SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Welke schoenen had je aan? Miss dat ik je gezien heb dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef BDIL het volgende:
Net de Grapes bij Oqium gehaald nadat het was uitverkocht bij Foot Locker
Was wel heel druk in de stad, ik heb jou iig niet gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke schoenen had je aan? Miss dat ik je gezien heb dan.
Ik had deze nog steeds aan vandaag:
[ afbeelding ]
En een tnf jas
Beide plus nog even naar de film geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik jou ook niet. Was je bij dat zomercarnaval of gewoon in de stad?
Nu heb ik deze aan btw:
[ afbeelding ]
Vandaag heel veel free 2 gezien. Had zelf mijn rode free 2 aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde ook nog naar de film![]()
Heb wel een aantal goede schoenen en wat gasten met supreme caps etc gezien, daarom dacht ik dat er best een fok!er tussen kon zitten.
Sowieso veel aardige sneakers gezien. Naast veel free ook aardig wat roshe.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wat minder veel free's volgens mij. Die rode wel gezien in de straat bij de daily rush bij eenchick
hehe vind maar eens een us 14,5quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef acbs2 het volgende:
Welkom Fuse!![]()
Nu nog wachten tot ape hier ook komt. Of zit hij hier al... hmm, food for thought.
Anyway, voor de mensen die de St. Alfreds willen oppikken; krijg van meedere mensen bevestigd dat ze krap vallen. Dus 0,5 upsizen boys.
Ape, wie is Apequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef acbs2 het volgende:
Welkom Fuse!![]()
Nu nog wachten tot ape hier ook komt. Of zit hij hier al... hmm, food for thought.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nog even een wivahtje van van de week
[ afbeelding ]
Nigga stole my socksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik jou ook niet. Was je bij dat zomercarnaval of gewoon in de stad?
Nu heb ik deze aan btw:
[ afbeelding ]
Ik had zwarte Spizike's aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke schoenen had je aan? Miss dat ik je gezien heb dan.
Ik had deze nog steeds aan vandaag:
[ afbeelding ]
En een tnf jas
De Playoffs 8 worden een general release, die kan je in NL dus dagen na de releasedate nog gewoon kopen zoals je nu bv ook nog steeds de white grape en de bugs bunny 8 kan kopen. Die Black grape was een quickstrike en best wel heel limited dus das in een paar uur weg...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij de playoffs hoef ik niet te campen aangezien een maat van me heel goed is met die gasten van Oqium ( dus hopelijk houden ze een paar achterhand)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |