SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!People assume too much.![]()
Doet die ook SOS signalen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de ruigste feature? De zaklamp!
People assume too much.![]()
Juist omdat ie "een paar keer per dag" TIJDENS vakantie zoiets wilt doen (dus een paar keer per jaar), heeft het weinig nut om daar een shortcut voor te maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je een paar keer per dag even op 3g wil. Dan is t idd wel handig
wifi, bluetooth, etc zal je vast vaker aan/uit zetten dan 3G. Vandaar dat zij een prominentere plek hebben.
Maar ik ben er mee eens dat het handig kan zijn als de shortcuts zelf instelbaar zijn. Dus elke setting dat jij snel bij wilt dat je dat kan toevoegen aan de CC.
(ik kan me ook voorstellen dat dat er niet in zit omdat misschien de icons daar nog niet voor gemaakt zijn)![]()
dat ligt aan je gebruik; ik gebruik BT bijvoorbeeld nooit. Het zou idd een hoop schelen als je die dingen zelf kan selecteren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Juist omdat ie "een paar keer per dag" TIJDENS vakantie zoiets wilt doen (dus een paar keer per jaar), heeft het weinig nut om daar een shortcut voor te maken.
wifi, bluetooth, etc zal je vast vaker aan/uit zetten dan 3G. Vandaar dat zij een prominentere plek hebben.
Maar ik ben er mee eens dat het handig kan zijn als de shortcuts zelf instelbaar zijn. Dus elke setting dat jij snel bij wilt dat je dat kan toevoegen aan de CC.
(ik kan me ook voorstellen dat dat er niet in zit omdat misschien de icons daar nog niet voor gemaakt zijn)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ergens wil ik zooo graag ook iOS 7 installeren. Maar ben bang dat het fout gaat en dat ik mijn telefoon verkloot.![]()
Daarbij zijn er verschillende versies voor de iPhone 4, welke zou ik moeten hebben (áls ik besluit om het te doen)?
- iOS 7 - Beta 1 - iPhone 4 GSM
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 GSM (Rev A)
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 CDMA
Iemand die me wil helpen?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik wil je wel helpen, maar er valt weinig te helpenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:46 schreef Brummetje_ het volgende:
Ergens wil ik zooo graag ook iOS 7 installeren. Maar ben bang dat het fout gaat en dat ik mijn telefoon verkloot.![]()
Daarbij zijn er verschillende versies voor de iPhone 4, welke zou ik moeten hebben (áls ik besluit om het te doen)?
- iOS 7 - Beta 1 - iPhone 4 GSM
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 GSM (Rev A)
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 CDMA
Iemand die me wil helpen?
Gewoon de GSM versie downloaden, en dan shift + update in iTunes, en dan de gedownloadde IPSW aanklikken.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik heb sinds het begin dat ik m'n iPhone 4 heb al alles wat betreft mobiel netwerk uitstaan (mobiele data + schakel 3G in). Maar als ik het weer aanzet, wil het niet werken. Ik krijg geen verbinding met m'n mobiele netwerk.
[ Bericht 18% gewijzigd door Brummetje_ op 13-06-2013 16:12:02 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Je houdt kans dat je hem compleet fucked. Had een reviewer van Tweakers, zijn iphone deed niets meer.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dan doe ik het voor de zekerheid - denk ik- maar niet. Het staat sowieso toch mooier op een 5(S).
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Nooit mobiele data aan? Koop dan een 3310quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb sinds het begin dat ik m'n iPhone 4 heb al alles wat betreft mobiel netwerk uitstaan (mobiele data + schakel 3G in). Maar als ik het weer aanzet, wil het niet werken. Ik krijg geen verbinding met m'n mobiele netwerk.![]()
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Heb Wifi/3G de hele dag door aan, die IPhone raakt toch een keer leeg....quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nooit mobiele data aan? Koop dan een 3310![]()
(ohw ja, die Apple Store in A'dam wat een gare gasten)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik doe alles op wifi, heb geen mobiele data nodig. Ben altijd thuis, daar heb ik wifi. Bij mijn (schoon)ouders is er wifi. Bij schoonzusje is er wifi. Ook bij de Mac ---> wifi. Als ik naar simonly Simyo zóu gaan, dan kan ik het met 3 euro per maand redden, daarvoor krijg ik 100 belminuten/sms.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nooit mobiele data aan? Koop dan een 3310
En ik zit gelukkig niet zo vastgeplakt aan m'n aaifoon dat ik altijd en overal m'n mail/whatsapp moet checken.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
ik gok dat ze geen geld heeft voor een dataaboquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nooit mobiele data aan? Koop dan een 3310Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Well good for you my dear...quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik doe alles op wifi, heb geen mobiele data nodig. Ben altijd thuis, daar heb ik wifi. Bij mijn (schoon)ouders is er wifi. Bij schoonzusje is er wifi. Ook bij de Mac ---> wifi. Als ik naar simonly Simyo zóu gaan, dan kan ik het met 3 euro per maand redden, daarvoor krijg ik 100 belminuten/sms.
En ik zit gelukkig niet zo vastgeplakt aan m'n aaifoon dat ik altijd en overal m'n mail/whatsapp moet checken.
Een IPhone die draait om WIFI.....
Waar gaat het heen tegenwoordig?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Je weet dat een iPod touch ruim 350 euro minder kost, hè?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik doe alles op wifi, heb geen mobiele data nodig. Ben altijd thuis, daar heb ik wifi. Bij mijn (schoon)ouders is er wifi. Bij schoonzusje is er wifi. Ook bij de Mac ---> wifi. Als ik naar simonly Simyo zóu gaan, dan kan ik het met 3 euro per maand redden, daarvoor krijg ik 100 belminuten/sms.
En ik zit gelukkig niet zo vastgeplakt aan m'n aaifoon dat ik altijd en overal m'n mail/whatsapp moet checken.![]()
Over x aantal jaar is er in NL vrijwel overal (gratis) wifi, dan zijn er geen data-abonnementen meer nodig. Ja, wellicht voor in het buitenland. Maar wifi komt iig steeds meer en meer opzetten en het is alleen maar slim om alleen gebruik van te maken van gratis wifi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Waar gaat het heen tegenwoordig?
Want waarom zou ik data aanzetten als ik vrijwel altijd thuiszit, waar gratis wifi is...Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Waar heb je een smartphone voor nodig als je alleen maar thuis zitquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Want waarom zou ik data aanzetten als ik vrijwel altijd thuiszit, waar gratis wifi is...![]()
![]()
Wij hebben hier geen vaste telefoon. (Dat is ook gelijk antwoord op de vraag "Waarom geen iPod".)Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
HAHAHA, deze vrouwquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Over x aantal jaar is er in NL vrijwel overal (gratis) wifi, dan zijn er geen data-abonnementen meer nodig. Ja, wellicht voor in het buitenland. Maar wifi komt iig steeds meer en meer opzetten en het is alleen maar slim om alleen gebruik van te maken van gratis wifi.
Want waarom zou ik data aanzetten als ik vrijwel altijd thuiszit, waar gratis wifi is...![]()
Doe jij ook aan hotspots dan?
Daar lijk jij wel de type voor....
Je vat mij niet...
Een IPhone is zoveel meer dan alleen maar WIFI/Mail/Whatsapp.....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Idd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een IPhone is zoveel meer dan alleen maar WIFI/Mail/Whatsapp.....
Het is mijn telefoon om mee te bellen en smsen.
Mijn Facebook/twitter/instagram device.
Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn foto- en videocamera.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn kompas (mocht ik die ooit nodig hebben).
Mijn "videoshop" device (iMovie).
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.
Idd meer dan alleen mail, whatsapp en wifi!
(M.a.w: Dat weet ik heus wel.)
Iemand nog tips voor bepaalde apps?
[ Bericht 2% gewijzigd door Brummetje_ op 13-06-2013 20:16:59 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Knettergek als je belminuten aanschaft hoor. Met Viber/Skype kun je gratis bellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: