Two faced de jaren 80... de Yuppies kwamen ook op... herwaardering van conservatieve waarden, die de jaren 60 en 70 hadden afgebroken... in de crises van de jaren 80 werden de fundamenten gelegd voor de crises van nu...quote:Op zondag 16 juni 2013 03:04 schreef chufi het volgende:
1982
Volgens mij was alles in de 80ies tegen de geordende zekerheid
hahahaha jeejtje kijk er ook nu pas naar, kvond de muziek alleen zo leuk omdat 't typisch van de 80s was ;pquote:
Staat hier boven ook, inclusief een aardige danseres zeg maar...quote:
Waar Lional Richie binnen kwam vliegen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, begin mtv, 1984, rond de Olympische spelen in San Fransisco Los Angeles,
Doris D.quote:
De best verkochte 12 inch ooit.quote:
Klopt het dat je mobiel post? In dat geval....geen idee hoe je moet linken.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef moetdatzolang het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=1w2D1DcJa4U (hoe link je dat?)
Top koppel uit die jaren en opeens hoor je er niets meer van... Zullen wel gescheiden zijn met een veel soresquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Top koppel uit die jaren en opeens hoor je er niets meer van... Zullen wel gescheiden zijn met een veel sores
Klopt mobiel. Ik zal de volgende keer wel de pc opstarten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt het dat je mobiel post? In dat geval....geen idee hoe je moet linken.
Art of Noise, dan denk ik meteen aan Moments in Love en wat een baggermuziek vond ik dat. Zo ein-de-loos zeurderig.
Edit: Dit bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |