Nice ones!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Niet basj pesten.
Cali pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef nexusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze besteld, me eerste 1300's en nu eens voor een fatsoenlijke prijs
neuh.. Heb even een tijdelijke stop. Komen ook bij woei uit dit weekend voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Bajskorv het volgende:
Wie gaan er voor de St Alfred's dit weekeinde?
BIG over Premier van DJ Finesse. Biggie over diverse Premo beats.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Deze werkt inderdaad een stuk beter. Biggie leent zich nooit zo voor remixes op de een of andere manier. Op dat kanaal Majesticcasual op youtube staan er ook een paar maar ook die zijn matig. Mocht iemand een goede Biggie remix hebben dan houd ik me aanbevolen.
Paul!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Pauller het volgende:
Fakka LB-boikies. Zomaar kan ik nog ineens inloggen.
Dat paartje van shooto heeft een toffe kleur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, £91 bezorgd. Niet slecht, verleidelijk...
[ afbeelding ]
Deze gek genoeg duurder, maar £98 is ook niet slecht.
[ afbeelding ]
Vanaf deze plaatjes zou ik voor grijs staan. Vind die blauw/roze cw een beetje kinderlijk ogen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, £91 bezorgd. Niet slecht, verleidelijk...
[ afbeelding ]
Deze gek genoeg duurder, maar £98 is ook niet slecht.
[ afbeelding ]
Nee das een soort van zee kleur met zwarte swoosh en speckled zool. Mooie kleur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Bajskorv het volgende:
Da's die onderste toch? Een keer on foot gezien in NY, was dope.
Thanzie, had een jerosneaks kloon aangemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vanaf deze plaatjes zou ik voor grijs staan. Vind die blauw/roze cw een beetje kinderlijk ogen.
Wie was/ben jij dan op lb TN-FR?
Ik zie ape nooit meer op lb bijna, eerst postte die ook op hypebeast maar daar zie ik hem ook niet meer. Miss heeft ie weer gevochten
Haha, echt? Ben jij Thanzie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Thanzie, had een jerosneaks kloon aangemaakt
Afbeelding is niet echt lekker, kleuren zijn vrij "hard" IRL. Ik vond hem wel dope, maar tot nu toe is mijn lijstje voor 2013 al vrij aardig. Heb ook weer wat op stapel staan komende week.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vanaf deze plaatjes zou ik voor grijs staan. Vind die blauw/roze cw een beetje kinderlijk ogen.
Nu herinner ik het me weer, deze cw. Nice inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee das een soort van zee kleur met zwarte swoosh en speckled zool. Mooie kleur.
Deze:quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Afbeelding is niet echt lekker, kleuren zijn vrij "hard" IRL. Ik vond hem wel dope, maar tot nu toe is mijn lijstje voor 2013 al vrij aardig. Heb ook weer wat op stapel staan komende week.
[..]
Nu herinner ik het me weer, deze cw. Nice inderdaad.
[ afbeelding ]
Wie jij dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Haha, echt? Ben jij Thanzie?
De befaamde foto:quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee das een soort van zee kleur met zwarte swoosh en speckled zool. Mooie kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |