik ben er nog steeds maar ik ga zometeen echt weg, daarna koken en daarna een jj2 event gr gr
En Ajacied7 gefeliciteerd, nu heb je weer meer tijd om te handelenEn de rest ook gefeliciteerd.
Als je loonheffingskorting hebt, dan wordt er pas loonheffing geheven boven een bepaald bedrag. Dit kan je dan weer terugvragen van de belastingdienst als je niet boven een bepaald bedrag komt. De exacte percentages en bedragen weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Aangezien hier zoveel wijsneuzen zitten vraag ik het gewoon hier. Weet iemand hoe het zit met loonheffingskorting?
Heb de afgelopen 3 dagen voor uitzendbureau en ik vraag me af hoeveel er over blijft van mijn bruto loon...
Nee. Die gast hobbelt maar wat over het veld. Wil vanaf nu alleen maar spitsen met high attacking workrates. Word een beetje gek van die luie negersquote:
Ik merk het ook af en toe wel eens dat mijn spitsen gewoon niet voor in te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Die gast hobbelt maar wat over het veld. Wil vanaf nu alleen maar spitsen met high attacking workrates. Word een beetje gek van die luie negers
te weinig p's?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe Franse TOTS team loopt echt voor geen ene kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |