Jawohlquote:
Meh, das minderquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Och, ik heb gisteren weer even zitten fokken en Facebooken na ruim een week niet en ik heb alweer zin om mijn telefoon tegen de muur kapot te slaan
Niet van dit topic overigens.
Of van die 15 jarigen die dan nog net hoorbaar 'sooow aso man' roepen als je niet opzij gaat en een beukje doet, maar wel met z'n 5en op een rijtje lopen en zodoende heel de straat blokkerenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Mogge
Grats Mir!!![]()
En Spees, ik beuk ook altijd door hoor, als je vantevoren je schouder schrap zet vliegen ze zo opzij/aso
Moet je er wel rekening mee houden dat je eens in de zoveel tijd een paar stuiterende duckface-scumbag-wijven achter je aan hebt die je dan gaan uitschelden enzo
ik kan nog niet zwanger zijn he, technischquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:44 schreef Incantrix het volgende:
Ohai Skjoe, ben je al misselijk?of velen moe?
Van welk topic dan wel?
Ik vind de mogelijkheid om alles op elk gewenst moment ff op mijn telefoon op te kunnen zoeken toch wel heel veel voordelen en vrijheid geven, dus in die zin zou ik het erg onhandig vinden om zonder internet te leven. En wat betreft facebook en zo kan ik me eigenlijk nooit zo heel druk maken, ik vind nog steeds niet dat ik van alles 'hoef' te reageren of te liken, dus als mensen zich daaraan zouden storen hebben ze nog altijd zelf een probleemquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog niet zwanger zijn he, technischkan het in theorie wel worden vandaag.
En van van alles. Kleine frustraties die me doen beseffen dat het leven zonder internet soms meer vrijheid geeft dan met
Ik zou in een tipi tent op een onbewoond eiland gaan wonenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog niet zwanger zijn he, technischkan het in theorie wel worden vandaag.
En van van alles. Kleine frustraties die me doen beseffen dat het leven zonder internet soms meer vrijheid geeft dan met
Volgens mij kun je heul boos kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh die 15 jarige kat op m'n vuilniszak wijven hebben mij nog nooit commentaar gegeven. Misschien zie ik er eng uit?
ik zeg ook, soms.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind de mogelijkheid om alles op elk gewenst moment ff op mijn telefoon op te kunnen zoeken toch wel heel veel voordelen en vrijheid geven, dus in die zin zou ik het erg onhandig vinden om zonder internet te leven. En wat betreft facebook en zo kan ik me eigenlijk nooit zo heel druk maken, ik vind nog steeds niet dat ik van alles 'hoef' te reageren of te liken, dus als mensen zich daaraan zouden storen hebben ze nog altijd zelf een probleem
Ik word ook nooit aangesproken door van die fondsenwervers. Brum ook niet meer als hij met mij is. Volgens mij ben ik echt engquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij kun je heul boos kijken
Dat ja. Gotta love itquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of van die 15 jarigen die dan nog net hoorbaar 'sooow aso man' roepen als je niet opzij gaat en een beukje doet, maar wel met z'n 5en op een rijtje lopen en zodoende heel de straat blokkeren
Ik heul vaakquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word ook nooit aangesproken door van die fondsenwervers. Brum ook niet meer als hij met mij is. Volgens mij ben ik echt eng
Ja ditquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
De irritantste mensen zijn wel die op een station. Waar 80% van de mensen haast heeft. En die gaan dan voor je lopen en blijven doorgaan, sterf
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb wel eens een klembordje meegenomen naar de stad met een aanvraagformulier voor een lijfrenteverzekering erop. En als ze je dan vragen of je even hebt datding uit je tas trekken en dan zeggen dat je tijd zat hebt en vragen of ze wel eens over hun pensioen nagedacht hebbendie hoofden zijn priceless
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb wel eens een klembordje meegenomen naar de stad met een aanvraagformulier voor een lijfrenteverzekering erop. En als ze je dan vragen of je even hebt datding uit je tas trekken en dan zeggen dat je tijd zat hebt en vragen of ze wel eens over hun pensioen nagedacht hebbendie hoofden zijn priceless
Ermahgerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Zo, het mag wat kostenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
6VWOgaat voortaan met aardrijkskunde naar NYC. FML
Wij hadden geen gymnasium op de school toen ik er op zat. Maar voor Atheneum was in de 5e verplicht naar Parijs, verder kon je vanaf de derde ieder jaar op skireis en ik ben in de 4e naar Wenen-Boedapest geweest. Maar die waren dus tijdens de vakanties en vrijwillig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo, het mag wat kosten
Ik had een pauperschool, wij gingen nooit ergens leuks heenKwam ik op de TU en had iedereen het over 'de Rome reis van Latijn' of 'de Athene reis van Grieks'. Wij gingen naar Archeon
Ah, dagje Parijs hadden we wel inderdaad. En Sea Life in Scheveningen, yeahquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hadden geen gymnasium op de school toen ik er op zat. Maar voor Atheneum was in de 5e verplicht naar Parijs, verder kon je vanaf de derde ieder jaar op skireis en ik ben in de 4e naar Wenen-Boedapest geweest. Maar die waren dus tijdens de vakanties en vrijwillig.
Ook was er nog een Rome reis maar dat wilde ik niet omdat ik tijdens Wenen-Boedapest al zoveel kerken had gezien![]()
Op de havo ging je naar Grau als verplichte reisGezellig wadlopen. En het vmbo moest wel weer naar Parijs
Wij hebben ook drie jaar zelf een kamp georganiseerd als atheneum klassenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, dagje Parijs hadden we wel inderdaad. En Sea Life in Scheveningen, yeah![]()
En havo 4 mocht elk jaar op kamp want dat was zo'n 'moeilijk jaar', want doorstromende mavo 4 mensen kwamen erbij en terugstappende vwo 3 mensen, dus dan was dat een manier om iedereen elkaar te laten kennen in de nieuwe klassen. Maar wij waren daar als vwo 4 niet mee eens, maar wij mochten niet op kamp.
Ja, of nou, als we het zelf zouden regelen. Inclusief begeleidende leraren regelen en wat culturele dingen om te doen. Uiteindelijk zijn we dus wel geweest en alles perfect geregeld![]()
En vanaf het jaar erop mocht vwo 4 met havo 4 mee op kamp
Ja Rome en Athene reis voor klassieke talen. Parijs voor Frans, Berlijn voor Duits, Londen voor Engelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo, het mag wat kosten
Ik had een pauperschool, wij gingen nooit ergens leuks heenKwam ik op de TU en had iedereen het over 'de Rome reis van Latijn' of 'de Athene reis van Grieks'. Wij gingen naar Archeon
Tijdens de carnavalsvakantie nog welquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
En skireis idd maar daar ben ik niet meegeweest. Leek me echt niet leuken was in de vakantie
ja doei
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tijdens de carnavalsvakantie nog wel![]()
Whut?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Plus ik vond het achterlijk dat we allemaal spullen zouden moeten kopen voor 1x
Neh je kon alleen schoenen en ski's huren, kleding moest je zelf regelen. How about no.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Whut?Onee bij onze reis zat dat er allemaal bij
Oh zo ja kleding moest je zelf regelen ja, maja als je eenmaal bent geweest ga je volgens mij wel vaker op skivakantie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh je kon alleen schoenen en ski's huren, kleding moest je zelf regelen. How about no.
Als je geld zat hebt wel ja, voor mij zou het gewoon pure geldverspilling geweest zijn. Dus dan maar niet. Het leek en lijkt me nog steeds niet leuk trouwensquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh zo ja kleding moest je zelf regelen ja, maja als je eenmaal bent geweest ga je volgens mij wel vaker op skivakantie.
Wij zijn toen op kamp naar Maastricht geweest. Kanoën over de Maasquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hebben ook drie jaar zelf een kamp georganiseerd als atheneum klassen(twee kleine klassen
).
Leraren gingen super graag mee hahaGingen we naar België waar de scouts ook meestal heen gaan, samen koken, hele avond singstar, een leraar nam altijd zijn golfspullen mee
![]()
En we mochten ook altijd de honkbalknuppels van school lenen en alles.
Oja en een griezeltocht door de bossen![]()
Was altijd super leukSnap eigenlijk niet dat die leraren hun vrije weekend gewoon opgaven om met ons mee te gaan. Schijnbaar waren wij super leuk
Wij hebben ons de eerste avond compleet misdragen op die camping. Velen drank en daarna meen ik me iets van een kampvuur te herinneren, maar vooral een hoop zwarte gaten en nierkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja met biologie naar Texelmongolen veel fietsen en ik had niet eens biologie einz
Ski vakantie trekt mij ook echt helemaal nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je geld zat hebt wel ja, voor mij zou het gewoon pure geldverspilling geweest zijn. Dus dan maar niet. Het leek en lijkt me nog steeds niet leuk trouwens
Ik vind het ook gewoon geen vakantie. Het enige dat je ziet is sneeuw en bergen en een dorpjequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ski vakantie trekt mij ook echt helemaal nietIk associeer het ook met mensen met geld te veel, want voor velen is het een extra vakantie, buiten de zomervakantie om
Maar met mijn gebrek aan evenwicht is skiën of snowboarden volgens mij echt niet tof
Voor de meesten die naar zoiets gaan, gaat het vooral om de apres-ski volgens mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon geen vakantie. Het enige dat je ziet is sneeuw en bergen en een dorpje![]()
Ik wil dingen zien en doen als ik ergens heen ga, anders vind ik het geldverspilling![]()
Er zijn oprecht mensen die skien leuk vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor de meesten die naar zoiets gaan, gaat het vooral om de apres-ski volgens mij
Ja klopt, die mensen bestaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn oprecht mensen die skien leuk vinden.
Maar ik heb het nooit gekund en ook nooit leuk gevonden.
Vaak ook mensen die het niks vinden om op een zonvakantie te gaan
Uhm, bij mij op de school kon je dus al vanaf de brugklas iedere maand een paar euro opzij leggen. Je weet namelijk dat die reis eraan komt dus dat vind ik eigenlijk maar een slechte smoesquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar wij hadden dus echt maar bedroevend weinig tripjes als ik dat zo hier lees, wij hadden echt niet voor elk vak een bijpassende reis of zo
Archeon bij Latijn was ook alleen maar omdat er zoveel mensen begonnen te zeuren dat mensen op andere scholen allemaal naar Rome mochten. Maar bij ons op school vonden ze het niet kunnen om een reis aan te met een eigen bijdrage en dat er dan mensen zijn die dat niet kunnen betalen en dan niet meekunnen. Dus dan mag er gewoon niemand weg. Ergens een beetje te begrijpen, maar echt niet tof als je dan vervolgens hoort HOEveel andere scholen allemaal doen
Ehm, Parijs was bij ons 1 dagquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm, bij mij op de school kon je dus al vanaf de brugklas iedere maand een paar euro opzij leggen. Je weet namelijk dat die reis eraan komt dus dat vind ik eigenlijk maar een slechte smoes
Nu was Parijs niet zo duur (met de bus en sowieso goedkoper dan Rome) iets tussen de 300 en 400 euro voor 4/5 dagen met het eten erbij.
Rome was wel in de 600 euro maar dat was ook een vliegreis en je moet toch best veel dingen betalen.
Maar als je weet dat je dan 5 jaar de tijd hebt om te sparen vind ik dat geen excuus.
Ik kan me niet herinneren dat wij er veel voor moesten betalen. De uitwisseling was ook verplicht.. En het was uitwisseling, dus we sliepen bij elkaar in huis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar wij hadden dus echt maar bedroevend weinig tripjes als ik dat zo hier lees, wij hadden echt niet voor elk vak een bijpassende reis of zo
Archeon bij Latijn was ook alleen maar omdat er zoveel mensen begonnen te zeuren dat mensen op andere scholen allemaal naar Rome mochten. Maar bij ons op school vonden ze het niet kunnen om een reis aan te met een eigen bijdrage en dat er dan mensen zijn die dat niet kunnen betalen en dan niet meekunnen. Dus dan mag er gewoon niemand weg. Ergens een beetje te begrijpen, maar echt niet tof als je dan vervolgens hoort HOEveel andere scholen allemaal doen
Wij gingen met de bus naar Brussel om vanuit daar naar Milaan te vliegenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef megamandy het volgende:
Oja en we namen ook altijd Belgische bussen want die houden ze minder aan dan Nederlandse bussen op de snelwegen of bij grenzen![]()
Hoewel richting Hongarije wel de Duitse Herders de bus inkwamen, allemaal onze ID kaart moesten laten zien. Dat was zo spannend![]()
En daarna allemaal eruit om bij een wisselkantoor je euro's te wisselen
Op de uni hadden wij ook geen reizen. Of je moest je bij een studievereniging aanmelden of zo, dan kon je via hun inschrijven op reizen en excursies met eigen bijdrage. Maar bij de studiereis moet je bijvoorbeeld een case studie doen voor een bedrijf dat de reis sponsort, dus dan betaal je deels in natura, ook wel een goed systeemquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij er veel voor moesten betalen. De uitwisseling was ook verplicht.. En het was uitwisseling, dus we sliepen bij elkaar in huis.
Maar Biologie was het enige vak met een bijpassend tripje bij ons hoor.
Op het HBO hebben we ook nog een reis gehad trouwens.
Prachtig, je druk maken om de geur van ballonnen en dat vervolgens in plaats van gewoon zeggen op feestboek pleurenquote:Lieve persoon van *huisnummer*, gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad? Zou je dan nu alsjeblieft die slinger ballonnen weg willen halen? Ze zijn prachtig, maar niet heel fijn. Mijn kamer stinkt naar rubber, ik kan mijn raam niet open doen en ik ben het geluid van piepend plastic nu wel zat. Hang die mooie versiering dus maar in je eigen kamer of in de gang of waar dan ook. Of misschien uit het raam van de keuken, want daar slaapt toch niemand onder. Dankjewel!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Prachtig, je druk maken om de geur van ballonnen en dat vervolgens in plaats van gewoon zeggen op feestboek pleuren![]()
Je bent je fiets daar alleen zo kwijt volgens mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoop niet dat je het vervelend vind Bami, maar ik vind het echt een schitterende goerp![]()
Ja, door "nieuwe nederlanders"quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je bent je fiets daar alleen zo kwijt volgens mij
Komt dit van een pro-ana-site?quote:
Hier was ze het ook niet mee eens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolwat
En Beyoncé wilde niet dat h&m bewerkte foto's gebruikte?
Is al een soort relletje ja, dat ze bij Cavalli toch flink wat gefotoshopt hebben aan Beyonce...quote:
nee dit is een officiele fotoquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt dit van een pro-ana-site?
Dit..quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier was ze het ook niet mee eens.
Iddquote:
Rechts is een heel andere jurk zoquote:
Hoezo? benen van twee meter met een 10 cm doorsnede zijn normaal toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hoe de menselijke anatomie werkt
Ja dat vooral denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hoe de menselijke anatomie werkt
IK ZIE EEN TET!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk en op zich is het begrijpelijk dat bij een fashion sketch het beeld mooier wordt gemaakt dan het uiteindelijke plaatje. Dat hoort nu eenmaal zo. Ik vind het ook supermooi vaak.
[ afbeelding ]
Maar die van Byoncé is bij lange na geen sketch meer
Wij hebben ook een campusfeestboekgroep. Die staat vol met aangekondigde feesten en velen gratis bier en komt alles.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoop niet dat je het vervelend vind Bami, maar ik vind het echt een schitterende goerp![]()
Hendig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dit was een automagische meting![]()
Ik twijfel altijd heel erg wanneer ze vragen of het zus of zo beter is. Liever dat een apparaat gewoon ff een scan doet
Jep ik ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hendig!
Ik vraag standaard nog een keer om het vorige glaasje en dan nog een keer voor de zekerheid voordat ik aangeef welke beter is
Dit ja. Oogtests, velen ervaring ondertussen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hendig!
Ik vraag standaard nog een keer om het vorige glaasje en dan nog een keer voor de zekerheid voordat ik aangeef welke beter is
Jep, hier ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Oogtests, velen ervaring ondertussen.
Dat is naar zo'n ballon kijken? Dat is niet zo goed als zo'n handmatige meting, tenzij de apparatuur verbeterd isquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dit was een automagische meting![]()
Ik twijfel altijd heel erg wanneer ze vragen of het zus of zo beter is. Liever dat een apparaat gewoon ff een scan doet
quote:De diploma-uitreikingen in Rotterdam worden allemaal uitgesteld. Tot eind juni worden er geen eindexamendiploma's in het voortgezet onderwijs uitgereikt.
Ja die meting kwam dus toch nogquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hendig!
Een kwartje hoeft niet per se heel veel uit te maken, bij mij wijzigen ze de sterkte vaak niet eens als er maar een kwart verschil uitkomt ten opzichte van de vorige keer. Tenzij ik aangeef dat ik zelf merk dat ik minder goed zie. Want een kwart verschil kan ook te maken hebben met vermoeidheid of zo. Maar dat weet je zelf meestal wel in te schatten, of je al langer problemen hebt met goed zienquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die meting kwam dus toch nog
Maar nu blijkt dus inderdaad dat mijn bril helemaal niet goed is. Die is -2 terwijl net dus -1.75 is gemeten. Dus het was wel een nuttige trip naar de opticien. Nu nog kijken bij welke bril (Ik heb er twee) Ik de glazen laat wijzigen.
Ik heb zoveel lampjes in m'n oog gehad dat zelfs die me niet meer boeit. En alles in sepia zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jep, hier ook
Alleen dat lampje wat ze altijd gebruiken om de lens eens goed te bekijken in je oog vind ik irritant. Voor de rest kan de oogtest me niet zoveel boeien eigenlijk. Alleen irritant om in te plannen meestal want ik kan alleen op zaterdag en die zit altijd heel snel vol
Ik hoef niet te kiezen hoor, als ik geen verschil zie dan zeg ik dat ook gewoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik zie vaak gewoon GEEN verschil, maar dan moet je toch kiezen
Oh, dat verschilt bij mij daadwerkelijk af en toe. Tenminste, toen m'n sterkte nog echt varieerde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen hoor, als ik geen verschil zie dan zeg ik dat ook gewoon
Soms vragen ze ook niet welke beter is maar of dit glaasje beter is of gelijk
Ik snap alleen die tekst in dat groene en dat rode vlak niet, een van die 2 zou duidelijker moeten zijn. Dat verschil zie ik eigenlijk nooit
Ik ben wel een beetje gevoelig daarvoor, ik word echt heel makkelijk verblind in het donker. Dus in het donker rijden vind ik ook niet zo heel fijn om te doen. Maar getinte ruiten in de auto helpen wel supergoed om de lampen van alles wat achter je rijdt niet te laten verblindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zoveel lampjes in m'n oog gehad dat zelfs die me niet meer boeit. En alles in sepia zien.En op zich wel handig met 's nachts autorijden ook, licht van tegenliggers is gewoon geen issue.
Ik heb het soms wel, maar meestal zie ik gewoon echt geen verschil. De eerste keer dat ik dat vlak kreeg keek ik ook echt zo van wtf moet ik hiermeequote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat verschilt bij mij daadwerkelijk af en toe. Tenminste, toen m'n sterkte nog echt varieerde.
Recht achter me ben ik ook geen fan van, maar binnenspiegel kiepen werkt vaak voldoende. Maar ik heb ook écht heel veel lampjes in m'n mik gehad vroeger.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gevoelig daarvoor, ik word echt heel makkelijk verblind in het donker. Dus in het donker rijden vind ik ook niet zo heel fijn om te doen. Maar getinte ruiten in de auto helpen wel supergoed om de lampen van alles wat achter je rijdt niet te laten verblinden
Ahaaaaaquote:Rood/groen test
De rood/groen test, met zwarte letters in een rood en een groen vlak, is bedoeld om te bepalen of iemand een positieve of een negatieve oogafwijking heeft. Ook deze test wordt normaalgesproken gebruikt samen met een set lenzen die de opticien instelt tot je rood en groen even duidelijk ziet.
De werking van deze test is erop gebaseerd dat groen licht in lenzen en het oog sterker gebroken wordt dan rood licht. Hierdoor is het zo dat als de zwarte letters op het groene vlak duidelijker zijn, er meer plus in het brillenglas zou moeten om scherp te zien. Zijn de letters op het rode vlak duidelijker, dan moet er meer min komen.
Dan heb ik blijkbaar de goede sterktequote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Verklaart meteen waarom ik er vroeger meer verschil in zag.
Prisma'squote:Op donderdag 13 juni 2013 16:41 schreef Maisnon het volgende:
ik vind het zo maf dat sommige glazen heel erg het beeld vervormen horizontaal of verticaal
Dat is voor je oogdruk toch? Ik vergeet dat steeds te vragen maar die ziekte waardoor je blind wordt wat met je oogdruk te maken heeft zit aan 2 kanten van de familie, oepsquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
Die pufjes in je oog zijn irritant. Ik schoot elke keer in de lach
Rood is veel minder duidelijk voor mij iig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen hoor, als ik geen verschil zie dan zeg ik dat ook gewoon
Soms vragen ze ook niet welke beter is maar of dit glaasje beter is of gelijk
Ik snap alleen die tekst in dat groene en dat rode vlak niet, een van die 2 zou duidelijker moeten zijn. Dat verschil zie ik eigenlijk nooit
Glaucoom?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is voor je oogdruk toch? Ik vergeet dat steeds te vragen maar die ziekte waardoor je blind wordt wat met je oogdruk te maken heeft zit aan 2 kanten van de familie, oeps
Toen ik wat op de filmpjes rechts drukte kwam ik hierop:quote:
jij loopt stage op Ibn Ghaldoun?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:30 schreef Diconnected het volgende:
mijn stageschool had 100% vwo geslaagd, havo 94% en vmbo 98%
Allemaal examens gekochtquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:30 schreef Diconnected het volgende:
mijn stageschool had 100% vwo geslaagd, havo 94% en vmbo 98%
Moet je even op de webshop kijken, volgens mij hebben we 1 model in de collectie maar die schoen hebben wij zelf niet in de winkel. Dus moet je even via internet bekijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:27 schreef Diconnected het volgende:
mandyyyy hebben jullie die bloemetjes docs bij sacha?
Pic!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Als een ekten Henka in je beha en armypants op je terras een biertje drinken
En dan die dikke moeder ernaast die zegt dat ze niet mag etenquote:
nope, in Leidenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij loopt stage op Ibn Ghaldoun?
velen dank!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
Dico als je op deze link klikt, kom je dan bij alle docs uit? https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen
Zo niet, gewoon dr. martens in de zoekbalk intikken links
Godver wat zit je er heerlijk bij daarquote:
Dat hoort als je getrouwd bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nou he! Ben ook al 8 kilo aangekomen hier gok ik
true.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hoort als je getrouwd bent
Je moet ook nog je haar korter knippen en een rode kuif verven. Genoeg te doenquote:
Ja daar moet je wel mee opschieten, weet je hoe lang de voorbereiding daarvoor duurt?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Luizenpluizen. Het hogere doel des levens
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaalscheren is anders best efficiënt tegen luizers.
Wel een stuk effectiever dan al die stomme luizenzakkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat wordt gewoon verplicht schooltenue.
playmobil haarquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel zoiets ook best zielig is![]()
[ afbeelding ]
Maar zij is volwassen, zij heeft er zelf voor gekozen. En dat maakt het eigenlijk nog erger
en, waar gaat het deze keer over?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
En als je net als ik de nieuwe Dan Brown leest maakt het je toch niet meer uit wat ze met je nageslacht doen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
playmobil haar![]()
dan nog een lange spijkerrok erbij, brilletje op en een Human Nature jas aan en klaar is Greta
dat kapsel had ons mam ook in 1978quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel zoiets ook best zielig is![]()
[ afbeelding ]
Maar zij is volwassen, zij heeft er zelf voor gekozen. En dat maakt het eigenlijk nog erger
yep, de mijne ook bedenk ik me nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kapsel had ons mam ook in 1978
Mijn moeder had een uit de hand gelopen permanent zodat het een soort afro werdquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kapsel had ons mam ook in 1978
ik doe niet aan Dan Brown, dus dat komt dan prima uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lees zelf maar, ik doe niet aan spoilers
oh, bij ons had papa de Afro. Tot ie in het leger gingquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een uit de hand gelopen permanent zodat het een soort afro werd
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:14 schreef Molo het volgende:
dat je zo een brief open rukt van de bank, je de tering schrikt omdat je betaalachterstand e.d. hebt voor de hypotheek bla bla bla, problemen, je zit te briesen omdat het echt niet kan kloppen en het dan een brief voor buren verderop blijkt te zijn die verkeerd bezorgd is
Ermagerd en dat straks met een strak gezicht bij hun inleverenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:14 schreef Molo het volgende:
dat je zo een brief open rukt van de bank, je de tering schrikt omdat je betaalachterstand e.d. hebt voor de hypotheek bla bla bla, problemen, je zit te briesen omdat het echt niet kan kloppen en het dan een brief voor buren verderop blijkt te zijn die verkeerd bezorgd is
maar dat was mid-eighties toch wel? Met groene oogschaduw?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een uit de hand gelopen permanent zodat het een soort afro werd
ben nu wel benieuwd wanneer het bordje te koop in de tuin verschijnt daarquote:
Vaders heeft hetzelfde haartype als ik, daar krijg je met de beste wil van de wereld geen afro inquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, bij ons had papa de Afro. Tot ie in het leger ging
dat heb ik eerder wel gedaan met een andere buurman (niet de gluurman helaasquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd en dat straks met een strak gezicht bij hun inleveren
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat was mid-eighties toch wel? Met groene oogschaduw?
ik denk dat hij het verkapt uit maaktquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:16 schreef megamandy het volgende:
Dat je vriendje zo een link doorstuurt van facebook met alleen eronder omg. Dat die link het dan niet doet maar hij verder ook niet meer reageert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
dat je nog in die fase van je relatie zit dat je gespannen wordt van het feit dat ze soms een half uur, of zelfs een halve dag niet reagerenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:16 schreef megamandy het volgende:
Dat je vriendje zo een link doorstuurt van facebook met alleen eronder omg. Dat die link het dan niet doet maar hij verder ook niet meer reageert
Lee Towers bril en dan grijs sluik haar en van die platgedrukte honden oren (net als Jeff Alberts) eronderquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vaders heeft hetzelfde haartype als ik, daar krijg je met de beste wil van de wereld geen afro in. Hij had wel net wat langer haar (als in voorbij de oren
) en dan een Lee Towers-bril
die van mij is er vanavond niet, heerlijk, die rustquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je nog in die fase van je relatie zit dat je gespannen wordt van het feit dat ze soms een half uur, of zelfs een halve dag niet reageren![]()
lee towers brillenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vaders heeft hetzelfde haartype als ik, daar krijg je met de beste wil van de wereld geen afro in. Hij had wel net wat langer haar (als in voorbij de oren
) en dan een Lee Towers-bril
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat hij het verkapt uit maaktHij zat toestraks ook al, ik moet je iets vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan verder niets zeggen, maar dat je wel zo zit megatoby is aan het typen....
En dan uiteindelijk zeggen ik hou van jou, mhuahahahaNou eerder de nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je nog in die fase van je relatie zit dat je gespannen wordt van het feit dat ze soms een half uur, of zelfs een halve dag niet reageren![]()
Dit zou ik bij iedereen hebben en de link zou niet werken
吴 曼 迪
Mijn vader is nog steeds niet grijsquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lee Towers bril en dan grijs sluik haar en van die platgedrukte honden oren (net als Jeff Alberts) eronder![]()
omnomnom!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef Diconnected het volgende:
hongeerrrrrrrrrrr ik ga de vissticks maar in de pan gooien :v
ja ermnermquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
omnomnom!
ik eet maar weer burrito's, alleen opwarmen maar, wel score, lekker snel klaar zo
als dat bij mijn schoonmoeder zo staat "is aan het typen", leg ik mijn telefoon maar weg, meestal is ze pas 10 minuten later klaar met matig kort berichtje zonder enige interpunctie ook nogquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij zat toestraks ook al, ik moet je iets vertellen.
En dan verder niets zeggen, maar dat je wel zo zit megatoby is aan het typen....
En dan uiteindelijk zeggen ik hou van jou, mhuahahaha
[..]
Nou eerder de nieuwsgierigheidDit zou ik bij iedereen hebben en de link zou niet werken
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
als dat bij mijn schoonmoeder zo staat "is aan het typen", leg ik mijn telefoon maar weg, meestal is ze pas 10 minuten later klaar met matig kort berichtje zonder enige interpunctie ook nog
misschien heb je je moeders genenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vader is nog steeds niet grijs
octopus/inktvis a la plancha al gegeten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga mezelf naar een vistaveerne in vassiliki laten rijden
Ik heb precies hetzelfde haar als mijn vader, ik vind het niet meer dan rechtvaardig dat ik dan ook niet grijs word voor m'n 60equote:Op donderdag 13 juni 2013 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien heb je je moeders genen![]()
Fred is wel grijs toch? doe hem eens zo'n bril op
zie je, is hij toch stiekem FusionFreak!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde haar als mijn vader, ik vind het niet meer dan rechtvaardig dat ik dan ook niet grijs word voor m'n 60e![]()
En Fred is ook niet grijs. Ik ben jaloers op zijn haar. Het is dik, glanst en groeit heel snel
the FF plot thickens...quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde haar als mijn vader, ik vind het niet meer dan rechtvaardig dat ik dan ook niet grijs word voor m'n 60e![]()
En Fred is ook niet grijs. Ik ben jaloers op zijn haar. Het is dik, glanst en groeit heel snel
neen wel ander soort zeetuig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
octopus/inktvis a la plancha al gegeten?![]()
![]()
![]()
mijn favo zeevoer
FF is wel grijsquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je, is hij toch stiekem FusionFreak!![]()
![]()
![]()
ik ben echt zo grijs man, nu niet eens alleen maar zo'n "Rogue" (van X-men) pluk in het midden, maar het begint ook aan mijn slapen te komen, al "lijkt" het nu blond
lekker hoor! Jaloers!quote:
yep, dat absoluut. Nou helpt een scheiding en allemaal jonge chickies neuken ook niet echt, maar goed, dit gun ik hem en haar nou ook weer niet...quote:
serieus? ik vind dat spul meestal niet te knagen en veel te zoet. Maar misschien weten ze daar wél hoe je het klaar moet maken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wel velen baklava ermahgerd, nieuwe verslaving
Ermnermnermquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wel velen baklava ermahgerd, nieuwe verslaving
wij hadden 12/13 graden op vakantie manquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, jij gaat anders ook vaak zat toch?maar zal ik zeker doen
het is bladerdeeg met noten en honing. Mierzoet. Moet t ook met mate eten en zeker niet als maaltijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? ik vind dat spul meestal niet te knagen en veel te zoet. Maar misschien weten ze daar wél hoe je het klaar moet maken?
dat doet niks af aan het voedselquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
wij hadden 12/13 graden op vakantie man
in nederland skippen ze vaak de honing (gewoon suikersiroop) en de noten (gewoon andere matige bende erdoor doen)quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is bladerdeeg met noten en honing. Mierzoet. Moet t ook met mate eten en zeker niet als maaltijd
docs, moeten die aan de voorkant bij het passen "ruim" zitten of mag je de voorkant nét voelen met je grote teen?quote:
ja hier moet je ook oppassen, sommige restaurants verkopen ook prefab magnetron rotzooi. Maar indien vers is het goddelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
in nederland skippen ze vaak de honing (gewoon suikersiroop) en de noten (gewoon andere matige bende erdoor doen)![]()
als diner baklava lijkt me wel een mooie bestelling ja
nee voedsel was wel zeer goed, veel octopus en stierenstaart en weet ik het wat gegetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet niks af aan het voedsel
Maar dat is wel uitermate matig
Eigenlijk moet je de voorkant niet aanraken met de tenen. Maar ik merk wel dat ik soms met lopen er echt net tegenaankom.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
docs, moeten die aan de voorkant bij het passen "ruim" zitten of mag je de voorkant nét voelen met je grote teen?
en ik kreeg hier al excuses van de locals omdat het maar 24 graden wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
nee voedsel was wel zeer goed, veel octopus en stierenstaart en weet ik het wat gegeten
het was kouder dan in de winter daar.... en die mensen heel leuk "over anderhalve week wordt het beter", uhmmm ja, dan gaan wij net weg
ja dat dacht ik al, maar dacht, even vragenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de voorkant niet aanraken met de tenen. Maar ik merk wel dat ik soms met lopen er echt niet tegenaankom.
Maar als je constant de voorkant raakt en het ook vervelend aanvoelt zou ik gewoon een maat groter pakken.
Een schoen heeft meestal aan de voorkant namelijk een kapsel zitten waardoor het in model blijft, daar zal het dus niet uitweiden.
"sorry voor het weer mevrouw, sorry, het spijt ons, we zullen het nooit meer doen"quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik kreeg hier al excuses van de locals omdat het maar 24 graden was
Heb je korting geeist?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik kreeg hier al excuses van de locals omdat het maar 24 graden was
Ik ben gek op pistache maar baklava krijg ik echt niet weg. Zoet! !quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is bladerdeeg met noten en honing. Mierzoet. Moet t ook met mate eten en zeker niet als maaltijd
dan ga je naar die in Rotterdam, opgelost, slotjequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef megamandy het volgende:
Eigenlijk wil ik binnenkort weer bij Bazar gaan etenNu ben ik de 27e in Amsterdam maar ik ben dan helemaal alleen
Als het op een zaterdag geweest had Megatoby mee kunnen gaan
Jamaar ik kom niet in Rotterdam de komende tijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
dan ga je naar die in Rotterdam, opgelost, slotje
wel moeilijk lekker daar he?
Koekela?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar ik kom niet in Rotterdam de komende tijd
Maar jaze hebben daar ook zo'n lekkere appeltaart in Rotterdam, maar die komt volgens mij van een andere bakker uit de buurt
Heb het even opgezocht, Dudok.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Koekela?
Da's dé taartjeswinkel van Rotterdam, echt, zoooo lekker!
Oh das minder, ook lekker, maar Koekela is echt veel lekkerderquote:
En ze zeggen overal dat het de lekkerste appeltaart van Nederland isquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh das minder, ook lekker, maar Koekela is echt veel lekkerder
ja, dat kun je roepen toch? Gerucht gaat zelfs dat de dame die Koekela is begonnen de Dudok appeltaart heeft bedachtquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ze zeggen overal dat het de lekkerste appeltaart van Nederland is
Ermahgerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die een na laatste "reep" is echt het lekkerste koekje wat ik ooit ergens heb gekregen, jamm!
Ja in Maastricht ligt ook zo'n patisserie , potverdoriequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Molo het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk geen supermarkt/simpele bonbons en koekjes waardeer sinds ik beter ken
Ach, alleen maar beter voor de lijn![]()
en ik woon niet heel dichtbij Koekela, das ook maar beter ook
Is nu wel iedereen welkom?quote:
ja, soms is dat maar goed ook iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja in Maastricht ligt ook zo'n patisserie , potverdorieGelukkig is het meestal gesloten als ik er langsloop om te werken.
want das was vorige keer niet zo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is nu wel iedereen welkom?
Want dan doe ik mee, plaatjes zijn erg overtuigend
lekker lekker! Met wat erin?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik ga dalijk een poging doen om een quiche te maken.
Wat er over isquote:
oh zo, ach, het was gewoon pizza vretten bij Sjaan thuis en voor mij een half daggie winkelen in A'dam in mijn uppie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja maar dat de helft er niets van afweetDan kun je ook niet komen nee
Nee, afgelopen maandag nietquote:
klinkt als goeie shitquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat er over isSowieso wel tonijn, courgette heb ik nog een stukje van, beetje tabasco over de tonijn, champignons, misschien even tomaat droogdeppen.
En de standaard dingen, kaas, room, ei.
dat was toch heul geen meet joh, dat was gewoon honderd miljoen keer uitgesteld pizza vretten, geen meetquote:
Ja alleen kut dat overal andere hoeveelheden staat voor het aantal eieren/room of creme fraiche of wat dan ookquote:
knal je er extra eieren doorheen i.v.m. vocht uit de champignons en courgette, dan zit je zoberzo goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja alleen kut dat overal andere hoeveelheden staat voor het aantal eieren/room of creme fraiche of wat dan ook
Nu heb ik megatoby 1 bakje room mee laten nemen en ben ik nu weer eigenlijk bang dat het te weinig gaat zijn
OKquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
knal je er extra eieren doorheen i.v.m. vocht uit de champignons en courgette, dan zit je zoberzo goed
ik doe zelf altijd max. 1 bakje room, vaak minder.
ja zou ik wel doen, das ook lekkerder, even kort op hoog vuur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
En misschien slim om de groente ook al even te bakken, niet? dan kan ik er ook wat knoflook bij gooien en een uitje.
Het halve topic was er en jullie gingen er hier uitgebreid over pratenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
dat was toch heul geen meet joh, dat was gewoon honderd miljoen keer uitgesteld pizza vretten, geen meet
ja dat had ik door, maar ik snap niet zo goed waarom. Je hoeft toch niet altijd met iedereen af te spreken? Anderen zien elkaar toch ook weleens buiten Fok om?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het halve topic was er en jullie gingen er hier uitgebreid over praten. Dat was gewoon een selectieve meet.
Mijn opmerking was ook een weinig subtiele steek onder water omdat ik de manier waarop die meets in Amsterdam gaan een beetje apart vind. Maar dat kan heel goed aan mijn gebrek aan sociale competenties liggen.![]()
Maar anyway, een meet met iedereen die wil en taart (beide varianten) ben ik altijd voor in
die kun je best vast snoeren in een kinderwagen en het handje vastmaken aan een zak chipsquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:17 schreef Incantrix het volgende:
Hoor ik daar taart??op maandag ben ik vrij ook, zit alleen wel met peuter en baby dan
Schaar, er zijn toch wel vaker minimeets-achtige dingen waarbij niet zomaar iedereen automagisch is 'uitgenodigd'? No biggy lijkt me, je bent toch niet verplicht altijd met iedereen af te spreken zeg maar?
dat is een student en die heeft OV, net als Dico.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet ook niet waarom die Amsterdam-meets me zo irriteren. Misschien omdat het zo vaak gebeurd. Misschien omdat er zo breeduit over in de topics over wordt gepraat. Misschien omdat er naar mijn mening schijnheilig over wordt gedaan. Want achteraf is iedereen welkom en het is geen meet en dat soort dingen.
Een toevallige bijeenkomst is het niet, want Spees komt ook niet bepaald vanaf dichtbij. De manier waarop is het denk ik. Ik weet het ook niet.
Ik begrijp het gewoon niet helemaal en waarschijnlijk zal het allemaal aan mij liggen, dat is meestal zo bij sociale situaties.
Loller, help je me met de oudste? Die is niet meer zo makkelijk te overmeesteren, bijna 20 kilo ongeremde peuter (mét hypermobiliteit ook nog! WIN!), ik wens je succesquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die kun je best vast snoeren in een kinderwagen en het handje vastmaken aan een zak chips
Sowieso heeft IEDEREEN wel iets meer met een aantal personen als met andere personen. Sommige mensen van hier heb ik geen behoefte aan om vaak te zien of om apart mee af te spreken,met anderen wel, opgelostquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is een student en die heeft OV, net als Dico.
we waren met zijn zes aan het pizza kanen, waarom is het een probleem? ik vind dat je moeilijk doet om niets, serieus
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog geen uitslag van mijn laatste tentamen huuu.
jij snapt 'mquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Loller, help je me met de oudste? Die is niet meer zo makkelijk te overmeesteren, bijna 20 kilo ongeremde peuter (mét hypermobiliteit ook nog! WIN!), ik wens je succes
Maar srsly, misschien dat chloroform oid de truc doet?
Gij vuige meisjes gluurder!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hoin
Er zit nog een leuk meisje in Priem dr derby team hehehe
moet ej wel eerst tetten hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Helpt je tieten laten zie niet? Het is toch een vent
harharhar
Die heeft ze tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
moet ej wel eerst tetten hebben![]()
(owwww, arme Speesje)
harhar volgens mij zijn er mensen met kleinere tetten dan ik hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
moet ej wel eerst tetten hebben![]()
(owwww, arme Speesje)
oh ja das waar ook! Komt zeker door al dat batsen en kip vreten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |