Zo gaat dat ...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
In 1999 ging het koppel uit elkaar, ze hadden 4 kinderen; zoon Yari en drie dochters: Ylenia (die sinds 1994 vermist wordt), Christel en Romina Jr.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Romina_Power
wel een treurig eindequote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gaat dat ...Vader Tyron Power filmster for live
had me nooit afgevraagd waar zij vandaan kwam maar nu is dat opgelost... Wek weer treurig dat showbiss gezeik er altijd omheen ...quote:
Nah. ja... back to music dan maar weerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
had me nooit afgevraagd waar zij vandaan kwam maar nu is dat opgelost... Wek weer treurig dat showbiss gezeik er altijd omheen ...
Voor ons is het jeugdsentiment waar vaak herinneringen aan vast zitten, maar voel je vrij om te posten als je wilt....iedereen kan en mag hier posten.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Gancanagh het volgende:
Waarom staat dit in het 40+ topic? Ik ben 30 en ik vind deze muziek ook veel beter dan die zooi die ze tegenwoordig uitbrengen...
Mijn eerste single....kan ook nog net (1980) in dit topic.quote:
Zal je waarschijnlijk van dezelfde leeftijd zijn als dat ik ben, mijn eerste single was ook in 1980 (was een jaar of 15 toen).quote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn eerste single....kan ook nog net (1980) in dit topic.
Bouwjaar '66.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal je waarschijnlijk van dezelfde leeftijd zijn als dat ik ben, mijn eerste single was ook in 1980 (was een jaar of 15 toen).
Simple Minds mag ook niet ontbreken in een 80'es lijst.
Niks mis mee. Hebben helaas wel met hun slechtste plaat de grootste hit gehad (Don't you).
Heb een beetje hetzelfde, was toen een beetje te mainstream denk ik. Vind ze nu beter dan toen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bouwjaar '66.
Simple Minds waren idd big, maar ben er nooit echt kapot van geweest....op de 1 of andere manier ging de stem van Kerr me tegenstaan na het horen van meerdere nummers. Heb ze ooit live op Pinkpop gezien en dat was verder wel een prima concert.
Mijn favo SM nummer:
Van SImple Minds naar Pretenders is dan een niet al te grote stap....mss dat ik wel een hekel aan Kerr kreeg, omdat hij "mijn" Chrissie had afgepakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb een beetje hetzelfde, was toen een beetje te mainstream denk ik. Vind ze nu beter dan toen.
Met New Cold Dream is ook helemaal niets mis, is ook gesampled begin jaren 90 door Usura.
Lekker nummer.
Chrissiequote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van SImple Minds naar Pretenders is dan een niet al te grote stap....mss dat ik wel een hekel aan Kerr kreeg, omdat hij "mijn" Chrissie had afgepakt.![]()
Gaaf! Half disco, half house.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Één van de grondleggers van de (Nederlandse) House, Peter Slaghuis.
1988
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |