Watquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Lollertrolle het volgende:
op latere leeftijd (27+).
Gr Loller
Dat je je daardoor zo onafhankelijk voelt dat hoe langer je vrijgezel bent hoe moeilijker het zal zijn om je aan te passen aan een relatie, omdat je onafhankelijkheid een stukje minder zal worden. In welke mate minder is per persoon en relatie verschillend.quote:Wat kan ik verwachten van een leven zonder partner?
Dan maak je het uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:56 schreef IBAZ het volgende:
Ik ben jaloers op je. Ik zou best wel weer single willen zijn.
Mijn schoonzusje (50+ en nog steeds single) is werkelijk wereldvreemd geworden en kan zich niet verplaatsen in de levens van mensen om haar heen. Zelfs mijn vrouw (haar zus, vroeger haar beste vriendin) kan niet meer normaal met haar omgaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Lollertrolle het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen die al-dan-niet vrijwillig nog steeds single zijn op latere leeftijd (27+).
Loller begint het steeds somberder in te zien de laatste tijd en er begint de verwachting te komen dat ik ook nooit iemand zal vinden.
Wat kan ik verwachten van een leven zonder partner?
Gr Loller
Dan hoef je ook niet jaloers te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Kan niet. Ze is stinkend rijk. Ik wil geen sloeber leven.
Het is hard werken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet jaloers te zijn.
Ook altijd single geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:57 schreef Kper_Norci het volgende:
33 en "vrijwillig" single meldt zich, what's the problem? Oh ik zie het al.
[..]
Dat je je daardoor zo onafhankelijk voelt dat hoe langer je vrijgezel bent hoe moeilijker het zal zijn om je aan te passen aan een relatie, omdat je onafhankelijkheid een stukje minder zal worden. In welke mate minder is per persoon en relatie verschillend.
Dat niet, maar lang genoeg om het "altijd" te laten lijken. Jarenlang eigenlijk. Los gegaan vanaf mijn 15e tot zo rond mijn 23e, toen iemand tegengekomen waar ik stapelsmoorverliefd op werd, maar wat nooit echt wat is geworden, daar toch wel een paar jaar "last" van heb gehad, en sindsdien wat losse contacten, wat je nauwelijks relaties kan noemen, op de laatste na dan, dat was een half jaar. Maar toen werd het me wel pijnlijk duidelijk.quote:
Dat kon ik ook niet. Echter 25 jaar geleden vond een dame het wel een goed idee om een relatie aan te knopen. Het kan dus wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef Kevin24 het volgende:
Jeuj, ik voldoe precies aan de beschrijving![]()
Vrijwillig niet, ik ben denk gewoon een weirdo eerste klas ofzo.
Voel me al jaren een soort van spectator in het leven, mensen leven hun leven en ik sta aan de zijkant toe te kijken hoe iedereen maar blij en happy is.
Het verkrijgen van een vriendin voelt ook als iets onmogelijks zeg maar, kan me niet voorstellen dat ik ooit hand in hand met een vrouw over straat heen wandel ofzo, erg onrealistisch.
Helaas, je voldoet toch niet aan het 'eeuwig single'-plaatje. Je bent meer een 'bewust single'.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat niet, maar lang genoeg om het "altijd" te laten lijken. Jarenlang eigenlijk. Los gegaan vanaf mijn 15e tot zo rond mijn 23e, toen iemand tegengekomen waar ik stapelsmoorverliefd op werd, maar wat nooit echt wat is geworden, daar toch wel een paar jaar "last" van heb gehad, en sindsdien wat losse contacten, wat je nauwelijks relaties kan noemen, op de laatste na dan, dat was een half jaar. Maar toen werd het me wel pijnlijk duidelijk.
Zo komt het dus ook bij mij over, al mijn vrienden (een stuk of 12) met uitzondering van een enkele want die is sociaal niet sterk en komt het huis niet uit hebben een vriendin of vriend en wonen al samen of zelfs in een eigen huis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef Kevin24 het volgende:
Voel me al jaren een soort van spectator in het leven, mensen leven hun leven en ik sta aan de zijkant toe te kijken hoe iedereen maar blij en happy is.
Nou, als jij het zegt dan moet het wel zo zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Helaas, je voldoet toch niet aan het 'eeuwig single'-plaatje. Je bent meer een 'bewust single'.
Alsof dat het heilige summum van het leven is, komop zeg. Die zitten zaterdagavond ook gewoon op de bank naar De Lama's te kijken, of naar fucking Greys anatomy. Wees blij dat jij dat (nog) niet hebt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zo komt het dus ook bij mij over, al mijn vrienden (een stuk of 12) met uitzondering van een enkele want die is sociaal niet sterk en komt het huis niet uit hebben een vriendin of vriend en wonen al samen of zelfs in een eigen huis.
Ook erg confronterend als je dan naast ze zit en ze gaan aan elkaar liggen vozen...
Wat zou jij dan doen in je eentje ieder dag van de week en weekend. Denk je dat het fijn is om altijd maar alleen te zijn en genegenheid, liefde en intimiteit te missen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof dat het heilige summum van het leven is, komop zeg. Die zitten zaterdagavond ook gewoon op de bank naar De Lama's te kijken, of naar fucking Greys anatomy. Wees blij dat jij dat (nog) niet hebt.
Je kunt toch ook wel vozen zonder relatie?
Zwelg eens niet zo in zelfmedelijden. Als je geen single wilt zijn dan doe je daar dus iets aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen in je eentje ieder dag van de week en weekend. Denk je dat het fijn is om altijd maar alleen te zijn en genegenheid, liefde en intimiteit te missen?
Doordeweeks gaat het wel omdat ik mijn aandacht kan verzetten naar mijn werk, om alleen maar weer geconfronteerd te worden met het single zijn in het weekend.
Naar de lama's en greys anatomie kijken met iemand die bij je wilt zijn klinkt geweldig...
Misschien moet je wat minder janken en wat meer actief worden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen in je eentje ieder dag van de week en weekend. Denk je dat het fijn is om altijd maar alleen te zijn en genegenheid, liefde en intimiteit te missen?
Doordeweeks gaat het wel omdat ik mijn aandacht kan verzetten naar mijn werk, om alleen maar weer geconfronteerd te worden met het single zijn in het weekend.
Naar de lama's en greys anatomie kijken met iemand die bij je wilt zijn klinkt geweldig...
Nee natuuriljk is dat niet fijn als je dat nooit hebt, maar je kunt toch gewoon naar de kroeg gaan? Of gaan daten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 is twee derde daarvan gescheiden en maken ruzie over hoe vaak papa de kinderen mag zien. Mama zit in de schuldsanering omdat het huis niet te verkopen is en met alle confronterende emoties die dat huis heeft wil je daar dan niet meer wonen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zo komt het dus ook bij mij over, al mijn vrienden (een stuk of 12) met uitzondering van een enkele want die is sociaal niet sterk en komt het huis niet uit hebben een vriendin of vriend en wonen al samen of zelfs in een eigen huis.
Lol.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Oh, Wat zijn we toch blij dat we het leed van liefde en affectie niet kennen
Jij had toch een vriendin hier op fok? mucha of muchacha zoiets.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:57 schreef Kper_Norci het volgende:
33 en "vrijwillig" single meldt zich, what's the problem? Oh ik zie het al.
[..]
Dat je je daardoor zo onafhankelijk voelt dat hoe langer je vrijgezel bent hoe moeilijker het zal zijn om je aan te passen aan een relatie, omdat je onafhankelijkheid een stukje minder zal worden. In welke mate minder is per persoon en relatie verschillend.
Ik ben het met je eens, maar dat gaat niet op als je nog nooit een vriendin hebt gehad. Iemand die blind is kan je ook wel vertellen dat hij zich gelukkig moet prijzen dat hij nooit verblind wordt door zonlicht of nooit bloed hoeft te zien, maar dat weegt voor hun niet op tegen het niet kennen van bepaalde gevoelens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol.
Punt blijft dat als je het niet hebt, je leven toch doorgaat en dan kun je wel jaloerzerig naar vrienden kijken, maar daar word je ook niet vrolijker van. Vroeg of laat kom je het echt wel weer tegen (en 27 is imo nog heel erg vroeg) en dan kun je nog lang genoeg genieten van alle ellende die het met zich mee gaat brengen.
Je zegt het precies goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:32 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin hier op fok? mucha of muchacha zoiets.
Niet vervelend bedoelt, maar in mijn topic destijds kwamen jullie ook als twee totaal verschillende mensen over. Toen was ik er eigenlijk al verbaast over dat jullie met zulke uiteenlopende meningen over bepaalde zaken bij elkaar konden zijn. Dat is ook de reden dat ik het mij nog herinner.quote:
Haha, grappig, terwijl we op zich op de meeste gebieden wel hetzelfde dachten. Ach, het is jammer, maar meer ook niet hoor. Als je het niet probeert weet je het nooit hč.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:40 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt, maar in mijn topic destijds kwamen jullie ook als twee totaal verschillende mensen over. Toen was ik er eigenlijk al verbaast over dat jullie met zulke uiteenlopende meningen over bepaalde zaken bij elkaar konden zijn. Dat is ook de reden dat ik het mij nog herinner.
Wel vervelend voor jullie(of misschien ook niet).
Maar ik snap niet zo goed waarom iemand van 27 geen relatie kan krijgen? Er zijn zoveel mogelijkheden, misschien moet hij gewoon een datingsite proberen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het punt van TS wel. Degenen die hier noemen dat een relatie ook niet alles is en single zijn ook lang niet slecht is, zeggen dat vanuit hun ervaring met relaties. Degene die nog nooit een relatie heeft gehad mist de ervaring om zijn situatie te kunnen relativeren.
Jij weet ook wel dat er een groep mensen is die ervan overtuigd is dat het hen nooit zal gaan gebeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom iemand van 27 geen relatie kan krijgen? Er zijn zoveel mogelijkheden, misschien moet hij gewoon een datingsite proberen.
Ja, maar dat snap ik niet meer eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat er een groep mensen is die ervan overtuigd is dat het hen nooit zal gaan gebeuren.
Of je het nou snapt of niet, het is wel zo dat zij die overtuiging hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dat snap ik niet meer eigenlijk.
Ja oke...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je het nou snapt of niet, het is wel zo dat zij die overtuiging hebben.
Datingsites ook al geprobeerd als laatste hoop maar dat was ook geen succes, na een jaar lang op 2 sites, 100en berichtjes is het nooit gekomen op een 'echte' date. En ik kies echt niet de 'supermodellen' uit, die laat ik links liggen want daar ben ik helemaal kansloos bij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom iemand van 27 geen relatie kan krijgen? Er zijn zoveel mogelijkheden, misschien moet hij gewoon een datingsite proberen.
Waarschijnlijk heb je gewoon gelijk hoor, maar ik word er zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja waarom gaan werken als je ook ontslagen kan worden, waarom eten als je ook voedselvergiftiging kan oplopen.
Relaties horen in principe bij het leven vind ik.
Heb je het ze wel eens gevraagd hoe je op ze over komt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef Kevin24 het volgende:
Ik kleed mezelf redelijk en ben nou niet super lelijk ofzo dus zal denk wel de impressie bij de vrouwen wekken dat ik een gare idioot ben ofzo, geen flauw idee.
Datingsites heb ik geprobeerd, limburgdating (niemand te bekennen) Edarling (100 mannen op de 1 vrouw) en inmiddels paiq sinds een jaartje. Paiq heeft mij wel goed geholpen want daar krijg je direct de mogelijkheid om met vrouwen te praten (niet iets wat mijn sterkste punt was, maar inmiddels erg verbeterd), maar ook inmiddels nog steeds geen date aan overgehouden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |