wat is daarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Bajskorv het volgende:
Sexy Vault. Maar vanavond gaat het los in Adam, niet bij jou thuis
Toffe wivah's!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef vault_tec het volgende:
Hoi, wivah en cadeau van mijn huisgenoot gehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkel ik, kroeg, paar maten en een kloteweek op werk. Al goed voor een straf begin van mijn weekend...quote:
cheers matequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Enkel ik, kroeg, paar maten en een kloteweek op werk. Al goed voor een straf begin van mijn weekend...
even wennen maar zit fucking chill.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef droommoord het volgende:
[..]
Toffe wivah's!
Ik had die metallica vans ook graag willen kopen, maar ben er totaal geen fan van dus dan vind ik dat zo nep. Maar is dat ook echt zo'n baseballshirt met 3/4e mouwen, ik zat laatst te overwegen om er 1 te kopen, is dat chill? Zulke 3/4e mouwen?
Thanks. Deze week was echt kut. Ik heb redelijk veel "incasseringsvermogen", maar ging echt kapot. Net het einde gehaald.quote:
sommige werk weken hakken erin. Achter je laten en aan de volgende beginnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks. Deze week was echt kut. Ik heb redelijk veel "incasseringsvermogen", maar ging echt kapot. Net het einde gehaald.
Thxquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
even wennen maar zit fucking chill.
Hehe, true. Maar dit zijn wat meer lange termijn issues. Enfin, goeieavond lui!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
sommige werk weken hakken erin. Achter je laten en aan de volgende beginnen.
Al wakker geworden uit je coma?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, true. Maar dit zijn wat meer lange termijn issues. Enfin, goeieavond lui!
Of je stuurt je paquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Zo maar eens bij de rij van oqium kijken
EBay?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Die shoezeum guy heeft weer een paar mooie auctions gedropt. Zijn aardig wat steals te vinden.
Haha nee deze keer nietquote:
is alleen nog maar 40.5 overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Haha nee deze keer niet![]()
Voor de mensen die ze nog willen (resellers) ze staan nog online op footlocker.
Ik kreeg ze niet goed besteld en geen zin om moeilijk te doen dus geen $$$$ voor mij
En ja op ebay @ don
gefeliciteerd, ga je ze dragen of doorverkopen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef flotser het volgende:
[..]
Gingen in de winkel ook akelig rap. Toch een paartje gescoord
Ik heb ze nu al aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:00 schreef droommoord het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ga je ze dragen of doorverkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |