Dit ja. En de PVV vindt weer dat de leerlingen geen recht hebben op herexamens, wat natuurlijk nergens op slaat. Want dan zouden ze drie kansen krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Eens, maar leerlingen die verder niks misdaan hebben, moeten wel fatsoenlijk hun examens kunnen maken.
Ben zelf moslim en wat is een gemiddelde moslim?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dan ken jij de denkbeelden van de gemiddelde moslim niet echt.
Mijn collega zijn zoon zit daar ook op school. Vorig jaar had de lerares van de christelijke school in zijn rapport geschreven dat hij meer nederlandse boeken moest lezen ivm. het opkrikken van nederlandse taal.
Ja, dan stuur je je kind gelijk naar de als aller slechts bekend staande school in de omgeving. Waar ze wel accepteren dat je hele dagen turks lult. Wat, zelfs de leraren spreken amper fatsoenlijk nederlands.
Nou, zo eentje die ondanks dat zo'n school als zeer zwak te boek staat, zijn kind daar op school doet...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben zelf moslim en wat is een gemiddelde moslim?
Osama bin Laden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben zelf moslim en wat is een gemiddelde moslim?
maar de laatste jaren waren de cijfers juist prima.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nou, zo eentje die ondanks dat zo'n school als zeer zwak te boek staat, zijn kind daar op school doet...
Weet je wat dan weer leuk is?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Verhuis naar groenland en niemand zal je lastig vallen.
Ik hoor jou niet zeuren over inholland waar honderden studenten hebben gefraudeerd met hun examens en diploma...
Iets met twee maten meten
Nou wel meer niet. Deze school wordt niet alleen aangevallen nu vanwege de examenfraude, maar omdat er al eerdere incidenten waren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef KoninginCherr het volgende:
[..]
Weet je wat dan weer leuk is?
Op inholland zijn er geen camera mannen aangevallen. Denk daar maar eens over na.. Rarara...
Leerlingen die buiten hun schuld worden gedupeerd door de gang van zaken op die school, hebben uiteraard recht om examens te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:27 schreef Miousana het volgende:
[..]
Dit ja. En de PVV vindt weer dat de leerlingen geen recht hebben op herexamens, wat natuurlijk nergens op slaat. Want dan zouden ze drie kansen krijgen.
De leerlingen die nu examen doen, zijn gemiddeld 4-6 jaar geleden aangemeld. In die tijd waren de resultaten dramatisch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar de laatste jaren waren de cijfers juist prima.![]()
Joh..... zou dat misschien iets met gestolen examens verband kunnen houden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als de cijfers daar zo goed waren en het een stukje opvoeding pretendeerde mee te geven wat je als ouder wilde, dan kan ik me voorstellen dat je je kind daar zet. Nu het als boevenbende de naam verkocht heeft, denk ik dat er minder ouders zullen zijn die geloven in de haalbaarheid van de intenties en de uitvoerbaarheid daarvan door de mensen die daar op school zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nou, zo eentje die ondanks dat zo'n school als zeer zwak te boek staat, zijn kind daar op school doet...
Tuurrlijk, die conclusie kan je wel trekken ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Joh..... zou dat misschien iets met gestolen examens verband kunnen houden?
Een Islamitische school die boven het predicaat "zwak" uit stijgt. Kijk de verslagen er maar op na, zulke scholen staan allemaal stijf onderaan het lijstje. Ik geloof er geen enen hol van dat deze Islamitische school ineens boven zichzelf en andere Islamitische scholen uit stijgt. Al helemaal niet als de resultaten samen hangen met een bijgemaakte kluissleutel.
Goh net zo lang als dat die sleutel kwijt was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Defence van de cameraman is doorbrokenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Die donkere meneer rechts is een medewerker van de school en kijkt gewoon rustig toe.
Aahhh ik snap het al. Het is het beleid van de school! Aanvallen is normaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Die donkere meneer rechts is een medewerker van de school en kijkt gewoon rustig toe.
Beide zeer intelligente exemplaren welteverstaan.quote:
maar niet iemand die hier thuishoort.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef waht het volgende:
[..]
Beide zeer intelligente exemplaren welteverstaan.
Wat een naïviteit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als de cijfers daar zo goed waren en het een stukje opvoeding pretendeerde mee te geven wat je als ouder wilde, dan kan ik me voorstellen dat je je kind daar zet. Nu het als boevenbende de naam verkocht heeft, denk ik dat er minder ouders zullen zijn die geloven in de haalbaarheid van de intenties en de uitvoerbaarheid daarvan door de mensen die daar op school zitten.
Ik geef ze 3 jaar voor ze ploffen als ze niks ondernemen.
Desondanks hielden ouders hun kinderen op die school, of stuurden ze hun kinderen erheen.quote:In 2007 werd wereldkundig dat het schoolbestuur tussen 2003 en 2007 in totaal 1.235.000 euro subsidiegelden onrechtmatig had uitgegeven. Daarvan zou de schoolleiding in 2005 en 2006 ongeveer 200.000 euro op oneigenlijke wijze gebruikt hebben voor reizen naar Saoedi-Arabië.
In 2008 waren de prestaties van de school zwaar onder de maat; de Onderwijsinspectie kwalificeerde de school als "zeer zwak", het laagste kwaliteitsniveau in Nederland.[4] De wethouder van onderwijs Leonard Geluk (CDA) zegde uiteindelijk het vertrouwen in het schoolbestuur op en stuurde een brief aan de ouders en verzorgers van de leerlingen, waarin hij hen adviseerde hun kinderen naar een andere school te brengen.
Journalisten vragen om sensatie en dan krijgen ze diequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef KoninginCherr het volgende:
[..]
Weet je wat dan weer leuk is?
Op inholland zijn er geen camera mannen aangevallen. Denk daar maar eens over na.. Rarara...
Dezelde redenatie als het lastig vallen van meisjes in korte rokjes.....eigen schuld?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Journalisten vragen om sensatie en dan krijgen ze die
Eigen schuld
Ik denk dat de cameramannen aan het voetballen waren, want geweld is een voetbalprobleem geen marokkanenprobleemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:45 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Pers aangevallen bij Ibn Ghaldounschool
Twee cameramannen zijn bij de Ibn Ghaldounschool aangevallen door een leerling van de school. Een RTL Nieuws-cameraman werd meerdere keren geschopt. Een andere cameraman kreeg een klap vol in zijn gezicht.
Volgens de aangevallen RTL-cameraman Hans van der Klaauw kwam er ineens een jongen op hem afgestormd. Hij wilde dat Van der Klaauw stopte met filmen en probeerde de camera af te pakken. Daarna begon hij met schoppen. Een andere cameraman kreeg een klap in zijn gezicht.
De cameramannen gaan aangifte doen bij de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |